Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

In kako se bo matica sama zategovala če jo proti temu varuje varovalo????

Pa vse matice z levim navojem so označene. Bo kakšen strojnik potrdu.

to jaz nevem, vendar se. menjal sem verižni set na mojem kwaku, in je blo zategnjeno u smrt! popustilo je šele z cca 2 meterskim vzvodom! Ko sem montiral nov set, sem zategnil po pravilih, z moment ključem in zazihral kot je bilo prej. pri naslednji menjavi je blo matico popolnoma enako zajebano odšraufat! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vse matice z levim navojem so označene. Bo kakšen strojnik potrdu.

Jaz tud še nisem zasledu da bi bila matica z levim navojem kaj posebno označena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr takih stvareh ki se grejejo se prej material zapeče kot pa da se matica zategne , sploh če je varovana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matice in vijaki spustijo, če jih udariš z vrha - gor daš manjšo gedoro ali nastavek! S kladivom (po občutku) udarjaš in zadeva običajno spusti.... toliko iz moje šlosarsko strojniške prakse. Pziti je potrebno, ker je os zobnika na ležaju, da nisi preveč nasilen. PRI VIJAČENJU POMAGA DALJŠI VZVOD IN MOČAN POTEG - SUNKOVITO PRITISNITI NA VZVOD (večji moment)! Nekako tako, ko z nogo odvijamo vijake ob mejavi platišč na avtu - po moško je terba! Načeloma pa je pištola na zrak najboljša!

V življenju še nisem videl, označene matice z levim navojem. Potrebno je samo pogledati vijačnico..... če pa to ne obvladaš potem pa nisi sam svoj mehanik!

REFERENCE- generalno sem popravljal stružnice, brusilne stroje, frezarce itd.... avtomehanični posli so proti temu simpl (same menjave, več ali manj)! AJD!

LP

Popravljeno . Popravil Draksler
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vse matice z levim navojem so označene. Bo kakšen strojnik potrdu.

Sem strojnik, pa na žalost ne morem potrdit :grrr

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem strojnik, pa na žalost ne morem potrdit :grrr

LP, Skiny

tudi moja malenkost ne bo potrdila. ima pa recimo yamaha tam levi navoj..brez oznak, jasno.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matice in vijaki spustijo, če jih udariš z vrha - gor daš manjšo gedoro ali nastavek! S kladivom (po občutku) udarjaš in zadeva običajno spusti.... toliko iz moje šlosarsko strojniške prakse. Pziti je potrebno, ker je os zobnika na ležaju, da nisi preveč nasilen. PRI VIJAČENJU POMAGA DALJŠI VZVOD IN MOČAN POTEG - SUNKOVITO PRITISNITI NA VZVOD (večji moment)! Nekako tako, ko z nogo odvijamo vijake ob mejavi platišč na avtu - po moško je terba! Načeloma pa je pištola na zrak najboljša!

V življenju še nisem videl, označene matice z levim navojem. Potrebno je samo pogledati vijačnico..... če pa to ne obvladaš potem pa nisi sam svoj mehanik!

REFERENCE- generalno sem popravljal stružnice, brusilne stroje, frezarce itd.... avtomehanični posli so proti temu simpl (same menjave, več ali manj)! AJD!

LP

Zato ne smeš nikoli s silo, VEDNO vzemi večje kladivo :naughty: .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje bi mela, koliko časa približno rabiš da pobereš vse maske z motorja pri sportaku, vzameš ven mašino, daš dol glavo, zamenjaš dihtngo, sestaviš vse nazaj in nastaviš?

Mam občutek, da bi me rad tip, ki mi popravlja motor malo nategnil pri urah. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse matice z levim navojem so iz zunanje strani zasekane pravokotno na vogale. Ker slika pove več kot 1000 besed naj tisti, ki me ni razumel pogleda spodnjo sliko. Sicer je slaba ampak recimo, da pove vsaj za 100 besed :rolleyes:

post-4329-1242279829.jpg

Če še kdo ne verjame naj gre gledat v kuhinjo matico na plinski bombi...

