Jump to content

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)


Recommended Posts

7 minutes ago, smasher said:

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

moment zategovanja piše v servisnem priročniku motorja

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simonsi

    369

  • Bremzer

    368

  • trojan69

    364

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm:

Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... D.

[quote name='biker77' timestamp='1303326869' post='1837069 sej je fajn da velik veš..sam si prov #$%&$%&/%/ s tem BMW gor in dol..

Posted Images

Smasher kje? Na Tomosu to gre... Pri tamali Denso na ključ 16, se zlasti na motorjih, ki nimajo prostora za roko to ne gre. Tam kjer ni prostora, ni niti minimalnega občutka...

Edited by SF
Link to post
Share on other sites
pred 23 urami, smasher pravi:

Ne tako lepo se mi je "usralo" z TIGom zalit, sem po malo dodajal, pohladil in potem še enkrat pogrel pa se je tako lepo enakomerno stopilo.

Pol se pa se opravičujem za napačen nasvet, jaz imam vedno NGK in mi do sedaj še nobena ni nikamor zletela. In tudi na škatlici ne piše momenta gor in vse zategujem po občutku, verjetno celo malo manj kot predpisan moment.

Old skul mehanik mi je rekel "iz zapestja ko čutiš da ne gre več ne stiskaj z ročico" in že več kot desetletje to tako delam.

LP

mislil sem na to , da bi dovaril kuglico od ležaja .... s tig-om bi se spodnji del segrel in postal manj trd (bolj žilav) zgornjidel kuglice pa ostane trd..

glih tolk da boste vedli https://www.ngk.de/en/technology-in-detail/spark-plugs/installation-tips/torques/

boš, denso pa ostale brlivke itak kupuje folk ki ne zna vprašat ali pa nima za ngk.. 

Link to post
Share on other sites

Pozdrav vsem skupaj!

Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014.

Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1

na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra.

Že vnaprej hvala za pomoč.

L.p

Marko

Link to post
Share on other sites
pred 22 urami, MK Mare pravi:

Pozdrav vsem skupaj!

Sem lastnik suzukija v strom 1000 letnik 2014.

Zadnjič sem se vozil pred 10 dnevi gorivo v tanku je še lansko....a danes ko sem ga zagnal motor se mi je prižgala rdeča luč in F1

na števcu,ugasnil sem motor in vzel kontakt ponovno zagnal in F1 in rdeča lučka se nista več prižgali,naredil sem cca 5 kilometrov ugasnil motor in počakal kake 10 minut, zopet se je prižgala rdeča luč in F1 po ponovnem zagonu je vse ugasnilo.Motor ima 26000 km zadnji servis sem opravil lani oktobra.

Že vnaprej hvala za pomoč.

L.p

Marko

Pelji se "en krog" da se "pregreje" (50-100km) . Meni na mojem to "zganja" sonda lambda po daljšem mirovanju, ko je več v uporabi pa ni problema (lahko pa je pri tvojem kaj drugega, pelji ga "na diagnozo" če ne bo prenehalo/te skrbi) .

lp

Link to post
Share on other sites
pred 1 uro, a79 pravi:

Kolk se je varno vozit, glede na to, da mi semeringi v prednjih vilicah malenkost puscajo olje? Ne divjam, se se privajam na zver..

Jaz bi takoj zamenjal, da se ne sesedejo vilice. Ko sem opazil rahle sledi olja, sem še mislil, da bo zdržalo nekaj časa nato po prevoženih cca 80km mi je pa ze po disku in po tleh kapljalo.. Strosek je 140 eur, če so vilice normalne brez poškodbe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Vprašanje za vse mojstre reševanja problemov :)

Zavrtela se mi je matica, zalita v plastiko (tank za gorivo Ktm 690 enduro)... Gre za matico ki drži ročaje za sopotnika.

Kako bi lahko rešu ta problem? 

Edited by Žan96
Link to post
Share on other sites
pred 43 minutami, Žan96 pravi:

Vprašanje za vse mojstre reševanja problemov :)

Zavrtela se mi je matica, zalita v plastiko (tank za gorivo Ktm 690 enduro)... Gre za matico ki drži ročaje za sopotnika.

Kako bi lahko rešu ta problem? 

vzmetna podloška, lepilo, kontramatica....

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, Žan96 pravi:

Vprašanje za vse mojstre reševanja problemov :)

Zavrtela se mi je matica, zalita v plastiko (tank za gorivo Ktm 690 enduro)... Gre za matico ki drži ročaje za sopotnika.

