Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

Zivnorc
pred 2 minutami, lasagna pravi:

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

...no... če je to-to.... mi je sedaj vse jasno..  :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pamzyo

Glihkar me je en vaški mehanik klico nazaj, pa sem mu razložo in je reko da je možnost tud el. vbrizg goriva problem, ker je motor predn sm ga kupo po vsej verjetnosti kr neki časa stal..je možnost tud to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna

Fly, Hajoktejn in Zivnorc so ti že vse povedali. Imaš Hornet 600 in smrdi po bencinu - ergo, si jo zalil. Sledi navodilom, če ti ni pretežko, in se boš lahko že čez praznike vozil.  Glede na to, da je alternativa nakup vbrizga na vasi.

Dobro zrihtaj, saj ni tako težko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... če se ti pa ne da šravfat... je pa alternativa, da greš pred domačo gostilno....plačaš rundo.... pa da te prerivajo po parkplacu, dokler ne vžge.

Simpl.

:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY
29 minutes ago, pamzyo said:

.. je reko da je možnost tud el. vbrizg goriva ..

Za nobeno ceno mu ne dovoli šarit po el.vbrizgu ker se mi zdi da ga imajo Hornetke šele od 2007 naprej

Share this post


Link to post
Share on other sites
pamzyo

poročam čez cca dve urci k pridem iz šihta in sprobam, sam če mi ga je včeri zalil, bi že po skor 24urah mogu ja z normalnim vžigom užgat brez da kej drkam če bi blo vse normalno, samo zalit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pamzyo

okej na noben od naštetih načinov ni uspel niti mal zakašlat, tak da zdej mi preostane še sam svečke ven vzet, za kar rabim pa tank dol vzet, mam prav?

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Če nisi še snel svečk potem sploh še nisi probal vseh načinov:yawn: Potem boš videl če imaš sploh iskro, lahko da je tudi kak elektro štos.Pa poglej če ti čok sploh funkcionira,če te zeza zajla ga lahko prej zaliješ kot pa bo kresnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred eno uro, pamzyo pravi:

okej na noben od naštetih načinov ni uspel niti mal zakašlat, tak da zdej mi preostane še sam svečke ven vzet, za kar rabim pa tank dol vzet, mam prav?

Ko berem tvoje objave imam samo en predlog zate-servis-pa brez zamere.

Pa servis mislim servis motorjev ne kr en k je motor vidu edin na cesti...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pamzyo
pred 4 urami, Wakasaki pravi:

Ko berem tvoje objave imam samo en predlog zate-servis-pa brez zamere.

 

Brez zamere ampak sem pošlihto vse, mogoče neumna vprašanja, ampak boljše vprašat neumno, kot pa naredit neumno?:)

Prilagam še posnetek pucanja motorja hehe

drugače pa hvala vsem za vse predloge, in sej se mi kr sanjalo

da bom mogo svečke spucat sam sem upal pa čakal na kak predlog drug da mi ja nebo treba kesla pa vsega narazn jemat, da bi kr z vžigom rešo:) jbg enkrat morš začet da se naučiš:)

VIDEO0011.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Lepo da se je zverina prebudila.Jaz bi vseeno pogledal če gre kaj zraka skozi filter.Takoj ko bo možno pa priporočam sinhronizacijo karburatorjev.Kakšne so bile sveče?Če si jih moral čistit verjetno črne,potem imaš verjetno prebogato mešanco.Ampak to naj ti en resen dela.

Lep podaljšan vikend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 13 urami, Zivnorc pravi:

... "avtomatični čok" pri vbrizgu je samo povečanje doziranja goriva, ker pri mrzli mašini ti gorivo "kondenzira" v valjih...in niso zagotovljeni optimalni pogoji z azgorevanje mešanice zraka in goriva.

Pri klasičnih karburatorjih pa je to loputa, ki jo zapreš in s tem nastane podtlak v karburatorju, da močneje vleče večjo količino goriva, ker "difuzor še ne dela" pri tako nizkih obratih.

... zato mi ni čisto jasna ta relacija čok-vbrizg.

