Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

- traja od 1 do 5 tednov, zal ni pravila po katerem bi lahko vedel

- jaz jo imam ze tri leta brez spremembe barve (crna)

- jaz bi vzel crne za ta motor

Baje se lahko tudi zatikajo, verjetno kot posledica "kitajske preciznosti", samo po mojem se to vidi med montažo.

Pazi, da ne presežeš meje 22€, kolikor je meja za uvoz brez dajatev (izdelek in poštnina), ker ti bojo nabili se stroške obravnave.

Meni je lažje naročat z Aliexpressa kot z Ebaya, gre pa itak za iste prodajalce.

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170713073531&SearchText=YAMAHA+XSR700+lever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 7/1/2017 at 7:07 AM, ProdriveR said:

Kul, hvala za odgovor. Jaz imam aftermarket cilinder, pa je še vedno "težava" prisotna. Rešujem jo pa tko, k si napisu, dam v drugo in potem rahlo pritisnem stopalko dol.

Drgač pa kul tema, vsaka čast kaj vse delaš :)

Po prebranem na tujih forumih sklepam, da je tezavnost iskanja lera MOCNO odvisno od tipa olja. Ne samo od viskoznosti, pac pa tudi od tipa - ocitno razlicna olja razlicno mocno medsebojno "lepijo" lamele in plosce. Pomaga pa seveda tudi zgoraj prikazana predelava sobe.

Sam uporabljam Ipone 10W-50 (vem, predpisan je 15W-50, pa saj hladnejsega od 50 stopinj nikoli ne zajaham :)), pa z iskanjem lera nikoli nisem imel tezav. ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne govor :( Učer sem mel kr konkretne težave med vožnjo. Pa ne z lerom, ampak s prestavljanjem v nižjo prestavo in lezenjem motorja naprej, ko sem sklopko tišćal. Sej danes sem odzraču cilinder sklopke in je bolše. Mi je pa zanimivo, ker imam od CNC slave cilinder pa bi si mislu,da je težava odpravljena, pa ni čist tko. Me pa še neki zaima, kako bi si naštelu ročko,da bi prej sklopka stisnla? So nastavljive in mam na ful, pa bi še vseen rad, da mi prej zagrabi :blush: že prejšn lastnik je neki čaral , očitno ga je isto to motil :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hidravliki glavnega valja nimas kaj veliko za nastavljati - podobno je kot pri prednji zavori. Lahko nastavljas le odmik rocice od krmila (kateri potem - jasno - vpliva tudi kje tocno zacne sklopka odvajat, ne mores pa zmanjsati obmocja med zacetkom odvajanja in popolno odvedenostjo sklopke).

Pri odzracevanju ti svetujem, da odzracujes v obe smeri - da spuscas tekocino navzdol, in da jo tudi tiscis navzgor - tako bos odstranil tudi mehurcke, ki so "ujeti" v cevki, in med spuscanjem tekocine navzdol ne gredo navzdol, ker so - mehurcki. :)

Navadno ostane kaksen mehurcek v cevi, tik pred glavnim valjem. Takrat pomaga, da rocico za nekaj sekund stisnes, potem pa motor nagnes - v tem primeru v desno, da ko spustis rocico, mehurcek najde svojo pot skozi valj v rezervoar. Nekateri glavni valji imajo tudi kaksen vijak za odzracevanje...

...se opravicujem za smetenje, morda bi bilo tole bolje prestaviti v "sam svoj mehanik"... :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ProdriveR pravi:

Sploh ne govor :( Učer sem mel kr konkretne težave med vožnjo. Pa ne z lerom, ampak s prestavljanjem v nižjo prestavo in lezenjem motorja naprej, ko sem sklopko tišćal. Sej danes sem odzraču cilinder sklopke in je bolše. Mi je pa zanimivo, ker imam od CNC slave cilinder pa bi si mislu,da je težava odpravljena, pa ni čist tko. Me pa še neki zaima, kako bi si naštelu ročko,da bi prej sklopka stisnla? So nastavljive in mam na ful, pa bi še vseen rad, da mi prej zagrabi :blush: že prejšn lastnik je neki čaral , očitno ga je isto to motil :) 

