Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Dami34 hvala.. 

Ah on je ta motor vzel v racun od nekoga in ga je zdaj malo po domace predelal v enduro.. Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit.. Mu bom pokazal vase odgovore, mogoce bo spremenil mnenje :)

Hehe za salabajzarja sem pa ga ze označil dostkrat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, dAlencc87 pravi:

Dami34 hvala.. 

Ah on je ta motor vzel v racun od nekoga in ga je zdaj malo po domace predelal v enduro.. Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit.. Mu bom pokazal vase odgovore, mogoce bo spremenil mnenje :)

Hehe za salabajzarja sem pa ga ze označil dostkrat ?

ni nujno da je gotova, ampak če ma 20-40kkm, v tem stanju je zihr proti koncu

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, dAlencc87 said:

Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit..

3 Ways to Tell If your Chain and Sprockets are Shot and Need Replacement

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ni nujno da je gotova, ampak če ma 20-40kkm, v tem stanju je zihr proti koncu

 

Ja motor ma nekej cez 60 tisoc km.. Ne vem al je se original veriga al pa je druga.. 3ja sigurno ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

3 Ways to Tell If your Chain and Sprockets are Shot and Need Replacement

 

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika?‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

Popravljeno . Popravil dAlencc87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, dAlencc87 pravi:

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika?‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

tista navodila, ki so zgoraj prilepljena iz tube so bolj primerna za kros mašine, kjer so verige bolj ohlapne, toliko si na cestnem motorju niti dovolit ne moreš. Čeprav niso napačna, le tolerance morajo biti še precej manjše.

Jaz bi verigo dobro opral in pregledal. Od gibljivosti členov, gumic, koliko se jo da odtegnit stran od verižnika, tudi obrabo verižnikov bi pregledal in nato enostavno pomeril, koliko je že pretegnjena. Predvsem pa takoj po pranju , ko zavrtiš kolo na štendru, takoj vidiš če skače gor in dol. Če skače je ne rabiš niti merit ampak naročit novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

tista navodila, ki so zgoraj prilepljena iz tube so bolj primerna za kros mašine, kjer so verige bolj ohlapne, toliko si na cestnem motorju niti dovolit ne moreš. Čeprav niso napačna, le tolerance morajo biti še precej manjše.

Jaz bi verigo dobro opral in pregledal. Od gibljivosti členov, gumic, koliko se jo da odtegnit stran od verižnika, tudi obrabo verižnikov bi pregledal in nato enostavno pomeril, koliko je že pretegnjena. Predvsem pa takoj po pranju , ko zavrtiš kolo na štendru, takoj vidiš če skače gor in dol. Če skače je ne rabiš niti merit ampak naročit novo.

Bom mu to narocil oz dal za prebrat, pa naj se odloci.. 

Ce bi bil to moj motor se niti nebi trudil s pranjem merjenjem ipd ampak bi takoj naročil novo.. Ker tudi kasnej nebi mel dobrega obcutka med voznjo, strah pa to.. Enim je zgleda tezko dat 100eu za nov set.. 

Hvala lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, dAlencc87 pravi:

Bom mu to narocil oz dal za prebrat, pa naj se odloci.. 

Ce bi bil to moj motor se niti nebi trudil s pranjem merjenjem ipd ampak bi takoj naročil novo.. Ker tudi kasnej nebi mel dobrega obcutka med voznjo, strah pa to.. Enim je zgleda tezko dat 100eu za nov set.. 

Hvala lp

če je motor stal toliko časa zunaj , je smotrno marsikaj pregledati in preveriti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

če je motor stal toliko časa zunaj , je smotrno marsikaj pregledati in preveriti.

Ja, 8 let je stal zunaj pod nadstreskom.. Sam to itak zdaj ni vec aprilia pegaso 650,ampak nek zombi terminator motor?‍♂️?en kup pleha gor namest plastik.. Mah.. Tudi bremz olje je cist crno, pa dvomim da ga bo menjal, da o gumah ne govorim.. Termostat je crknu, je dal majster kar neko stikalo dodatno na balanco da ga bo rocno vklopil ko bo treba... 

