Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zdej kokr jaz vem, je zmeraj dobro motor stisnit do 100km/h in pustiti balanco. In če gre takrat naravnost, je to približno dobra ocena, da je okvir, vilice itd. OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se pozanimal koliko stane menjava, če še bo koga mogoče zanimalo.

- tesnilo glave 44€

- tesnilo pokrova ventilov 6€

- material za obnovo vodne črpalke 35€

- potrošni material + delo cca 115-165€

Tako da vseskupaj za takšen poseg od 200-250€ pri uradnem serviserju za KTM (Simon iz MB). Zanima me, če je to ok cena?

LP

Mitja

Seveda je OK, čeboš delal pa sam,bo pa ceneje, al pa na koncu veliko dražje.

lp A

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo mojstri.

Želel sem sneti izpušne cevi, in se je vijak z matico odlomil. Prvi se je sicer odvijaču, drugi je poču, tretji in četrti bosta najverjetneje tudi počila. Na bloku so luknje, v katerih so navojne palce, izpusna cev pa je pritrjena z matico. Navojne palčke zgleda na uč da so M6. A je mozno ta sranja ven dobit po kaki enostavni poti? Prebral sem za metodo., kjer se povrta in se privijaci vanje navojne svedre z levim navojem, da se jih potem odšraufa. Vendar kaj pa v primeru, da še ta poči v njem? Če je vijak M6, bi moral uporabit navojni sveder M4? Če ima kdo kake izkusnje in nasvet, bi bil hvaležen. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel celo pizdarijo s tem na banditu. tistega vijaka imho ne boš nikoli ven dobil. sem pol moral oreng improvizirat da sem rešil zadevo in je pol v redu delalo.

ostale pa prej par dni namakaj v kvalitetnem "anti rust" spreju

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo mojstri.

Želel sem sneti izpušne cevi, in se je vijak z matico odlomil. Prvi se je sicer odvijaču, drugi je poču, tretji in četrti bosta najverjetneje tudi počila. Na bloku so luknje, v katerih so navojne palce, izpusna cev pa je pritrjena z matico. Navojne palčke zgleda na uč da so M6. A je mozno ta sranja ven dobit po kaki enostavni poti? Prebral sem za metodo., kjer se povrta in se privijaci vanje navojne svedre z levim navojem, da se jih potem odšraufa. Vendar kaj pa v primeru, da še ta poči v njem? Če je vijak M6, bi moral uporabit navojni sveder M4? Če ima kdo kake izkusnje in nasvet, bi bil hvaležen. Hvala.

Enostavno ne bo, se pa večinoma da rešit, ampak z veliko potrpljenja. Sedaj je samo vprašanje kje se je odlomil? A čisto pri glavi, ali pa ga še kaj gleda ven ?

V najslabšem primeru povrtanje luknje in vstavljanje helicoil ali katerega podobnega spiralastega vložka.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če obrati počas padajo ima preveč zraka ali pa premalo bencina, simptomi so podobni. lahko ti kje fovš zrak vleče ali pa plovci ne tesnijo dobro...

ker tudi če so membrane hin, obrati normalno padajo

še enkrat preveru z neprižganim plinskim gorilnikom-ko sem ga približal vplinjačem so se obrati dvignili. Pregledal sem gumijaste prirobnice in so OK. Foraje pa v objemkah, ki so se v teh 15 letih defromirale-tudi če jih do konca zategnem jih namreč še vedno lahko premikam z prstom. Grem jutri po nove pa upam da bo...

@ rdeci_vragec

Kar se pa vijakov tiče pa poskusi z levimi svedri-se previ povrtaj z levim svedrom (pomoje jih morajo met v Merkurju, Bauhausu itd.) potem pa še uviješ izvelkač - vijak z obratnim navojem. Sam moraš pazit da se ne zlomi v luknji ker ga boš težko dobil vn. Poleg tega poskusi vijake malekost potolči in jih nasprejat z sprejem za odvijanje.

