Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pazi na celotno notranjo površino. Predvsem na prostore za batke, pa prehod med obema polovicama-tam kjer pride O ring. Kako si pa pol zaščitil zadevo?

ja saj to je problem kako bi zaščitil tu... ker tisto kar sem moral zaščit so bili sedeži ležajev in sem dal gor podrejane alu puše in je stvar rešene. tukaj pa je malo večji problem.. kaj bi bilo dovolj če bi dal alu batek noter da zaščiti tam kjer pridem batek? pa potem še zaprem tam kjer je dovod pa nebi smelo noter prit kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

imam problem pri suzukiju dr 650.

pri vožnji, ko se recimo vozim pri 3000 obratih, pa dam gas do konca mi nekaj zacvili v motorju.

občutek je kot da bi sklopka zdrsela. obrati narastejo, motor pa ne potegne kot bi moral.

vsaj glede na to kako se obrati dvignejo, motor praktično negre nikamor.

kolikor sem se menil z mehaniki to ni sklopka, ker je ni slišat ampak samo drsi.

zravn cviljenja je pa še mogoče malo zobnike slišat. v klanec ni problema speljat tudi če

sva dva gor, se normalno spelje. sej ga nebom sam popravljal, ker se v

4-taktne motorje ne razumem kaj dost. mehanik pa ima komaj čez 2 tedna čas in me kar skrbi

kaj bi bilo lahko narobe. je imel kdo podoben primer??

hvala v naprej

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

imam problem pri suzukiju dr 650.

pri vožnji, ko se recimo vozim pri 3000 obratih, pa dam gas do konca mi nekaj zacvili v motorju.

občutek je kot da bi sklopka zdrsela. obrati narastejo, motor pa ne potegne kot bi moral.

vsaj glede na to kako se obrati dvignejo, motor praktično negre nikamor.

kolikor sem se menil z mehaniki to ni sklopka, ker je ni slišat ampak samo drsi.

zravn cviljenja je pa še mogoče malo zobnike slišat. v klanec ni problema speljat tudi če

sva dva gor, se normalno spelje. sej ga nebom sam popravljal, ker se v

4-taktne motorje ne razumem kaj dost. mehanik pa ima komaj čez 2 tedna čas in me kar skrbi

kaj bi bilo lahko narobe. je imel kdo podoben primer??

hvala v naprej

lp

S kot si? Piši na PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Moj virago 535 ima sedaj 20000km in nekaj malega. Tam nekje pri 25000 oz. ob koncu sezone nameravam peljat k mehaniku, da pregleda celoten motor, menja olja... Kupljen je bil druge roke, prejšni lastnik pa je pred kratkim menjal olje, filter in pa očistil filter zraka. Na kaj moram bit bolj pozoren? Motor bi pejal k mehanuku, ki drugače dela na yamaha servisu želel bi pa, da pregleda vse kar se pač da. Rad bi bil 100% da je z motorjem vse uredu. Kaj se sicer pri takšnih motorjih menja in približni kdaj?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Moj virago 535 ima sedaj 20000km in nekaj malega. Tam nekje pri 25000 oz. ob koncu sezone nameravam peljat k mehaniku, da pregleda celoten motor, menja olja... Kupljen je bil druge roke, prejšni lastnik pa je pred kratkim menjal olje, filter in pa očistil filter zraka. Na kaj moram bit bolj pozoren? Motor bi pejal k mehanuku, ki drugače dela na yamaha servisu želel bi pa, da pregleda vse kar se pač da. Rad bi bil 100% da je z motorjem vse uredu. Kaj se sicer pri takšnih motorjih menja in približni kdaj?