 

pred 13 urami, lasagna pravi:

Tudi nekateri motocikli z vbrizgom imajo "ročico" za povišanje vrtljajev ("ročni gas"), ki jo uporabiš pri hladnem vžigu. Kot zanimivost : na nekaterih piše "choke" (npr BMW K100), da ni potrebno na novo gravirati in da povprečni uporabnik zrelih let, ki je včasih uporabljal pravi zaug/čok, nima velikih težav pri razumevanju čemu služi. Poteg dotične ročice naredi isto, kot da bi ročico za plin držal nekoliko odprto in omogoča, da imaš proste roke za zanimivejša početja. 

bonneville 2009 efi - zaug , zareza za pol zauga in zaprto - na štangco ..ročno upravljanje..seveda se na različnih pozicijah spremenijo obrati..

guzzi 750 2011 ie - ročka ob sklopki - na zajlo ..e vako - podobno kot sem videl na hondah - potegneš k sebi tisto malo ročico in vžgeš ..pustiš laufat - 2000 obratov .. ko se segreje sam zniža obrate čeprav je "zaug" še odprt .. pri vožnji z odprtim zaugom se opazi malo počasnejše zniževanje obratov , na prosti tek pa nima vpliva .. a ko se pripeljemo domov na mestu preden ga vgasnem potegnem ročico , nabije obrate na 2000 in ga vgasnem .. naslednjič je ročka že vklopljena .. vžiga , pelje in kaj več se mi ne da ubadat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
VS800
pred eno uro, twom pravi:

Saj vem da bo to za marsikaterega smešno vprašanje, pač imam izkušnjo samo z enim motorjem, s svojim prvim in edinim, drugih pa še nisem probaval...

Koliko časa se vrti sprednje kolo ko ga dvignjenega na stojalo zavrtiš z roko. Pri meni cca 1/4 obrata.
Ko menjam gume na avtu, in ko je guma v zraku, se vrti kar nekaj časa in obratov ko jo zaženem na roke. Zakaj pri motorju tako kratek čas?

Da nimaš ti ketne al kardana al nevem kaj maš...na taspredn bicikl spelan??:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 2 urami, twom pravi:

Pri meni cca 1/4 obrata.

Potem se ti sploh ne vrti in bremza (stalno zavira) ali kaj drugega, v glavnem, normalno to ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Vprašal sem čisto resno.

Me zanima ali bo število nesmiselnih odgovor v tej temi kaj drugačno od povprečja na forumu... :grupni: verjetno ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
4 minutes ago, vandrovec said:

Po moje so do sedaj vsi odgovori smiselni? :hmm:

Zdaj si se ti javil, ko si ti že objavil svoj post ob tem ko sem jaz stisnil send...

3 minutes ago, KARMEN1 said:

V četrtek bo polna luna :doze:

Še enkrat, vprašal sem skrajno resno, polna luna gor ali dol, nisem gledal luninega koledarja, razen da je en teden čez garancijski rok, sprednje kolo se tako vrti od novega.

Izgleda da bomo kar na forumskem povprečju, ali čez. Pa brez zamere...

Edited by twom

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

lahko so zarustali cilindri ... lahko so ležaji ... kr nekaj variant je ... poglej disk .. če je požlajfan, pol ti cilindri štekajo ... če hrusta .. so lagerji ... če pa nč od tega .. pejd na servis :P

evo .. a sm biu resen a :jezik: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • VS800
      JT je težKO
    • Alla
      A To moraš vprašat? Ja, peJT!
    • DAMI34
      @MdAzzsi bil kdaj na jadranki? Zavrti si film (svoj) v glavi, zraven pa še kako tablo za omejitev. Pa pošteno povej, greš 40 čez ovinke? al 80 kot šlepar? Polna črta, prazna cesta, blesava tabla, ja vse je narobe, če hočeš koga učit, da ne vozi po pravilih in Vito pač ni šel po pravilih, je pa dovolj vidno in prostorno, da ne delam nobene drame ob njegovem videoposnetku. Voste po pravilih, obirajte pa druge, če res sami ne naredite niti enega prekrška.  In tule ne poznam niti enega, vključno s palicajem, ki prekrška ne dela (in prav vse sem videl na lastne oke). Razn bogov, ampak njim je odpuščeno. Neumno in nevarno početje "rožicobiralcev", traktorjev, srnic se pa vedno dogaja, četudi si striktno toliko hitr kot piše na tabli. Velikorat vozimo hudo pod omejitvijo, ker so table pozabili namestit in je na skoraj šodrasti in razdrapani cesti 90 omejitev, ko 90 niti vozit ne moreš, pa še kak gozdar pripizdi čez ovinek poln hlodov. Takrat vozimo pol manj kot je omejitev, zakaj nas nihče ne pohvali? In ja, vedno prehitim čez polno (no vseeno mi je kakšna je) če je dovolj vidno, prostorno in varno. Polna črta ni zid.  
    • VS800
      IHaaaahhaaaaa, a jih grem lohka vn poslušAT
    • Alla
      TIčki že čivkajo o vseh možnostIH
  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!