V primeru da navojna palica gleda iz luknje jo poskusi zarezat z Dremlom oz kar z žagico če prideš zraven pa si pomagat z udarnim izvijačem. Ostale matice pa poskusi prežagat oz. preščipnit z posebnim orodjem...

Par idej...sem se tud jaz že mučil z zlomljenimi vijaki...z veliko mero potrpežljivost ponavad gre.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko probaš tudi privarit kakšen močan ključ gor, če gleda ven, samo previdno, da ga ne boš "zavaril" v glavo :D

Pred tem pa odmakanje s kakšnim anti rust sprejem, mal potolč vijak, da se mogoče mal zrahlja in popusti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.imamtežavo pa se obračam na vas ki imate malveč iskušenj. imam suzuki gsx-r 1000 k3 in se mi vsake toliko prižge rdeča kontrolna lučka za mašino takoj ustavim ugasnem nekaj časa počakam prižgem in ne gori več. včasih se pol ne prižge tut po par sto kilometrih al pa kmal že po eneparih. se mi pa ob prižigu lučke na števcu kjer kaže temperaturo izmenično prikazuje F1 in temperatura. olja je dovolj ,zračni filter je čist,hladilne tekočine je dovolj,akomulator sem tudi odklopil pa nazaj priklopil če bi se slučajno zrecitiral pa nič motor dela normalno greje se od 78 pa tam do 85 stopinj ali ima gdo mogoče kakšen nasvet preden me serviser olupi za kako malenkost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.imamtežavo pa se obračam na vas ki imate malveč iskušenj. imam suzuki gsx-r 1000 k3 in se mi vsake toliko prižge rdeča kontrolna lučka za mašino takoj ustavim ugasnem nekaj časa počakam prižgem in ne gori več. včasih se pol ne prižge tut po par sto kilometrih al pa kmal že po eneparih. se mi pa ob prižigu lučke na števcu kjer kaže temperaturo izmenično prikazuje F1 in temperatura. olja je dovolj ,zračni filter je čist,hladilne tekočine je dovolj,akomulator sem tudi odklopil pa nazaj priklopil če bi se slučajno zrecitiral pa nič motor dela normalno greje se od 78 pa tam do 85 stopinj ali ima gdo mogoče kakšen nasvet preden me serviser olupi za kako malenkost.

Od 78 do 85 stopinj je premalo... Ventilator naj bi se vklopil šele pri cca. 104-105°C.

Naredi si 'dealer mode' stikalo, s katerim boš lahko preveril, kaj mu ne paše. Ko boš imel to stikalo in se ti bo prižgala FI lučka, motorja NE ugasnit, ampak samo preklopi stikalo. Potem se ti bo na zaslonu prikazala koda napake, pomen katere najdeš v tabeli napak.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od 78 do 85 stopinj je premalo... Ventilator naj bi se vklopil šele pri cca. 104-105°C.

Naredi si 'dealer mode' stikalo, s katerim boš lahko preveril, kaj mu ne paše. Ko boš imel to stikalo in se ti bo prižgala FI lučka, motorja NE ugasnit, ampak samo preklopi stikalo. Potem se ti bo na zaslonu prikazala koda napake, pomen katere najdeš v tabeli napak.

D.

uf tole se bo pa treba mal poglobit. ja sej ventilator se mi ne vklopi verjetn je blo zej še premraz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf tole se bo pa treba mal poglobit. ja sej ventilator se mi ne vklopi verjetn je blo zej še premraz.

Sicer možno, da se zdaj še ne zagreje ravno do 104°, ampak preko 85°C bi se pa moral, saj naj bi se termostat začel odpirati pri 82°c, pri 95°C pa naj bi bil odprt 8mm ali več.

Moj SV1000S je danes zjutraj prišel na 89°C in tam bolj ali manj tudi ostal ves čas.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer možno, da se zdaj še ne zagreje ravno do 104°, ampak preko 85°C bi se pa moral, saj naj bi se termostat začel odpirati pri 82°c, pri 95°C pa naj bi bil odprt 8mm ali več.

