Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

shark90
pred 12 urami, BRANE pravi:

kaka podložka na nepravem mestu, mogoče?

Tudi to vse preveril, prvič sem dve podložki zamenjal, sedaj pa sta obe na pravih mestih.. včeraj sem še ležaj na tej osi malo "dol potegnil" da je os "daljša" in tudi sam ležaj v ohišje bom dal čim manj noter.. saj manjka mi mogoče max 1mm, tako da danes že 10 poskus vrjetno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

kar se janezek nauči to janezek zna.. :P nisi edini .. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90

Danes ponovno skupaj, naredil vse kar je napisano zgoraj in še podložko med košem in notranjim delom sklopke pobrusil za 0,5mm. Zadeva sicer dela ampak je drug problem... Ko dam v prestavo in držim sklopko je ok, tudi če speljujem vse ok, ko pa imam stisnjeno sklopko in dam gas pa začne sklopka prijemati in to tako da motor kar spelje ali ugasne... Kje je težava? So to sedaj lamele, mazanje ali kaj drugega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Imas hidravlicno sklopko? Zagotovo nimas kaksnega zracnega mehurcka v sistemu?

Ce imas na zico - si jo poskusil malo "nasponati"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 57 minutami, Zok pravi:

Imas hidravlicno sklopko? Zagotovo nimas kaksnega zracnega mehurcka v sistemu?

Ce imas na zico - si jo poskusil malo "nasponati"?

Hidravlično, ne ni problem tam, ker sem razdiral menjalnik in sklopko, torej tam nastaja problem in samo v višjih obratih... sem pa dal druge lamele noter...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Hm. Poskusi dat nazaj stare not.

Sem na ZZR-u dal not nove lamele, pa sklopka ni odvajala. Na koncu sem moral pustit not 3 stare lamele, ostale pa nove. Nove so bile enostavno predebele. Res pa niso bile glih priznane znamke. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

prva stvar oz.obvezno ob menjavi lamel : za 24 ur ji je treba namočiti v olje , ki ga uporabljaš v menjalniku !!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
Ob 20. 2. 2017 ob 21:34, shark90 pravi:

Pozdravljeni, danes sem ponovno razdiral in mi ni jasno kaj je narobe... Ko je matica katera drži sklopko in koš zategnjena sklopka ne spusti, pa tudi če fedro na sklopki čisto popustim, tako da imajo lamele 5mm zraka torej so čisto sproščene ampak vseeno nekaj drži in pri zasuku zadnjega kolesa v prestavi zablokira in se ne zavrti samo notranji del sklopke ampak tudi koš :( 

Kje bi lahko prišlo do napake? Jutri še poskusim čisto brez lamel in zategnjeno matico. 

Ok sem pogledal tudi tvoje stare poste, pa mi ni jasno nad čem se pritožuješ... Kaj zate pomeni, da sklopka ne spusti ali pa da ? Kakor jaz tebe razumem, ti misliš, da sklopka deluje tako, da lamele med vožnjo drsijo po ploščah?  Ne spusti, ko vse zmontiraš in stisneš ročico, al se ne vrti v prazno ko imaš v prestavi brez pokrova???? Čudno si tole opisal. Sklopka MORA brez stiska ročke držat kot klop in se po stisku ročice razklenit tako, da lamele zdrsnejo po ploščah... Še enkrat... Sklopka ne zdrsne brez posredovanja z vzvodom! Torej ko zmontiraš, daš na stojalo in v prestavi probaš obrnit kolo, bi moralo blokirat, ko stisneš sklopko, se mora kolo vrtet.

Torej sama košara bi se morala brez lamel vrtet na aksi popolnoma brez upora, z lamelami pa držat dokler ne uporabiš vzvoda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

A loh se men ksn nasvet date? :D

Ko je motor mrzel dela kot nov... po nekaj kilometrih ko se dobr ogreje pa zacne zezat... nima vec prave moci... cuka ce dodas gas.... uglavnem kot da nima bencina al pa da bi svecke ble slabe...

Sm 2x spucu rezervar... sprobu crpalko goriva... zamenu svecke... in se vedno isto...

