Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

naliješ stopljen svinec pri odprtem sesalnem ventilu..garntirano zadihta..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ker obcasno posodabljam delavnico in orodje je naprodaj 2x magnetna zapestnica da imas vijake in gedorce vedno pri roki za 5€ obe skupaj in klesce-spone za tesnenje hladilnih cevi ob demontazi kilerja za 8€ komplet.

IMG_20191110_191332.jpg

IMG_20190908_192845.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@mato295...še preveč dobra.... ..tut če bi z "INA delta 5 ...za stotisuča kilometara" podmazal, bi bilo to za stotisoč kilometrov..   :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha, una od Ine za ležaje, kupil še v srednji za zlagat kolesne ležaje biciklov, še zmiraj jo mam nikakor da se porabi ?. Ta od olme zgleda res dobra, taman sem iskal nekaj za v prenos od fleksarce. 

Mislim pa da je to novo v ponudbi od Merkurja, prvič sem videl olma polico septembra v merkurju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem. Krmilo mi med vožnj trese sem pa tja "tank slapper". Začne se pri 60 kmh. V tem območju trese precej sem in tja. Potem z višjo hitrostjo te vibracije postajajo še izrazitejše. Imam pa nameščene nove gume Mitas Turning F. Scentrirane so u nulo. Sva včeraj z marincem to tudi snela in preverila centriranje, pa je popolnoma uredu. Guma na zunaj ne kaže znakov napak. Kaj bi lahko bil še kak drug vzrok?

Do sedaj sem zvozil 2 kompleta. Dunlop RS3, Mitas SF. Motor je bil stabilen kot tank.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, skalar36 said:

Imam problem. Krmilo mi med vožnj trese sem pa tja "tank slapper". Začne se pri 60 kmh. V tem območju trese precej sem in tja. Potem z višjo hitrostjo te vibracije postajajo še izrazitejše. Imam pa nameščene nove gume Mitas Turning F. Scentrirane so u nulo. Sva včeraj z marincem to tudi snela in preverila centriranje, pa je popolnoma uredu. Guma na zunaj ne kaže znakov napak. Kaj bi lahko bil še kak drug vzrok?

Do sedaj sem zvozil 2 kompleta. Dunlop RS3, Mitas SF. Motor je bil stabilen kot tank.

Ležaj? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Križni misliš? Tud to je Marinc preveril. Do novih gum, je blo BP. Sedaj ne več.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, skalar36 said:

Križni misliš? Tud to je Marinc preveril. Do novih gum, je blo BP. Sedaj ne več.

Kolesni, že če samo mal riba, te zna zezat....ampak ce je stvar res zacela takoj po menjavi gume, zna bit da je defektna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri novi je težko opazit napako, če praviš, da je scentrirana, meni je tresla Dunlopka, in se je čez čas poznalo, ker jp je na nekaterih mestih dobesedno olupilo, kot v pasovih.

V prvi vrsti bi gumo snel in zarotiral na obroču, ter scentriral, ker kot praviš se je napaka pojavila z novo gumo.

Velikokrat je krivda za rahlo tresenje tudi teža zadaj, od kufra..oziroma razbremenjen prednji konec, vendar v tvojem primeru, bi jaz najprej gumo stestiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja skor verjetno je guma. Takega primera še nims mel, da bi bla nova guma zanič, sploh ker ne kaže nobenih zunanjih znakov, da je poškoodovana.

Pa sm bil zraven, k mi jo je Marinc scentriral u nulo.

Moj motor je precej težak. Tko, da ne bi blo premalo teže spreda tezava, kufer imam pa ves cas gor, pa prej tega ni blo.

Potem je verjetno guma sprednja zanič. Sva zmenjena z marincem, da  da drugo gor pa preizkusva. Prasal sem, če je kdo že imel podoben primer, pa da mogoče ni bila guma kriva.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 11. 2019 ob 20:57, mato295 pravi:

Zdravo,

S čim namazati kolesno os in semering (pri snemanju in nameščanju koles)?