Hvala

Ne si delat nepotrebnih stroškov.Ni kaj prav posebnega za pregledovat na trem motorju - razen mogoče pregledat zavore spredaj in zadaj,nastavit ventile,zamenjat vse filtre,zavorno tekočino in mogoče še pregledat gumi membrane v obeh vplinjačih.Sicer pa samo vozi to je motor,ki je bil svoj čas najbolj prodan motor in nima nekih man razen sklopka zaganjača,ki zelo rada crkne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z vožnjo v dveh? Večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 140kg, ko sva gor v dveh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo še kdo isto zadevo bral pod "akumulator, akumulatorji" se opravičujem, ampak rad bi imel čimveč informacij. Aku se mi je izpraznil, kupil sem novega (neka kitajska firma Huitong), prižgale so se indikacijske lučke, štarter pa je samo bolil v prazno (podoben zvok kot hupa od avtomatika). Potem sem šel do kolega in probal zadevo z njegovim akumulatorjem iz Pegasoja. Vem, da se bo to zdaj slišalo totalno blont in glupo (nekak tak se tudi počutim), ampak zadeva ima ravno obrnjena pola in priklopil sem jih na napačna kabla. Torej, - na aku in + kabel, + na aku in - kabel sem povezal, med njima se je rahlo zaiskrilo in fertik. Obrnem ključ in nobena lučka ne sveti. Takoj opazim, da sem naredil napako, vzamem Huitonga, ga pravilno vstavim noter in probam s pravo vezavo. Nič. Pregledam prozorne varovalke in nobena ni bila poškodovana. Motor ima pa še eno dodatno, na kateri nič ne piše, kam spada, je pa verjetno glavna (30A, oznaka na njej pa znak →│─│← ). Ni prosojna, je črne barve (s tremi nogicami), zato sploh ne vem, če je možno, da je poškodovana ali ne. Skratka, motor je mrtev, niti urica ne dela. Vzamem bencinski tank dol, da pogledam kam gre črni kabel in ugotovim, da se konča na štarterju. Kam gre elektrika naprej, pa ne vem. Pogooglal sem že nekaj strani, opazim, da je en na Z750 naredil isto napako in simptomi so poplnoma isti, ampak mu noben ni odgovoril (kar mi je logično, ker se to pač ne dela). Torej, če je kakšen električar med vami, ga lepo prosim, če mi poda kak konstruktiven odgovor. Hvala že v naprej!

P.S.: Po komentarjih sem zasledil tudi, da je še ena varovalka na solenoidu, ampak nimam pojma, kje se zadeva nahaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da sem našel ta solaroid. Noter je bila 30A varovalka s pretrgano žičko. Grem po novo in poročam dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, zdaj zadeva dela, še vedno pa ne vžge. Oglaša se samo tisti čuden zvok, kot da bi na kvizu narobe odgovoril na vprašanje. Prešvoh aku? Vzel sem namreč isto varianto kot sem imel, samo, da prejšnji je bil Yuasa, novi pa MiGM. Oba imata iste oznake YZT-12S. Je še kak drugi "keč" možen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, zdaj zadeva dela, še vedno pa ne vžge. Oglaša se samo tisti čuden zvok, kot da bi na kvizu narobe odgovoril na vprašanje. Prešvoh aku? Vzel sem namreč isto varianto kot sem imel, samo, da prejšnji je bil Yuasa, novi pa MiGM. Oba imata iste oznake YZT-12S. Je še kak drugi "keč" možen?

Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti sploh ne vrti starterja? Mogoče nimaš v redu nafilanega akomulatorja... A na porivanje pa vžge?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa podloži za 3cm fedre in daj gor gume z večjim presekom. Ampak vedi, da navaden avto ni narejen za vožnjo 70 po makadamu, tudi če ga dvigneš. Slej kot prej ti bodo šli končniki in roke. Bolj splača se ti kupit rabljenega terenca (Feroza, Jimmy, Legacy). Plus tega vedi, da zadeve ne boš mogel homologirat in v primeru kontrole, ali še hujše, nesreče, ti zavarovalnica ne bo dala niti centa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo!

Imam ktm exc 250 in imam problem pri vožnji z prvo prestavo. Ko se motor v prvi prestavi zvrti malo več kot na polovico obratvo mi vrže v nevtralno ali pa celo kar v drugo prestavo. Ima kod izkušnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje je defekten tisti fedrček ki drži prestavni boben (ali kako se reče tistemu valju z utori ki premika zobnike) na mestu oz. v brzini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na to vprašanje še nisem dobil odgovora, če lahko kdo kaj svetuje:

Kako je pa z vožnjo v dveh? Večino časa se tudi na daljše ture voziva v dveh. Zadnja amortizerja imam trenutno nastavljeno na drugi poziciji (normal), bi bilo trdoto potrebno povečati? Obremenitev je tam cca. 140kg, ko sva gor v dveh.