Ko se peljes z mrzlim nekaj km gre ko norc... pol pa kr naenkt zacne skoz slabse it in komi prlezem domu... pac na malih obratih dela 'normalno' 

Tud vzigalne tuljave sm probal z voltmetrom in kazejo vse 0.0 kar naj bi blo ok...

Kaj je sploh se loh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

 

Tkole k ga vrocega natisis.. (med voznjo ne na mestu)... ga kr zmanka... kot v tem videu..

Pod komentarji pise da je pumpa goriva... ampak sem jo danes mel zunaj ...priklopu na 12 v polnilec in je 20 minut crpala vodo z konstantnim pretokom in tud pritisk je bil mocan... pomoje je ok

 

Edin nevem kaj je tole kot ena mala zarnica zraven pumpe... mogoce kdo ve? ? Kot neki uporcek... je pa žica olupljena tam ker je razpadla plastika na zici..

 

20170226_154123.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

A ni za nivo goriva plovec? Sej je notr v rezervarju posebaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Je, je. Taksna stikala so navadno za prizig opozorilne kontrolke, ali pa imajo varnostno funkcijo - da crpalka goriva ne deluje na suho (brez hlajenja).

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 13 urami, SF pravi:

Ok sem pogledal tudi tvoje stare poste, pa mi ni jasno nad čem se pritožuješ... Kaj zate pomeni, da sklopka ne spusti ali pa da ? Kakor jaz tebe razumem, ti misliš, da sklopka deluje tako, da lamele med vožnjo drsijo po ploščah?  Ne spusti, ko vse zmontiraš in stisneš ročico, al se ne vrti v prazno ko imaš v prestavi brez pokrova???? Čudno si tole opisal. Sklopka MORA brez stiska ročke držat kot klop in se po stisku ročice razklenit tako, da lamele zdrsnejo po ploščah... Še enkrat... Sklopka ne zdrsne brez posredovanja z vzvodom! Torej ko zmontiraš, daš na stojalo in v prestavi probaš obrnit kolo, bi moralo blokirat, ko stisneš sklopko, se mora kolo vrtet.

Torej sama košara bi se morala brez lamel vrtet na aksi popolnoma brez upora, z lamelami pa držat dokler ne uporabiš vzvoda. 

Ok mogoče sem res čudno opisal... Torej popravljal sem menjalnik to je prva stvar. Motor je bil razdrt 3 mesece ker sem čakal da mi popravijo zobnik.
Sedaj ko sem skupaj spravil sem po 20 poskusih sestavil sklopko brez malem, torej če je v prestavi in sem kolo obrnil na stojalu se je zasukala cela mašina (ne samo notranji del sklopke ampak tudi košara) in to BREZ LAMEL. Če pa sem matico zategnil na samo 130Nm pa je zadeva spustila, torej je šlo kolo lepo zasukati in se je vrtel samo notranji del. Torej ugotovil sem da mi notranji del sklopke premožno pritisne na zunaji del - koš, zato sem dal vmesno podložko med njima pobrusiti iz 2mm na 1,5mm. Po testu brez lamel je zadeva delovala, sicer ne čisto "mehko" ampak malo težje. Tako sem potem sestavil sklopko (novo) ki je bila namočena v olje že 1 leto nazaj, ampak je takrat nisem uporabil sem jo sedaj ponovno namočil v olje. Ko pa je vse sestavljeno in mašina laufa, dam v 1. prestavo vse ok (ne morem več prestavit nazaj v neutral), speljem lahko normalno ampak če stojim na mestu v 1. prestavi z stisnjeno sklopko in 3x obrnem ročico gasa na 5-6k obratov začne sklopka prijemati, ko še 3x obrnem gas pa motor že lepo spelje z stisnjeno sklopko... Razmišljam v smeri da koš ni centriran in mi zaradi vibracij potiska lamele navzven in jih posledično stisne skupaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Ok zdaj razumem... Nekaj imaš narobe podloženo, ali pa aksa ni do konca nasajena na ležaj...

Edited by SF

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 27 minutami, SF pravi:

Ok zdaj razumem... Nekaj imaš narobe podloženo, ali pa aksa ni do konca nasajena na ležaj...

