Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ob 20. 2. 2017 ob 21:34, shark90 pravi:

Pozdravljeni, danes sem ponovno razdiral in mi ni jasno kaj je narobe... Ko je matica katera drži sklopko in koš zategnjena sklopka ne spusti, pa tudi če fedro na sklopki čisto popustim, tako da imajo lamele 5mm zraka torej so čisto sproščene ampak vseeno nekaj drži in pri zasuku zadnjega kolesa v prestavi zablokira in se ne zavrti samo notranji del sklopke ampak tudi koš :( 

Kje bi lahko prišlo do napake? Jutri še poskusim čisto brez lamel in zategnjeno matico. 

Ok sem pogledal tudi tvoje stare poste, pa mi ni jasno nad čem se pritožuješ... Kaj zate pomeni, da sklopka ne spusti ali pa da ? Kakor jaz tebe razumem, ti misliš, da sklopka deluje tako, da lamele med vožnjo drsijo po ploščah?  Ne spusti, ko vse zmontiraš in stisneš ročico, al se ne vrti v prazno ko imaš v prestavi brez pokrova???? Čudno si tole opisal. Sklopka MORA brez stiska ročke držat kot klop in se po stisku ročice razklenit tako, da lamele zdrsnejo po ploščah... Še enkrat... Sklopka ne zdrsne brez posredovanja z vzvodom! Torej ko zmontiraš, daš na stojalo in v prestavi probaš obrnit kolo, bi moralo blokirat, ko stisneš sklopko, se mora kolo vrtet.

Torej sama košara bi se morala brez lamel vrtet na aksi popolnoma brez upora, z lamelami pa držat dokler ne uporabiš vzvoda. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A loh se men ksn nasvet date? :D

Ko je motor mrzel dela kot nov... po nekaj kilometrih ko se dobr ogreje pa zacne zezat... nima vec prave moci... cuka ce dodas gas.... uglavnem kot da nima bencina al pa da bi svecke ble slabe...

Sm 2x spucu rezervar... sprobu crpalko goriva... zamenu svecke... in se vedno isto...

Ko se peljes z mrzlim nekaj km gre ko norc... pol pa kr naenkt zacne skoz slabse it in komi prlezem domu... pac na malih obratih dela 'normalno' 

Tud vzigalne tuljave sm probal z voltmetrom in kazejo vse 0.0 kar naj bi blo ok...

Kaj je sploh se loh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Tkole k ga vrocega natisis.. (med voznjo ne na mestu)... ga kr zmanka... kot v tem videu..

Pod komentarji pise da je pumpa goriva... ampak sem jo danes mel zunaj ...priklopu na 12 v polnilec in je 20 minut crpala vodo z konstantnim pretokom in tud pritisk je bil mocan... pomoje je ok

 

Edin nevem kaj je tole kot ena mala zarnica zraven pumpe... mogoce kdo ve? ? Kot neki uporcek... je pa žica olupljena tam ker je razpadla plastika na zici..

 

20170226_154123.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto (kovinsko) je senzor nivoja goriva.

Senzor temperature motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je, je. Taksna stikala so navadno za prizig opozorilne kontrolke, ali pa imajo varnostno funkcijo - da crpalka goriva ne deluje na suho (brez hlajenja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, SF pravi:

Ok sem pogledal tudi tvoje stare poste, pa mi ni jasno nad čem se pritožuješ... Kaj zate pomeni, da sklopka ne spusti ali pa da ? Kakor jaz tebe razumem, ti misliš, da sklopka deluje tako, da lamele med vožnjo drsijo po ploščah?  Ne spusti, ko vse zmontiraš in stisneš ročico, al se ne vrti v prazno ko imaš v prestavi brez pokrova???? Čudno si tole opisal. Sklopka MORA brez stiska ročke držat kot klop in se po stisku ročice razklenit tako, da lamele zdrsnejo po ploščah... Še enkrat... Sklopka ne zdrsne brez posredovanja z vzvodom! Torej ko zmontiraš, daš na stojalo in v prestavi probaš obrnit kolo, bi moralo blokirat, ko stisneš sklopko, se mora kolo vrtet.

Torej sama košara bi se morala brez lamel vrtet na aksi popolnoma brez upora, z lamelami pa držat dokler ne uporabiš vzvoda. 

