Jump to content
  • Sign Up
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

thumper
pred 6 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Pusti, ko jo boš zmontiral, bo šlo kaj  narobe. Raje malo pospravi garažo. :naughty:

Ja sej.. pa mam glavno orodje v sluzbi..ne pospravit napravit garazo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 1 uro, thumper pravi:

Saj ne vm..taka je ze ene 55000km..pa eno celo imam ze ene 20000km doma.naj zamenjam ali pustim?

 

20200318_172507.jpg

Vsaj robove malo posnemi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 41 minutami, Joker pravi:

Vsaj robove malo posnemi...

sem jih takoj ..pa potem se je še malo zagladilo.. pa še šlosar sem ..top gladko je ti povem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Kako deluje ura za motorne ure? Na mamutih sem zvedel da deluje tudi v odvisnosti od obratov. Jaz sem mislil da preprosto, če je "signal" od svečke šteje minute, ampak baje če so nižji obrati počasneje šteje? 

Ker se mi zdi da se ure nekam počasi obračajo, zadeva gre max do 3500obr/min in bi ocenil da je ena ura dela cca. 3/4 ure na tem števcu. (lahko pa da se mi samo zdi ker se delo vleče 😅

DSC_0095.JPG

DSC_0096.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zgleda da ura šteje število vžigov .. preglej kako jo je potrebno nastaviti pred uporabo - enako kot števec za hitrost , ki ima na kolesu magnetek in na vilici čitalec.. 

pri te za delovne ure so verjetno pomembni podatki: 2T ali 4T , število cilindrov in max.število obratov.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ura je hermetično zaprta in gre iz nje ena žička ki jo je potrebno oviti okoli kabla od svečke. Nima gumba, ne da se menjat baterije... nič, sej podobno prodajajo pri nas https://www.yogi.si/stevec-delovnih-ur-3 jaz sem pač kupil od kinezov za 5 ojrov. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Poskrbi tudi, da ne boš onega kabla je v stik na maso spravil (kje priščipneš, odrgneš, ipd). Ko pol ne dela najbolj. Verjetno ima noter nek interni timer (uro), ki se sproži ko preostalo vezje preko indukcije na žički zazna prisotnost napetosti - pomeni da motor dela. In pol pač vsakih 6 minut zaznavanja prišteje 0.1 ure k zadnjemu stanju. Seveda to ni čisto natančno, je pa dovolj dobro. Vsaj tako bi jaz to naredil. Dela dokler not zalita baterija drži, pol pa tudi če bi jo menjal verjetno zgubi stanje števca.

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Glede na to, da nekateri števci delovnih ur sploh nimajo nobenega kabla pač pa jih prožijo vibracije verjamem, da je s tvojo podobno, le da jo proži impulz v vžigalnem kablu. Skratka, šteje zgolj delovne ure, neodvisno od vrtljajev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
la profich

zdravo, ali ima kdo za prodati zavorno ročico, kot je na sliki? Seveda potrebujem dobro ohranjeno. Hvala

31WBx8b-CDL._AC_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
aodinsvi

Pozdravljeni, zanima me kaj bi bil lahko problem, se mi zdi kot da je krmilo zamaknjeno v desno (če je guma poravnana ravno), oziroma so vilice zamaknjene.

Če je kdo imel podoben primer kaj je lahko narobe in zakaj. Hvala

IMG_20200329_134214_resize_68.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Balanca se lahk9 zamakne ce imas na pritrditvi gumice..naravnas in zategnes na predpisan moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 23 minutami, aodinsvi pravi:

imageproxy.php?img=&key=3c9c91996e27958dimageproxy.php?img=&key=3c9c91996e27958dPozdravljeni, zanima me kaj bi bil lahko problem, se mi zdi kot da je krmilo zamaknjeno v desno (če je guma poravnana ravno), oziroma so vilice zamaknjene.

Če je kdo imel podoben primer kaj je lahko narobe in zakaj. Hvala

IMG_20200329_134214_resize_68.jpg

več zadev je lahko. Ali je bil udarec v kolo ali krmilo? Potem je potrebno nastaviti vpetje v križu. Če je samo mal poskusi se prakirat ob pločnik(da bo prva guma fiksna) in poriniti krmilo v levo, da skoči zadeva na svoje mesto. Ampak lej, bolje je odpeljat k mehaniku pa preverit. So na vilicah kake sledi gibanja gor dol?

ps. pa tale tema bo kar primerna za tak problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Pral sem motor. Pa sem v izpuh na rahlo dal krpico. Potem sem ga vžgal, krpice pa pozabil odstranit. Sedaj mi javlja napako. Dela pa ok. Rad bi ga resetiral. Nasvet sem dobil, da odklopim akumulator in kabla plus in minus dam skupaj, da mu pobere vso energijo. 

Zanima me al je to ok. Al lahko kej vec zajebem. Predn bo servis odprt lahko traja. 

Honda Afrika Twin 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Pral sem motor. Pa sem v izpuh na rahlo dal krpico. Potem sem ga vžgal, krpice pa pozabil odstranit. Sedaj mi javlja napako. Dela pa ok. Rad bi ga resetiral. Nasvet sem dobil, da odklopim akumulator in kabla plus in minus dam skupaj, da mu pobere vso energijo. 

