Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 9 urami, dAlencc87 pravi:

Sej pomoje tut, sam ce bi bli diski bi vrjetn skos treslo pr zaviranju.. Men pa zacne trest sele po precej zmanjsani hitrosti.. Ajde recmo ce npr zaviram pri 150,mi zacne trest sele nekje pr 70,60...

poglej , če diski lepo "plavajo" naprej /nazaj ter levo desno... včasih pride umazanija v ležišča "bolcnov" in se disk ne postavi več v nevtralno lego.

druga stvar - tudi nova guma lahko začne trest po par 100km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, thumper pravi:

poglej , če diski lepo "plavajo" naprej /nazaj ter levo desno... včasih pride umazanija v ležišča "bolcnov" in se disk ne postavi več v nevtralno lego.

druga stvar - tudi nova guma lahko začne trest po par 100km..

Nimam plavajocih diskov, ce to mislis.. Baje da so lahko tut pregreti, bom videl jutri na servisu.. 

Glede gume se pa strinjam.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zračnost v ležaju v križih preveri.

...če zabremzaš nežno...potrese...če zabremzaš močneje...ne potresava več, če ima ležaj preveč zračnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, dAlencc87 pravi:

Nimam plavajocih diskov, ce to mislis.. Baje da so lahko tut pregreti, bom videl jutri na servisu.. 

Glede gume se pa strinjam.. 

:eek:  cbr 1000 rr ima fiksne diske? no way..2004-2005[ - 

Brakes Front: Dual full-floating 310 mm (12 in) discs with four-piston radial-mounted callipers
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, thumper pravi:

:eek:  cbr 1000 rr ima fiksne diske? no way..2004-2005[ - 

Brakes Front: Dual full-floating 310 mm (12 in) discs with four-piston radial-mounted callipers

Ja ze.. Sam nimam vec originalnih gor.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, dAlencc87 pravi:

Da:OK:

...aha..   :hmm:    ... pol je ležaj najbrž v redu....    :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Zivnorc pravi:

...aha..   :hmm:    ... pol je ležaj najbrž v redu....    :D 

Mislis kolesni al v krizu? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, dAlencc87 pravi:

Ja ze.. Sam nimam vec originalnih gor.. 

Pomoje si sam odgovoril na lastno vprašanje. Niso original diski za hec plavajoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, dAlencc87 pravi:

Mislis kolesni al v krizu? :hmm:

...beri med vrsticami...   :P

... če imaš PRC diske, je verjetnost 99,9%, da je problem v made in PRC.

 

... zadnjič sem nekaj gledal, da bi kupil feltne...pač... da jih imam za na pisto...

...pa najdem na e-bay .... pa piše OEM quality

...ampak me je zmotilo že to, da je pisalo na njihovi strani, da je za Zusuki.     :eek:

...to se pravi, če ne znajo niti napisati imena Suzuki.... verjetno tudi feltne ne morejo boh ve kako dobre narediti...

...mogoče morajo tako napisati, da jih kdo iz Suzukija ne toži..    :D

 

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, jskrablin pravi:

Pomoje si sam odgovoril na lastno vprašanje. Niso original diski za hec plavajoči.

Najbrz da res:hmm:a mi zna kdo po kmecko po domace razlozit zakaj so sploh plavajoci?!!? Kaj je prednost? Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, dAlencc87 pravi:

Najbrz da res:hmm:a mi zna kdo po kmecko po domace razlozit zakaj so sploh plavajoci?!!? Kaj je prednost? Tnx

zarad dežja ... da plavajo :huh:

štekaš :P

prednost je pa predvsem,da se platisce in batne celjusti  ne obremenjujejo kot se pri togih diskih ;) ... neki zlo po domaće :P

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, dAlencc87 pravi:

Najbrz da res:hmm:a mi zna kdo po kmecko po domace razlozit zakaj so sploh plavajoci?!!? Kaj je prednost? Tnx

Plavajoči disk se lahko nekoliko premakne v svojih točkah vpetja na nosilec. Kar pomeni da lahko kompenzira temperaturne obremenitve (raztezanje materiala), mehanske obremenitve (zvijanje vilic in posledično premikanje zavornih čeljusti relativno na disk) in podobno. Pri motorjih je to kr pomembno ker je materiala v diskih res malo in ima kar precej dela s prenašanjem temperaturnih in mehanskih obremenitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, dAlencc87 pravi:

Mislis kolesni al v krizu? :hmm:

v glavi okvirja  ....

pred 11 urami, dAlencc87 pravi:

Najbrz da res:hmm:a mi zna kdo po kmecko po domace razlozit zakaj so sploh plavajoci?!!? Kaj je prednost? Tnx

prilagajajo se ..vsem spremembam - seveda v razumnih mernih mejah - do katerih pride zaradi temperature ali neenakomernega gibanja zavornih batov. plavajoč disk se sam prilagodi in se postavi levo/ desno v nulto pozicijo.. v majhnem obsegu se tako pri zaviranju tudi kompenzira ukrivljenost diska - to se meri prej v tisočinkah ampak tako skompenzira tisto začetno ukrivljenost..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

... v hladnem stanju je vse togo...vse pri miru. diski nimajo nič lufta..nič ne plavajo. Pesto z diskom  spajajo tisti okrogli votli "neti" -zatiči...

...med zaviranjem se sprošča vekila količina toplote...praktično se zelo velik del energije pretvori v toploto. Diski se močno segrejejo...med segrevanjem pa se jeklo širi....torej se premer diskov poveča. Pesto diskov je običajno narejeno v obliki "marjetice" in na vsakem kraku je ta zatič, ki spaja to pesto z diskom. To pesto se ne segreva (toliko) in se zato ne širi. to razliko raztezkov kompenzirajo ti zatiči...v bistvu dobijo zračnost med diskom in pestom gledano proti osi oz. iz centra osi proti ven. Radialno praktično ne dobi zračnosti...ravno tako ne aksialno.

