Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

aaaa, vedel sem da ne sme biti premajhna ker se baje lahko ventil pregreje ali slabo tesni, nisem vedel da tudi prevelika škodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je ena skica tipa naleganja .. pravilnega najdeš v workshop manual-u vključno s pravilnimi koti ležišča in ventila.. pomembna je tudi globina sedeža in debelina ventila zaradi dolžine stebla ventila s katerim je pogojena potem nastavitev zračnosti ventila..

nikoli se nisem zanimal za to potem pa sem enkrat zašel na yutubu..ne morš verjet koliko različnih mer in toleranc pogojuje pravilno zaprtost in tesnenje ventilov v agregatu..tu mač...

Rezultat iskanja slik za proper sealing engine valve seats and valves

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Ob 8. 3. 2020 ob 0:46, smasher pravi:

tle ste majstri vsega možnega kako bi povezal dve točkovni dvigali da se obe hkrati dvigata ?

a lahko malo manj po slovensko poveš - oz.kaj je to enotočkovno dvigalo???

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thumper jurtub ve vse, točkovno dvigalo = bottle jack 

0010760_dvigalo-tockovno-10-t-mar-pol_55

točno to bi rad naredil, ampak jaz sem bol kul pa bi naredil da se obe strani avta hkrati dvigata

 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo da dodam, tudi fizika me jebe, oziroma moje kompliciranje, ker sem preračunal da je dejansko pritisk 1 tone cca 7 ton na dvigalu, in tukaj me pol skrbi moje varjenje oziroma koliko debelo jeklo rabim če recimo naredim da bi dvigooval 1.5t je že preko 10t na dvigalki. No in tukaj se pojavi težava da lahko tudi potegne zrak notri ker pozicija pumpe ni odealna ker je delano za vertikalno postavitev.

za pohitrit dviganje in spuščanje 

tako se pa predela dvigalko na zunanji rezervar

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podoben princip je narejena moja miza. Cilinder je 8T. Nagib cilindra je ravno na meji da zadeva se dobro deluje. Pritisk na spodnje vpetje cilindra je ogromno, zvijalo je 6mm plato tako da sem moral ojacati z ogromnimi H profili. Nizje kot se spusti miza, tezje starta dvigovanje.

FB_IMG_1435605112439.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to me zdej muči če omogočim dvigalki višino ko je spuščena okoli 16cm, je potem kot samo 4° in je pritisk kar velik ampak je potem teoretično dvignjena 50cm kar je kar komot za kaj pregledat pod avtom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, smasher pravi:

Še malo da dodam, tudi fizika me jebe, oziroma moje kompliciranje, ker sem preračunal da je dejansko pritisk 1 tone cca 7 ton na dvigalu, in tukaj me pol skrbi moje varjenje oziroma koliko debelo jeklo rabim če recimo naredim da bi dvigooval 1.5t je že preko 10t na dvigalki. No in tukaj se pojavi težava da lahko tudi potegne zrak notri ker pozicija pumpe ni odealna ker je delano za vertikalno postavitev.

za pohitrit dviganje in spuščanje 

tako se pa predela dvigalko na zunanji rezervar

 

ti je kdo kdaj že povedal , da se pritisk razporedi povsod ENAKO?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, smasher said:

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

če te prav razumem: če povežeš vse 4 pnevmatike na avtu, potem pa iz ene spustiš nekaj zraka, a se bo potem samo ona guma sploščila ali vse enakomerno? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 3. 2020 ob 20:02, smasher pravi:

@thumper razporedi enako kam? v dvigalkah če jih povežem, to je torej če je avto na eni strani težji ne bo dvignilo enakomerno. al na kaj si mislil?

Jaz sem mislil na zadevo če 10cm dvigalke povečam preko vzvodda na 50cm dviga mi prinese cca 7 ton na prijemališču "hidravlike" če dam gor na rampo oz dvižno ploščad 1 tono.

