Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

1. Pokliči na Leo Vince za nadomestno objemko

2.  Karbonsko platno.... epoxi......PVC preko auspuha...... zlaminiraš.... daš temprat......prerežeš na pol...in imaš dva kosa fensi šmensi iz karbona....  :P

3. Nariši v acad, daš izrezat iz INOX pločevine na laser ali vodo za par ojrotov..... zakriviš... po notranji strani narediš rebrca iz 300 C silikona in je stvar ocvrta.. :D

4. pogledaš na e-bay...preveriš dimenzije... kot tole, recimo:

http://www.ebay.com/itm/FMF-Racing-Replacement-Exhaust-Strap-Mount-Kit-40197-/371640333538?hash=item56877d74e2:g:SEAAAOSwMHdXSIdf&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/New-Motorcycle-Exhaust-Muffler-Silencer-Pipe-Hanger-Clamp-Strap-Mount-Bracket-/262466545861?hash=item3d1c39a8c5:g:UjwAAOSwr0ZXNrGI&vxp=mtr

 

al pa samo gumo:

http://www.ebay.com/itm/REPLACEMENT-RUBBER-EXHAUST-SILENCER-HANGER-BRACKET-STRAP-UNIVERSAL-FITS-ALL-/191597595264?hash=item2c9c1b4a80:g:PPYAAOSwNSxVdbWN

 

...ker tisto iz pločevine "HILTI" je grdo kot pes.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že zastavo vprašanje ampak bom še v verjetno bolj primerni temi: Imam Hondo Hornet 600 05' letnik, in sm jo včeri s čokom užgal in pustil laufat cca minuto (sem že zvedo ja, da ni fajn tak dolgo met jo z zaugom ampak jbg nisam znao:/) no in potem je ugasnala, pa ni prvič se to zgodil ampak potem je vedno nazaj užgala. Včeri pa ni več hotla, pa tud smrdel je mal po bencinu --> motor je zalil ali pač?, motor sem še parkrat probu z verglanjem rešit, z gasom, brez gasa, s čokom, brez...probval 5minut in že slišu da akumulator pobira in sem neho, dal akumolator si filat in si reko bom počako do jutra pa bom probo pa bo ziher. I was well wrong, še kr nič. Enga sm vprašo pa je reko da to tud ni mus da je zalit, da je mogoč kak kablček odlotan da ne da iskre...sam v to pa tud dvomim ker včeri mi je še ratal enkrat ga užgat umes za 2sekundi pa je spet crkno, tak da verjetno iskro da?

No nebom več fantaziral, bi pa prosu za kakšne nasvete, kaj bi še lahko blo:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, pamzyo pravi:

Sicer sem že zastavo vprašanje ampak bom še v verjetno bolj primerni temi: Imam Hondo Hornet 600 05' letnik, in sm jo včeri s čokom užgal in pustil laufat cca minuto (sem že zvedo ja, da ni fajn tak dolgo met jo z zaugom ampak jbg nisam znao:/) no in potem je ugasnala, pa ni prvič se to zgodil ampak potem je vedno nazaj užgala. Včeri pa ni več hotla, pa tud smrdel je mal po bencinu --> motor je zalil ali pač?, motor sem še parkrat probu z verglanjem rešit, z gasom, brez gasa, s čokom, brez...probval 5minut in že slišu da akumulator pobira in sem neho, dal akumolator si filat in si reko bom počako do jutra pa bom probo pa bo ziher. I was well wrong, še kr nič. Enga sm vprašo pa je reko da to tud ni mus da je zalit, da je mogoč kak kablček odlotan da ne da iskre...sam v to pa tud dvomim ker včeri mi je še ratal enkrat ga užgat umes za 2sekundi pa je spet crkno, tak da verjetno iskro da?

No nebom več fantaziral, bi pa prosu za kakšne nasvete, kaj bi še lahko blo:)

Zalilo ga je vedno daj nekaj gasa ko spuščaš zaug...zapri bencin in preverglaj s polnim gasom in pusti par ur motor stati...pol pa zna uzgat pa mislim da je pretoplo za zaug...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja hornetka nima pipce, samo kolker vem če verglam z polno gasa ne dovaja bencina, je to res? Sepravi zdej ko ga hočem zbudit najbolše da ga verglam brez čoka je tako? Svečke se mi splača kaj ven jemat al ne? Glede tega da je pretoplo za zaug, vsi mi pravijo da hornetko do cca 25°C naj užigam s čokom, sem probal tud brez in takoj ko sem gas odvzel je ugasno...sploh pa motor ne vžiga če ne dam malo gasa, tako mi je že tud povedo prodajalec, je to normalno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A 05 hornet ma še karburatorje al vbrizg?