Moj SV1000S je danes zjutraj prišel na 89°C in tam bolj ali manj tudi ostal ves čas.

D.

ok. hvala ti ko pridemiz službe se ga lotm pol bom pa javu kaj sem sčaral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem imel mali karambol na svoji voznji. Nekako me je na spolzkem asfaltu zaneslo in sem nekako preskocu metrsko mejo in pristal na njivi. Pristal sem na kolesih, vendar sem padel, zvil rocko za prednjo zavoro (to je vidno), razen malih prask ni videti nic hujsega. Vseeno me zanima, kako bi se motor pregledal, se da kaj premerit, ker hocem vedt ali je vse ok z motorjem.

Zanima me, kako se to pregleda, kdo bi to sigurno v redu pregledal, ce pa je kaj narobe, kdo bi tuf karkol zamenjal..

PS: Motor je vzgal, domov sem se pripeljal brez tezav (okol 30 km).. hvala

PS: Hvala mozaku, ki mi je pomagal motor spravit na cesto..

Kaj, nihce kaksne ideje, predloga, karkol??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj, nihce kaksne ideje, predloga, karkol??

Nič nerabiš narediti - demontiraj ročico jo zravnaj,če bo počila bo potrebno kupit novo in veselo na vožnjo !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič nerabiš narediti - demontiraj ročico jo zravnaj,če bo počila bo potrebno kupit novo in veselo na vožnjo !!! :whistle:

No za 20€ sem rocko zamenjal, v nobenem primeru pa je neb sel ravnat. Tud z ukrivljeno mi ni blo v psihi ok. Motor sem dal pregledat, kot kaze ni nc narobe, pa tud men se zdi vse ok.. Matr, sm mel sreco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.imamtežavo pa se obračam na vas ki imate malveč iskušenj. imam suzuki gsx-r 1000 k3 in se mi vsake toliko prižge rdeča kontrolna lučka za mašino takoj ustavim ugasnem nekaj časa počakam prižgem in ne gori več. včasih se pol ne prižge tut po par sto kilometrih al pa kmal že po eneparih. se mi pa ob prižigu lučke na števcu kjer kaže temperaturo izmenično prikazuje F1 in temperatura. olja je dovolj ,zračni filter je čist,hladilne tekočine je dovolj,akomulator sem tudi odklopil pa nazaj priklopil če bi se slučajno zrecitiral pa nič motor dela normalno greje se od 78 pa tam do 85 stopinj ali ima gdo mogoče kakšen nasvet preden me serviser olupi za kako malenkost.

V zvezi s tole tvojo napako sem zdajle govoril z mehanikom, ki vozi ravno tak motor.Najprej me je vprašal ali sam šraufaš na kar mu jaz nisem znal odgovoriti ! Rekel je če si sam menjal zračni filter,da sta na air-boxu z leve in desne strani dva kabla ki gresta na nekakšno stikalo in lako bi se ti pri menjavi filtra snela ali pa si pozabil nazaj namontirat !! Pravi,da je lahko tudi samo slab kontakt na mikro stikalu tačke.

Kaj več nebi znal povedat, ker ko se nažiga ta lučka MORA motor na delavniški računalnik in jaz mislim,da niso še nikogar odrli saj je cena za testirat z računalnikom FIKSNA !!! Pri avtih vem da je vedno okoli 40€ za motor ti nebi znal točno odgovorit namreč pri BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zvezi s tole tvojo napako sem zdajle govoril z mehanikom, ki vozi ravno tak motor.Najprej me je vprašal ali sam šraufaš na kar mu jaz nisem znal odgovoriti ! Rekel je če si sam menjal zračni filter,da sta na air-boxu z leve in desne strani dva kabla ki gresta na nekakšno stikalo in lako bi se ti pri menjavi filtra snela ali pa si pozabil nazaj namontirat !! Pravi,da je lahko tudi samo slab kontakt na mikro stikalu tačke.