Ok mogoče sem res čudno opisal... Torej popravljal sem menjalnik to je prva stvar. Motor je bil razdrt 3 mesece ker sem čakal da mi popravijo zobnik.
Sedaj ko sem skupaj spravil sem po 20 poskusih sestavil sklopko brez malem, torej če je v prestavi in sem kolo obrnil na stojalu se je zasukala cela mašina (ne samo notranji del sklopke ampak tudi košara) in to BREZ LAMEL. Če pa sem matico zategnil na samo 130Nm pa je zadeva spustila, torej je šlo kolo lepo zasukati in se je vrtel samo notranji del. Torej ugotovil sem da mi notranji del sklopke premožno pritisne na zunaji del - koš, zato sem dal vmesno podložko med njima pobrusiti iz 2mm na 1,5mm. Po testu brez lamel je zadeva delovala, sicer ne čisto "mehko" ampak malo težje. Tako sem potem sestavil sklopko (novo) ki je bila namočena v olje že 1 leto nazaj, ampak je takrat nisem uporabil sem jo sedaj ponovno namočil v olje. Ko pa je vse sestavljeno in mašina laufa, dam v 1. prestavo vse ok (ne morem več prestavit nazaj v neutral), speljem lahko normalno ampak če stojim na mestu v 1. prestavi z stisnjeno sklopko in 3x obrnem ročico gasa na 5-6k obratov začne sklopka prijemati, ko še 3x obrnem gas pa motor že lepo spelje z stisnjeno sklopko... Razmišljam v smeri da koš ni centriran in mi zaradi vibracij potiska lamele navzven in jih posledično stisne skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok zdaj razumem... Nekaj imaš narobe podloženo, ali pa aksa ni do konca nasajena na ležaj...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, SF pravi:

Ok zdaj razumem... Nekaj imaš narobe podloženo, ali pa aksa ni do konca nasajena na ležaj...

Tako, aksa mi je prekratka. Sem imel menjalnik veni in ležaj potegnil skrajno do seger obročka ( da bi prišle dlje ven), potem sem tudi ležaj vstavil v blok da je ravno, kolik pač lahko, ker tak pride alu preko ki ga drži v ravnini, in še vedno je aksa prekratka :( sedaj ko pa tako sklopka prijema sama od sebe pa nevem ali je to ponovno zaradi "prekratke" akse ali zaradi koša/lamel... 
podloženo je vse prav, 5x pregledal repair manual in vse štima, na novo sta bila nasajena zobnik in ležaj, ležaj kot sem že napisal je na skrajni točki...

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Rogerg pravi:

A loh se men ksn nasvet date? :D

Ko je motor mrzel dela kot nov... po nekaj kilometrih ko se dobr ogreje pa zacne zezat... nima vec prave moci... cuka ce dodas gas.... uglavnem kot da nima bencina al pa da bi svecke ble slabe...

Sm 2x spucu rezervar... sprobu crpalko goriva... zamenu svecke... in se vedno isto...

Ko se peljes z mrzlim nekaj km gre ko norc... pol pa kr naenkt zacne skoz slabse it in komi prlezem domu... pac na malih obratih dela 'normalno' 

Tud vzigalne tuljave sm probal z voltmetrom in kazejo vse 0.0 kar naj bi blo ok...

Kaj je sploh se loh?

Prva stavr, ki mi pade na pamet, je oddušek rezervoarja za gorivo.

Zamašena oz. prepognjena cevka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je imel podobne simptome na V-Stromu, kjer je bila fuč črpalka, ki je dajala premajhen pritisk. To kaj pa ti je Joker napisal pa preizkusi tako, da ko se ustaviš takoj odpri tank, če slišiš, da potegne zrak, se ti v tanku ustvarja podtlak ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm probu ze takoj... sm se vozu z odprtim rezervarjem... ni nic pomagalo...

Sm brau po tujih forumih da je skor zmerm crpalka al pa filtr... verjetno je res ker so notr crne pikice , bom res fajn prepral rezervar...

Sem pa že narocil novo crpalko  in filter  in konc tedna sprobam ce dobim. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, shark90 pravi:

Tako, aksa mi je prekratka. Sem imel menjalnik veni in ležaj potegnil skrajno do seger obročka ( da bi prišle dlje ven), potem sem tudi ležaj vstavil v blok da je ravno, kolik pač lahko, ker tak pride alu preko ki ga drži v ravnini, in še vedno je aksa prekratka :( sedaj ko pa tako sklopka prijema sama od sebe pa nevem ali je to ponovno zaradi "prekratke" akse ali zaradi koša/lamel... 
podloženo je vse prav, 5x pregledal repair manual in vse štima, na novo sta bila nasajena zobnik in ležaj, ležaj kot sem že napisal je na skrajni točki...

So zobniki pri tem načinu sestavljanja med seboj poravnani, ali strižejo? Če strižejo, to lahko pomeni, da ležaj na aksi v resnici ni samo poravnan z blokom, a v tem primeru je tudi ležišče  ležaja globje. Pomeri globino ležišča v bloku tistega ležaja, ki je nasajen na akso in širino ležaja. Če je globina sedeža večja od širine ležaja, potem je napaka tu. Nisem še videl, da bi kdorkoli rezkal globjo luknjo. Globina je praviloma tudi indikator, do kam moraš porinit ležaj. V tem primeru ti seveda manjka podložka na nasprotni strani akse...