Je recimo taka mast OK? 

https://www.merkur.si/mast-olma-olma-lis-mg-2-1-kg-6-p576-sw-tb/

Bel Ray vodoodporno mast. Litijevo voda oz vlaga precej hitro zdela. Tega modrega hudiča od Bel Raya pa niti voda, niti sonce ne spravita stran. Preverjeno v neštetih vodno/blatnih enduro kopelih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava štarterja/zaganjača.. seveda s tmo in mrazom in dobro količino kletvic :lol1:

ps: pazite kam odlagate ključ med šraufanjem :D

 

starter.jpg

kljuc.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/30/2019 at 4:16 PM, skalar36 said:

Imam problem. Krmilo mi med vožnj trese sem pa tja "tank slapper". Začne se pri 60 kmh. V tem območju trese precej sem in tja. Potem z višjo hitrostjo te vibracije postajajo še izrazitejše. Imam pa nameščene nove gume Mitas Turning F. Scentrirane so u nulo. Sva včeraj z marincem to tudi snela in preverila centriranje, pa je popolnoma uredu. Guma na zunaj ne kaže znakov napak. Kaj bi lahko bil še kak drug vzrok?

Do sedaj sem zvozil 2 kompleta. Dunlop RS3, Mitas SF. Motor je bil stabilen kot tank.

Kadar sem imel probleme z tresenjem, je bila vedno kombinacija nečesa. Recimo guma pri koncu življenske dobe in prenizek tlak. Ali pa tlak, pa geometrija. Jaz bi na tvojem mestu preveril še geometrijo. Po domače povedano, če so gume v špuri. Pa distančniki tam kjer morajo biti.

To z centriranjem gume, pa zanimiva zgodba... So zmontiral in scentriral v nulo, pa je treslo ko hudič. Potem pa je kolo v roke dobil žal že pokojni lokalni vulkanizer. Scentriral čisto po filingu, kljub novi mašini v delavnici. Večkrat gumo snel dol in jo dal nazaj gor. Vmes kup kletvic, pa spet malo zavrtel... Vmes še mene peglal kako se to vozim, da so robovi še celi... Potem so letele še zračnice v koš pa čeprav inženir Hans ni nikoli predvidel schlauchlos  konfiguracije. V košu so končale vse uteži, ki so bile gor... Večkrat gumo samo napumpal in jo spet spustil.... Na koncu celo povedal na koliko jih naj pumpam, da bo v nulo (čisto druge cifre, kot je bilo napisano na nalepki od motorja). Da skrajšam. Šel ven rahlo zmeden. Na koncu nič treslo. Peljalo se je kot po tračnicah. Sedaj ko pomislim za nazaj. Zgolj moje ugibanje... Verjetno poleg masne uravnoteženosti igra precejšnjo vlogo lega pnevmatike na feltni. Če je zmontirano, da je malo "jajčasto" pa lahko tudi super dobra nova guma čudno trese. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se šel malo peljat. Dvomim, da je guma. Belanca pri 60 kmh gre levo pa desno, če spustim, kr za ćrtico na gatah.  Se kar strinjam s teboj Ciciban, pomoje je geometrija. Mam filing, da ni poravnana zadnja guma s sprednjo. Bom marinca mal okupiral po praznikih. Dans ga ni blo. :D 

Hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, skalar36 pravi:

Danes sem se šel malo peljat. Dvomim, da je guma. Belanca pri 60 kmh gre levo pa desno, če spustim, kr za ćrtico na gatah.  Se kar strinjam s teboj Ciciban, pomoje je geometrija. Mam filing, da ni poravnana zadnja guma s sprednjo. Bom marinca mal okupiral po praznikih. Dans ga ni blo. :D 

Hvala. 

Meni je CB-jka isto delala, na ne lih ornk znucani sprednji Qualifier 2. Pri 50 - 60 km/h je začela opletat balanca če sem jo spustil. Lepo počasi ampak vedno bolj dokler ni ratalo strašljivo. Po menjavi gume nikol več kaj podobnega.

690 je tud opletal. Sam pri ornk odprtem gasu in nad 110 km/h po asfaltu. Se nikol nisem preveč ukvarjal s tem, ker je bila gor spredaj res agresivna offroad guma in sem si mislil da je to vzrok. Novi lastnik je menjal ležaje v kolesu ker so bili menda malo zluftani (meni se pri preverjanju sicer ni zdelo da imajo kaj lufta) in problema več ni.