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to jaz nevem, vendar se. menjal sem verižni set na mojem kwaku, in je blo zategnjeno u smrt! popustilo je šele z cca 2 meterskim vzvodom! Ko sem montiral nov set, sem zategnil po pravilih, z moment ključem in zazihral kot je bilo prej. pri naslednji menjavi je blo matico popolnoma enako zajebano odšraufat!

To je ravno zaradi tega, ker se zadeva vrti v levo in je levi navoj - torej se vse skupaj še dodatno zategne.

Če še kdo ne verjame naj gre gledat v kuhinjo matico na plinski bombi...

Glih ta primer sem imel v mislih, ko sm preberal prejšnje poste :D

Nekje pa je enostavno vtisnjena noter črka L.

Potrebno je samo pogledati vijačnico

Če imaš ti zadevo skupaj sestavljeno, ne vidiš vijačnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje bi mela, koliko časa približno rabiš da pobereš vse maske z motorja pri sportaku, vzameš ven mašino, daš dol glavo, zamenjaš dihtngo, sestaviš vse nazaj in nastaviš?

Mam občutek, da bi me rad tip, ki mi popravlja motor malo nategnil pri urah. :unsure:

Če hočeš dihtungo na glavi zamenjat ne rabiš mašine ven jemat.

O urah bi težko govoril, ker nisem nikdar tega delal v praksi povem pa ti, da mi jo je stric pri avtu zamenjal v enem popoldnevu-no, zavleklo se je v noč.

Kljub vsemu: moja ocena o urah (prosim vas-bodite nežni z menoj):

-maske in rezervoar dol:0,5ure

-antifriz ven spustit:0,5ure

-mašino ven vzet:2 ure

-dihtngo zamenjat(+ brušenje ^_^ ):2ure

-mašino noter montirat:2,5ure

-antifriz noter dat:1ura

-maske in rezervoar montirat:0,5ure

Skupej:10ur, če malo zaokrožimo navzgor.

Koliko pa je tebi zaokrožil navzgor? :krneki:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje bi mela, koliko časa približno rabiš da pobereš vse maske z motorja pri sportaku, vzameš ven mašino, daš dol glavo, zamenjaš dihtngo, sestaviš vse nazaj in nastaviš?

Da vse razdreš po moji oceni cca. 3 ure pa da sestaviš približno isto, ampak ko maš glavo dol jo je treba dat ravnat (brusit). Zdj če ima majster to mašino doma ti lahko vse zrihta v enem dnevu, če more pa nekam drugam dat busit, bi pa znalo trajati dlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pa vid, da niste nikol šravbal :whistle:

Primer za mojga T-Ace, k sem mu vzel dol glavo zaradi menjave teflonov in obnovitve sedežev:

-odstranjevanje plastik ~1h

-odstranjevanje rezervoarja, airboxa, vplinjačev + odklop cevi 1h

-spustiti vodo iz hlad. sistema in odstraniti hladilnik 1h

-odstraniti izpušne cevi 2h (ja tolk sem se jebal z EXUP ventilom)

-odšraufati motor, da se je nagnil naprej(odšraufat tudi zadnje kolo, da je veriga omogočila premik, motor je ostal v okviru) 0,5h

-odstraniti vžigalne tuljave in neko plastiko 0,25h

-odstraniti oljne cevi, ki vodijo olje v glavo 0,25h

-odstraniti pokrov ventilov in sprostiti verigo odmičnih 0,25h

-pocahnat in odstranit vse mostičke odmičnih gredi in odstranitev gredi 0,5h

-odstraniti glavo motorja 0,5h

Mamo dobrih 7h samo za demontažo.

