Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Krmilni ležaj sem mislil. Kako lepo se mora seukat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 1. 2021 ob 13:34, Buschi pravi:

Krmilni ležaj sem mislil. Kako lepo se mora seukat?

krmilni ležaj? misliš zgornji in spodnji ležaj v glavi okvirja?? 

mora se premikati brez kakršnegakoli "preskakovanja / zatikanja" .. to pomeni , da mora od leve do desne skrajne točke biti čisto enak upor.. 

matica mora biti zategnjena na predpisan navor .. če se pri tem navoru čutiš kakršnokoli odstopanje v gibanju je potrebno zamenjati ležaje v glavi okvirja..

če ne prej pa vidiš ko razstaviš : odtisi v šalčki ležaja pomenijo menjavo ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Buschi pravi:

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

Vse skupaj se menja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Buschi pravi:

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

 

pred 8 urami, BRANE pravi:

Vse skupaj se menja. 

jp..če bi valjčke (ali kroglice karkoli je notr) pomeril z mikrometrom so tudi ovalni..

jaz sem valjčni konični razstavljen ležaj kupil v  trgovini z ležaji.. se pa posipam s pepelom ( ker je bilo s cvenkom zelooo na tesno) ker ni spodnje tesnilne podložke.. je pa mast in po parih mamutovanjih (res pa ni videl visokega tlaka pri pranju) , dežju , snegu  in soli še nič narobe...

problem je bil dobiti dol notranji obroč ležaja na spodnjem križu - ker nisem imel tako dolgega abcigerja sem ga zarezal z rezalko/fleksarco - pa švicač da ne zarežem v osovino - in potem pazljivo udariv v zarezo z ozkim majzlom - tu pazi ker se razleti okoli kot delci ročne bombe - zavaruj si oči in jajca in to resno ..delci so ostri in imajo veliko hitrost ker je material obroča nsšponan okoli osi..

še večji problem sem imel pa z zunanjo šalco& konusom tega spodnjega ležaja - gn 400 je eden redkih motorje , pri katerem je notranji premer večji kot luknja v glavi okvirja in bi rabil res originalni izvlekač .. tko ene 3 dni je trajal da mi je uspelo..

sestavljanje pa ni bilo poblem - naložiš in zategneš na predpisan moment..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kam je vpeto. Klepar, ki sem ga poznal je zagovarjal: "kakor je šlo notri bo šlo tudi ven" . V ta namen je imel ketno okoli drevesa... Pa so bili rezultati presenetljivo dobri. Je pa možak že dobrih 10 let pokojni, tako da je možno, da za sodobno tehniko to ne velja več.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism glih majstr ampak ko sem dal ravnat železn odbijač kleparju (da bi naredil to bolše od mene) me je razočaral, je zarezal in povaril nazaj. Ni bilo nobenega posebnega prijema. 

Iz česa so krash bari? Morali bi biti jekleni? Pa 95% bi se strinjal da jih je bolje dol vzet in preveriš še vse pritrdilne točke (včasih se raje "ravna" na npačnem mestu) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Buschi said:

zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj.

10mm.. bi poravnal. 10cm :eek: pa vrgel stran in naročil novo zaščito.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Buschi pravi:

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

Hvala.

Če je malo asimetrično nima veze...drugič padeš na drugo stran in se poravna. Važno, da ne ovira normalne vožnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro jih privezat, preverit kako jih bo poravnalo, pa cel moped porinit kontra zvitemu , če se gre za kak cm.

Pred tem bi preveril, koliko škode lahko z napačnim gibom naredim. Torej začneš počasi, pa preverjaš kako se giblje kreš.

Sicer pa tudi metanje krešov dol (preverjeno) je zajebano, ker kmalu kak vijak utržeš, sploh če so zašraufani na smrt. Bi tele, ki so na sliki gladko menjal, ker se mi zdijo kar zviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sliki se ne vidi lepo, ampak dejansko so takšni,  tovarniško.

