Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ja, lahko se premakne v temo sam svoj mehanik.

Katere ploščice pa predlagate Original Yamaha, EBC, Brembo, ....??

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thunderace pravi:

Ja, lahko se premakne v temo sam svoj mehanik.

Katere ploščice pa predlagate Original Yamaha, EBC, Brembo, ....??

 

original. Z aftermarket Brembo (pa čeprav je pisalo da so za SXa) sem se opekel, ker so začele žret disk.

Zna biti, da ploščice na določeni stopnji obrabe in pri nežnem stisku tresejo. Najprej zamenjaj ploščice, tak al tak majo svoje kmje, pa boš videl, če bo še težava

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

zadnjič po vožnji je fotra motilo kako je motor parkiran, in neroden kot je mu je seveda med premikanjem padel na tla. Koliko je bil močan udarec nevem, ali ga je vsaj kaj ublažil ali ne. Uglavnem, zlomilo je ročico od zavore, če to kaj pove o moči padca.

Včeraj sem pa med vožnjo opazil, da ko spustiš balanco jo začne tresti zelo močno. Prej je nikoli ni, ne glede na hitrost. To je verjetno povezano s padcem? Kaj bi lahko bilo narobe? Je mogoče treba samo križe zategnit, kaj z diskom? Kako bi lahko to preveru. 

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, la profich pravi:

Pozdravljeni,

 

zadnjič po vožnji je fotra motilo kako je motor parkiran, in neroden kot je mu je seveda med premikanjem padel na tla. Koliko je bil močan udarec nevem, ali ga je vsaj kaj ublažil ali ne. Uglavnem, zlomilo je ročico od zavore, če to kaj pove o moči padca.

Včeraj sem pa med vožnjo opazil, da ko spustiš balanco jo začne tresti zelo močno. Prej je nikoli ni, ne glede na hitrost. To je verjetno povezano s padcem? Kaj bi lahko bilo narobe? Je mogoče treba samo križe zategnit, kaj z diskom? Kako bi lahko to preveru. 

Hvala :)

da je padec na mestu zmaknil zadevo v križu je sicer težko verjetno. Edin kar lahko narediš je da pelješ in vizualno preveriš. Manjše udarce ali blagi zamik lahko rešiš tako da greš do pločnika pa krmilo zasukaš kontra padcu. Če je mal zmaknjeno ba kliknilo in padlo na svoje mesto.

Možnost tresenja (mikro vibracije) omogoča že druga utež na krmilu, obteženost zadaj ali izraba prve gume, prav zaradi tega kar konkretno wobla, če je kdo zadaj.

Sama ročica se lahko zlomi, če direkt nanjo pade.

Jaz težko verjamem, da trese zaradi padca. Sploh pa kot pišeš, da šele ko spustiš krmilo. Meni, ko je guma izrabljena in sva nakrcana 2, ko spustim krmilo na določeni brzini vedno trese. Ko dam roke na krmilo, problema ni več.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, la profich pravi:

zadnjič po vožnji je fotra motilo kako je motor parkiran, in neroden kot je mu je seveda med premikanjem padel na tla. Koliko je bil močan udarec nevem, ali ga je vsaj kaj ublažil ali ne. Uglavnem, zlomilo je ročico od zavore, če to kaj pove o moči padca.

Včeraj sem pa med vožnjo opazil, da ko spustiš balanco jo začne tresti zelo močno. Prej je nikoli ni, ne glede na hitrost. To je verjetno povezano s padcem? Kaj bi lahko bilo narobe? Je mogoče treba samo križe zategnit, kaj z diskom? Kako bi lahko to preveru. 

Hvala :)

možno.. pogoj je moment ključ . odtegneš vijake na križih in jih ponovno zategneš na predpisan moment.. 

ko boš to opravil odtegni osovino prednjega kolesa - pogoj je , da ti gre osovina normalno ven in nazaj noter... .če jo špona ni v redu ..

če 220 kg motor pade na mestu se ročica ponavadi samo skrivi...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

da je padec na mestu zmaknil zadevo v križu je sicer težko verjetno. Edin kar lahko narediš je da pelješ in vizualno preveriš. Manjše udarce ali blagi zamik lahko rešiš tako da greš do pločnika pa krmilo zasukaš kontra padcu. Če je mal zmaknjeno ba kliknilo in padlo na svoje mesto.

Možnost tresenja (mikro vibracije) omogoča že druga utež na krmilu, obteženost zadaj ali izraba prve gume, prav zaradi tega kar konkretno wobla, če je kdo zadaj.