Kaj več nebi znal povedat, ker ko se nažiga ta lučka MORA motor na delavniški računalnik in jaz mislim,da niso še nikogar odrli saj je cena za testirat z računalnikom FIKSNA !!! Pri avtih vem da je vedno okoli 40€ za motor ti nebi znal točno odgovorit namreč pri BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! :yea1:

Označeno pri Suzukiju ne drži vedno..

GSX-Rji (za druge modele ne vem) imajo možnost samodiagnostike v primeru, da se ti na displeju izpiše oznaka FI. V servis manualu piše, da je za to potrebno imet poseben "SERVICE SWITCH" al nek podobnega, ki ga imajo kao samo na servisu, da diagnosticirajo to napako. V resnici pri Suzukiju ta zloglasna naprava za testiranje ni nič drugega kot navadno stikalo, ki na nekem konektorju naredi stik med dvema žicama, čemur sledi prehod motorja v "service mode". To lahko torej nardiš doma z navadno sponko papirja s katero narediš mostiček med tema dvema žicama in to je to.

Računalnik motorja ti potem napiše da je napaka npr na C32. Vzameš v roke service manual kjer je naveden spisek vseh kod, ki označujejo napake, ponajdeš C32 in pogledaš kaj je to. Tam piše da je npr kriv ta pa ta senzor, potem imaš pa za vsako izmed teh kod še natenčen postopek kako se lotit popravila, kaj je treba narest in kdaj je treba del zamenjat.

Jaz sem na tak način že samo pri svojem motorju 2x rešil problem brez večjih težav in naporov in kakšnih ekstra računalikov, da ne omenim kar ene par motorjev od kolegov/znancev. Ponavadi je bil problem s slabimi stiki na kakšnemu konektorju, 2x je bilo potrebno zamenjat nek senzor in enkrat injektor.

Ko sem se pogovarjal s serviserjem, ki servisira Suzukije, je pojasnil da pri odkrivanju napak tudi na servisu uporabljajo ta postopek ne kakšnega drugega računalnika.. Vsaj pri veliki večini primerov.

Kako spravit motor v service mode in seznam vseh kod z napakami je pa v tej temi itak že prilepil Danci. Tako da kar veselo na delo.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Označeno pri Suzukiju ne drži vedno..

GSX-Rji (za druge modele ne vem) imajo možnost samodiagnostike v primeru, da se ti na displeju izpiše oznaka FI. V servis manualu piše, da je za to potrebno imet poseben "SERVICE SWITCH" al nek podobnega, ki ga imajo kao samo na servisu, da diagnosticirajo to napako. V resnici pri Suzukiju ta zloglasna naprava za testiranje ni nič drugega kot navadno stikalo, ki na nekem konektorju naredi stik med dvema žicama, čemur sledi prehod motorja v "service mode". To lahko torej nardiš doma z navadno sponko papirja s katero narediš mostiček med tema dvema žicama in to je to.

Računalnik motorja ti potem napiše da je napaka npr na C32. Vzameš v roke service manual kjer je naveden spisek vseh kod, ki označujejo napake, ponajdeš C32 in pogledaš kaj je to. Tam piše da je npr kriv ta pa ta senzor, potem imaš pa za vsako izmed teh kod še natenčen postopek kako se lotit popravila, kaj je treba narest in kdaj je treba del zamenjat.

Jaz sem na tak način že samo pri svojem motorju 2x rešil problem brez večjih težav in naporov in kakšnih ekstra računalikov, da ne omenim kar ene par motorjev od kolegov/znancev. Ponavadi je bil problem s slabimi stiki na kakšnemu konektorju, 2x je bilo potrebno zamenjat nek senzor in enkrat injektor.

Ko sem se pogovarjal s serviserjem, ki servisira Suzukije, je pojasnil da pri odkrivanju napak tudi na servisu uporabljajo ta postopek ne kakšnega drugega računalnika.. Vsaj pri veliki večini primerov.

