Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIF
      Dobro vprašanje...jaz imam na voljo enega amaterja in niti enega mehanika....Potreboval bi tudi veliko več priprav da karoserijo dejansko fizično odstanim in nekam premaknem, kar je v omejenem prostoru na moji parceli malce težje...pa še kup zadev bi se našlo, ki govorijo proti takšnemu dejanju. Če bi bilo stanje šasije resnično v tako slabem stanju, da bi bilo potrebno tudi kaj varit in podobno...potem bi itak to prepustil profijem oz. se bi avta rešil. V tej fazi pa, ko potrebuje le čas, skrbno delo in nekaj entuziazma...za precej soliden (ne odličen) rezultat...bo moja (solo) opcija kar v redu.
    • Quest
      Zakaj ne vzameš šasijo stran in potem rihtaš? Bolj vidiš boljše narediš in lažje. Na moji škatli gre šasija stran v 8-10 ur dva mehanika.
    • BIF
      Je tudi ena od opcij...ampak mi ne gre karakterno skozi. Jaz imam ta "problem", da mi je vseeno kako zadeva izgleda navzven....pomembno mi je, da je v osnovi tik-tak...drugače povedano...praske na avtu me ne zanimajo...pa tudi ne popraskana armaturka...ampak mehanski deli, ki morajo delovat ko jih potrebujem pa so mi zelo pomembni. Avto pa bo ostal pri hiši....temu se reče...do preše. Nov je prišel k hiši...služi odlično, vreden ni skoraj nič...zakaj se bi nekdo drug smejal in vozil, ker ga je kupil poceni, jaz pa bom naslednjih 20-30 čukov pustil nekemu drugemu tepcu, ki se bo tudi smejal... To šolo sem že dal skozi v življenju. Avto je velik, je močan, je robusten, nobenih večjih okvar ali stroškov, izgled še vedno atraktiven dovolj, da si vsak premisli preden me poskuša izsiljevat in najpomembneje...nikoli mi ni treba razmišljat kakšna pot me čaka...vsaka je dobra...pa četudi je ni... Zato sem se odločil, da tisto kar je treba porihtam kot je treba....tako delam pri ženi in mi že 36 let odlično služi...podvozje v nulo...:))))
    • Alla
      TOvariši in tovarišice....treba se bo povezati za skupno dobRO
    • Kugelschreiber
      taljani petronasa sploh ne omenjajo. Yamaha je obljubila/ponudila PETI motor. Zanimiva zadeva, Po moje gre u penzijo.     
  • Similar Content

    • jskrablin
      By jskrablin
      Ko sem zaradi čisto profesionalnih razlogov šal iz MacOS-a nazaj na Linux sem ostal brez nekega solidnega urejevalnika zemljevidov in gps sledi. Ker je vsake toliko dobro vsaj kak predogled terena narest (če se že pol rajš v živo zgubljam kot pa sledim GPX-u), sem se lotil iskanje in testiranja softvera za pripravo/predogled/urejanje sledi na Linuxu. Lih ogromno izbire ni, sem pa naletel na QMapshack, ki zgleda precej obetavno. Zadeva deluje na Windows, Linux in MacOS (samo 64 bitne inštalacije) in 'iz škatle' podpira OSM zemljevide. Zaenkrat nisem veliko delal s tem, takole na prvo uč zgleda dobro. Par slikic je spodaj, kaj več o sami uporabi napišem ko kaj pametnega uporabim Je pa zelo dober začetek že to, da se vmesnik brez težav prilagodi na 4K monitor, ki ga uporabljam... pri marsikakem kosu programske opreme temu ni lih tako. GPS sled je ena bicikl varianta okoli Slavnika. Sam program ima podporo za Garmin naprave, o tem napišem kaj več ko jo dejansko stestiram.
       

       

       
    • Snečer
      By Snečer
      Mogoče bo koga zanimalo

      Nizozemska firma izdeluje specialno motoristično karto Evrope, ki je kompatibilna z Garmin napravami.

      Trenutno so pokrite države Beneluxa, Avstrija, Nemčija in Švica.
      http://www.gps.nl/onroute_motorkaart_2010.html#6
      http://www.onroute.nl/page/product/motorkaart_extra_regio

      Te pa so očitno še v "delu":
      Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal (nog niet beschikbaar) <LI>Engeland en Ierland (nog niet besschikbaar)<LI>Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland (nog niet beschikbaar)

      Karta je razdeljena na 110fragmentov in skupno velika 860Mb, primerna tudi za starejše Garmin naprave, ker ni v formatu NT.


      pokritost držav v Mapsourcu

      Bistvena razlika glede na City Navigator:
      - avtomatsko iskanje najboljših motorističnih cest
      - izdelava rute na PCju ali v naprave
      - podprte vse Garmin naprave
      - preprosta uporaba

      Potrudili so se tudi že pri samem izgledu, tako da ja karta bolj pregledna kot City Navigator.

      Primer Nockalmstrasse

      motokarta


      city navigator 2011.10

      Vsaj Italijo še morajo dodati pa bo zadeva kar zanimiva za planiranje.

      V praksi še jasno nisem preizkusil, po testu na PCju je videti, da sili na motoristične ceste ob narejeni ruti, ruto naredi drugače kot City Navigator.

      Primer "iste" poti v CN in motokarti.

      in


    • tom rider
      By tom rider
      Kaj se lahko zgodi,ce imas navigacijo na motorju

      tom rider
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!