Btw tubeless gumo je po mojem res težko jajčasto zmontirat na kolo. Ne rečem tako z zračnico.. tiste kdaj nerade zlezejo pravilno na felgo. Tubeless pa kr gre.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 13. 10. 2018 ob 13:08, CR-F pravi:

Pozdravljeni!

Kupil se Husqvarna te 310 in imama problem na sklopki. Ko se motor segreje (priblizno 20 min) vožnje ki sklopka rahlo prijemlje in je tezko najti ler. Ce mam v prvi prestavi mi raj vrze v drugo kot v ler. Sklopka je hudravlicna. Hvala za vsak nasvet Lp. 

Zdravo. Imam isti problem, pa nikjer ne najdem odgovora Oz linka. Mi lahko prosim posreduješ ali poveš kako si rešil. Hvala. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, br01 pravi:

Zdravo. Imam isti problem, pa nikjer ne najdem odgovora Oz linka. Mi lahko prosim posreduješ ali poveš kako si rešil. Hvala. Lp

Čisto vsak hard enduro motor je težko spravit v ler. Še najbolj zaradi tega ker bi lahko bilo vsaj zoprno če ne nevarno, če bi ga npr pri prestavljanju iz prve v drugo med plezanjem v klanec  po nesreči vrgel v ler. Se je treba malo navadit ciljat v ler. Isto velja pri trial motorjih.

V kolikor ti sklopka ne odvaja dobro (ne prekine pogona popolnoma tudi ko je stisnjena ročka do konca) je treba pa preverit delovanje sklopke. Začni pri hidravličnem delu - odzračiti oz najbolje kr menjati hidravlično tekočino. Če to ne bo ok, preveriti tesnila oz gumice v hidravličnih cilindrih. In tako dalje... Kolega je imel TE 310 in kolker se spomnim je bilo treba redno odzračevati sklopko. Se je drugače znalo zgoditi da je ob malo bolj resni uporabi in visokih temperaturah popolnoma odpovedala (hidravlika) in je bilo treba počakati da se je motor malo ohladil.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 11. 2019 ob 16:16, skalar36 pravi:

Imam problem. Krmilo mi med vožnj trese sem pa tja "tank slapper". Začne se pri 60 kmh. V tem območju trese precej sem in tja. Potem z višjo hitrostjo te vibracije postajajo še izrazitejše. Imam pa nameščene nove gume Mitas Turning F.

Rešeno. Kriva je bila prednja guma. Se vidi znotraj poškodba.

Če jo kdo rabi jo podarim, samo, da se ne bo potem na bolhi prodajala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 12. 2019 ob 17:40, br01 pravi:

Zdravo. Imam isti problem, pa nikjer ne najdem odgovora Oz linka. Mi lahko prosim posreduješ ali poveš kako si rešil. Hvala. Lp

za tako obnašanje sklopke je lahko vzrok tudi olje v katerem je sklopka.. isto olje se na različnih motorjih/slopkah  obnaša različno.. še en vzrok je lahko dolžina/mera odmikača(tista stvar - vzvod ) sklopke - če je obrabljen ne pritisne dovolj in ob segretem/raztegnjenem materialu same sklopke le te ne razklene dovolj.

https://www.husqvarnaoutlet.com/parts_fiche

http://docs.husqvarnaoutlet.com.cdn.wavenetworks.com/parts fiche/2004 TE 510 Parts.pdf

stran 26 - deli , ki so lahko obrabljeni in lahko vplivajo na samo distanco: 6, 11, 12 in 10 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Torej "BRUŠENJE SEDIŠČ VENTILOV"  (ne kričim ampak je samo naslov poglavja :D  )

Torej če menjam in dam nov ventil so mi svetovali da naj dam vrezat oz. poravnat ležišča ventila, kdaj vem ali je to nuno?

Ker sem mislil dat samo brusno pasto za ventile in z novim ventilom pobruskat ležišče ali je to premalo če se menja ventil? (pač nima vsak mehanik mašine za vrezat ležišče, in verjamem da bi raje kdo poštimal cel avto kot pa sploh vzet delo za en ventil)

Torej če dam brus pasto na ventil je možno, da ne bom dobil dovolj dobrega naleganja, neglede na to koliko brusim in bom samo zajebal stvar?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej probaj s pasto in če bo naležna površina prevelika...ni ok. Namreč večja naležna površina, manjši pritisk na površino, manj dihtanja

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!