Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ali ima kdo doma Leak-Down tester, pa bi ga bil pripravljen posodit za kak teden? Proti plačilu seveda ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljubljanska Cesta 51A 
1236 Trzin 
SLOVENIJA

Tel. +386 1 2442490 
Fax +386 1 2442492

E-Mail: info@forch.si
Internet: www.foerch.si

 

Pokličeš mogoče te uslišijo in pošljejo v pismu. Drugač pa vpraš kdo prodaja na drobno pa pokličeš tja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, tomaz69 pravi:

ne vem, če je za v to temo - kje bi lahko dobil take kapice rinfuzo oz. po komad - rabim cca 7 - 10 kom

http://www.foerch.si/din-in-standardni-deli/vijaki-za-les/pokrivne-kape/pokrovček-za-šestrobe-vijake?s=ProductGroup

Jaz take stvari naročim z E-bayja. Pri nas težko najdeš karkoli v manjših pakiranjih. 

Primer:

https://www.ebay.co.uk/itm/M5-M6-M8-M10-M12-M14-M16-M18-M20-M-Bolt-Nut-Domed-Cover-Caps-Plastic-Black/122291566214?hash=item1c79253686:m:mWF_XE25sHLDerapTfrP4cw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kupil se Husqvarna te 310 in imama problem na sklopki. Ko se motor segreje (priblizno 20 min) vožnje ki sklopka rahlo prijemlje in je tezko najti ler. Ce mam v prvi prestavi mi raj vrze v drugo kot v ler. Sklopka je hudravlicna. Hvala za vsak nasvet Lp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 10. 2018 ob 13:08, CR-F pravi:

Pozdravljeni!

Kupil se Husqvarna te 310 in imama problem na sklopki. Ko se motor segreje (priblizno 20 min) vožnje ki sklopka rahlo prijemlje in je tezko najti ler. Ce mam v prvi prestavi mi raj vrze v drugo kot v ler. Sklopka je hudravlicna. Hvala za vsak nasvet Lp. 

v tej temi boš lažje našel odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojmu stromi sm pogruntal da je neki zvok spremenil, sem se odlocil malo ga posraufat. Preventivno svecke pogledam in vidim fak, zravn svecke je luknja?? Nasveti dobrodošli. Kaj nardit v tem primeru. Ter vplivi na motor zaradi tega

 

IMG_20181018_111141.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je to morda odtocni kanal za vodo, ki bi se sicer tam ujela in zadrzevala?

Ceprav se na nobeni masini nisem videl cesarkoli podobnega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zok pravi:

Je to morda odtocni kanal za vodo, ki bi se sicer tam ujela in zadrzevala?

Ceprav se na nobeni masini nisem videl cesarkoli podobnega...

Ampak kar gre ven gre tudi lahko noter. 

V mislih imam prah itd

Popravljeno . Popravil Raavi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, tomaz69 pravi:

Je to OK za kaj potisnit...

DAF03549-5910-464D-B4D7-1D1256011FE8.jpeg

Enakega že enih par let uporabljam, sigurno bolj točen od mojega občutka. Poleg imam še enega za manjše vrednosti navora, 5-30Nm se mi zdi.

skratka, odkar ga imam se mi več ne "zgodi"...:slap:

Popravljeno . Popravil xtzs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma enak kot Uniorjev, le da ta nima certifikata, Uniorjev pa. V sluzbi imam oba, pa se doma enega ne-uniorjevega (interdiskont). Vsi trije delujejo enako. Sem ze zategnil nekaj glav s tem. Pa seveda tudi platisc, jermenic, lezajev ipd.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Važno, da ga po vsaki uporabi vrneš na nulo. Drgač pa mam nekaj podobnega in je bolje kot moje roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Je kateri tukaj že manjaval ležaje glavne gredi na honda cbr 1000 rr 2008? Imam par vprašanj glede izbire ležajev. Če je kdo me lahko kar v zs kontaktira. Rabim pa mnenje nekoga, ki ve za kaj se gre:D

 

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 10. 2018 ob 9:01, Dejanx pravi:

Dober dan!

Je kateri tukaj že manjaval ležaje glavne gredi na honda cbr 1000 rr 2008? Imam par vprašanj glede izbire ležajev. Če je kdo me lahko kar v zs kontaktira. Rabim pa mnenje nekoga, ki ve za kaj se gre:D

 

LP

 

Tvoj najbolsi prijatel bo service manual. Lezaji so ponavadi oznaceni, prav tako glavna gred. Iz oznak razberes v service manualu factory dimenzije. To pride v postev pri novih kosih. Rabljeno glavno gred moras premeriti z mikrometrom in na podlagi tega izberes lezaje. Lovi se stotinke saj so lezaji hidrostaticni. Aja za maximalno tocnost meri pri 20C :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ko boš izmeril obrabljenost vseh ležišč ležajev potem sledi še merjenje ovalnosti samih ležišč ležajev.. tovarniški normativi so napisani - in ja važno je ,da je ležišče v mejnih vrednostih . šele potem boš lahko vedel ali lahko natakneš serijske ležaje ali pa mora gred na brušenje in ležaji primerni novim meram ležišč - te mere pa moraš vedeti pred brušenjem in so podane pri ležajih .. pa dobro zrihtaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem pogledal v manual, samo sem nekaj zamesal pa mi ni slo v glavo sem pol zrihtal. Bom premeril na tak nacin pred menjavo ampak mislim glede na to da menjavam samo iz preventive ker imam motor slucajno narazn pa tud km nima tolko motor bojo orginal vrednost ok. Tud dobenih cudnih zvokov ni imel motor pred tem amapk glede na vlozek koliko stanejo pa kolko je dela z masino da jo narazen vzames bom zamenjal vseeno :)

 

hvala za info in pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Dejanx pravi:

 mislim glede na to da menjavam samo iz preventive ker imam motor slucajno narazn pa tud km nima tolko motor bojo orginal vrednost ok. Tud dobenih cudnih zvokov ni imel motor pred tem amapk glede na vlozek koliko stanejo pa kolko je dela z masino da jo narazen vzames bom zamenjal vseeno :)č

tvoj agregat ima vsaj +150000 km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, thumper pravi:

tvoj agregat ima vsaj +150000 km?

pod 20.000 km. je pa okoli 5000 km na pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe z prvo zavoro. Ko motor stoji na mestu  in pritisneš prvo zavoro je ročka zavore normalna trda. Ko motor premakneš z mesta ,stišneš ročko ta pa gre v prazno in zavora ne prime. Zavora postane normalno trda ko na mestu spet nekajkrat pritisnem nanjo.                                                         

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, pepsi said:

Ali mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe z prvo zavoro. Ko motor stoji na mestu  in pritisneš prvo zavoro je ročka zavore normalna trda. Ko motor premakneš z mesta ,stišneš ročko ta pa gre v prazno in zavora ne prime. Zavora postane normalno trda ko na mestu spet nekajkrat pritisnem nanjo.                                                         

Prezračevali smo jo že pa ni nič bolje.  

Zviti disk med obračanjem razmakne ploščice ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 10. 2018 ob 21:49, Dejanx pravi:

pod 20.000 km. je pa okoli 5000 km na pisti.

Ne glede na tistih 5000km piste mislim, da je povsem nepotrebno na tej točki menjat original ležaje.. Verjetno bo vse drugo prej spustilo dušo kot tisti ležaji..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!