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, SF pravi:

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

če imaš pa možnost CO2 aparata pa še akso ohladiš .. ker tekočega dušika , s katerim se to naredi še lažje pač nimamo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CO² + vedro = hladno pivo (star delavniški pregovor)

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, thumper pravi:

če imaš pa možnost CO2 aparata pa še akso ohladiš .. ker tekočega dušika , s katerim se to naredi še lažje pač nimamo..

Al pa jo za par ur v hladilno skrinjo vržeš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Rogerg pravi:

To sm probu ze takoj... sm se vozu z odprtim rezervarjem... ni nic pomagalo...

Sm brau po tujih forumih da je skor zmerm crpalka al pa filtr... verjetno je res ker so notr crne pikice , bom res fajn prepral rezervar...

Sem pa že narocil novo crpalko  in filter  in konc tedna sprobam ce dobim. 

V Suzuki V-Strom temi sem TULE opisal, kako sva s kolegom očistila tank, ker je bila vzrok za odpoved pumpe rja v rezervoarju ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, SF pravi:

So zobniki pri tem načinu sestavljanja med seboj poravnani, ali strižejo? Če strižejo, to lahko pomeni, da ležaj na aksi v resnici ni samo poravnan z blokom, a v tem primeru je tudi ležišče  ležaja globje. Pomeri globino ležišča v bloku tistega ležaja, ki je nasajen na akso in širino ležaja. Če je globina sedeža večja od širine ležaja, potem je napaka tu. Nisem še videl, da bi kdorkoli rezkal globjo luknjo. Globina je praviloma tudi indikator, do kam moraš porinit ležaj. V tem primeru ti seveda manjka podložka na nasprotni strani akse...

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

Zobniki so ok, ko je menjalnik veni normalno dela, tudi ko je v motorju brez sklopke. Ležaj je na tem mestu kot predpisuje repair manual, mogoče še gre globje v ležišče za max 1mm, ampak v tem primeru je aksa ponovno "krajša"... Nisem pa nikjer omenjal kakšnega rezkanja ležišča.. Ne manjka da mi manjka podložka ampak mi prej ena hodi odveč, morata pa tako biti na tej aksi samo dve, ki pa tudi sta. Ležaja nisem pogrel, sem pa ga dal sprešati gor..

Sedaj sem odstranil notranji del sklopke in se takoj opazi da ne "prijema" sklopka ampak ponovno podložka.. Še slike:
IMG_1686.thumb.JPG.23fdd44b8f89b899c546ff4caaea8317.JPGIMG_1687.thumb.JPG.b1b5539bf1f6dd450c097035e6580834.JPGIMG_1688.thumb.JPG.6101704e183d699d646e2ff0e0793530.JPGIMG_1689.thumb.JPG.cb203d363e01291eb5733a9cf586f4d3.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, jskrablin pravi:

Al pa jo za par ur v hladilno skrinjo vržeš?

si že kdaj prijel konkreten kos železa pri -20stC ? jaz sem..pa so debele usnjene delavske rokavice kar tam počakale na odjugo..

shark90 - moje osebno laično mnenje je še zmeraj :

če je bilo prej v redu mora biti tudi sedaj.. ena distanca te hebe ... ali ležaji niso na pravem mestu ali pa lamele in kovinske plošče niso prav zložene / obrnjene .. poglej če je na jeklenih ploščah kakšna označena zaporedna številka - švabi znajo zakomplicirat enostavno stvar.. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ugodno dobil Castrolov race olje in ga moral po 1000kmjih zamenjal z običajnim.

Enka je bila po mestu nevozna zaradi neodvajanja/lepljenja sklopke. Dobit v leer je bila tombola.

Po vračilu 5100 se je zadeva normalizirala. Enkrat je bilo dovolj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.

Danes sem bil na bencinski OMV, natankam motor in stopim še do pumpe, da bi nafilal gume. Hočem odviti kapico ventila (aluminijasta) pa negre nikamor, vzamem klešče, zavrtim in se vse skup suče okrog gumijastega dela ventila. Guma se mi je seveda skoraj spraznila, komaj sem nekako uspel pripeljati domov, še dobro da sem blizu doma. Verjetno je kapica oksidirala in se prilepila na ventil. Zanima me, a vulkanizer lahko zamenja ventil brez, da mi gume slači dol? 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, rmtl said:

Pozdrav.

Danes sem bil na bencinski OMV, natankam motor in stopim še do pumpe, da bi nafilal gume. Hočem odviti kapico ventila (aluminijasta) pa negre nikamor, vzamem klešče, zavrtim in se vse skup suče okrog gumijastega dela ventila. Guma se mi je seveda skoraj spraznila, komaj sem nekako uspel pripeljati domov, še dobro da sem blizu doma. Verjetno je kapica oksidirala in se prilepila na ventil. Zanima me, a vulkanizer lahko zamenja ventil brez, da mi gume slači dol? 

Lp

Ne more. V bodoče pa redno preverjaj tlak ali pa uporabi plastično kapico ventila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!