Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
HHV

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)

Recommended Posts

skalar36

Evo. Mal več gasa, je rabu, pa je izginlo. Hvala vsem!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjaz67

Ima morda gdo konektor za vžigalno tuljavo za Hondo, ustreza tudi za avtomobile 2,0 16v do 2005 letnika?

s-l300.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87

Zivjo.. 

No, kako naj jaz kolegu dopovem, da je tale veriga že skoraj smrtno nevarna?? On pravi da je dobra, saj se bo samo malo offroad vozil🤦‍♂️

 

IMG_20200403_074751.jpg

IMG_20200403_074745.jpg

IMG_20200403_074734.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

če je to samo površinska rja in je ketna normalno na vseh členih gibljiva ter v segmentnih merah - xx členov = yy milimetrov- potem je potrebna čiščenja in mazanja.. 

najprej jo opereš nato izdatno namažeš nato pa jo lahko na centralcu upelješ - tu bi dobro prišlo malenkostno zaviranje , da ti motor ne cuka.. ko je upeljana jo še enkrat opereš in detalnjo pregledaš.. če so valjčki gladki brez lukenj od rje je u redu..če so stranski neti lepi in stranske ploščice lepe je v redu.. 

potem ko je očiščena in namazana jo še enkrat detaljno pregledaš če je kakšen člen slučajno trd ali slabo gibljiv .če niso vsi členi dobri je za stran..

drugače pa katera veriga je in koliko členov - kateri motor? eno RK 520h navadno nezatesnjeno - 98L členov  z navadnim povezovalnim členom imam na zalogi k sem 2 kupil ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87

Motor je aprilia 650 letnik mislim da 2004.. Se mi zdi da je veriga se original, motor je stal 8 let zunaj.. 

Hvala za nasvet, mu bom povedal potem pa naj naredi kar hoce

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 4 minutami, dAlencc87 pravi:

Motor je aprilia 650 letnik mislim da 2004.. Se mi zdi da je veriga se original, motor je stal 8 let zunaj.. 

Hvala za nasvet, mu bom povedal potem pa naj naredi kar hoce

to je najbolj osnovna veriga 520H ..odprta brez tesnil .. res potrebno dobro mazanje in čiščenje da umazanija ne ostane v ketni..

piše da je za do 250ccm natezna sila 3500kg..  bolj za silo kot primerna .. 

https://cea.de/Motorradkette-RK-520H-mit-110-Rollen-und-Clipschloss-offen

naslednja je do 750ccm natezna sila 3772 (ampak kot vidiš je samo 227kg več) ima pa člen za zanetat torej je potrebno orodje .

RX ringi

https://cea.de/RX-Ring-Motorradkette-RK-520XSO-mit-110-Rollen-und-Hohlnietschloss-offen

tole je pa komplet z zobniki :

https://cea.de/Kettensatz-geeignet-fuer-Aprilia-Pegaso-650-97-04-Kette-RK-520-XSO-110-offen-16/47

že trikrat naročil - top .. za bonija sem vzel drugačen zadnji zobnik (ali prednji če bi želel - zamenjava je brezplačna) - to moraš napisat potem takoj njim v opombe ko imaš original razmerje že naročeno.. vse bp prišlo cca.1 teden .. sedaj ne vem za rok dobave..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87

Super hvala.. 

V primeru, da bo tale za stran, pravis da mas 1 na rezervi? Isto a ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, dAlencc87 pravi:

Zivjo.. 

No, kako naj jaz kolegu dopovem, da je tale veriga že skoraj smrtno nevarna?? On pravi da je dobra, saj se bo samo malo offroad vozil🤦‍♂️

 

IMG_20200403_074751.jpg

IMG_20200403_074745.jpg

IMG_20200403_074734.jpg

naj jo očisti, pa da vidimo. Se pa strinjam, izgleda bolj bogo. Jaz bi jo z nafto (petrolej) očistil, potem pa preveril, če je enakomerno pretegnjena (da ne skače), če bi pa hotel bolj resno se vozit, v servisnih navodilih jasno piše koliko je določeno število členov lahko max dolgih pod določeno obremenitvijo.

Lahko mu pa rečeš da je:

šalabajzer,

packon,

njok in

butl, če mu je takšno stanje verige sprejemljivo!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87

Dami34 hvala.. 