Kako spravit motor v service mode in seznam vseh kod z napakami je pa v tej temi itak že prilepil Danci. Tako da kar veselo na delo.

Kolegu je pred ca 2-mi leti delal en strokovnjak(kvazi elektronik) z premostitvijo experiment na BMW-ju skuril računalnik in škode je bilo za 750 € seveda je moral kolega vse plačat !! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegu je pred ca 2-mi leti delal en strokovnjak(kvazi elektronik) z premostitvijo experiment na BMW-ju skuril računalnik in škode je bilo za 750 € seveda je moral kolega vse plačat !! :headbang: :headbang:

Če ne zaupaš nikomur razen pooblaščenem serviserju, vozi na pooblaščene servise.

Jaz bolj zaupam preverjeni informaciji iz interneta, kot pa večini serviserjem, to še posebej velja za novejše tehnologije.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prava znamka in prava firma ! :yea1:

Kolegu je pred ca 2-mi leti delal en strokovnjak(kvazi elektronik) z premostitvijo experiment na BMW-ju skuril računalnik in škode je bilo za 750 € seveda je moral kolega vse plačat !! :headbang: :headbang:

prava znamka in prava firma..

dej brumer, mal oladi no..

sej je fajn da velik veš..sam si prov #$%&$%&/%/ s tem BMW gor in dol..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='biker77' timestamp='1303326869' post='1837069

sej je fajn da velik veš..sam si prov #$%&$%&/%/ s tem BMW gor in dol..

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ti jaz kriv,da si lahko SAMO Italijansko "sranje" privoščiš,kot si sam napisal v avtarju !

Nismo vsi slepo zaverovani v znamko in motor.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegu je pred ca 2-mi leti delal en strokovnjak(kvazi elektronik) z premostitvijo experiment na BMW-ju skuril računalnik in škode je bilo za 750 € seveda je moral kolega vse plačat !! :headbang: :headbang:

Poglej, jaz nisem nikoli rekel, da je treba kej eksperimentirat na motorju, ubistvu sem ponavadi prvi v vrsti proti temu, da se dela nekaj na pamet, oziroma na blef..

Ampak v tem primeru ne gre za nobeno eksperimentiranje. To je tovarniška funkcija motocikla, ki je namenjena serviserjem, ki je natančno razložena v service manualu za serviserje in kjer so natančno opisani postopki kako se to naredi in kako postopati v različnih situacijah. Ni to neki na blef..

Zdej če so pa Suzukijevci to servisno stikalo, ki nej bi ga imeli samo serviserji, naredili na tak način, da je potrebno naredit samo stik med dvema žicama, to namreč tudi servisno stikalo naredi, pa ne vem zakaj ne bi izkoristil možnosti tudi kakšen šraufanja vešč uporabnik in pustil, da mu motor sam pove kaj ga matra.

Ni nobenega eksperimentiranja tle, sam doma nardiš to, kar je fabrka predvidela da bodo delali serviserji. Danes to ni problem, ko se da na netu ponajt service manuale in ostale podatke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nismo vsi slepo zaverovani v znamko in motor.

lp

Tudi jaz NISEM slepo zaverovan imel sem par motorjev npr;Juniorja,Dongota,Pucha,Triumpha,Suzikija-Trajala,Hondo-For 600,4 X Yamaha,2X Kawasaki,in samo EN BMW !! Od tega imam doma še dve Hondi,Kawasakija in BMW-eja !

Tako,da če mi še očitaš,da sem slepo zaverovan se hudičevo motiš!Znam razsodit sigurno kaj je dobro in kaj slabo - vsaj zase sicer pa kot vedno pravim nereče se zastonj "Vsako tele ima svoje vesele" verjetno si tudi ti zelo vesel z svojimi rajnglami,kot jaz z svojimi in to pravico si vsak lahko pridržuje ! Mogoče se kdaj srečava boš o meni imel popolnoma drugo mnenje - do takrat pa LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!