Skoči na vsebino

Praktični nasveti za začetnike in povratnike


Dr_Jakob

Priporočene objave

Uf koliko enih nasvetov za nas začetnike, sploh kak se ne sme zavirat v ovinku in podobne.......uf uf toliko novega, sploh ne vem, če bom kdaj znal vozit motor takole , kot nekateri teoretiki.

 

FB_IMG_1529574531265.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, denis099 said:

Študiram, da bi lahko bilo vzmetenje premehko nastavljeno? 

Spredaj ne more biti, ker ni nastavljivo. Zadaj pa preveri prednapetje (beri navodila). Možna je tudi kakšna napaka na vilicah. Stare gume boš najbolj občutil pri zaviranju v sili, ostale vaje ti ne bi smele delati težav. 

Edit: samo pri prvih modelih ni bilo nastavljivo. Preberi navodila in po potrebi spremeni na serijsko nastavitev. Lahko je neprimerno nastavljeno za tvojo težo... 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naslednjo soboto bo tako čas, da motor pogleda nekdo,ki se spozna na njih. Potem bomo pa videli; ali je z motorjem kaj narobe, ali pa imam samo strah med vožnjo. Dejstvo je, da se ne peljem sproščeno in samo gledam kje so kakšne flike po cesti in se jih izogibam namesto da bi gledal daleč naprej na cesto. 

Sem kar nekoliko razočaran, saj sem si vse drugače predstavljal. Upam, da me ne mine do motorja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Dunlop Roadsmart 3

ali slovenske

MitasSportforce+

----

priporočal bi ti slednje, torej Mitas

Ok, čeprav sem nekoliko skeptičen če so gume vzrok vsega tega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, denis099 pravi:

Ok, čeprav sem nekoliko skeptičen če so gume vzrok vsega tega...

kaj te točno matra?

da motor strese na luknja in flikah? da nisi kje skotanega kupil? :)

daj kakšnemu kolegu en krog, da vidi, če je vse na svojem mestu

 

pred 11 minutami, denis099 pravi:

naslednjo soboto bo tako čas, da motor pogleda nekdo,ki se spozna na njih. Potem bomo pa videli; ali je z motorjem kaj narobe, ali pa imam samo strah med vožnjo. Dejstvo je, da se ne peljem sproščeno in samo gledam kje so kakšne flike po cesti in se jih izogibam namesto da bi gledal daleč naprej na cesto. 

Sem kar nekoliko razočaran, saj sem si vse drugače predstavljal. Upam, da me ne mine do motorja. 

v bistvu pa nekako motorizem na slovenskih cestah izgleda takole, obupne ceste, luknje, flike ipd.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

kaj te točno matra?

da motor strese na luknja in flikah? da nisi kje skotanega kupil? :)

daj kakšnemu kolegu en krog, da vidi, če je vse na svojem mestu

 

ja saj tega me je strah, da bi bil okvir zamaknjen ali kaj podobnega :S Kako to najprej opaziš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, denis099 said:

ja saj tega me je strah, da bi bil okvir zamaknjen ali kaj podobnega :S Kako to najprej opaziš?

Ne fantaziraj. Ce bi se danes cel dan vozil, namest tipkal, bi bil zvecer ze bistveno bols. U pondelk pa k vulkanizerju, ker zadnja je grdao posvedrana, torej tud prednja ni nova. In ja. Gume so za filing kljucne. Sploh za zacetnika. Pra stvar, si sploh pogledal kolk so napolnjene? 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, denis099 pravi:

 

bi lahko gume krive za vse to? katere pa naj kupim - link?