....če ne bi bilo teh zatičev, bi se ob segrevanju diski ravno tako hoteli razširiti ....pesto pa tega ne dovoljuje in hoče ohraniti prvotni-hladni prmer diskov, zato pride do deformacije diskov...kot da bi ga hotelo "zmehuriti" med temi kraki pesta "marjetice".

..zato ti tresejo.

..upam, da sem dovolj po kmečko napisal..:D

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel podoben problem na cbr600 08. Mi je sprednji konec nesramno treslo ko sem zaviral recimo pri 120 in pol recimo prvih par m kul pol pa trese. Itak zamenu ploscice, isto. Pol sm pa su do Primca je reku da so verjetno diski, pridm dam, dam motor na sprednji stender, fiksiram nanj subler in zavrtim kolo. Odstopanja so bila minimalna, veliko pod max dovoljenimi vrednosti.

Da malo preizkusim drugega mehanika sem se zapeljal do Elise v Domzale. Podn! Tipo mi na vsak nacin trdi da so diski jst pa kot da steni govorim da sm jih premeru. Normalno takmu nam pustu da mi motorja slata, raj se sam pomucm.

Pol sm mal googlal kaj bi lahka blo in itak logicno je da naslednje gledas v glavi od kriza. Spravm se to odsraufat in pogledat kako kej tm zgleda. Ze ko sm hotu odsraufat un “patent” matico (pac varjanta kladivo in ravni izvijac), nikakor da lepo popusti in da ga z roko odvijacim. No tu sem opazil da so posneti navoji na osi od kriza in jo bo potrebno zamenjat.

Moja razlaga zakaj je treslo je, da ker so bili navoji posneti, dejansko jih na dolocenem odseku ni bilo, je zaradi nihanja vibracij od ceste (itak amontizerji ne ublazijo kompletno) to prensalo preko osi na zgornji del kriza in v tem delu zacelo tresti.

Tako da ja, ob menjavi osi kriza in preventivno lezajev tresenja vec ni bilo.

Ena malenkost od mene ampak pri tebi dolenc87 je najverjetneje problem v Cajna diskih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Zivnorc pravi:

:hmm:

... v hladnem stanju je vse togo...vse pri miru. diski nimajo nič lufta..nič ne plavajo. Pesto z diskom  spajajo tisti okrogli votli "neti" -zatiči...

...med zaviranjem se sprošča vekila količina toplote...praktično se zelo velik del energije pretvori v toploto. Diski se močno segrejejo...med segrevanjem pa se jeklo širi....torej se premer diskov poveča. Pesto diskov je običajno narejeno v obliki "marjetice" in na vsakem kraku je ta zatič, ki spaja to pesto z diskom. To pesto se ne segreva (toliko) in se zato ne širi. to razliko raztezkov kompenzirajo ti zatiči...v bistvu dobijo zračnost med diskom in pestom gledano proti osi oz. iz centra osi proti ven. Radialno praktično ne dobi zračnosti...ravno tako ne aksialno.

....če ne bi bilo teh zatičev, bi se ob segrevanju diski ravno tako hoteli razširiti ....pesto pa tega ne dovoljuje in hoče ohraniti prvotni-hladni prmer diskov, zato pride do deformacije diskov...kot da bi ga hotelo "zmehuriti" med temi kraki pesta "marjetice".

..zato ti tresejo.

..upam, da sem dovolj po kmečko napisal..:D

plavajoči diski imajo v hladnem stanju zračnost naprej/nazaj in levo/desno..majho a je.. 

pred 7 urami, macak333 pravi:

Da malo preizkusim drugega mehanika sem se zapeljal do Elise v Domzale. Podn! Tipo mi na vsak nacin trdi da so diski jst pa kot da steni govorim da sm jih premeru. Normalno takmu nam pustu da mi motorja slata, raj se sam pomucm.

Pol sm mal googlal kaj bi lahka blo in itak logicno je da naslednje gledas v glavi od kriza. Spravm se to odsraufat in pogledat kako kej tm zgleda. Ze ko sm hotu odsraufat un “patent” matico (pac varjanta kladivo in ravni izvijac), nikakor da lepo popusti in da ga z roko odvijacim. No tu sem opazil da so posneti navoji na osi od kriza in jo bo potrebno zamenjat.

Moja razlaga zakaj je treslo je, da ker so bili navoji posneti, dejansko jih na dolocenem odseku ni bilo, je zaradi nihanja vibracij od ceste (itak amontizerji ne ublazijo kompletno) to prensalo preko osi na zgornji del kriza in v tem delu zacelo tresti.

Tako da ja, ob menjavi osi kriza in preventivno lezajev tresenja vec ni bilo.

lepo si to razložil..preberi samo odebeljene stavke..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, thumper said:

plavajoči diski imajo v hladnem stanju zračnost naprej/nazaj in levo/desno..majho a je.. 

Dokler se neti ne "zapečejo" od umazanije ali zarustajo.... lahko se jih pa očisti, kot je prikazano na posnetku;

Se pa iz plavajočih diskov zelo hitro naredi tresoče, če ti neti niso očiščeni. Meni je začela zavorna ročica tresti že po nekaj močnih zaviranjih na poligonu (vaja zaviranja). Je pa res, da vmes skoraj ni bilo pavze za ohlajanje zavor. Tudi slišalo se je nato sk, sk, sk, sk... pri vsakem obratu sprednjega kolesa. Po nekaj sto kilometrih pa se je vse skupaj scentriralo nazaj. Zelo verjetno so se ti neti sprostili in sta se diska postavila nazaj v center...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!