Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

boych
pred 15 urami, Rogerg pravi:

To sm probu ze takoj... sm se vozu z odprtim rezervarjem... ni nic pomagalo...

Sm brau po tujih forumih da je skor zmerm crpalka al pa filtr... verjetno je res ker so notr crne pikice , bom res fajn prepral rezervar...

Sem pa že narocil novo crpalko  in filter  in konc tedna sprobam ce dobim. 

V Suzuki V-Strom temi sem TULE opisal, kako sva s kolegom očistila tank, ker je bila vzrok za odpoved pumpe rja v rezervoarju ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 13 urami, SF pravi:

So zobniki pri tem načinu sestavljanja med seboj poravnani, ali strižejo? Če strižejo, to lahko pomeni, da ležaj na aksi v resnici ni samo poravnan z blokom, a v tem primeru je tudi ležišče  ležaja globje. Pomeri globino ležišča v bloku tistega ležaja, ki je nasajen na akso in širino ležaja. Če je globina sedeža večja od širine ležaja, potem je napaka tu. Nisem še videl, da bi kdorkoli rezkal globjo luknjo. Globina je praviloma tudi indikator, do kam moraš porinit ležaj. V tem primeru ti seveda manjka podložka na nasprotni strani akse...

Pa še nekaj, kar bo marsikomu prišlo prav! Ležajev se, če je le mogoče ne nabija na akse. Pogreje se jih, da se raztegnejo. Tako skoraj sami padejo na pravo mesto...

Zobniki so ok, ko je menjalnik veni normalno dela, tudi ko je v motorju brez sklopke. Ležaj je na tem mestu kot predpisuje repair manual, mogoče še gre globje v ležišče za max 1mm, ampak v tem primeru je aksa ponovno "krajša"... Nisem pa nikjer omenjal kakšnega rezkanja ležišča.. Ne manjka da mi manjka podložka ampak mi prej ena hodi odveč, morata pa tako biti na tej aksi samo dve, ki pa tudi sta. Ležaja nisem pogrel, sem pa ga dal sprešati gor..

Sedaj sem odstranil notranji del sklopke in se takoj opazi da ne "prijema" sklopka ampak ponovno podložka.. Še slike:
IMG_1686.thumb.JPG.23fdd44b8f89b899c546ff4caaea8317.JPGIMG_1687.thumb.JPG.b1b5539bf1f6dd450c097035e6580834.JPGIMG_1688.thumb.JPG.6101704e183d699d646e2ff0e0793530.JPGIMG_1689.thumb.JPG.cb203d363e01291eb5733a9cf586f4d3.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 23 urami, jskrablin pravi:

Al pa jo za par ur v hladilno skrinjo vržeš?

si že kdaj prijel konkreten kos železa pri -20stC ? jaz sem..pa so debele usnjene delavske rokavice kar tam počakale na odjugo..

shark90 - moje osebno laično mnenje je še zmeraj :

če je bilo prej v redu mora biti tudi sedaj.. ena distanca te hebe ... ali ležaji niso na pravem mestu ali pa lamele in kovinske plošče niso prav zložene / obrnjene .. poglej če je na jeklenih ploščah kakšna označena zaporedna številka - švabi znajo zakomplicirat enostavno stvar.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gsxf750

Sem ugodno dobil Castrolov race olje in ga moral po 1000kmjih zamenjal z običajnim.

Enka je bila po mestu nevozna zaradi neodvajanja/lepljenja sklopke. Dobit v leer je bila tombola.

Po vračilu 5100 se je zadeva normalizirala. Enkrat je bilo dovolj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rmtl

Pozdrav.

Danes sem bil na bencinski OMV, natankam motor in stopim še do pumpe, da bi nafilal gume. Hočem odviti kapico ventila (aluminijasta) pa negre nikamor, vzamem klešče, zavrtim in se vse skup suče okrog gumijastega dela ventila. Guma se mi je seveda skoraj spraznila, komaj sem nekako uspel pripeljati domov, še dobro da sem blizu doma. Verjetno je kapica oksidirala in se prilepila na ventil. Zanima me, a vulkanizer lahko zamenja ventil brez, da mi gume slači dol? 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
17 minutes ago, rmtl said:

Pozdrav.

Danes sem bil na bencinski OMV, natankam motor in stopim še do pumpe, da bi nafilal gume. Hočem odviti kapico ventila (aluminijasta) pa negre nikamor, vzamem klešče, zavrtim in se vse skup suče okrog gumijastega dela ventila. Guma se mi je seveda skoraj spraznila, komaj sem nekako uspel pripeljati domov, še dobro da sem blizu doma. Verjetno je kapica oksidirala in se prilepila na ventil. Zanima me, a vulkanizer lahko zamenja ventil brez, da mi gume slači dol? 

Lp

Ne more. V bodoče pa redno preverjaj tlak ali pa uporabi plastično kapico ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

ali pa pihni mal wd40 v kapico preden jo priviješ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Lani mi je en to kapico z vžigalnikom stopil... Očitno kaka mularija. Na srečo ventil še vedno dihta. Uglavnem... splača se te stvari redno čekirat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Tomash, v Petrovčah pred cerkvijo levo, imaš firmo Hawe, tam vem da krivijo cevi, če bi pa točno tvojo skrivil pa ne vem. Preveri 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

Ewo dons dobil novo bencinsko črpalko in nov filter.... seveda takoj  zmonteru in sprobu....in cukanja ni  več :P tud vroč gre ko šus , navor kot more bit itd...

