Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ne, je pa videti kot utrujenostni lom. Čudi me, ker tam vijak ni obremenjen na nateg ampak le na upogib in še to le pri prestavljanju. Če to obremenitev primerjam s tačkami, je praktično zanemarljiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma čudno jaz sem precej metal motorje po tleh, tudi zvil tačko od prestavljanja ampak na srečo še nikoli ni počilo nič okoli menjalnika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, smasher said:

Ma čudno jaz sem precej metal motorje po tleh, tudi zvil tačko od prestavljanja ampak na srečo še nikoli ni počilo nič okoli menjalnika. 

Najbrž je utrujenost materiala najbolj odvisna od vibracij motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ve kdo, kje bi dobil to baterijo cr2032-ft1, je od  Touratech imo 100 r300 računalnika, lahko jim pošljem vse skupaj, in oni to zamenjajo,moram pa pol motorja razkopat☹️... kolikor sem gledal, je kar malo"zajebano"sam to menjat http://www.fernweh.ch/khim/pages/news/tech_imo100r300_battery.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Dr.SPEED pravi:

Ve kdo, kje bi dobil to baterijo cr2032-ft1, je od  Touratech imo 100 r300 računalnika, lahko jim pošljem vse skupaj, in oni to zamenjajo,moram pa pol motorja razkopat☹️... kolikor sem gledal, je kar malo"zajebano"sam to menjat http://www.fernweh.ch/khim/pages/news/tech_imo100r300_battery.htm

Tukaj:

https://www.ic-elect.si/bat-litij-cr2032-3v-230mah-tiv-lez-gumb.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor ne ustreza raster nogic, se prilagodi s spajkanjem žic na nogice, baterijo pa prilepi na prikladno mesto. Tudi origilal je prilepljen verjetno zaradi vibracij. In če bo spajkana preko žic, je baterijo potrebno izolirati v termo skrčko predno se lepi, da ne bi povzročala stikov v slučaju, da lepilo popusti. S slik na linku se vidi, da je prostora dovolj. Poseg pa ni nekaj zahtevnega, če le obvladaš osnove spajkanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Dr.SPEED pravi:

HVALA

Sedaj pa samo še enega?ki bo to menjal?

rtri trzin - verjetno ti naredijo po želji..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naročil dve bateriji, pol bom malo razdrl, če bo komplicirano, bom raje nekomu poslal, da naredi, kot je treba, rabil bi še neko posebno lepilo, da to zalepim... Fajn je, če bi imel mirno roko?to pa je drugi problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo uredil, proti pričakovanja ?celo uspešno, in to za 4€

 

Še ponudba od Touratecha?

Hello Peter,

 

the costs for the batterie exchange are round about 70€ + postage.

The repair can take time up to 3 Month.

 

If you give us the ok for example, for costs up to 100 € - it can go a little bit faster.

 

You can send it to:

 

TOURATECH GmbH

z.H. Support
Auf dem Zimmermann 7-9
DE 78078 Niedereschach

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kere buce baterija stane niti 1€ a oni bi imel 70€ in delal bi 3 mesce LOL al pa 100 ce bi rad mel prej mel.... jao jao jao.

Baterije pa v sparu za 1€  folk je bolan res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, da so bolani. Letos je za 30% ktm dvignil delovno uro recimo.... IziPizi ? Zdej cakam, da se mi se v sluzbi za tok dvigne, pol nau panike ? Ucasih tko zgleda, k da bi si nekateri radi na hitr nabral, ker bo konc sveta... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Itak, da so bolani. Letos je za 30% ktm dvignil delovno uro recimo.... IziPizi ? Zdej cakam, da se mi se v sluzbi za tok dvigne, pol nau panike ? Ucasih tko zgleda, k da bi si nekateri radi na hitr nabral, ker bo konc sveta... 

Pomoje je ni ktm dvignu cene ampak sam prodajalc... je vedu korona je na poti treba folk dodatno obrat do kosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima katera trgovina v SLO take hitre spojke za cevi od goriva?

