Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 13 minutami, dario-p pravi:

Zdravo! Na Hyosung Aquila GV 250 sem menjal vse števce (ker so pocrkali ...). namontiral sem armaturo od Cagive prenos.jfifVse je ok, razen števca za gorivo. Uporabil sem Aquiline originalne kontakte in jih priklopil na nov števec, vendar mi merilnik kaže, da je tank vedno poln ... So samo trije kabli. Kje sem zamočil? Hvala ...! Lp, Dario

ker za dotični moped ne obstaja tema kjer bi lahko postavil vprašanje, si premaknjen sem. Tule boš najprej dobil odgovor oz nasvet.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, dario-p pravi:

Zdravo! Na Hyosung Aquila GV 250 sem menjal vse števce (ker so pocrkali ...). namontiral sem armaturo od Cagive prenos.jfifVse je ok, razen števca za gorivo. Uporabil sem Aquiline originalne kontakte in jih priklopil na nov števec, vendar mi merilnik kaže, da je tank vedno poln ... So samo trije kabli. Kje sem zamočil? Hvala ...! Lp, Dario

premeri vse tri kable - verjetno je en plus , drugi masa in tretji signal s plovca (na tem kablu se ob količini goriva spreminja nek el. parameter). poglej na shemi cagive kam mora biti kateri priklopljen.

pomeriš pri polnem/srednjem tanku in izprazniš tank skoraj do konca ter pomeriš še enkrat kabel s signalom.

edino kar je lahko še narobe je crknjen plovec /tipalo nivoja .. če imata ob porabi /zmanjševanju količine bencina v tanku kontra signale (pri enem se el.parameter manjša pri cagivi pa se recimo veča) imaš zajeb - potem vprašaj kakšnega avtoelektričarja ali elektronika , kako to obrniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

premeri vse tri kable - verjetno je en plus , drugi masa in tretji signal s plovca (na tem kablu se ob količini goriva spreminja nek el. parameter). poglej na shemi cagive kam mora biti kateri priklopljen.

pomeriš pri polnem/srednjem tanku in izprazniš tank skoraj do konca ter pomeriš še enkrat kabel s signalom.

edino kar je lahko še narobe je crknjen plovec /tipalo nivoja .. če imata ob porabi /zmanjševanju količine bencina v tanku kontra signale (pri enem se el.parameter manjša pri cagivi pa se recimo veča) imaš zajeb - potem vprašaj kakšnega avtoelektričarja ali elektronika , kako to obrniti.

al pa je plovec zaštekal. KTM ma samo 2 kabla, pa še ta je verjetno +

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 4. 2020 ob 16:36, DAMI34 pravi:

original. Z aftermarket Brembo (pa čeprav je pisalo da so za SXa) sem se opekel, ker so začele žret disk.

Zna biti, da ploščice na določeni stopnji obrabe in pri nežnem stisku tresejo. Najprej zamenjaj ploščice, tak al tak majo svoje kmje, pa boš videl, če bo še težava

 

Evo in zgleda da so res bile krivec za tresenje stare ploščice, čeprav še 2/3 debeline, ampak stare 11let in 40kkm.

Sedaj sem zamenjal, vzel sem TRW in ne original in zaenkrat zadovoljen, tresenje je izginilo. Hvala za vaša mnenja in izkušnje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

ve kdo kje bi dobil zadnjo luč za hondo cbr 600 f4i (2002), lahko samo tudi zunanja rdeča plastika. lahko tudi rabljeno samo da ni poškodovana.

Kje tisti ki sami šravfate kupujete dele?

Mogoče kdo od vas prodaja ta motor po delih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Jure93 pravi:

Pozdravljeni, 

Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

Lep pozdrav

imaš športni filter? zamenjaj z navadnim..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Jure93 pravi:

sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem? 

napačno nazaj zmontiran db-kiler?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 7. 2020 ob 8:11, Jure93 pravi:

Ne sem ga pravilno zmontiral. 

si delal kakšen update softwear-a ali imaš powercomander ali kakšno podobno dodatno elektroniko? 

napisal si , da si menjal "izpuh" ..celega ali samo lonec? lambda sonda je aktivna iali disable - jena ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve kdo kje kupiti te plastične navoje iz dveh delov? sem preveril impos in merkur pa nimajo, kje več pa za enkrat nisem iskal.

