Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

BRANE

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 13 minutami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

Pa kaj imaš to za eno čudo? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 8 minutami, BRANE pravi:

pelji na servis. ležaji ali ploščice. če drgnejo ležaji, obvezno menjat. če drgnejo ploščice, se lahko pregrejejo in ko rabiš bremzat, ne bo bremzalo nič, spljoh.

sm mu podobn napisu ... pa me ne šmirla :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Nimaš kaj primerjat spredaj in zadaj,saj imaš zadaj še verigo ali kardan.Obe kolesi se morata  vrtet lahkotno brez čudnih zvokov in občutnega upora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, twom pravi:

Natančnejši opis:
zadnje kolo se v leru z dvema rokama in močnim sunkom zavrti za 1 in četrt obrata, 
sprednje z enako močnim sunkom z obema rokama največ en obrat, s tem da se sliši kar glasno šumeče drgnjenje

To zveni kot da zavorne ploščice nalegajo na disk. Načeloma pa bi naj sprednje kolo naredilo kak obrat več od zadnjega, če jih zavrtiš z isto silo. Zadnje kolo more poleg lastne mase (ki je sicer večja od mase sprednjega kolesa) poganjati še ketno/kardan. Tako da tole deluje res malo hecno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 3 urami, twom pravi:

Vprašal sem čisto resno.

Me zanima ali bo število nesmiselnih odgovor v tej temi kaj drugačno od povprečja na forumu... :grupni: verjetno ne...

Sej bi bil tih pa ne bom ker pametuješ ,tu imaš temo ..................ne pa za vsak qreac odpirat nove teme pol pa še pametovat in bit nesramen ....

 

In lahko bi napisal še v temo o dotičnem motorju ki ga imaš in etc,etc .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
UnionJack

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 50 minutami, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

isto vprašanje lahko zastavi še v temi:

GSXR 1100 

 

ter temi

VSE O VZMETENJU

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban
Ob 21. januar 2017 at 9:56, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Ponavadi na starine dajejo nekaj letniku primernega. Kakšen Hagon zadaj, progresivne vzmeti spredaj in oplaščene zavorne cevi. Kaj več kot to pomoje nima smisla, ker je zasnova motorja pač takšna kot je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
UnionJack
7 hours ago, ciciban said:

Ponavadi na starine dajejo nekaj letniku primernega. Kakšen Hagon zadaj, progresivne vzmeti spredaj in oplaščene zavorne cevi. Kaj več kot to pomoje nima smisla, ker je zasnova motorja pač takšna kot je. 

tnx. logika je v tem, čeprav gledam predelave na 500ccm geštelu z nevemkakimi palcami in koluti. Jeklenice sm itak mislu dat. Imaš kak link u slo za te vzmeti in kaj pomen progresivna. niti ne vem kakšna je tale moja sprednja. ali ima feder in olje...

Rad bi se do Biaritzza letos odpeljal pa moram mal dodelat lastnosti ker res nič ne bremza...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Za slo nimam pojma. Ima Lojz nekaj takega. Progresivna vzmet je pač kot vsak feder. Finta je, da je drugače navita. Navoji na fedri so proti koncu "bolj na gosto". Vilice na tvojem so verjetno čisto klasične zasnove. Niti ni važno od katere znamke boš vtaknil noter nove fedre, vse bo boljše kot sedaj. Tudi če samo olje v vilicah zamenjaš bo razlika precejšnja.

https://m.louis.de/artikel/wirth-gabelfeder-satz-mit-abe-fuer-suzuki-gsx-1100-e-modell-z-d/10045856?filter_bike_id=0142&list=266830398&filter_article_number=10045891

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

na original kolutih bo težka ..pletenica in čimmehkejše ploščice .. trojana vprašaj če ima kakšno rešitev ? itak so auzukiji vedno veljali za hitre .. ne za dobre zavirače ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
UnionJack

ja, sej to bom zgleda naredu. s trojanom sva zmenena, upam da ta teden odpele....

lajtnga, ploščice, une fedre bom spredi zamenu... a je še kak link za zadne amortizerje u retro looku....