Ob priliki me zanima še nekaj glede naslona sopotnika. Kako je tista "gobica" pritrjena? Potrebna bi bila menjave vendar ne vem kako jo odstranit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem hotel malo zalaufat svojo r1 po dolgem spanju, je stala pri miru brez pipanja vsaj ene 4-5 mesecev :)

no, vžge v prvo za par sekund pol pa crkne. mene malo stisne, ker tudi po verglanju ni dajala znakov življenja.

zapeljem nazaj v garažo, pa rezervar dol. in takoj ko odklopim cevko za bencin se ven ulije samo voda :wacko:

skupno je bilo v rezervoarju in celem sistemu sigurno kake dva dcl vode oz. kondenza. in pol je bilo treba vse podret v prafaktorje, očistit in osušit. upam da bo zdaj delalo :D

to se mi ni še pri nobenem motorju zgodilo, tukaj pa mislim da je bil problem v gumirani ponjavi s katero je bila pokrita ves čas in se je nabiral kondenz v napol praznem rezervarju. to je bilo prvič da sem imel motor ves čas pokrit s kako ponjavo. ponavadi samo deka ali rjuha

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima R1 te generacije kovinski tank? Poglej, da ni zarjavel, če ga slučajno ima. Če je res bilo toliko kondenza, potem tudi rja najbrž ni daleč.

Sem imel en tak primer, ko je prijatelj kupil rabljen motor nedolgo nazaj in ker je motor očitno nekaj časa stal v vlažni garaži pri prejšnem lastniku, je iz bencinskega filtra ven tekel rjav bencin, ko sem ga zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jJaz motor pokrivam z belo kopreno, ki se jo uporablja na vrtu, da ptiči in ostale zadeve ne pojejo semen in skozi katero do zemlje pride dež. Motor ščiti pred prahom in zelo dobro prepušča zrak-ni kondenza,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima R1 te generacije kovinski tank? Poglej, da ni zarjavel, če ga slučajno ima. Če je res bilo toliko kondenza, potem tudi rja najbrž ni daleč.

rezervoar je kovinski ampak kot nov znotraj, pa nikjer nobene rje ali rjave vode, je bila čist lepa, skoraj pitna :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm: :hmm:

Hvala, to bom googlal nazadnje ;) Je tudi največji problem motor do mehanika spravit, ker nimam ne kombija, ne prikolice. Poganjam se pa z njim bolj težko... :unsure:

Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... :slap:

D.

Glede na naslov teme, se vsekakor strinjam :yes: .)

A ti sploh ne vrti starterja? Mogoče nimaš v redu nafilanega akomulatorja... A na porivanje pa vžge?

Kaj vem, kako izgleda, če se štarter vrti :? Načeloma spušča neke zvoke (podobne kot hupa od avtomatika), ko stisnem na vžig. Nazadnje, ko sem ga zapeljal v garažo je še vse lepo delalo. Da bi se štarter demoliral sam od sebe? Pomoje je res akumulator. Problem je samo, da sem ga kupil pri Velogu, ki ima odpiralni čas od 8:00 - 16:00. Ravno takrat, ko delam :( Bom si moral očitno porodniško vzet, da bom uspel vse to zrihtat. Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vem, kako izgleda, če se štarter vrti :? Načeloma spušča neke zvoke (podobne kot hupa od avtomatika), ko stisnem na vžig. Nazadnje, ko sem ga zapeljal v garažo je še vse lepo delalo. Da bi se štarter demoliral sam od sebe? Pomoje je res akumulator. Problem je samo, da sem ga kupil pri Velogu, ki ima odpiralni čas od 8:00 - 16:00. Ravno takrat, ko delam :( Bom si moral očitno porodniško vzet, da bom uspel vse to zrihtat. Hvala za odgovore!

Starter lahko 'zapika'...

Si že poskusil s kabli priklopit dodaten akumulator (iz avta)? Pri tem pazi na + in -... ;)

D.

PS: Če nimaš kablov, lahko pridem tudi jaz naokoli, pa poskusiva. Lahko tudi zmeriva akumulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!