HTB1ZBI8KFXXXXcZXXXXq6xXFXXXU.jpg

Samo ta "moški" del rabim, kot piše, fi unega K.. je 7.89mm

Slika je iz aliexpressa samo nebi čakal glih 5 tednov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 11. 2020 ob 21:32, smasher pravi:

A ima katera trgovina v SLO take hitre spojke za cevi od goriva?

HTB1ZBI8KFXXXXcZXXXXq6xXFXXXU.jpg

Samo ta "moški" del rabim, kot piše, fi unega K.. je 7.89mm

Slika je iz aliexpressa samo nebi čakal glih 5 tednov.

Malo drugačna sicer ampak mogoče...preveri

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=5085&detailid=19152

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, ampak prav tako bi rabil, pravzaprav samo moški del, ker bi rad začasno priklopil nekaj na obstoječi sistem za gorivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Se je kateri kaj ukvarjal z zračnostjo zaradi ''guide'' pinov pri čeljustih?

spacer.png

Namreč železo nalega direkt na aluminij in ga seveda zliže, kar privede do zračnosti čeljusti.

Obstajajo ti zgornji v različnih merah ali je samo ena standardna:M8x8mm? Nabijati železne puše v alu čeljust. Mesing puša?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Buschi, ukvarjaš se s problemi, ki jih ni. Za dobro delovanje zavor, nekaj zračnosti mora biti. Že nova jo ima. Našopaj mast in vozi!

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doktor Big, vse mi je jasno, jasno da mora čeljust iti levo desno, ampak pri meni gre tudi okoli navpične osi, ca 5mm.

Pin je 8mm, moje luknje so pa 9.35mm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober, pustmo to, se bom v ponedeljek pošpilal.

 

Novo prašanje: ko daš ti noge ven iz križev, kako na lahko se more sukat ležaj. Zdej, iz koles sem navajen, da gre gladko kot puter, tukaj pa ne, neglede kako ga losam. Ni zdej trd, gladko pa tudi ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Buschi pravi:

Doktor Big, vse mi je jasno, jasno da mora čeljust iti levo desno, ampak pri meni gre tudi okoli navpične osi, ca 5mm.

Pin je 8mm, moje luknje so pa 9.35mm...

če je dovolj "mesa" / materiala lahko vstaviš /naprešaš pušo - to ti mora lunjo nekdo porezkati..problem je , ker je verjetno težko na ovalni luknji določiti center..

predlagam pušo iz brona ne iz medenine..medenina če ni podmazana zariba prej kot bron.

pred 10 urami, Buschi pravi:

Dober, pustmo to, se bom v ponedeljek pošpilal.

 

Novo prašanje: ko daš ti noge ven iz križev, kako na lahko se more sukat ležaj. Zdej, iz koles sem navajen, da gre gladko kot puter, tukaj pa ne, neglede kako ga losam. Ni zdej trd, gladko pa tudi ne gre.

noge?? misliš vilice?  

potem prednje kolo... kolo se vrti brez montiranih zavornih čeljusti.. seveda se ne vrti čisto enako lahko kot na biciklu a vendar ne smeš čutiti odpora ali zaviranja..

vilice zmontiraš v križe in paziš na pozocojo po višini - če gleda iz zgornjih križev ven zmontiraš s šublerjem - pomočnim kljunastim merilom.. 1mm gor ali dol je vseeno - pomembno je da sta obe enako ven iz križa..

osovina /vijak za kolo mora takrat iti skoz vilice in kolo v nulo ter mora brezhibno sesti v navoj na kontra vilici .. če ne potm pomeni , da zna bili nekaj skrivljeno - vilice ali križi..

če vse do tukaj štima pa se kolo ko ga zategneš na predpisan moment ne vrti lepo je potrebno preveriti distančne puše ležajev v kolesu in podložke če so ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!