Skoči na vsebino

Praktični nasveti za začetnike in povratnike


Dr_Jakob

Priporočene objave

pred 50 minutami, HD-Dyna pravi:

Temu je še oprema iz LIDLA predraga .... Sirotinja :-(

 

Photo 09-07-2018, 19 23 04.jpg

Če bi se pa na skuterju tak pelal bi blo pa ok, a ne ! Nism se sam enkrat tak pelal, pa upam da se še bom kdaj. Zadnjič sem bil isto tak v Portorožu, Piranu, Izoli itd. Ker nism tok vžgan, da bi se cijazu v gužvi z vso opremo pri 30+

Tud doma ko grem do trg itd ne vlačim opreme gor. 

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok,no....sa obuto bi pa lohk mel kaj druga ko kabrioletke...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, isarajli1 pravi:

Če bi se pa na skuterju tak pelal bi blo pa ok, a ne ! Nism se sam enkrat tak pelal, pa upam da se še bom kdaj. Zadnjič sem bil isto tak v Portorožu, Piranu, Izoli itd. Ker nism tok vžgan, da bi se cijazu v gužvi z vso opremo pri 30+

Tud doma ko grem do trg itd ne vlačim opreme gor. 

To še ne pomeni, da je v redu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo, jaz se pa slabo počutim če se u kavbojkah kam zapelem :huh: Sej verjamem, da ti paše takšna vožnja, sam buhnedej da te kdo z avtom spregleda. Prva stvar, k jo nastradajo so noge.

Ampak, itak nism nobenmu tle fotr, tko da naj vsak počne tist k mu paše :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če predstavim svojo vožnjo.. držim se desne kolesnice kot po pravilu v avtošoli.. če so flike in učasih manjka "pol ceste" grem na sredino ceste in potem nazaj v desno kolesnico... težava pa je, da če je avto za tabo in se sprehajaš na desno stran in na sredino ni najbolj pametno, če te avto prehiti... 

kot rečeno...sama vožnja mi ne dela problemov ampak se bojim zapeljati na flike ali v dele cest kjer sta dve plasti skupaj vmes pa manjka asfalt ker sem skoraj na tak način že padel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, denis099 pravi:

če predstavim svojo vožnjo.. držim se desne kolesnice kot po pravilu v avtošoli.. če so flike in učasih manjka "pol ceste" grem na sredino ceste in potem nazaj v desno kolesnico... težava pa je, da če je avto za tabo in se sprehajaš na desno stran in na sredino ni najbolj pametno, če te avto prehiti... 

kot rečeno...sama vožnja mi ne dela problemov ampak se bojim zapeljati na flike ali v dele cest kjer sta dve plasti skupaj vmes pa manjka asfalt ker sem skoraj na tak način že padel. 

zlo enostavno, drži se sredine. Zakaj, avto bo res prej preveril a te lahko prehiti, torej ne bo na silo poskušal mimo, drugič manj boš plesal po cesti in tretjič ponavadi je tam manj grbin. Sicer pa kot smo že omenili, če se le da, pojdi nekam, kjer je mir, pa malo treniraj po slabem in poflikanem asfaltu, ne bo druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

zlo enostavno, drži se sredine. Zakaj, avto bo res prej preveril a te lahko prehiti, torej ne bo na silo poskušal mimo, drugič manj boš plesal po cesti in tretjič ponavadi je tam manj grbin. Sicer pa kot smo že omenili, če se le da, pojdi nekam, kjer je mir, pa malo treniraj po slabem in poflikanem asfaltu, ne bo druge.

torej če razumem te flike in uvale na cesti ne povzročijo padca... je pa strah prisoten ko motor "zatrese" in avtomatsko zabremzaš ali spustiš gas... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, denis099 said:

če predstavim svojo vožnjo.. držim se desne kolesnice kot po pravilu v avtošoli.. če so flike in učasih manjka "pol ceste" grem na sredino ceste in potem nazaj v desno kolesnico... težava pa je, da če je avto za tabo in se sprehajaš na desno stran in na sredino ni najbolj pametno, če te avto prehiti... 

kot rečeno...sama vožnja mi ne dela problemov ampak se bojim zapeljati na flike ali v dele cest kjer sta dve plasti skupaj vmes pa manjka asfalt ker sem skoraj na tak način že padel. 