-odpenjanje in sortiranje ventilov 1h

-razstavljanje glave(dvodelna) 0,5h

-čiščenje glave in ventilov 3h

-obnova stebel ventilov 2h

-obnova sedežev ventilov 2h

-ponovno čiščenje 0,5h

-sestava glave 1h

-vgradnja ventilov 1h

-montaža odmičnih+preverjanje toleranc 1h

-demontaža in vstavljanje pravilnih debelin podložk 1h

Mamo 13 ur samo za "obnovo" glave.

-montaža glave na motor+zategovanje z moment ključem 1,5h

-montaža odmičnih gredi in postavitev v fazo+napenjalec in vodila 2h

-namestitev tuljav 0,5h

-namestiti motor nazaj 0,5h

-namestitev izpušnih cevi 0,5h

-namestitev hlad. sistema 0,5h

-namestitev uplinjačev, airboxa 1h

-namestitev rezervoarja+plastik 1h

Mamo pa spet dobrih 7ur.

Suma je 27ur okvirno.

No, pa še kakšno stvar sem izpustil(nastavitve uplinjačev, exup ventila, zajl...). U glavnem 1 teden po šihtu od 16h do 21h, poj pa v bife :beer1: .

Izkušen mehanik bi tak čas skrajšal za nekaj ur zagotovo, ampak slabih 20h je pa kr dela...

Ni kar tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da vse razdreš po moji oceni cca. 3 ure pa da sestaviš približno isto, ampak ko maš glavo dol jo je treba dat ravnat (brusit). Zdj če ima majster to mašino doma ti lahko vse zrihta v enem dnevu, če more pa nekam drugam dat busit, bi pa znalo trajati dlje.

Celoten projekt gre nakako takole. Motorju je crknla dihtnga na glavi. Pomeril je še kompresijo, in je bla na enem batu tako slaba, da smo hotel menjat še obročke. Zato je mašino vzel dol. Ko jo je odpru, je bila počena nikasil obloga (manjkal jo je 1*1,5cm)-serijska napaka pri r6 99 letnik. Potem sem nekje dobila nov spodnji del mašine. Glava mi je ostala moja, sami smo jo lepo spucal, ventilčke porajbal itd. Zdej pa peljem samo še nazaj tja, da sestavi nazaj skupaj, naštela in gasa. Ves material sem prinesla s sabo, tip pa sanja nekaj o čez 200e,+ za montažo in štelanje glave še neki raven, s tem da ima servisno uro 10E. Tko da se mi zdi mal sumljivo, plastike imam sama dol pobrane v manj kot uri, motor sta pa zadnjič dva pobirala z geštela manj kot pol ure. Zato me zanima, če bo res nabral toliko ur.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plastike imam sama dol pobrane v manj kot uri, motor sta pa zadnjič pobirala z geštela manj kot pol ure.

ups, popravek, imava, ne imam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ravno zaradi tega, ker se zadeva vrti v levo in je levi navoj - torej se vse skupaj še dodatno zategne.

Kawasaki NIMA levega navoja. Vsaj moja 2 ga nista imela. Matica se je kljub temu sama zategnila do onemoglosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje bi mela, koliko časa približno rabiš da pobereš vse maske z motorja pri sportaku, vzameš ven mašino, daš dol glavo, zamenjaš dihtngo, sestaviš vse nazaj in nastaviš?

Mam občutek, da bi me rad tip, ki mi popravlja motor malo nategnil pri urah. :unsure:

7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo! 70€ mu nesi, ker ti je naredu generalko :krneki:

Lej, po tem tvojem izračunu bi blo potem vse skupaj 200E, in če bova s tistim njegovim nekaj čez 200 in še neki za glavo zmontirat (predvidevam da je s tem mislu tisto nastavljanje v fazo itd.) prišla na 300E, je potem to 100E več, od realnega dela. In ja, 100E mi nekaj pomeni, ker jaz za 100E delam 27ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jest ne vem kaj nej rečem.

Mehanikov k bodo za 10€ šraufal je malo.