Ah on je ta motor vzel v racun od nekoga in ga je zdaj malo po domace predelal v enduro.. Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit.. Mu bom pokazal vase odgovore, mogoce bo spremenil mnenje :)

Hehe za salabajzarja sem pa ga ze označil dostkrat 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, dAlencc87 pravi:

Dami34 hvala.. 

Ah on je ta motor vzel v racun od nekoga in ga je zdaj malo po domace predelal v enduro.. Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit.. Mu bom pokazal vase odgovore, mogoce bo spremenil mnenje :)

Hehe za salabajzarja sem pa ga ze označil dostkrat 😆

ni nujno da je gotova, ampak če ma 20-40kkm, v tem stanju je zihr proti koncu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
24 minutes ago, dAlencc87 said:

Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit..

3 Ways to Tell If your Chain and Sprockets are Shot and Need Replacement

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ni nujno da je gotova, ampak če ma 20-40kkm, v tem stanju je zihr proti koncu

 

Ja motor ma nekej cez 60 tisoc km.. Ne vem al je se original veriga al pa je druga.. 3ja sigurno ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87
pred eno uro, XTR pravi:

3 Ways to Tell If your Chain and Sprockets are Shot and Need Replacement

 

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika🤦‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

Edited by dAlencc87

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, dAlencc87 pravi:

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika🤦‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

tista navodila, ki so zgoraj prilepljena iz tube so bolj primerna za kros mašine, kjer so verige bolj ohlapne, toliko si na cestnem motorju niti dovolit ne moreš. Čeprav niso napačna, le tolerance morajo biti še precej manjše.

Jaz bi verigo dobro opral in pregledal. Od gibljivosti členov, gumic, koliko se jo da odtegnit stran od verižnika, tudi obrabo verižnikov bi pregledal in nato enostavno pomeril, koliko je že pretegnjena. Predvsem pa takoj po pranju , ko zavrtiš kolo na štendru, takoj vidiš če skače gor in dol. Če skače je ne rabiš niti merit ampak naročit novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87
pred eno uro, DAMI34 pravi:

tista navodila, ki so zgoraj prilepljena iz tube so bolj primerna za kros mašine, kjer so verige bolj ohlapne, toliko si na cestnem motorju niti dovolit ne moreš. Čeprav niso napačna, le tolerance morajo biti še precej manjše.

Jaz bi verigo dobro opral in pregledal. Od gibljivosti členov, gumic, koliko se jo da odtegnit stran od verižnika, tudi obrabo verižnikov bi pregledal in nato enostavno pomeril, koliko je že pretegnjena. Predvsem pa takoj po pranju , ko zavrtiš kolo na štendru, takoj vidiš če skače gor in dol. Če skače je ne rabiš niti merit ampak naročit novo.

Bom mu to narocil oz dal za prebrat, pa naj se odloci.. 

Ce bi bil to moj motor se niti nebi trudil s pranjem merjenjem ipd ampak bi takoj naročil novo.. Ker tudi kasnej nebi mel dobrega obcutka med voznjo, strah pa to.. Enim je zgleda tezko dat 100eu za nov set.. 

Hvala lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, dAlencc87 pravi:

Bom mu to narocil oz dal za prebrat, pa naj se odloci.. 

Ce bi bil to moj motor se niti nebi trudil s pranjem merjenjem ipd ampak bi takoj naročil novo.. Ker tudi kasnej nebi mel dobrega obcutka med voznjo, strah pa to.. Enim je zgleda tezko dat 100eu za nov set.. 

Hvala lp

če je motor stal toliko časa zunaj , je smotrno marsikaj pregledati in preveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

če je motor stal toliko časa zunaj , je smotrno marsikaj pregledati in preveriti.

Ja, 8 let je stal zunaj pod nadstreskom.. Sam to itak zdaj ni vec aprilia pegaso 650,ampak nek zombi terminator motor🤦‍♂️😂en kup pleha gor namest plastik.. Mah.. Tudi bremz olje je cist crno, pa dvomim da ga bo menjal, da o gumah ne govorim.. Termostat je crknu, je dal majster kar neko stikalo dodatno na balanco da ga bo rocno vklopil ko bo treba... 

 

Edited by dAlencc87

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, dAlencc87 pravi:

Ja, 8 let je stal zunaj pod nadstreskom.. Sam to itak zdaj ni vec aprilia pegaso 650,ampak nek zombi terminator motor🤦‍♂️😂en kup pleha gor namest plastik.. Mah.. Tudi bremz olje je cist crno, pa dvomim da ga bo menjal, da o gumah ne govorim.. 