Rezervar sm fajn prepral... kar je blo bencina not sm zlil v belo posodo...in se je pol vidl da so res res drobne črne pikice notr ble... ogromno le teh.... tud gost filtr na livcu jih ni ujel.... nevem a je to rja iz rezervarja al sm tak sranje na črpalki dobu :/

Uglavnm z novim gorivom in pumpo  ga je spet veselje vozit :D

 

20170306_155207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 18. 2. 2017 ob 19:09, shark90 pravi:

Zdravo, imam problem... In sicer motor bmw k1200r, sem menjaval oz. popravil zobnik v menjalniku... Sedaj ko sem zadevo spravil skupaj nekaj ne deluje vredu.. Po kakšnih 6 poskusih mi ni jasno. In sicer ko dam koš in sklopko noter in matice na sklopki ne zategnem ( mora biti 190-200Nm) in preizkusim je vse ok, ko pa to matico zategnem na to vrednost pa sklopka ne spusti.. Torej lahko jo stisnem normalno ampak motor deluje kot da ne stisnem sklopke... Kaj bi to lahko bilo?
Gledam repair manual, lamele so v tistem območju debeline kot morajo biti.. 
Še slike kjer se vidi sklopka in matica...

IMG_1664.thumb.JPG.c8c776789c8a7ff48d45cdd499cd137c.JPG

IMG_1665.thumb.JPG.594332c7610e1c043f0adf621ba1b8f6.JPG

če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca..

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark90
pred 27 minutami, thumper pravi:

če si lahko kaj s tem pomagaš ...rugače pa premeri dolžino štifta od sklopke/hidravličnega cilindra .. če ni slučajno obrabljen in ne odpre sklopke do konca..

Hvala, sem že gledal tole... sem pa tudi našel kaj je narobe... ležaj na košu je bil premaknjen za 0,4mm, kar se je najverjetneje zgodilo ko sem zamenjal podložki... in na oko se sploh ne vidi, so meritve pokazale. Sedaj že dela normslno ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zan0088

Zdravo. Menjal bi svecke na FZ-6 pa me zanima ali je nujno zategnit z moment kljucem (18Nm) ali je OK ce na moc po obcutku? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Kaj če bi zamenjal ventil?

Inox ni ravno najboljša izbira. Odreži kos enega ventila ali pa kos HSS svedra (pa to potem "dovari" ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Sej sem.imel najprej pripravljen košček stebla od rezkarja za cnc, samo sem dvomil v odpornost na tolčenje , tisto se lahko razleti, in me je skrbelo da bi imel koščke hitroreznega jekla ali vidje v olju. Zato je inox ker je žilav in se "zgnete" in ne leti okoli. Bom videl kako se obnese ta zdej zakaljen košcek. Sej morda jeseni investiram samo v ventil, kre vodilo je mal bol zajebano menjat se mi zdi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Vodilo ventila?

Tudi jaz sem bil prepričan, da je to nek hud postopek, pa so mi razložili, da ni (samo cena je taka) .

Na ventile se ravno ne spoznam, ampak pred leti je sosed popravil glavo za BCS (od naših znancev) s tem da je poiskal neke podobne (rabljene) ventile (originalnih ni bilo za dobiti) in jih dal predrejati in je zadeva delala še 20+ let (ne vem pa, če so obremenitve/obrati primerljivi) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 12. 3. 2017 ob 20:57, smasher pravi:

No da ne smetim preveč te teme tukaj predstavljeno napačno popravljanje ventila na mamut bajku.

http://motosvet.com/tabla/topic/5149-yamaha-sr-125/?do=findComment&comment=2333755

Da nebi tema yamaha sr 125 zamrla bom tja postal vse moje šlamparije na tej yamahi :D

 

kuglica od ležaja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
Ob 12. 3. 2017 ob 20:40, smasher pravi:

ne rabiš moment ključa, raje sledi navodilom oz. slikicam ki so na svečkah, ponavadi je tako da zaviješ na rahlo in potem pol obrata ali nekaj takega da se tista zmečljiva podložka do prave mere stisne.

LP

To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke!

Edited by SF

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
12 hours ago, thumper said:

kuglica od ležaja ?

Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo.

11 hours ago, SF said:

To ne drži. Tiste manjše na ključ 16, še posebaj znamke Denso bo ob prekomerni sili zategovanja po segretju aluminijaste glave kmalu odtgalo na koncu navoja in izstrelilo v rezervoar. Tudi v navodilih je podan samo podatek v Nm. Torej pri tem opravilu moment ključ v roke!

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Darko3g
      Pošlje vnuk babici iz armije paketič z ročno bombo in pripiše: Babi, če potegneš za ta obroček, bom dobil 3 dni dopusta.   Kabelski operater gre na strelišče in strelja. Natančno nameri, ustreli, tarča ostane nedotaknjena. Nameri drugič, še bolj natančno, tarča spet ostane nedotaknjena. Napolni puško tretjič, da prst pred cev in ustreli. Prst odleti, operater pa ugotovi: na moji strani je vse v redu, torej je napaka pri tarči.
    • ProdriveR
      Upam, da je bil storilec ustrezno nagrajen 
    • DAMI34
      hehe, sem prijavil delo na črno, gre tut za en dan, še vedno hoče sistem lokacijo. Plominka bom napisal naslednjič  
    • Tex
      Kera dobra duša .. drugim hodi rihtat zadeve .. jaz bi tudi mel nekaj okoli vikenda za poštimat, kdaj maš čas? Pa ne rabiš prepustnice ..
    • Darko3g
      Ko sem jaz šel prejšnjo soboto sem v aplikacijo vpisal apartma v Stinici, ki je v lasti društva, nisem pa imel nobenega papirja o rezervaciji, pa me niso nič spraševali o prenočišču.
  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!