Pusti ti pravilo iz avtošole... če se imaš kaj rad vozi po sredini voznega pasu in bodi pozoren na ovire. Boj se ležečih policajk in kakšnega peska na cesti, preko ostalih neravnin pa samo nežno, brez panike in kakšnih sunkovitih manevrov, če se ti že ne uspe izogniti oviri.  Pogled daleč naprej in ne direktno pred sprednje kolo pa je še najboljša rešitev za tvoje težave. Vedno glej v smeri rešitve, ne v oviro.... Saj bo, samo počasi in previdno nabiraj izkušnje. Za padec je običajno kriv kakšen neprimeren, hiter manever voznika ne pa rahlo poškodovano cestišče.

 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

55 minutes ago, denis099 said:

če predstavim svojo vožnjo.. držim se desne kolesnice kot po pravilu v avtošoli.. če so flike in učasih manjka "pol ceste" grem na sredino ceste in potem nazaj v desno kolesnico... težava pa je, da če je avto za tabo in se sprehajaš na desno stran in na sredino ni najbolj pametno, če te avto prehiti... 

kot rečeno...sama vožnja mi ne dela problemov ampak se bojim zapeljati na flike ali v dele cest kjer sta dve plasti skupaj vmes pa manjka asfalt ker sem skoraj na tak način že padel. 

Prepričan sem, da je bil to samo tvoj občutek. To je samo grd občutek, ki bo z km izzvenel...Sploh, če te je streslo na ravnem delu ceste. Do padca ne pride kar tako. Mora motor res fino prestavit pod teboj, da izgubi oprijem. Malo bolj nerodno je v ovinku... V ovinku NIKOLI ne bremzaj. Tudi če se ti zdi, da si prehiter(za to moraš poskrbet pred vstopom v ovinek), ali pa te grbina prestavi . Najbolje kar lahko storiš, je da gledaš napraj v ovinek in še bolj nagneš motor. NE GLEJ v ograjo ali rob ceste, GLEJ v iztek ovinka. 

Nisi povedal od kod si. Vsako leto spomladi so organizirani tečaji varne vožnje(brezplačni) povsod po Sloveniji. Svetujem obisk. Pa ne samo enkrat...

 

Srečno vožnjo in obilico užitkov,

C eagle

 

Popravljeno . Popravil C eagle
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razumem.. res pa je, da sem vozil v avtošoli hondo 600, ki sem se je navadil (teža itd) in mi je bila ok..brez problemov.. doma pa imam težji motor in imam več težav kot sem si mislil :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, denis099 pravi:

torej če razumem te flike in uvale na cesti ne povzročijo padca... je pa strah prisoten ko motor "zatrese" in avtomatsko zabremzaš ali spustiš gas... 

Absolutno na začetku ni prijetno...Se sploh ker pogled sili vanje in s tem motor...navadi se gledat kje lepo...motor predvsem zatrese,ker spustiš gas...bremzaš...

V osnovi poizkusi ne gledat v Slovenske ceste ampak v tisti lepi tir na tvojem pasu...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtošoli so te tudi naučili, da se nepravilnostim na cesti izogni.

Če želiš voziti po desnem robu, vozi, ampak ko naletiš na oviro, jo boš ja obšel........

Tudi meni je to kompliciranje in vijuganje z desnega dela vozišča na sredino po označbah in nazaj bila brezveze, počutila sem se kot pijanec..........

Po sredini vseeno vozim samo pozimi ali kjer je desni rob poln kamenčkov, trave ali kakšnih smeti.

V avtošoli si vozil hornetko? Saj ni tako švoh motor....... kaj pa imaš sedaj, da ti povzroča težave?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj ni razlike, razen nekaj teže.

Je pa res, da pravijo, da je z750 starejšega letnika (menda do 2007) nekam plavajoč in nestabilen v ovinkih. 

In čim mi nekdo reče, da je z njim full zadovoljen, ampak se bo moral nanj navadit, vem, da se kesa za nakup in da ga je kupil samo zato, ker je kawa power, pa kaj jaz še vem kaj........B).... krneki........

Očitno se boš moral tudi ti nanj navaditi :blush:.

Za začetek ne vozi po kakšnih zaprtih ovinkih, po klancih gor in dol, ampak izbiraj bolj ravne, pregledne ceste, z lepimi, odprtimi ovinki.