Pooblaščeni majo skor vsi 35€+ na uro.

Da ti je za generalko vzel 200€+ se mi ne zdi drago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse matice z levim navojem so iz zunanje strani zasekane pravokotno na vogale. Ker slika pove več kot 1000 besed naj tisti, ki me ni razumel pogleda spodnjo sliko. Sicer je slaba ampak recimo, da pove vsaj za 100 besed :rolleyes:

post-4329-1242279829.jpg

Če še kdo ne verjame naj gre gledat v kuhinjo matico na plinski bombi...

To veva zgleda jaz pa ti, pa še nekaj " kvazi hoby mehanikov ". :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jest ne vem kaj nej rečem.

Mehanikov k bodo za 10€ šraufal je malo.

Pooblaščeni majo skor vsi 35€+ na uro.

Da ti je za generalko vzel 200€+ se mi ne zdi drago.

Je razlika, a je pooblaščeni serviser in dobiš na koncu račun, ali pa če nekdo doma popravlja na fuš. Pa tud če bi mi reku, lej vse skupi pride tolk, ok. Ampak reku mi je 10E je ura. Moja logika je potem toliko ur rabiš* 10E ura= znesek. Če bi mel pa več gnara pa reč, ura je 15E. Ne pa na začetku eno, na koncu bo pa drugo, zato ker pač nimam pojma, kaj in kako se kaj dejansko dela, mi pa tudi slučajno ni všeč. Samo to.

Še en Q, kaj točno paše pod generalko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celoten projekt gre nakako takole. Motorju je crknla dihtnga na glavi. Pomeril je še kompresijo, in je bla na enem batu tako slaba, da smo hotel menjat še obročke. Zato je mašino vzel dol. Ko jo je odpru, je bila počena nikasil obloga (manjkal jo je 1*1,5cm)-serijska napaka pri r6 99 letnik. Potem sem nekje dobila nov spodnji del mašine. Glava mi je ostala moja, sami smo jo lepo spucal, ventilčke porajbal itd. Zdej pa peljem samo še nazaj tja, da sestavi nazaj skupaj, naštela in gasa. Ves material sem prinesla s sabo, tip pa sanja nekaj o čez 200e,+ za montažo in štelanje glave še neki raven, s tem da ima servisno uro 10E. Tko da se mi zdi mal sumljivo, plastike imam sama dol pobrane v manj kot uri, motor sta pa zadnjič dva pobirala z geštela manj kot pol ure. Zato me zanima, če bo res nabral toliko ur.

200 € za tako delo se mi zdi čisto realno.. Na servisu bi bilo verjetno še precej več. Jaz tudi ne bi šel delat za manj, ker ni tako malo dela kot se na prvi pogled zdi. Poleg tega pa skoraj vedno pride še do kakšnega nepredvidenega zapleta, lahko tudi pri najbolj simpel stvari in ure se hitro naberejo. Sicer 20 se mi zdi malo veliko, moj "rekord" je v cca 12 urah ob pomoči kolega razkopat hyosunga 650, snet mašino dol, jo dat na prakfaktorje, da smo dobimi menjalnik ven, zamenjat zobnik v menjalniku, sestavit skupaj, dat mašino gor in sestavit motor nazaj. Je pa tako, da sem to delal že kar nekajkrat in mislim, da nisem bil bistveno počasnejši od mehanika. Je sicer res, da je to delo bolj obsežno od tvojega, je pa po drugi strani tudi res. da je comet bolj simpel za razstavit kar se tiče črev, da prideš do motorja in ga snameš, poleg tega pa nima nobenih oklepov za razstavljat/sestavljat..

No skratka, 20 ur se mi zdi veliko, 200€ pa ne. Edina napaka, ki bi jo jaz očital temu majstru (če bo narejeno) tako kot se spodobi, da naslednjič že lepo vnaprej pove, da ura ni 10€, kar je pač premalo kar se mene tiče za tako delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!