Da se nastavt sam bo treba predelat rocko, podlozis ali pa urezes navoj da lahko stelas razmak med batkom in rocko. Pa pazi da prevec ne nasponas, drgac ti lahko drsi sklopka pa bos skuru lamele in diske. Za odzract dobra fora je pa da z veliko inekcijo porines ole cez taspodn nipl gor. Pa ukol nipla teflonca navij da bo bols dihtu ko ga bos losu za pol obrata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je v kitajskih ročkah pregloboka izvrtina v tistem sorniku, kamor pride tisti podaljšek hidravličnega batka. Rešiš tako, da v tisto izvrtino vstaviš recimo matico M2...ali kaj podobnega debeline cca 1mm...ali pa narediš nov sornik s plitvejšo izvrtino.

Če nima zavorna hidravlika na ročki vijaka za odzračiti...odzračiš tako, da nagneš motor tako, da je tisti spoj hidravlične cevi in ročica sklopke ali zavore na najvišjem položaju....in med tem ko stiskaš ročico, popustiš vijak tega spoja cevi in cilindra da grejo olje in zračni mehurčki  ven...in preden se ročica poda do konca, moraš vijak priviti. ...nato napumpaš ročico, da spet postane trda...malo potolčeš po cevki, da gredo mehurčki gor...in ponoviš postopek. Delaš to toliko časa, da ne gredo ven vsi mehurčki. Pazi, da v posodici ne zmanjka olja, da po neumnosti ne spraviš v cev še več zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, ProdriveR pravi:

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Power commander je pickin dim, ce hoces ornk se nalozi custom ecu mapa. Mislim da nek hrvat fb: Igor tunning Franjevic lahko nalozi custom mapo na original ecu.

https://facebook.com/pg/motofreak1001/about/?ref=page_internal&mt_nav=1

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, ProdriveR pravi:

Sem šele dans porajtu,da imam tudi na ročki nipl :blush: Bom še tam pogledu, pa spustu zrak ven.

Mene pa zanima, če kdo ve, kdo se še ukvarja z optimiziranjem power commanderja (razen Čarmana)??

Spodaj imaš majhen vijak. Odvij in potem boš s strani lahko tisti štift reguliral naprej in nazaj. Ponavadi nastane problem, ko je že ročka precej  obrabljena na tem delu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom prečekiru :)

@Marincspeedshop - sem slišu že marskaj okol powercommanderja, sam itak ga imam že gor pa nebi še preveč dodatnih stroškov delu. Zanima me sam tko, k se mi zdi po vonju, da je mal bogata mešanca :) Lahk pa da sam mal pretiravam ,tko k ponavad :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali sploh kdo v Sloveniji dela take spoje s plastičnimi cevmi?

FuelLineRepairKitParts.jpg

torej na avtu sem zjeb... eno cevko in jo sedaj menjam na dobro leto ali dve ker dajam standardne gumijaste cevi za gorivo, iščem nekoga ki bi mi na dve smrekici zaprešal tako plastično cev za gorivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam prit, bil nazadnje tam včeraj za eno cev za zrak, torej, imajo tudi poliamidne cevi, ampak mi je rekel da za nobene nima certifikata za bencin, teoretično bencin zdržijo ampak so nekatere lahko malo občutljive na aditive v bencinu zato mi ne garantira. 

Torej za natančnejši opis problema, pred časom mi je crknila pumpa za gorivo, in takrat nisem imel glih denarja in sem zamenjal le motor, posledično porezal cevko ki je nisem mogel več uporabiti. Če dam gumjasto cev za gorivo po določenem času razpade, če kdo ne verjame mu lahko prinesem kakšen primer, oziroma lahko proba, tako da potopi košček cevi v gorivo za ene leto in pol na roke olupi notranji sloj od zunanjega 

To je cev ki jo rabim, oz podoben materjal lahko že potem nekako zvijam ali dam tri kolena samo da zdrži potopljenost v bencin. (teflon, poliamid, nitril so baje materjali ki štimajo)

fuelpump2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, smasher pravi:

Poznam prit, bil nazadnje tam včeraj za eno cev za zrak, torej, imajo tudi poliamidne cevi, ampak mi je rekel da za nobene nima certifikata za bencin, teoretično bencin zdržijo ampak so nekatere lahko malo občutljive na aditive v bencinu zato mi ne garantira. 

