Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred eno uro, pamzyo pravi:

okej na noben od naštetih načinov ni uspel niti mal zakašlat, tak da zdej mi preostane še sam svečke ven vzet, za kar rabim pa tank dol vzet, mam prav?

Ko berem tvoje objave imam samo en predlog zate-servis-pa brez zamere.

Pa servis mislim servis motorjev ne kr en k je motor vidu edin na cesti...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Wakasaki pravi:

Ko berem tvoje objave imam samo en predlog zate-servis-pa brez zamere.

 

Brez zamere ampak sem pošlihto vse, mogoče neumna vprašanja, ampak boljše vprašat neumno, kot pa naredit neumno?:)

Prilagam še posnetek pucanja motorja hehe

drugače pa hvala vsem za vse predloge, in sej se mi kr sanjalo

da bom mogo svečke spucat sam sem upal pa čakal na kak predlog drug da mi ja nebo treba kesla pa vsega narazn jemat, da bi kr z vžigom rešo:) jbg enkrat morš začet da se naučiš:)

VIDEO0011.mp4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo da se je zverina prebudila.Jaz bi vseeno pogledal če gre kaj zraka skozi filter.Takoj ko bo možno pa priporočam sinhronizacijo karburatorjev.Kakšne so bile sveče?Če si jih moral čistit verjetno črne,potem imaš verjetno prebogato mešanco.Ampak to naj ti en resen dela.

Lep podaljšan vikend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Zivnorc pravi:

... "avtomatični čok" pri vbrizgu je samo povečanje doziranja goriva, ker pri mrzli mašini ti gorivo "kondenzira" v valjih...in niso zagotovljeni optimalni pogoji z azgorevanje mešanice zraka in goriva.

Pri klasičnih karburatorjih pa je to loputa, ki jo zapreš in s tem nastane podtlak v karburatorju, da močneje vleče večjo količino goriva, ker "difuzor še ne dela" pri tako nizkih obratih.

... zato mi ni čisto jasna ta relacija čok-vbrizg.

 

pred 13 urami, lasagna pravi:

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

bonneville 2009 efi - zaug , zareza za pol zauga in zaprto - na štangco ..ročno upravljanje..seveda se na različnih pozicijah spremenijo obrati..

guzzi 750 2011 ie - ročka ob sklopki - na zajlo ..e vako - podobno kot sem videl na hondah - potegneš k sebi tisto malo ročico in vžgeš ..pustiš laufat - 2000 obratov .. ko se segreje sam zniža obrate čeprav je "zaug" še odprt .. pri vožnji z odprtim zaugom se opazi malo počasnejše zniževanje obratov , na prosti tek pa nima vpliva .. a ko se pripeljemo domov na mestu preden ga vgasnem potegnem ročico , nabije obrate na 2000 in ga vgasnem .. naslednjič je ročka že vklopljena .. vžiga , pelje in kaj več se mi ne da ubadat ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, twom pravi:

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Da nimaš ti ketne al kardana al nevem kaj maš...na taspredn bicikl spelan??:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, twom pravi:

Pri meni cca 1/4 obrata.

Potem se ti sploh ne vrti in bremza (stalno zavira) ali kaj drugega, v glavnem, normalno to ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, vandrovec said:

Po moje so do sedaj vsi odgovori smiselni? :hmm:

Zdaj si se ti javil, ko si ti že objavil svoj post ob tem ko sem jaz stisnil send...

3 minutes ago, KARMEN1 said:

V četrtek bo polna luna :doze:

Še enkrat, vprašal sem skrajno resno, polna luna gor ali dol, nisem gledal luninega koledarja, razen da je en teden čez garancijski rok, sprednje kolo se tako vrti od novega.

Izgleda da bomo kar na forumskem povprečju, ali čez. Pa brez zamere...

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko so zarustali cilindri ... lahko so ležaji ... kr nekaj variant je ... poglej disk .. če je požlajfan, pol ti cilindri štekajo ... če hrusta .. so lagerji ... če pa nč od tega .. pejd na servis :P

evo .. a sm biu resen a :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Pa kaj imaš to za eno čudo? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, BRANE pravi:

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

sm mu podobn napisu ... pa me ne šmirla :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimaš kaj primerjat spredaj in zadaj,saj imaš zadaj še verigo ali kardan.Obe kolesi se morata  vrtet lahkotno brez čudnih zvokov in občutnega upora.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

To zveni kot da zavorne ploščice nalegajo na disk. Načeloma pa bi naj sprednje kolo naredilo kak obrat več od zadnjega, če jih zavrtiš z isto silo. Zadnje kolo more poleg lastne mase (ki je sicer večja od mase sprednjega kolesa) poganjati še ketno/kardan. Tako da tole deluje res malo hecno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, twom pravi:

Vprašal sem čisto resno.

Me zanima ali bo število nesmiselnih odgovor v tej temi kaj drugačno od povprečja na forumu... :grupni: verjetno ne...

Sej bi bil tih pa ne bom ker pametuješ ,tu imaš temo ..................ne pa za vsak qreac odpirat nove teme pol pa še pametovat in bit nesramen ....

 

In lahko bi napisal še v temo o dotičnem motorju ki ga imaš in etc,etc .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

AaaaAaaAAAAAAAA!!!!!

Ena najbolj uporabnih tem je nazaj?!? Super! :worship:

Sorry za offtopic ampak navdusenje je bilo preveliko .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!