plasticni-zatici-vijaki-slika-312519.jpg.b77009dde8cac08692aec41f384adae7.jpg

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, LunaticFringe pravi:

tukaj še nismo vstali..poskusite čez kako uro..  Na portálu dochází k údržbě dat. Zkuste za hodinu. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

čepi sponke kolikor češ

https://www.silux.si/izdelki/karoserija/sponke

Imam pa resno vprašanje:

Je še kdo tak, da ko mu žena naloži projekt ali se sam odloči da bi neki začel delat, je najprej nujno kupit vsaj 1 kos novega orodja "ki je nujen" (ker je lepše delat z novim orodjem) ? :lol1:

Tako da sledi vsaj enotedenska analiza spletnih trgovin in jutuba? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaaaa... Moj zadnji... Opaž dol dat... Sj gre lepo s starim pajserjem in zidarskim kladivom ampak gre 5x lepš z noooovim uniorjevim pajserjem ?

 

IMG_20200725_114131.jpg

received_2612516845628785.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem med vožnjo opazil mrk na armaturki, kot da bi zmanjkalo elektrike, vendar je takoj bilo vse normalno, tudi števci se niso resetirali.

Med vožnjo domov (blizu doma) pa je armaturka naenkrat ugasnila in motor tudi. Ko sem se ustavil ob cesti, sem opazil, da elektrika deluje (alarm) in potem sem spet lahko vžgal motor. Čez 100 m je še enkrat ugasnil in po nekajkratnih poskusih mi ga je uspelo končno vžgati, da sem se lahko pripeljal domov, čeprav je vmes nekajkrat trznil. Imam vtis, da je ključavnica izgubljala kontakt. Doma sem razdrl ključavnico, notri so neke fedrce in dve kroglici, ki se gibljeta po grbasti podlagi, da se fiksirajo položaji Of, On, Park. Za park je potrebno ključ še potisniti noter. Ko mi je uspelo stvar spet sestaviti, ne da bi mi kroglice in vzmeti pobegnile, je motor vžigal normalno.

Upam, da je bil vzrok za ugašanje res le slab stik v ključavnici, če pa se bi ponavljalo, da bom poskusil nabaviti novo ključavnico (na spletu jih je kar nekaj).

Kaj bi bilo smiselno še preveriti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kleme na bateriji, pa kable

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ker če bi zmanjkalo elektrike, bi se ura in dnevni števec postavila na nulo (se mi je zgodilo, ko sem imel slab aku in je klecnil pri zagonu). Tu pa sem obrnil ključ in se je slišalo črpalko goriva, le armaturka se ni prižgala in vžig ni deloval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj to je mislil dami s kabli - slaba masa , oksidirani kontakti na konektorjih - tudi el.stiki v ključavnici ..ena od rešitev , ki pri meni dela je kontakt sprej.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem rešil (tudi po sreči). Najprej sem konektor očistil s pilico za nohte - nasvet električarja (nobene kemije, ker je lahko čez čas sranje - kislina pa to). Potem sem razdrl ključavnico, preveril vse spoje z voltmetrom, sestavil, ni delalo, razdrl , je delalo, nekako po sreči sem ugotovil, da ko premikam škatlico alarma Datatool S4, ki je položena pod sedež, mi armaturka ugaša in vžiga. Odprl škatlo, notri pa vse zalito, le kup tankih črnih kablov gre v vse smeri.

Pa sem začel odvijati izolir trak, ki je bil očitno nalepljen po montaži alarma, in iskati spoje. 4 žičke prilotane na kable za smernike (sem odščipnil in povil nazaj) pa dve žici sem moral zlotati skupaj, pa odlotati napajalni del, pa še dve žički, ki sta bili predaleč notri in sem ju samo kratko sklenil.

V glavnem zdaj dela in mi alarm ne pije več živcev. Bil je gor ko sem kupil motor (ne vem če so Angleži res taki reveži, da bi še čoperje kradli), je pa tako nerodno narejen, da se samodejno vklopi 45 s po izklopu motorja in to naznani s piskanjem. Ko sem čakal pred zapornicami ali dolgim rdečim semaforjem sem moral vedno paziti, da se ni vklopil alarm, ker sem sicer moral po žepih iskati daljinca za izklop alarma.

Sem pa delal pred garažo v senci, potem pa je začelo žgati in sem zašvico ful. Ene dve uri mi je vzelo.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!