Sama ročica se lahko zlomi, če direkt nanjo pade.

Jaz težko verjamem, da trese zaradi padca. Sploh pa kot pišeš, da šele ko spustiš krmilo. Meni, ko je guma izrabljena in sva nakrcana 2, ko spustim krmilo na določeni brzini vedno trese. Ko dam roke na krmilo, problema ni več.

 

Sprednja guma je skorej nova, uteži so pa tudi iste kot pred padcem. Vozil pa sem se včeraj sam, po ravni cesti. Sej načeloma je res, da ne trese, če krmilo držim, sam nekako nimam istega zaupanja v motor, kot sem ga lahko imel prej, ko sem lahko brez rok vozil kadar mi je zapasalo.. :) 

pred 5 urami, thumper pravi:

možno.. pogoj je moment ključ . odtegneš vijake na križih in jih ponovno zategneš na predpisan moment.. 

ko boš to opravil odtegni osovino prednjega kolesa - pogoj je , da ti gre osovina normalno ven in nazaj noter... .če jo špona ni v redu ..

če 220 kg motor pade na mestu se ročica ponavadi samo skrivi...

Hvala, bom poskusu. Nevem kako je padel, ali s vso silo ali je kaj ublažil, samo ročica je šla.. mogoče je pa res direkt nanjo padel. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z ozirom, da redno "padam :P " motorje v garaži al pa pred njo, al pa kje na parkirišču, bi težko rekel, da se je kaj hudo zvilo, premaknilo in da bi bilo to nevarno med vožnjo. Kar ne pomeni, da ne preglej cel moped, sploh spredaj, zavrtiš gumo, preveriš zavore..pač običajni pregled.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ročice zavore in sklopke so običajno cca 2cm od bunkice že tovarniško "zarezane", da ob padcu odleti samo zadnji del in se ne zlomi na vrtišču, ker je potem neuporabna. Za zlom pa ne rabi prav hudega udarca.

Vse skupaj se mi zdi, da je z motociklom vse OK in da te daje samo psihološki efekt, ker se bojiš sproščeno spustiti krmilo. Mogoče po menjavi gume sploh še nisi probal spustiti krmila in si to storil šele zdaj po padcu motorja, ko si hotel testirat zvitost oz. premik krakov?

Od padca na mestu je običajno možno poleg zloma ročke še, da se zvije cev krmila, pritrdilni vijaki krmila. Da bi se zasukali kraki v križu je malo verjetno. Če ročica plina dela normalno in se ne zatika, ti niti uteži ni zabilo v cev .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, raza pravi:

Ročice zavore in sklopke so običajno cca 2cm od bunkice že tovarniško "zarezane", da ob padcu odleti samo zadnji del in se ne zlomi na vrtišču, ker je potem neuporabna. Za zlom pa ne rabi prav hudega udarca.

Vse skupaj se mi zdi, da je z motociklom vse OK in da te daje samo psihološki efekt, ker se bojiš sproščeno spustiti krmilo. Mogoče po menjavi gume sploh še nisi probal spustiti krmila in si to storil šele zdaj po padcu motorja, ko si hotel testirat zvitost oz. premik krakov?

Od padca na mestu je običajno možno poleg zloma ročke še, da se zvije cev krmila, pritrdilni vijaki krmila. Da bi se zasukali kraki v križu je malo verjetno. Če ročica plina dela normalno in se ne zatika, ti niti uteži ni zabilo v cev .

 

Prilagam sliko poškodbe. Trenutno sem jo sam zašvajsal in čakam da se odprejo trgovine, da lahko naročim drugo. 

Zdaj da bi bil psihološki efekt, kaj pa vem, ker do včeraj ko se je začelo tresti sploh nisem pomislu da  bi lahko bilo kaj narobe. Krmilo sem spustil čisto brez namena testiranja, malo za "foro" kot to dostikrat naredim.  Gumo sem menjal konec lanske sezone (septembra) ko sem naredil izpit, in do sedaj sem že velikokrat probal spustiti krmilo. Imam pa narejenih do sedaj 5.000 km z njo (mitas touring force). 

Zato sprašujem kaj vse je možno, prej ko ga peljem na servis. Prašu sem prijatelje motoriste, pa je itak vsak rekel drugače.. Jst nimam niti tolko pojma, da bi vedel kaj vse je lahko narobe in kaj ne :D Ni pa vibriralo krmilo malo ampak ga je kar konkretno zanašalo levo in desno. Kot ga trese, ko se zgodi resonanca. Ročica plina dela normalno. 