Torej za natančnejši opis problema, pred časom mi je crknila pumpa za gorivo, in takrat nisem imel glih denarja in sem zamenjal le motor, posledično porezal cevko ki je nisem mogel več uporabiti. Če dam gumjasto cev za gorivo po določenem času razpade, če kdo ne verjame mu lahko prinesem kakšen primer, oziroma lahko proba, tako da potopi košček cevi v gorivo za ene leto in pol na roke olupi notranji sloj od zunanjega 

To je cev ki jo rabim, oz podoben materjal lahko že potem nekako zvijam ali dam tri kolena samo da zdrži potopljenost v bencin. (teflon, poliamid, nitril so baje materjali ki štimajo)

fuelpump2.jpg

Probaj z cisto navadno prozorno cevko (Gumitehna trgovina). Mislim da zdrzi bencin, samo trda rata hitro kar je pa pri tvojem primeru vseeno. Konc segrej z toplotnim fenom ko natikas na nipl in cez objemko ko je cevka se topla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj imam prozorno ampak armirano, izgleda kot tista za vrt zalivat samo da je za gorivo), enak material kot te prozorne, torej pvc samo da zdržitlak, ampak čisto trda ne sme ratat sej zato ima tudi pumpa une vzmeti da lahko malo skače in niha. Tisto tanko prozorno sem drugje probal za test injektorjev , zdrži nič tlaka jo je razgnalo v manj kot 5km. 

(ps: pri meni je ta del precej obremenjen ker vozim na plin, in večino časa pumpa kroži en in isti bencin in se tudi malce segreje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če najdeš od kakšne stare pumpe cev? preden jo snameš malo s fenom ogrej ..malo.sem pa moral prekleto dvakrat brati - najprej slika tiste črne s hitrim priklopom - to tudi rabiš - pa koliko ? ne vem pa kakšen je notranji premer - to še napiši.. 300 barska teflonska bi verjetno zdržala na tvojem stroju..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, thumper said:

kaj pa če najdeš od kakšne stare pumpe cev? preden jo snameš malo s fenom ogrej ..malo.sem pa moral prekleto dvakrat brati - najprej slika tiste črne s hitrim priklopom - to tudi rabiš - pa koliko ? ne vem pa kakšen je notranji premer - to še napiši.. 300 barska teflonska bi verjetno zdržala na tvojem stroju..

Morda, sem prebral da teflon nabira statiko, ker je lahko problem za bencin, v ZDA imajo teflonske z nekim grafitnim premazom da se statika ne nabira, prav za gorivo.

Imam eno staro pumpo za Cilota ki čaka da jo morda "zlorabim" če bo treba.

10 minutes ago, GO_Tomi said:

@smasher Hidravlika Cej Nova Gorica prašej. Zna bit, da boš dubu taprave info.

Bom vprašal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, smasher pravi:

Morda, sem prebral da teflon nabira statiko, ker je lahko problem za bencin, v ZDA imajo teflonske z nekim grafitnim premazom da se statika ne nabira, prav za gorivo.

teflonska za lpg.. ima notranji bel teflon in še en zunanji ovoj ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam doma eno pumpo s tako črno rebrasto cevko ...pa zgleda da je gor samo nataknjena in pogreta kot termoskrčljiva elektro božirka.

Pogrej tisto, kot je že rekel thumper...pa da boš ziher daj potem čez še eno elektro vezico

...drugače pa poglej na ebay in odtipkaj

Tygon 8mm

....pa dobiš ven tisto prozorno reč...(ne znam dat linka, ker sem na telefonu)

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@smasher

Sem še nekaj dopisal prejle za Tygon cevke...pa poglej na ebay...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral, tako da sedaj imam cca 3 opcije, našel tudi neko trgovino v kopru ki ima Tygon cevke, staro pumpo, in teflonsko cev. (morda naročim iz čistega firbca še eno "stopalo"  najlon cevi ). Upam da bo štimalo ko bo treba, ker čakam da zdej ckrne, dokler dela se ne tika :D

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!