In tudi nadesni strani je popolnoma enak, se pravi nič zvit, edino ko je položil moped na desno stran, ga je zarotiralo nazaj.

Imel sem pač idejo, da bi med škarpo in spodnji konec okvirja dal ranto, se pravi da moped ne more naprej, na zgornji del crashbara pa bi dal potezni škripec in ga povlekel naprej. Seveda bi obtežil zadnji konec motorja. Tako bi zarotiral carshbar naprej.

Pač sprašujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Buschi pravi:

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

 

pred 1 uro, smasher pravi:

Nism glih majstr ampak ko sem dal ravnat železn odbijač kleparju (da bi naredil to bolše od mene) me je razočaral, je zarezal in povaril nazaj. Ni bilo nobenega posebnega prijema. 

Iz česa so krash bari? Morali bi biti jekleni? Pa 95% bi se strinjal da jih je bolje dol vzet in preveriš še vse pritrdilne točke (včasih se raje "ravna" na npačnem mestu) 

prvo : če je vpetje motorja na okvir na istem mestu kot crash bari malo razmisli , kako bo ravnanje delovalo na alu vpetja agregata..

drugo : vpneš na kontra strani v isti liniji vendar z malo močnejšo gurtno kot s to , s katero boš vlekel bar ven.. 

tri : ne pozabi varovalno privezat motorja na tej strani kjer boš vlekel ven - če se vleka utrga ti motor pade na drugo stran če ni privezan kontra..

pred 4 minutami, Buschi pravi:

Na sliki se ne vidi lepo, ampak dejansko so takšni,  tovarniško.

In tudi nadesni strani je popolnoma enak, se pravi nič zvit, edino ko je položil moped na desno stran, ga je zarotiralo nazaj.

Imel sem pač idejo, da bi med škarpo in spodnji konec okvirja dal ranto, se pravi da moped ne more naprej, na zgornji del crashbara pa bi dal potezni škripec in ga povlekel naprej. Seveda bi obtežil zadnji konec motorja. Tako bi zarotiral carshbar naprej.

Pač sprašujem.

ven ga boš relativno lahko potegnil ..naprej/nazaj pa jeba - kar malo poglej kam in kako bodo delovale sile vleka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, thumper pravi:

...kako bo ravnanje delovalo na alu vpetja agregata...

E, mogoče si rešil blok mopeda...najleša hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Buschi pravi:

E, mogoče si rešil blok mopeda...najleša hvala.

mogoče sm te pa olupil za 150e za nove bare.. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 1. 2021 ob 13:34, Buschi pravi:

Krmilni ležaj sem mislil. Kako lepo se mora seukat?

Tule sem opisal menjavo križnih ležejev na mojem "sivčku". Kot sem opisal, sem izrabljenost občutil samo med vožnjo. Pri vrtenju krmila in testu zračnosti na mestu ni nič kazalo, da je kaj narobe. Šele, ko sem razstavil, sem videl kaj je problem (slike).

Zatezanje ležaja za sivčka je opisano v servisnih navodilih, poišči za Yamaho, sigurno piše koliko in kako moraš zategnit.

Takole je za benkota...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Buschi - če so te poškodbe s tenereja povezane z ležaji v glavi okvirja isti motor) - (drugič zraven naštej vse kar je posledično povezano - ker zna biti povezano) - potem je potrebno še kaj drugega preveriti..

vilice.. samo to boš sedaj ko si že vse razstavil moral počakati - bi lahko preveril ko si vzel kolo dol..  obe vilici ko ni kolesa gor morata biti vzporedni , luknja za os mora biti poravnana - vtakneš os brez kolesa in vidiš če lepo nalega na luknjo na nasprotni vilici ..

če so pa križu kaj fasali jih je pa treba poravnati - ampak to boš spet videl ko jih boš zmontiral nazaj... zgornjega preveriš tako , da obe vilici zmontiraš na zgornji križ od zgoraj , zateneš vpetje vilice v križ na predpisan moment in pogledaš , ča sta vzporedni - tu ti križ lepo pokaže : vzporednost gleda tako , da eno vilico gledaš na zunanji stranu on jo s pogledom "ravnaš" z linijo druge vilice po diagonali - upam da razumeš .. 