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

tecbikeparts anglija .. paa na ebayu vpišeš twin shocks al pa google..robe kolkr hočeš klasike ..sam ceno si prej zastavi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
Ob 21/01/2017 ob 9:56, UnionJack pravi:

vprasanje za thumperja in podobne.

na gsx1100 1980 bi zamenjal zadnje fedre na način novi ampak retrolook. kak link al pa nasvet. za kak cm višji me tud nebi motli.

druga reč pa vilce z novimi čeljustni. Če zamenjam cel komplet v močnejšega ali trpi osno vpetje križev v okvir? ali se da morda samo pojačat efekt bremzanja z dvojno čeljustjo, ker v originalu zadeva skor ne bremza....

Na 900r 1984 sm menjal zavore za novejse, dvobatne,  obcutka da bi trpel grust nisem imel, zavorni efekt pa se je spravil na nek dostojno uporaben nivo. Bi pa omenil, da sem imel podoben problem, zero braking, eno pomlad tud na vtr. Menjal cevi, zavorno pumpo...nic. kot bi se cez zimo pokvarle zavorne ploscice. Zamenjal za original. Bomba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
UnionJack

 

pred 1 uro, Cartman pravi:

Na 900r 1984 sm menjal zavore za novejse, dvobatne,  obcutka da bi trpel grust nisem imel, zavorni efekt pa se je spravil na nek dostojno uporaben nivo. Bi pa omenil, da sem imel podoben problem, zero braking, eno pomlad tud na vtr. Menjal cevi, zavorno pumpo...nic. kot bi se cez zimo pokvarle zavorne ploscice. Zamenjal za original. Bomba. 

jes se se kr tolazim, da bojo nove ploscice, lajtunga pa tekocina bol usklajeni kot zdej. tko kot si ti zamenu bi tud jest najraj. dvobatne. ampak nimam pojma ce dobim isti razmak sraufou....?

jutr pride analogni po moped in zacne sanacijo. vse kar bo nad 20% izbolsavo bremzanja bo navdusenje :) 

letos moram nekam!! najraj biaritz ampak se bojim da mi bo frend iz zuricha zamehuru. no, njegova žena...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 20 urami, shark90 pravi:

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

to si pomeril lamele in kovinske plošče skupaj zložene in je skupna mera pod maksimalno? so kovinske plošče in lamele ravne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 2 urami, thumper pravi:

to si pomeril lamele in kovinske plošče skupaj zložene in je skupna mera pod maksimalno? so kovinske plošče in lamele ravne ?

Premerir sem komplet kateri mora bit 44,36mm po repair manualu. Jaz sem imel sestavljeno 44,20mm do max 44,38mm tako da boljše nebi moralo biti..
Je pa bilo pred razdrtjem oz. odstranitvijo menjalnika vse ok z sklopko. Sedaj pa ko sem po treh mesecih sestavil zadevo skupaj ne dela :( Ampak kot sem napisalo, če matice ne zategnem dela sklopka ok, ko zategnem na 200nm pa ne dela več...

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 11 urami, UnionJack pravi:

...letos moram nekam!! najraj biaritz ampak se bojim da mi bo frend iz zuricha zamehuru. no, njegova žena...!

Pa ne da misliš it na kolesa & valove, in to z gsx1100 1980?? Če ja, pol ti pripada    :worship::worship::worship:.   Gud lak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90

Pozdravljeni, danes sem ponovno razdiral in mi ni jasno kaj je narobe... Ko je matica katera drži sklopko in koš zategnjena sklopka ne spusti, pa tudi če fedro na sklopki čisto popustim, tako da imajo lamele 5mm zraka torej so čisto sproščene ampak vseeno nekaj drži in pri zasuku zadnjega kolesa v prestavi zablokira in se ne zavrti samo notranji del sklopke ampak tudi koš :( 

Kje bi lahko prišlo do napake? Jutri še poskusim čisto brez lamel in zategnjeno matico. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zna biti vrstni red , pozicije in stran plošč in lamel .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 12 urami, thumper pravi:

zna biti vrstni red , pozicije in stran plošč in lamel .. 

če so lamele sproščene, ker popolnoma popustim vzmet... Tudi če dam brez lamel zadeva ne dela. Jaz imam na sumu da je os "prekratka" torej ko zategnem se notranji del sklopke premočno stisne na podložko koša in tako lamele v sklopki nimajo funkcije ker se zadeva prenaša na tej točki... Danes sem poizkusil malo premakniti os ven. Ni pa bilo časa za montažo in test... Jutri je še en dan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!