Kako bi lahko rešu ta problem? 

Poglej na ADV.

Svetovali so, da uporabi baterijski vijačnik. Z dosti hitrosti se bo vložek segrel in ga lahko spuliš iz plastike. Potem rabiš ustrezno lepilo in ga "nabiješ" nazaj. Priporočajo uporabo "nečesa" proti "prijemanju" (da drugič nimaš problemov) . Čeprav, jaz sem vse vijake "zalimal" pa ravno tako nimam nobenih problemov (zaenkrat) .

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

vzmetna podloška, lepilo, kontramatica....

Ne razumem čist tega sistema?

pred 3 urami, franc pravi:

Poglej na ADV.

Svetovali so, da uporabi baterijski vijačnik. Z dosti hitrosti se bo vložek segrel in ga lahko spuliš iz plastike. Potem rabiš ustrezno lepilo in ga "nabiješ" nazaj. Priporočajo uporabo "nečesa" proti "prijemanju" (da drugič nimaš problemov) . Čeprav, jaz sem vse vijake "zalimal" pa ravno tako nimam nobenih problemov (zaenkrat) .

Probam takoj po šihtu :D zalepu bom najbrž s kakšno siko al pa kentom. Čeprav pomoje ne bom dau nazaj teh ročk, moja se noče vozt s tem motorjem 

Link to post
Share on other sites
pred 50 minutami, Žan96 pravi:

Ne razumem čist tega sistema?

Probam takoj po šihtu :D zalepu bom najbrž s kakšno siko al pa kentom. Čeprav pomoje ne bom dau nazaj teh ročk, moja se noče vozt s tem motorjem 

sem te slabo razumel, namreč da se ti vijak v plastiki vrti in ne moreš stisniti.

Za odtisniti, ti je potem nekdo že svetoval.

Link to post
Share on other sites

@franc @DAMI34 hvala za pomoč, sem naredil kot je rekel franc.

Problem je bil ker se je namesto tanka topil ročaj... Nakoncu sem povrtal vijak in baterijsko pripel direktno na vijak. Neverjetno kakšna matica ogromna... ročka se je tako lepo nazaj zalila da bo še uporabna :)

Franc imam novo zadno strehico. Za enduro potrebe bom namontiral trak iz gurtne, za supermoto ne rabim ročk

 

Aftermath slike 

20170404_150907.jpg

20170404_151141.jpg

20170404_150938.jpg

Link to post
Share on other sites

Si ti to prvi lastnik?

Ker jaz imam v spominu, da so vložki (matice) medeninaste. Pa tudi ko sem gledal slike popravil imam v spominu da so "vsadki" za plastiko. Tole pri tebi pa je res prava "jama" .

lp

Link to post
Share on other sites

nisem še videl na lastne oči - samo nekdo je že obrnil ploščice s kovino eno proti drugi in disk vmes .. pa sem mislil , da ni mogoče kaj bolj neumnega naredit ..

pa je možno ... :lol1:voznik je zgleda gluh ..tisti ki je to skupaj dajal pa slep.. 

Link to post
Share on other sites

Ob hitrem pogledu na sliko sem mislil, da je to kdo za zajebancijo sestavil in slikal... Pogledam še enkrat in vidim, da si je disk že vrezal svoj prostor v čeljusti... Narod je neizobražen in  celo zabit!

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Ob 19. 3. 2017 ob 15:42, Aco225 pravi:

cau jaz imam benneli k2 50cc 2takt skuter,motor ne vzge,iskra je,kompresija je,gorivo je,kaj mislite da je kaksna cdi enota ali tuljava ali.....?? hvala za odgovore

Verjetno je problem samo usedlina olja v kotvici uplinjača, ki je nastala, ker je čez zimo izhlapel bencin. Poglej, če ima vplinjač kakšen vijak za izpust goriva, še boljše bi bilo snet kotvico (prostor kjer se v vpinjaču nabere gorivo) in jo očistit...Pri dvotaktnih motorjih gre za standardni spomladanski postopek - še posebaj pri tistih, kateri nimajo mehanske pipice za gorivo. Pri mehanski pipici po zadnji vožnji zapreš gorivo in pustiš motor teči, da porabi vse gorivo v uplinjaču.

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, imaging pravi:

Pošpricaj z WD40 pa bo :P (!!!da nebi kdo tega res delal če zavore cvilijo!!!

Poznam nekoga, ki je to res naredil. Na srečo se je kljub mokrim diskom dobro končalo ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!