Vsekakor ga zalaufaš s polnim zaugom, takoj k zalaufa ga začneš popuščat in dodajaš gas, tko da ga držiš na cca. 2000 obratih. Lahko si pa poenostaviš stvari pa pač mal povečaš štandgas ko je mrzel in ne bo crkoval; preden štartaš ga spustiš nazaj na cca. 1300 in to je to.

Da bi pa moral vžigat z gasom je pa neki razštelan; jst tud enocilindrca vžigam brez gasa ... 

Še to; zalit motor sm vedno najlažje vžgak z 1/4 gasa, brez zauga jasno ... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, hajoktejn pravi:

A 05 hornet ma še karburatorje al vbrizg?

Težko ti povem, ker nevem hehe...pa je lahko sploh zalit motor, glede na to da sem ga zalil včeri ob 4 popoldne, pa še danes zjutri ni kresno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, pamzyo pravi:

Težko ti povem, ker nevem hehe...pa je lahko sploh zalit motor, glede na to da sem ga zalil včeri ob 4 popoldne, pa še danes zjutri ni kresno?

Kako si ga danes zjutraj vžigal ?(čok,gas ....) Drugače pa probaj snet kabel iz svečke pa fizično poglej če da iskro . Čim je smrdelo po gorivu ob verglanju si ga zalil . Vžigaj tako kot ti je svetoval Hajo !

Preden ga naslednjič verglaš priklopi aku na vzdrževalec , pri nekaterih motorjih če je slab aku ne bo vžgal kjub obračanju zaganjača .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne ločiš štirih karburatorjev od EFI lahko pogledaš kar na net:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_cb600f 05.htm

Če je zadeva ornk zalita in se ti ne da čakat v nedogled in za povrh še nimaš pipce je mogoče dobro snet cevko bencina,odvit  sveče,jih posušit in malo poverglat da se vse prelufta,pol pa vse nazaj zložit.Lahko tudi preveriš če skače iskra na svečah tako da jih prej prisloniš na maso.Začni vžigat z čokom in brez gasa.                                         Čok je najbolje popustit med vožnjo ko za hip nabiješ obrate.Ko se boš igral je najbolje imet priklopljen soliden polnilec ker baterije ne zdržijo dolgih zlorab.

PS poglej če imaš čist filter zraka

Popravljeno . Popravil FLY
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima čok....nima vbrizga...ampak je na karburatorje.

Ne matrat štaterja!!! ker ga lahko skuriš.

Odvij svečke, jih očisti, spihaj, posuši in pregrej ( na ognju na plinskem štedilniku).

Svečke natakni na tuljave in zagotovi, da bodo z navojem na "masi" ..... verglaj motor, da ga malo "prepihaš"...obenem preveriš, če ti svečke dajejo iskro. Ne smeš verglati, če niso svečke "aktivne"!!!

Hladne svečke privij po pravilu, da jih ne zategneš preveč.

Po ustaljenem postopku (kot je navajen motor) užgi motor.

...ali pa probaj najprej brez čoka... daj kak mm ali dva gasa.... vžgi... če motor laufa, NE DRKAJ GASA!!! ampak pusti pol minute... da motor steče... nato malenkost povečuj gas ....in stopnjuješ, da se motor lepo ogreje. Ne zapreti gasa na štant gas, da ne crkne!! dokler se motor ne ogreje na delovno temperaturo!!!!

 

 

pred 3 minutami, FLY pravi:

Če ne ločiš štirih karburatorjev od EFI lahko pogledaš kar na net:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_cb600f 05.htm

Če je zadeva ornk zalita in se ti ne da čakat v nedogled in za povrh še nimaš pipce je mogoče dobro snet cevko bencina,odvit  sveče,jih posušit in malo poverglat da se vse prelufta,pol pa vse nazaj zložit.Lahko tudi preveriš če skače iskra na svečah tako da jih prej prisloniš na maso.Začni vžigat z čokom in brez gasa.                                         Čok je najbolje popustit med vožnjo ko za hip nabiješ obrate.Ko se boš igral je najbolje imet priklopljen soliden polnilec ker baterije ne zdržijo dolgih zlorab.

...e jebi ga... si me prehitu  :P

ampak najprej pa obvezno probat BREZ ČOKA... da ne zalije spet..  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Zivnorc said:

Če ima čok....nima vbrizga...ampak je na karburatorje.