Še to ti bom povedala. Izpit sem opravila pred štirimi leti. Ko sem naredila prvih 5000 km , sem pomislila, sedaj sedim na motorju. Po 10000 sem pomislila, sedaj pa se bom začela učiti vozit motor. Po 20000 sem pomislila, sedaj pa se učim vozit motor. No, sedaj jih imam skoraj 80000 v riti in si upam reči, sedaj vozim motor :winkiss:. Čeprav mi drugi pravijo, da dobro vozim, vem, da se bom učila do takrat, ko bom ugotovila, da je čas, da ga parkiram, ker sem za to prestara B).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:stupid::jezik:

po parih jurjih rataš malo bolj komot na motorju, ne userješ se lih za vsak drek.

tam pri 10-15k+ nekako odkriješ kje ga serješ. pri meni je (bila) problem poza in pa pogled. malo se prestaviš bolj v prežo, se skoncentritraš in gledaš tam kamor je treba, pa pride hitrost skozi ovinke in lep(š)a, bolj tekoča vožnja sama po sebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, denis099 pravi:

ja hornet ja... kawa 750 pa mam filing, da se čist drugače obnaša na cesti, pa tudi teža se pozna.. nekje +30 kg

Kater kawasaki 750 ima 30 kg več ku hornet...kakšne gume imaš gor...mogoče slab filing zaradi njih...Ce Z750 sem jz mel čudn filing in menjal olje v vilicah za gostejše...sam jz sem skompliciran človek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, sesir said:

 olje v vilicah za gostejše...sam jz sem skompliciran človek...

To je lahko včasih razlog za neprijeten občutek na motorju. En peresno lahek kupi motor od 120kg+ možakarja, na stršano vzmetenje pa ga nihče ne opozori. Predstavljaj si vožnjo po slabi podlagi,.. nabija nenormalno. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, denis099 pravi:

torej če razumem te flike in uvale na cesti ne povzročijo padca... je pa strah prisoten ko motor "zatrese" in avtomatsko zabremzaš ali spustiš gas... 

seveda ne, tudi vožnja čez pločnik ne povzroči padca, če prav zapelješ.

Bom takole napisal, gibaj se skupaj z motorjem, brez kakih zaviranj ali pospeševanj. Seveda lahko, če vidiš jamo na cesti prej zaviraš, prav tako pred peskom, potem pa poravnaš motor ali pa se izogneš. Vsekakor pojdi čimprej na Vransko ali kam drugam. Je kar nekaj tem, ki obravnavajo podobno tematiko in veliko članov MS ki so zadovoljni s tečajem. Ne bo ti žal.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

To je lahko včasih razlog za neprijeten občutek na motorju. En peresno lahek kupi motor od 120kg+ možakarja, na stršano vzmetenje pa ga nihče ne opozori. Predstavljaj si vožnjo po slabi podlagi,.. nabija nenormalno. 

Tu glede filinga po cesti so bolj gume in nastavitve amortizacije!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, KARMEN1 pravi:

Skoraj ni razlike, razen nekaj teže.

Je pa res, da pravijo, da je z750 starejšega letnika (menda do 2007) nekam plavajoč in nestabilen v ovinkih. 

In čim mi nekdo reče, da je z njim full zadovoljen, ampak se bo moral nanj navadit, vem, da se kesa za nakup in da ga je kupil samo zato, ker je kawa power, pa kaj jaz še vem kaj........B).... krneki........

Očitno se boš moral tudi ti nanj navaditi :blush:.

Za začetek ne vozi po kakšnih zaprtih ovinkih, po klancih gor in dol, ampak izbiraj bolj ravne, pregledne ceste, z lepimi, odprtimi ovinki.

Še to ti bom povedala. Izpit sem opravila pred štirimi leti. Ko sem naredila prvih 5000 km , sem pomislila, sedaj sedim na motorju. Po 10000 sem pomislila, sedaj pa se bom začela učiti vozit motor. Po 20000 sem pomislila, sedaj pa se učim vozit motor. No, sedaj jih imam skoraj 80000 v riti in si upam reči, sedaj vozim motor :winkiss:. Čeprav mi drugi pravijo, da dobro vozim, vem, da se bom učila do takrat, ko bom ugotovila, da je čas, da ga parkiram, ker sem za to prestara B).

moj je prvič registriran 2013... je pa res, da je proti suzukiju dosti bolj plavajoči in to me moti... 

ok hvala za motivacijo; sedaj sem naredil 500 km in že želim ne vem kako dobro peljati. Vem, da je potreben čas ampak čim prej bi rad bolj užival v vožnji.