če prav vem imaš USD vilice - za spodnji križ boš mora vilici  zmontirat v spodnji križ tako , da ne bost vpeti v zgornji križ temveč pod njim - samo v spodnjem križu!!

posebej moraš preveriti zunanji element vilic in posebej gledati notranji - svetli , ki se pogreza v zunanjega.. moraš imeti ostro oko za te stvari..

Opis slike ni na voljo.

ko takole zmontiraš mora iti os za kolo v nulo skozi - to je za zgornji križ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti, ker še nikoli nisem imel opravka z motorskim krmilcem, zato sem samo spraševal, kako na izi se mora le ta vrtet. Nič drugega.

Hvala vseeno za izčrpne odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Buschi pravi:

Ti, ker še nikoli nisem imel opravka z motorskim krmilcem, zato sem samo spraševal, kako na izi se mora le ta vrtet. Nič drugega.

Hvala vseeno za izčrpne odgovore.

ni blema.. samo pri tem motorju se kaže posledično- začelo se je z ležaji v glavi okvirja , nadaljevalo - up res se je začelo že pri pinih od čeljusti - z ležaji kolesa , distančnikom za zavorno čeljust, crash barom - kaj ga je doletelo .. 

vse te povezane stvari sem ti napisal zato , ker potem vplivajo na samo vožnjo in varnost..

tud jaz na gn400 ko sem opazil , da je šlo vpetje zadnje vilice rakom žvižgat nisem zamenjal samo ležajev in puš pa dal staro osovino - le ta stane 52e nova pa še težko jo je dobit - temveč tudi didstančne podložke (in ja ena klinčeva podložka resda površinsko zbrušena na mero stane skor 3e) ter 2 puši , ki prideta v ležaj in sta obenem tudi distančni .. staro sem pustil edino srednjo distančno pušo - le ta je bila površinsko rjasta , očistil in preveril dolžino ki je bila v tovarniški meri zato se jo dal nazaj noter.. če nebi bila , bi postružili novo ( pa tudi to pušo bi kupil novo samo je niso nikjer imeli - ok mal lažem v mcsnl jo imajo vendar mi lepoten izgled dokler je stara v tovarniški meri ne prepriča za nakupen strošek nekih 64e se mi zdi s poštnino :headbang:)..

pa sem v vožnji med katero sem se skoral razlepil na enem ovinku najprej krivil sebe in stare gume kramparce pri T nekaj pod ničlo... 

če bi ostal pri tem in bi zamenjal gumi in zračnici - strošek gumi 70+50 , zračnici 30 , menjava 20 - bi se še zmeraj oz. še bolj gotovo razlepil in to še pri višji hitrosti , saj bi mi nove gume dajale napačen občutek varnosti , motor bi bil pa še zmeraj nevaren za vožnjo - po domače je tak kot je bi nevozen ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali ima kdo slučajno za posodit (proti plačilu seveda) orodje za balansiranje uplinjačev? Lanskim podvigom z doma izdelanim ne zaupam najbolj :D 

Rezultat iskanja slik za carb balancer

Rezultat iskanja slik za carb balancer

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred 15 urami, Spasku pravi:

Lahko bi te stroje izdelali v resničnem življenju.:hmm:

https://www.behance.net/gallery/15586487/march-1st-of-upcoming-series

 

a to si dal v temo za šraufanje zarad značke?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 2. 2021 ob 23:11, miklavc pravi:

Lanskim podvigom z doma izdelanim ne zaupam najbolj :D 

V primeru,da si uporabil tale princip,

verjemi da s tistim kar si pripel v zgornjem postu ne bo nič bolje.

Le izgled je bolj "profi-fancy", Fzika je še vedno fizika.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!