Ne matrat štaterja!!! ker ga lahko skuriš.

 

To ni ravno res :cool: 900 ka ima vbrizg in čok....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, NX650 pravi:

To ni ravno res :cool: 900 ka ima vbrizg in čok....

:hmm:

... to je pol možno samo pri Hondi? :P  nikjer drugje tega nisem videl.  :eek:

...a to je kak "hibrid" pri starejših mašinah s prvimi verzijami vbrizga, ko še ni bilo avtomatičnega čoka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, NX650 pravi:

To ni ravno res :cool: 900 ka ima vbrizg in čok....

Tudi Varadero, vendar to ni klasični čok ampak ti samo malo dvigne ''štandgas'' ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Zivnorc said:

:hmm:

... to je pol možno samo pri Hondi? :P  nikjer drugje tega nisem videl.  :eek:

...a to je kak "hibrid" pri starejših mašinah s prvimi verzijami vbrizga, ko še ni bilo avtomatičnega čoka?

Mogoče da je samo pri hondi..ne vem..

Ni ravno hibrid.. niti ni prva verzija pgm-fi 

Avtomatični čok... menda nimaš v mislih dejansko kot je bilo včasih loputa za čok 

Just now, boych said:

Tudi Varadero, vendar to ni klasični čok ampak ti samo malo dvigne ''štandgas'' ...

kater varadero imaš to v mislih? novejši letniki niso imeli čoka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... "avtomatični čok" pri vbrizgu je samo povečanje doziranja goriva, ker pri mrzli mašini ti gorivo "kondenzira" v valjih...in niso zagotovljeni optimalni pogoji z azgorevanje mešanice zraka in goriva.

Pri klasičnih karburatorjih pa je to loputa, ki jo zapreš in s tem nastane podtlak v karburatorju, da močneje vleče večjo količino goriva, ker "difuzor še ne dela" pri tako nizkih obratih.

... zato mi ni čisto jasna ta relacija čok-vbrizg.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, NX650 pravi:

Mogoče da je samo pri hondi..ne vem..

Ni ravno hibrid.. niti ni prva verzija pgm-fi 

Avtomatični čok... menda nimaš v mislih dejansko kot je bilo včasih loputa za čok 

kater varadero imaš to v mislih? novejši letniki niso imeli čoka

Jaz sem imel letnik 2004 PGM-FI ... sem preveril sedaj pri kolegu, ki ga še ima in moja zgornja trditev drži ...

Popravljeno . Popravil boych
.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, boych said:

Jaz sem imel letnik 2004 PGM-FI ... sem preveril sedaj pri kolegu, ki ga še ima in moja zgornja trditev drži ...

Potem je verjetno ista zadeva kot pri 900- ki.... 2010 vara ni imela čoka..

Živinorc.. nevem kako to dela.. nisem nikol razdiral ker je vedno delalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, lasagna pravi:

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

...no... če je to-to.... mi je sedaj vse jasno..  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glihkar me je en vaški mehanik klico nazaj, pa sem mu razložo in je reko da je možnost tud el. vbrizg goriva problem, ker je motor predn sm ga kupo po vsej verjetnosti kr neki časa stal..je možnost tud to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fly, Hajoktejn in Zivnorc so ti že vse povedali. Imaš Hornet 600 in smrdi po bencinu - ergo, si jo zalil. Sledi navodilom, če ti ni pretežko, in se boš lahko že čez praznike vozil.  Glede na to, da je alternativa nakup vbrizga na vasi.

Dobro zrihtaj, saj ni tako težko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če se ti pa ne da šravfat... je pa alternativa, da greš pred domačo gostilno....plačaš rundo.... pa da te prerivajo po parkplacu, dokler ne vžge.

Simpl.

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, pamzyo said:

.. je reko da je možnost tud el. vbrizg goriva ..

Za nobeno ceno mu ne dovoli šarit po el.vbrizgu ker se mi zdi da ga imajo Hornetke šele od 2007 naprej

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poročam čez cca dve urci k pridem iz šihta in sprobam, sam če mi ga je včeri zalil, bi že po skor 24urah mogu ja z normalnim vžigom užgat brez da kej drkam če bi blo vse normalno, samo zalit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi še snel svečk potem sploh še nisi probal vseh načinov:yawn: Potem boš videl če imaš sploh iskro, lahko da je tudi kak elektro štos.Pa poglej če ti čok sploh funkcionira,če te zeza zajla ga lahko prej zaliješ kot pa bo kresnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!