 

potem je pa škoda dnara za verigo :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dAlencc87
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

potem je pa škoda dnara za verigo :P

 

Haha ja to pa res, ce razmisljas v tej smeri.. Poslikam, ko bo "tuto kompleto" ustiman in objavim😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 9 urami, dAlencc87 pravi:

Super hvala.. 

V primeru, da bo tale za stran, pravis da mas 1 na rezervi? Isto a ne? 

ne ..imam 98 členov..on rabi 110 členov..

pred 4 urami, dAlencc87 pravi:

Sem probal kar sam malo pomigat clenke in je vse tolk zahrustano, da se komaj kaj premika🤦‍♂️men osebno je veriga en najbolj pomembnih elementov pr motorju.. Drugim ocitno ni hehe

ketno odmontiraj dol če lahko .. našpricat z nečem proti rji ..potem oprati z nafto ali petrolejem..

drgač pa najbolš naročit novo če so zobniki še lepi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

 @thumper, @marincspeedshop, pa kdo je še sodeloval v debatiranju o dvigalki? Očitno tudi če se samo z Y oziroma T členom razdeli silo dela, čeprav nebi smelo tako lepo delat 😅

 

Danes sm namreč bil pru metal švas majstru pa mi je začel komplicirat ko sem mu pokazal plan, da je treba vsaj 50x50x5 profile in nijno 335 jeklo, jaz nazaj da ne ker bo pretežko, da bojo 40x40x3 dovolj... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 12 minutami, smasher pravi:

 @thumper, @marincspeedshop, pa kdo je še sodeloval v debatiranju o dvigalki? Očitno tudi če se samo z Y oziroma T členom razdeli silo dela, čeprav nebi smelo tako lepo delat 😅

 

Danes sm namreč bil pru metal švas majstru pa mi je začel komplicirat ko sem mu pokazal plan, da je treba vsaj 50x50x5 profile in nijno 335 jeklo, jaz nazaj da ne ker bo pretežko, da bojo 40x40x3 dovolj... 

Jaz bi dal 40x60x4ali5..60 vertikalno.

Levo in desno dvigalko bi prečno povezal z na širino nastavljivimi distančnimi drogovi -demontaznimi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dainese

Lepo prosim za odgovor na naslednje vprašanje.

Motor Honda CB 1000 RA potegnem iz garaže počakam, da se segreje na 60 st. naredim kratek krog po vasi, pripeljem nazaj v garažo in pod motorjem na tleh opazim luzico. Pogledam in vidim da je na izpuhu spodaj  neka luknjica skozi katero kaplja . (ne gre za poškodbo izpuha)

Zdaj moja prva misel je, da gre za kondenz, vendar je motor na normalni delovni temperaturi in kondenza ne bi smelo več biti?

Kot drugo pa to sem to opazil prvič kljub temu, da motor preko zime mesečno startam.

Ali ima kdo pametno razlago preden me napade panika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Dainese pravi:

Lepo prosim za odgovor na naslednje vprašanje.

Motor Honda CB 1000 RA potegnem iz garaže počakam, da se segreje na 60 st. naredim kratek krog po vasi, pripeljem nazaj v garažo in pod motorjem na tleh opazim luzico. Pogledam in vidim da je na izpuhu spodaj  neka luknjica skozi katero kaplja . (ne gre za poškodbo izpuha)

Zdaj moja prva misel je, da gre za kondenz, vendar je motor na normalni delovni temperaturi in kondenza ne bi smelo več biti?

Kot drugo pa to sem to opazil prvič kljub temu, da motor preko zime mesečno startam.

Ali ima kdo pametno razlago preden me napade panika.

Za vsako težavo ali problem se na forumu ne odpira nove teme. Zato je tvoje vprašanje premaknjeno sem. Tule boš sigurno kmalu dobil kak nasvet ali odgovor.

Isto vprašanje lahko postaviš tudi v temi o dotičnem modelu, ker ne vem letnika ti pokažem povezavo kar do obeh tem:

ali

in naj te potolažim. DA kondenz je. Nekateri motorji imajo prav luknjico v izpuhu. Dokler je mokro pod izpuhom se ne sekirat, če pa zmanjkuje hladilne, da je kaka cev mokra ali agregat, je pa problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!