 

Popravljeno . Popravil dAlencc87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, dAlencc87 pravi:

Ja, 8 let je stal zunaj pod nadstreskom.. Sam to itak zdaj ni vec aprilia pegaso 650,ampak nek zombi terminator motor?‍♂️?en kup pleha gor namest plastik.. Mah.. Tudi bremz olje je cist crno, pa dvomim da ga bo menjal, da o gumah ne govorim.. 

 

potem je pa škoda dnara za verigo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

potem je pa škoda dnara za verigo :P

 

Haha ja to pa res, ce razmisljas v tej smeri.. Poslikam, ko bo "tuto kompleto" ustiman in objavim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, dAlencc87 pravi:

Super hvala.. 

V primeru, da bo tale za stran, pravis da mas 1 na rezervi? Isto a ne? 

ne ..imam 98 členov..on rabi 110 členov..

pred 4 urami, dAlencc87 pravi:

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika?‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

ketno odmontiraj dol če lahko .. našpricat z nečem proti rji ..potem oprati z nafto ali petrolejem..

drgač pa najbolš naročit novo če so zobniki še lepi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 @thumper, @marincspeedshop, pa kdo je še sodeloval v debatiranju o dvigalki? Očitno tudi če se samo z Y oziroma T členom razdeli silo dela, čeprav nebi smelo tako lepo delat ?

 

Danes sm namreč bil pru metal švas majstru pa mi je začel komplicirat ko sem mu pokazal plan, da je treba vsaj 50x50x5 profile in nijno 335 jeklo, jaz nazaj da ne ker bo pretežko, da bojo 40x40x3 dovolj... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, smasher pravi:

 @thumper, @marincspeedshop, pa kdo je še sodeloval v debatiranju o dvigalki? Očitno tudi če se samo z Y oziroma T členom razdeli silo dela, čeprav nebi smelo tako lepo delat ?

 

Danes sm namreč bil pru metal švas majstru pa mi je začel komplicirat ko sem mu pokazal plan, da je treba vsaj 50x50x5 profile in nijno 335 jeklo, jaz nazaj da ne ker bo pretežko, da bojo 40x40x3 dovolj... 

Jaz bi dal 40x60x4ali5..60 vertikalno.

Levo in desno dvigalko bi prečno povezal z na širino nastavljivimi distančnimi drogovi -demontaznimi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo prosim za odgovor na naslednje vprašanje.

Motor Honda CB 1000 RA potegnem iz garaže počakam, da se segreje na 60 st. naredim kratek krog po vasi, pripeljem nazaj v garažo in pod motorjem na tleh opazim luzico. Pogledam in vidim da je na izpuhu spodaj  neka luknjica skozi katero kaplja . (ne gre za poškodbo izpuha)

Zdaj moja prva misel je, da gre za kondenz, vendar je motor na normalni delovni temperaturi in kondenza ne bi smelo več biti?

Kot drugo pa to sem to opazil prvič kljub temu, da motor preko zime mesečno startam.

Ali ima kdo pametno razlago preden me napade panika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dainese pravi:

Lepo prosim za odgovor na naslednje vprašanje.

Motor Honda CB 1000 RA potegnem iz garaže počakam, da se segreje na 60 st. naredim kratek krog po vasi, pripeljem nazaj v garažo in pod motorjem na tleh opazim luzico. Pogledam in vidim da je na izpuhu spodaj  neka luknjica skozi katero kaplja . (ne gre za poškodbo izpuha)

Zdaj moja prva misel je, da gre za kondenz, vendar je motor na normalni delovni temperaturi in kondenza ne bi smelo več biti?

Kot drugo pa to sem to opazil prvič kljub temu, da motor preko zime mesečno startam.

Ali ima kdo pametno razlago preden me napade panika.