če povežeš obe dvigalki s "T" členom na ceveh se pritisk prenaša povsod enako . oziroma dvigalki sprejemata silo teže in jo razporedita.

je pa boljša varianta ta , da sta tudi oba mehanizma za dvgovanje povezana fizično.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teorija je eno, praksa pa nekaj drugega. Če obe dvigalki ne bosta popolnoma identični (že če se v sistemu pojavi zrak) bo šlo "po tleh" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja... slabo sem pogledal ideje ki sem jih hotel skopirat, ta detajl me zaj...  ker sem ga sregledal, tako pumpo bom pa pri nas težko našel. Ima dva cilindra tako da dejansko rampi nista povezani, torej se zadeva ne skipa če obtežitev ni simetrična. Malo bo treba še premislit ..... (pa teža me tudi J.. najmanjša dimenzija cevi ki sem jo želel dat 40x40x3 in osišča palica fi 20mm, in pride ena stran "samo" okoli 60 kg in je prenosnost vprašljiva) 

image.png.a437eb132f8b3e3964ce16b1d70fe755.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V trgovini Rosi teh, kjer dobiš skoraj vse za hidravliko imajo tudi ročno samostojno črpalko. Mislim, da ni problem dve mehansko povezat.

enosmerno-delovanje-(samostojna)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

črpalka je ena..hidravlična cilindra stadva med seboj povezana s t komadom...  seštevek obtežitve na obeh straneh se sešteje in razporedi na oba cilindra .

če ti to ni všeč pa hitra spojka pa dviguje vsako stran posamično in prestavljaš črpako .. če imaš pa v mehanski sistem vgrajeno navadno hidravlično dvigalko pa potrebuješ samo enega pomočnika , da ti goni drugo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thumper

Za dve hidravlični klančini (dvigalki), kateri imata vsaka svoj cilinder, pa napaja dvojna črpalka ki je v enem bloku. Ročka oz. stopalka pa poganja hidravlično  ločeni črpalki, tako da obe klančini (dvigalki) nista odvisni od obremenitve oziroma tlaka olja v cilindrih. 

Za tak sistem, če ne dobiš dvojne črpalke, pa uporabiš dve enojni, kateri pa moraš pritrdit na en nosilec, prav tako pa moraš ročko dodelat, da z njo poganjaš obe črpalki istočasno.

Upam da si razumel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 3. 2020 ob 21:31, smasher pravi:

@thumper jurtub ve vse, točkovno dvigalo = bottle jack 

0010760_dvigalo-tockovno-10-t-mar-pol_55

točno to bi rad naredil, ampak jaz sem bol kul pa bi naredil da se obe strani avta hkrati dvigata

 

ok.. ali daš po eno tako dvigalko na vsako stran on povežeš obe ročici mehansko med sabo..

ali pa vzameš dva hidravlična cilindra , eno črpalko in "T" komad.. simpl.. iz črpalke ena cev na "T" komad od tam pa ena cev desno ena levo.. priporočam povezavo - fizično recimo 2x 20x30mm pohištvena cev - ena spredaj in ena zadaj - da se ne kipne, zamakne ali karkoli drugega.. demontažno povezavo - na bolcne in šplente ali vijake.. 

kar se teže tiče je odvisno na kakšni podlagi boš dvigoval..namontiraš koleščka za premikanje , ter cca 4 vijake s podložnimi ploščami 80x100mm tako da ko nastaviš in povežeš s prečnimi povezavami samo priviješ vijake toliko , da so kolesa 1-2mm od tal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že to, da dvigalka leži, je tako "mimo" da "boli glava" . Prej ali slej bo "potegnila" zrak in bo sveča samo padla noter (preverjeno in preizkušeno) . Da o kvaliteti takšnih ( "kitajskih" ) dvigal niti ne razpravljamo.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to postavitev dvigalke redno uporabljajo pri domačih izdelavah dvižnih miz . 

enostavna rešitev je taka kot pri ostalih dvižnih mizah - varnostne kajle ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor se jaz spomnim navodil na dvigalu mora obvezno stati pokonci. Enkrat sem s tako dvigalko nekaj lomil (širil) pa je za to morala ležati. Vmes je enkrat potegnilo zrak in je padla v jašek in potem je kar nekaj časa trajalo, da se je "odzračila" . Drugače pa vsak zase ve.

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz takole sraufam svoj avto, da se prakticno vse naredit ce si se pripravljen valat pod avtom. Delavnica je samo za motorje. Naredil sem lesene klancine ki se tudi super obnesejo. Imam nastavljive noge za podlaganje a bol zaupam "kloclnom". Zadrzevanje pod avtom na lastno odgovornost... ?

IMG_20190910_175839.jpg

FB_IMG_1584127349948.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!