 

pred 6 urami, Xebec pravi:

:stupid::jezik:

po parih jurjih rataš malo bolj komot na motorju, ne userješ se lih za vsak drek.

tam pri 10-15k+ nekako odkriješ kje ga serješ. pri meni je (bila) problem poza in pa pogled. malo se prestaviš bolj v prežo, se skoncentritraš in gledaš tam kamor je treba, pa pride hitrost skozi ovinke in lep(š)a, bolj tekoča vožnja sama po sebi.

hvala za spodbudo. gremo naprej!

pred 4 urami, XTR pravi:

To je lahko včasih razlog za neprijeten občutek na motorju. En peresno lahek kupi motor od 120kg+ možakarja, na stršano vzmetenje pa ga nihče ne opozori. Predstavljaj si vožnjo po slabi podlagi,.. nabija nenormalno. 

če primerjam moj kava in hornet je dosti bolj mehak in to me moti... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

seveda ne, tudi vožnja čez pločnik ne povzroči padca, če prav zapelješ.

Bom takole napisal, gibaj se skupaj z motorjem, brez kakih zaviranj ali pospeševanj. Seveda lahko, če vidiš jamo na cesti prej zaviraš, prav tako pred peskom, potem pa poravnaš motor ali pa se izogneš. Vsekakor pojdi čimprej na Vransko ali kam drugam. Je kar nekaj tem, ki obravnavajo podobno tematiko in veliko članov MS ki so zadovoljni s tečajem. Ne bo ti žal.

 

 

hvala za odgovor. od 1.1. 18 je tako, da ko narediš izpit si voznik začetnik ne glede na starost in moraš v 6 mesecih narediti varno vožnjo, prej ne moreš. Dejstvo pa je, da bi rad naredil čim več km, da ko grem na varno vožnjo ne bom tak začetniški. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, denis099 pravi:

hvala za odgovor. od 1.1. 18 je tako, da ko narediš izpit si voznik začetnik ne glede na starost in moraš v 6 mesecih narediti varno vožnjo, prej ne moreš. Dejstvo pa je, da bi rad naredil čim več km, da ko grem na varno vožnjo ne bom tak začetniški. 

Na varni vožnji ni kaj,ce si začetnik...vsak je dobrodošel...Trenerji pustijo dost odprte roke...tako za tiste,ki le utrjujejo,seveda pa imajo radi tudi une ko povedo,da so prišli se nekaj naučit inželjni znanja in pripravljeni delati na tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, denis099 said:

hvala za odgovor. od 1.1. 18 je tako, da ko narediš izpit si voznik začetnik ne glede na starost in moraš v 6 mesecih narediti varno vožnjo, prej ne moreš. Dejstvo pa je, da bi rad naredil čim več km, da ko grem na varno vožnjo ne bom tak začetniški. 

 

    Ne odlasaj... Ce se bos vozil in navadil na kako slabo navado, jo bos tezje odpravil... Starih navad se je najtezje znebiti. Preverjeno!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V motor moraš dobiti popolno zaupanje. 

Jaz sem v mojo prduljo to dobila, ko sem se odpeljala iz trgovine. Odkar jo imam, me ni enkrat razočarala!

Skupaj sva naredili enih kilometrov, tudi v slabih in neprijetnih situacijah, pozimi, poleti, v dežju in mrazu. 

Tako je vodljiva, da včasih balanco uporabljam le zato, ker sta gor pripeti ročki gasa in sklopke.

Na mestu jo premikam z lahkoto, tudi na neravnih terenih, na kamenčkih, kjer drsi.

Jaz sem jo v bistvu že nekako "prerasla", vendar dokler ne najdem zase motorja, ki mi bo služil bolje, kot ona, je ne dam! 

To sezono vozi ta motor. Če ti jeseni še ne bo vzbudil popolnega zaupanja in se na njem ne boš počutil tako dobro in sigurno, kot bi želel, naslednje leto kupi kaj drugega.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!