Tako, aksa mi je prekratka. Sem imel menjalnik veni in ležaj potegnil skrajno do seger obročka ( da bi prišle dlje ven), potem sem tudi ležaj vstavil v blok da je ravno, kolik pač lahko, ker tak pride alu preko ki ga drži v ravnini, in še vedno je aksa prekratka :( sedaj ko pa tako sklopka prijema sama od sebe pa nevem ali je to ponovno zaradi "prekratke" akse ali zaradi koša/lamel... 
podloženo je vse prav, 5x pregledal repair manual in vse štima, na novo sta bila nasajena zobnik in ležaj, ležaj kot sem že napisal je na skrajni točki...

Edited by shark90

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 14 urami, Rogerg pravi:

A loh se men ksn nasvet date? :D

Ko je motor mrzel dela kot nov... po nekaj kilometrih ko se dobr ogreje pa zacne zezat... nima vec prave moci... cuka ce dodas gas.... uglavnem kot da nima bencina al pa da bi svecke ble slabe...

Sm 2x spucu rezervar... sprobu crpalko goriva... zamenu svecke... in se vedno isto...

Ko se peljes z mrzlim nekaj km gre ko norc... pol pa kr naenkt zacne skoz slabse it in komi prlezem domu... pac na malih obratih dela 'normalno' 

Tud vzigalne tuljave sm probal z voltmetrom in kazejo vse 0.0 kar naj bi blo ok...

Kaj je sploh se loh?

Prva stavr, ki mi pade na pamet, je oddušek rezervoarja za gorivo.

Zamašena oz. prepognjena cevka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
boych

Kolega je imel podobne simptome na V-Stromu, kjer je bila fuč črpalka, ki je dajala premajhen pritisk. To kaj pa ti je Joker napisal pa preizkusi tako, da ko se ustaviš takoj odpri tank, če slišiš, da potegne zrak, se ti v tanku ustvarja podtlak ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

To sm probu ze takoj... sm se vozu z odprtim rezervarjem... ni nic pomagalo...

Sm brau po tujih forumih da je skor zmerm crpalka al pa filtr... verjetno je res ker so notr crne pikice , bom res fajn prepral rezervar...

Sem pa že narocil novo crpalko  in filter  in konc tedna sprobam ce dobim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 10 urami, shark90 pravi:

Tako, aksa mi je prekratka. Sem imel menjalnik veni in ležaj potegnil skrajno do seger obročka ( da bi prišle dlje ven), potem sem tudi ležaj vstavil v blok da je ravno, kolik pač lahko, ker tak pride alu preko ki ga drži v ravnini, in še vedno je aksa prekratka :( sedaj ko pa tako sklopka prijema sama od sebe pa nevem ali je to ponovno zaradi "prekratke" akse ali zaradi koša/lamel... 
podloženo je vse prav, 5x pregledal repair manual in vse štima, na novo sta bila nasajena zobnik in ležaj, ležaj kot sem že napisal je na skrajni točki...

So zobniki pri tem načinu sestavljanja med seboj poravnani, ali strižejo? Če strižejo, to lahko pomeni, da ležaj na aksi v resnici ni samo poravnan z blokom, a v tem primeru je tudi ležišče  ležaja globje. Pomeri globino ležišča v bloku tistega ležaja, ki je nasajen na akso in širino ležaja. Če je globina sedeža večja od širine ležaja, potem je napaka tu. Nisem še videl, da bi kdorkoli rezkal globjo luknjo. Globina je praviloma tudi indikator, do kam moraš porinit ležaj. V tem primeru ti seveda manjka podložka na nasprotni strani akse...

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 9 urami, SF pravi:

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

če imaš pa možnost CO2 aparata pa še akso ohladiš .. ker tekočega dušika , s katerim se to naredi še lažje pač nimamo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 47 minutami, thumper pravi:

če imaš pa možnost CO2 aparata pa še akso ohladiš .. ker tekočega dušika , s katerim se to naredi še lažje pač nimamo..

Al pa jo za par ur v hladilno skrinjo vržeš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!