Seveda! Ne moreš verjet kva so nove gume buš vidu...sam svetujem začetnikom,s podobnimi problemi Pirelli diablo...Zame super guma,se lepo pelje,lepo moped pada pobira...michelin odsvetujem..tle na MS pa ti bodo svetovali sponzorja na MS se pravi Mitas...kako so ne vem,ker nisem sprobal...So pa veliko ceneje kot konkurenca...spet bi začetniku svetoval bolj šport gumo,da se bolj "hitro" privadi na moped..načeloma tak vsak hitro "zjebe" prve gume...ali naredi rob kot je na tvojih in si vidu posledice...ali...ne sekiraj se sploh.Imaš super moped le gume zanič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da boš prvi komplet sigurno naredil kvadratast, ne plačuj 260 in več eur.

Kupi Mitas, itak jih ne voš zvozil do jeseni. Pozimi boš motor pospravil, spomladi pa se boš odločil, kaj narediti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, sesir said:

Preobuj moped...Buš vidu nov mopi,čist drugo..boš vidu kuk boljši mopi je Z750 od horneta...

Lahko samo potrdim. Z menjavo pnevmatik je moped kot prerojen - ker niso obrabljene imajo drugacen presek, in moped se obnasa tako, kot je predvidel proizvajalec. Pa tlak obvezno nastavi na zahtevane vrednosti, ce si med tezjimi pa 0,1-0,2 bar vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej po slikah sodeč so gume zanič? ko sem kupoval sem samo pogledal profil, ki sicer je, to je pa tudi vse. no saj pravim.. me prav zanima kaj bo rekel motomehanik, ko se bo peljal z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si preveru tlak? 

 

Na zadnji zgleda, da je en indikator tik pod robom, drugi pa se zelo globoko. Torej je guma obrabljena neenakomerno. Ce se ne motim, kolega celjan menjuje pri nekem širniku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi:

A si preveru tlak? 

 

Na zadnji zgleda, da je en indikator tik pod robom, drugi pa se zelo globoko. Torej je guma obrabljena neenakomerno. Ce se ne motim, kolega celjan menjuje pri nekem širniku. 

razlogi za neeenakomerno obrabljeno? ker zadnji bicikl nima nč lufta... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, denis099 said:

razlogi za neeenakomerno obrabljeno? ker zadnji bicikl nima nč lufta... 

 

Idealni pogoji za neenakomerno pobrane gume? Fejst gas po ravninah, in fejst zlajfat pred ovinkom. Nima to nic z motorjem. Sofer unici gumo. Lahko jo porabis lepo, lahko jo pohabis. Vecinoma zadnim gumam po sredi zmanka profila prej kot po bokih. In ko je zadnja po sredi poravnana, je motor tecn. Pa balanca, ko zavijes v ostrejs ovinek, jo hoce uzet z rok, in bol zapelat v ovinek? .Se enkat, prvo preveri tlak. Pogosto se zgodi, da motor stoji, pol leta-leto, pa guma spusti, tja do 1,5bara. Na oko ni opazt. Za voznjo pa se zelo pozna. Preveri. 2,5 spredaj 2,9 zadaj. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, denis099 pravi:

link od teh mitas da kar naročim?

na mimovrste, mitas sportforce+

al pa zapelji v logatec itd. kjer so moto vulkanizerji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snecer pravi:

na mimovrste, mitas sportforce+

al pa zapelji v logatec itd. kjer so moto vulkanizerji

Ma po moje enostavneje v Vinsko goro do motocenter Yogi pa bo še kej zvedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj se pa resno sprašujem, kako smo se v tistih časih, ko sem jaz naredil izpit, sploh lahko lahko vozili na zgonjenih Jawah in MZ-jih, na znucanih Barumkah, v vilicah pa sam Bog ve, če je sploh bilo olje...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, Joker said:

Sedaj se pa resno sprašujem, kako smo se v tistih časih, ko sem jaz naredil izpit, sploh lahko lahko vozili na zgonjenih Jawah in MZ-jih, na znucanih Barumkah, v vilicah pa sam Bog ve, če je sploh bilo olje...

Tezko. U kurcu je blo.  Pa barum spredi, de je zablokiralo ob vsakem mal mocnejsem prtisku rocke. Grozno je blo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!