Zanima me al je to ok. Al lahko kej vec zajebem. Predn bo servis odprt lahko traja. 

Honda Afrika Twin 2018.

maš flap valve?

Odstrani ror pa krpico najprej. Napako javlja loputa (običajno če je), ker se lahko ne premika prav al pa jo računalo ne zazna prav.

drugače pa mal tule preveri:

https://www.youtube.com/results?search_query=africa+twin+reset

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Ne, sej krpice ni vec, je padla vn. 

Bom pogledu yt. Mal sm ze iskal pa ni nc uporabnega. 

Bolj me zanima al lahko z odklopom kej druzga zjebem. Kaksno bencinsko pumpo, al pa kej podobnega?

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Ne, sej krpice ni vec, je padla vn. 

Bom pogledu. 

ma potem bi težko verjel, da je kaj narobe. Prej voda al kaj podobnega (ali celo nič). Spihaj moped, baterijo sicer lahko bp odklopiš, ampak običajno se v računalniku napaka zabeleži. Pri KTM je sicer takole, da čez določen čas izgine tudi napaka. Ne pa takoj. Mogoče 10minut, če vse pravilno deluje. Sam odklop baterije pa ni nevaren. Edino uro in datum potem spet nastavi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

No sej bom vidu. Pele se normalno. Sam tista lucka gori. Bom jutr odklopu se accu, pa bom vidu ce ugasne. Drgac pa pol servis ko bo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Ne vem ce je pametno spajati plus in maso..

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 43 minutami, thumper pravi:

Ne vem ce je pametno spajati plus in maso..

Pri odklopljenem akumulatorju ni problema.

V naprotnem pa ognjemet :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

@MiNa Zdele bi bil pa vesel tvojega nasveta. Al je pametno, kar bom naredil, al raje počakam na servis?

Hvala

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

HM...

Kako je z "brisanjem napak" in odklopom akumulatorja za moj motor, ti lahko povem, da NE DELUJE!

Napake ostanejo zapisane do "posega" z računalnikom na servisu ali orodjem GS911. Edino napaka za pregorelo žarnico "Lamp" se po zamenjavi in ponovnem kontaktu izbriše.

Kot si že sam zapisal mogoče najdeš kak uporaben podatek na netu. Večinoma pri novejših vozilih "horuk" prijemi ne delujejo več.

Mogoče celo ni kriva krpica v izpuhu, ampak je vlaga zašla v kakšno nezaželjeno mesto?... Sicer čudno saj se vozimo tudi podežju ampak...

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
26 minutes ago, MiNa said:

HM...

Kako je z "brisanjem napak" in odklopom akumulatorja za moj motor, ti lahko povem, da NE DELUJE!

Napake ostanejo zapisane do "posega" z računalnikom na servisu ali orodjem GS911. Edino napaka za pregorelo žarnico "Lamp" se po zamenjavi in ponovnem kontaktu izbriše.

Kot si že sam zapisal mogoče najdeš kak uporaben podatek na netu. Večinoma pri novejših vozilih "horuk" prijemi ne delujejo več.

Mogoče celo ni kriva krpica v izpuhu, ampak je vlaga zašla v kakšno nezaželjeno mesto?... Sicer čudno saj se vozimo tudi podežju ampak...

 Med dezjem v dolocene dele zaradi prepiha/zavetja voda ne zaide. V izpuh tudi ne, naprimer... Pri pranju jo pa zna kam zanest, kjer je problem. Moj Duke ne mara temeljitega pranja pod tankom, naprimer. Izgleda ,da voda prodre nekam k svecki, tako da zelo tezko vzge in trokira tam do kake minute....

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Also, if anyone else is having this issue, any additional info would be nice. What I've learned so far is that the error codes (on my first blown fuse) report several things withe the [DCT] transmission but nothing "at fault". The dealer reset it in the shop the first time and told me the engine warning light should go off after a couple of power cycles (mine went way after 3 or 4 stops on the second blown fuse).
 

https://www.africatwinforum.com/threads/resetting-eml-warning-light-after-fuse-blown.20905/

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Tisto s plus kablom na masa kabel ne priporocam..nekaj ostane v kondenzatorjih in lahko tudi zmesa racunalnik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Tud na uc ne more biti drugace: pospeski so podobni. koncna malo manjsa, ovinki na las podobni, torej je tudi nagib vizuelno popolnoma enak, ker tudi eno desetinko  na ovinek, pa na ravnino, itd ne smes izgubiti, da je potem razlika 2s na krog... Jaz se raje vprasam, kam gre ves denar v GP, vsa ta silna prototipna tehnika, 100 konj vec, veliko kil manj, goat in podobni v sedlu, za usive 2 sekundi...
    • smasher
      kaj to misliš?
    • Quest
      3 del okrog Slovenije. Nekaj že velikokrat prevozil zato te dele preskočil. 500 km naneslo. Sliki pa samo dve. Viki kofee ter Predmeja.   V dolini vročina ubija 34°c. Tukaj pa prijetnih 25°c.
    • Buschi
      Jutri se ponovno zažene 2020 sezona. Prenos Š1 in èurosport2.
    • nejc74
      Tole tudi: https://www.bukla.si/knjigarna/otrosko-in-mladinsko/od-4-do-8-let/leposlovje-za-otroke/zlate-grimmove-pravljice.html
  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!