Za vsako težavo ali problem se na forumu ne odpira nove teme. Zato je tvoje vprašanje premaknjeno sem. Tule boš sigurno kmalu dobil kak nasvet ali odgovor.

Isto vprašanje lahko postaviš tudi v temi o dotičnem modelu, ker ne vem letnika ti pokažem povezavo kar do obeh tem:

ali

in naj te potolažim. DA kondenz je. Nekateri motorji imajo prav luknjico v izpuhu. Dokler je mokro pod izpuhom se ne sekirat, če pa zmanjkuje hladilne, da je kaka cev mokra ali agregat, je pa problem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dainese pravi:

Lepo prosim za odgovor na naslednje vprašanje.

Motor Honda CB 1000 RA potegnem iz garaže počakam, da se segreje na 60 st. naredim kratek krog po vasi, pripeljem nazaj v garažo in pod motorjem na tleh opazim luzico. Pogledam in vidim da je na izpuhu spodaj  neka luknjica skozi katero kaplja . (ne gre za poškodbo izpuha)

Zdaj moja prva misel je, da gre za kondenz, vendar je motor na normalni delovni temperaturi in kondenza ne bi smelo več biti?

Kot drugo pa to sem to opazil prvič kljub temu, da motor preko zime mesečno startam.

Ali ima kdo pametno razlago preden me napade panika.

kondenz je..  in luknjica je tovarniška..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Soryy, sem res zgešil temo.

Pa hvala za odgovor sem prišel do zaključka kako in kaj in fora je v tem, da sem imel motor čez zimo na stojalih, torej je stal naravnost danes pa je bil na stranski tački pa  je prišlo do tega.

Vseeno hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava pri zaviranju yamaha FZ1S ,  sprednje kolo - vilice strese pri majhni brzini tik pred ustavitvijo. Sem nekaj posnel samo se ne vidi ravno najbolje, če ima kdo kaj izkušenj, kakšna ideja. Pod videom je napisan čas kdaj se tresenje pojavi.

https://www.youtube.com/watch?v=_yFY3aGeM3s

https://www.youtube.com/watch?v=ZMZhPiLZCdk&feature=youtu.be

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tvoje vprašanje odgovarjam z vprašanjem...

Koliko kilometrov ima motor? Kako dolgo si lastnik?

Si menjal gumo, delal kaj na vzmetenju, križih, zavorah...??

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik prvi, 40kkm, guma zamenjana -problem ostaja. Zavorno olje menjano lani, vzmetenje stršano kmalu po nabavi motorja, pa teh težav takrat ni bilo. Mogoče potreben servis vzmetenja?? Kakšne zračnosti nisem nikjer zaznal, križih, ležajih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzmetenje nastavljeno po nastavitvah na sportrider.com, sem poskusil tudi nazaj na tovarniške in je enako, samo motor je na tovarniških premehak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, thunderace pravi:

Lastnik prvi, 40kkm, guma zamenjana -problem ostaja. Zavorno olje menjano lani, vzmetenje stršano kmalu po nabavi motorja, pa teh težav takrat ni bilo. Mogoče potreben servis vzmetenja?? Kakšne zračnosti nisem nikjer zaznal, križih, ležajih...

o ploščicah nisi napisal , kdaj in kok majo. Iz tvojega posnetka sicer ne znam izluščit točno kje je vibracija, ampak imel sem probleme al pa te vibracije na vsaj dveh različnih motorjih (nežno zaviranje, tik pred ustavitvijo) ker so bile ploščice že izrabljene nekje 2/3. Tega pojava pa ni bilo, če sem močneje stisnil zavoro.

Mogoče bi vse skupaj premaknili celo v temo:

sam svoj mehanik?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Thunderace

Ja, ploščice so res še prve in so nekje na 1/3. Sem jih že enkrat razdiral in čistil pa je bilo res potem bolje, tako da sem že razmišljal da bi jih zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!