94975916_348675672762432_221240194983002112_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas turing force je meni na bivsem GSXF1250 delala isto ze od novega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, CINDAPP pravi:

A je motor čez zimo stal na cntralnem stojalu..

ja. pa tudi letos sem naredu že kakih 1000km. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, guma pri 5000 km ni več ravno nova, če je čez zimo stal na prednji gumi in je nisi nič obračal in preverjal tlaka, bi bil lahko efekt zmečkane gume na mestu naslona na podlago. O tem se govori, praktično tega še nisem opazil, da bi v eni zimi prišlo do tega efekta.

Kakor se vidi iz posnetka je ročka na mestu loma z notranje strani zarezana in je odletela ravno tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekajkrat je tudi meni enako delalo in zmeraj je bil vzrok guma.

- napol obrabljena guma

- tudi nova guma, redko

- defektna guma

- morda si zapeljal preko kakšnega robnika v tistem času in si jo malo deformiral,  skratka velika verjetnost, da je guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes na desnem disku opazil neke "odrgnine" na vsakih par cm v enakomernem razmaku, enake dolžine.  Tam pri srednji luknji.

IMG_20200427_132628.jpg

Popravljeno . Popravil thunderace
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thunderace pravi:

Danes na desnem disku opazil neke "odrgnine" na vsakih par cm v enakomernem razmaku, enake dolžine.  Tam pri srednji luknji.

IMG_20200427_132628.jpg

disk ne izgleda nekaj hudo zmatran, če struži so običajno prav raze. 

Nasvet, ko se menja pnevmatika je potrebo paziti, da čeljust in ploščice prav naležejo na disk. Kar pomeni, pred zategom osovine na predpisan navor, parkrat popumpat zavoro, da se lepo uleže. Pri nekaterih motorjih , pa jo je celo potrebno držati stisnjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, nisem vedel točno v katero temo to sodi. Če moderator smatra, da ni vsebina za to temo, naj prosim prestavi v bolj ustrezno temo.

Naprošam vse, ki ste iz Maribora, če bi bili pripravljeni za en del dneva posoditi momentni ključ, s katerim lahko zategnem vijake sklopke na motorju na 18 Nm. V kolikor se kdo najde in mi naredi uslugo, bom zelo hvaležen. Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, bimer1150 said:

Pozdravljeni, nisem vedel točno v katero temo to sodi. Če moderator smatra, da ni vsebina za to temo, naj prosim prestavi v bolj ustrezno temo.

Naprošam vse, ki ste iz Maribora, če bi bili pripravljeni za en del dneva posoditi momentni ključ, s katerim lahko zategnem vijake sklopke na motorju na 18 Nm. V kolikor se kdo najde in mi naredi uslugo, bom zelo hvaležen. Lep pozdrav!

Valjda, zakaj pa ne. Kdaj rabiš? Jutri ti ga lahko celo dostavim, pred furo ..  pošlji msg ..

.. samo ne vem, če bo delal na BMWju .. :jezik: ;)

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, rabil bi v kratkem, namreč vse je že "perajt" da namestim sklopko. Brez skrbi, sej bo okej. ? Jutri sem na knap s časom, bi se lahko dogovorila za nedeljo? Lahko mi napišeš na private kak ti odgovarja s časom, pa se dogovoriva. In pa hvala res. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

lep pozdrav.

Imam problem z banditom 1200 letnik 2004.

Ko je segret trokira od 1500 do 2500 obratov. se pravi ko daš gas pri nizkih obratih kar nekaj cuka.

Nisem ravno nek mehanik (bolj ljubitejlsko šraufam) zato sprašujem. Sem že vzel dol frgazarje in jih očistil, pa ni nekega učinka. Zdaj me zanima, ali so lahko svečke ali kaj na štromu. Če so bile svečke zamenjane oz kdaj nimam ravno ideje. Če slučajno kdo ima idejo oz kakšno če se to večkrat pojavlja pri teh motorjih.

Motor drugače sploh ni veliko vožen oz se z njim nihče ne vozi ravno (ima samo 37000 KM). ampak če ga pa človek ravno mal zapelje, bi blo pa fino, da dela kot je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo! Na Hyosung Aquila GV 250 sem menjal vse števce (ker so pocrkali ...). namontiral sem armaturo od Cagive prenos.jfifVse je ok, razen števca za gorivo. Uporabil sem Aquiline originalne kontakte in jih priklopil na nov števec, vendar mi merilnik kaže, da je tank vedno poln ... So samo trije kabli. Kje sem zamočil? Hvala ...! Lp, Dario

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!