Jump to content

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simonsi

    369

  • Bremzer

    368

  • trojan69

    364

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm:

Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... D.

[quote name='biker77' timestamp='1303326869' post='1837069 sej je fajn da velik veš..sam si prov #$%&$%&/%/ s tem BMW gor in dol..

Posted Images

čepi sponke kolikor češ

https://www.silux.si/izdelki/karoserija/sponke

Imam pa resno vprašanje:

Je še kdo tak, da ko mu žena naloži projekt ali se sam odloči da bi neki začel delat, je najprej nujno kupit vsaj 1 kos novega orodja "ki je nujen" (ker je lepše delat z novim orodjem) ? :lol1:

Tako da sledi vsaj enotedenska analiza spletnih trgovin in jutuba? :lol1:

Link to post
Share on other sites

Jaaaa... Moj zadnji... Opaž dol dat... Sj gre lepo s starim pajserjem in zidarskim kladivom ampak gre 5x lepš z noooovim uniorjevim pajserjem 😄

 

IMG_20200725_114131.jpg

received_2612516845628785.jpeg

Link to post
Share on other sites

Danes sem med vožnjo opazil mrk na armaturki, kot da bi zmanjkalo elektrike, vendar je takoj bilo vse normalno, tudi števci se niso resetirali.

Med vožnjo domov (blizu doma) pa je armaturka naenkrat ugasnila in motor tudi. Ko sem se ustavil ob cesti, sem opazil, da elektrika deluje (alarm) in potem sem spet lahko vžgal motor. Čez 100 m je še enkrat ugasnil in po nekajkratnih poskusih mi ga je uspelo končno vžgati, da sem se lahko pripeljal domov, čeprav je vmes nekajkrat trznil. Imam vtis, da je ključavnica izgubljala kontakt. Doma sem razdrl ključavnico, notri so neke fedrce in dve kroglici, ki se gibljeta po grbasti podlagi, da se fiksirajo položaji Of, On, Park. Za park je potrebno ključ še potisniti noter. Ko mi je uspelo stvar spet sestaviti, ne da bi mi kroglice in vzmeti pobegnile, je motor vžigal normalno.

Upam, da je bil vzrok za ugašanje res le slab stik v ključavnici, če pa se bi ponavljalo, da bom poskusil nabaviti novo ključavnico (na spletu jih je kar nekaj).

Kaj bi bilo smiselno še preveriti?

Link to post
Share on other sites

Ne, ker če bi zmanjkalo elektrike, bi se ura in dnevni števec postavila na nulo (se mi je zgodilo, ko sem imel slab aku in je klecnil pri zagonu). Tu pa sem obrnil ključ in se je slišalo črpalko goriva, le armaturka se ni prižgala in vžig ni deloval.

Link to post
Share on other sites

saj to je mislil dami s kabli - slaba masa , oksidirani kontakti na konektorjih - tudi el.stiki v ključavnici ..ena od rešitev , ki pri meni dela je kontakt sprej.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Sem rešil (tudi po sreči). Najprej sem konektor očistil s pilico za nohte - nasvet električarja (nobene kemije, ker je lahko čez čas sranje - kislina pa to). Potem sem razdrl ključavnico, preveril vse spoje z voltmetrom, sestavil, ni delalo, razdrl , je delalo, nekako po sreči sem ugotovil, da ko premikam škatlico alarma Datatool S4, ki je položena pod sedež, mi armaturka ugaša in vžiga. Odprl škatlo, notri pa vse zalito, le kup tankih črnih kablov gre v vse smeri.

Pa sem začel odvijati izolir trak, ki je bil očitno nalepljen po montaži alarma, in iskati spoje. 4 žičke prilotane na kable za smernike (sem odščipnil in povil nazaj) pa dve žici sem moral zlotati skupaj, pa odlotati napajalni del, pa še dve žički, ki sta bili predaleč notri in sem ju samo kratko sklenil.

V glavnem zdaj dela in mi alarm ne pije več živcev. Bil je gor ko sem kupil motor (ne vem če so Angleži res taki reveži, da bi še čoperje kradli), je pa tako nerodno narejen, da se samodejno vklopi 45 s po izklopu motorja in to naznani s piskanjem. Ko sem čakal pred zapornicami ali dolgim rdečim semaforjem sem moral vedno paziti, da se ni vklopil alarm, ker sem sicer moral po žepih iskati daljinca za izklop alarma.

Sem pa delal pred garažo v senci, potem pa je začelo žgati in sem zašvico ful. Ene dve uri mi je vzelo.

Edited by Darko3g
Link to post
Share on other sites

Sicer ne sodi čisto v to rubriko, ampak nisem našel bolj primerne - nove teme pa tudi ne bi odpiral za ta en nasvet oz. pomoč - Ima kdo na štajerskem koncu mogoče za posoditi prikolico za motor? Motor je namreč crknil in ga moram spraviti na servis, pa nimam prikolice. Itak dam za pir vkolikor se najde kdo ki ima. ;)

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, Lzx pravi:

Sicer ne sodi čisto v to rubriko, ampak nisem našel bolj primerne - nove teme pa tudi ne bi odpiral za ta en nasvet oz. pomoč - Ima kdo na štajerskem koncu mogoče za posoditi prikolico za motor? Motor je namreč crknil in ga moram spraviti na servis, pa nimam prikolice. Itak dam za pir vkolikor se najde kdo ki ima. ;)

 

Če imaš plačano asistenco, ti ga oni odpeljejo.

Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Lzx said:

Sicer ne sodi čisto v to rubriko, ampak nisem našel bolj primerne - nove teme pa tudi ne bi odpiral za ta en nasvet oz. pomoč - Ima kdo na štajerskem koncu mogoče za posoditi prikolico za motor? Motor je namreč crknil in ga moram spraviti na servis, pa nimam prikolice. Itak dam za pir vkolikor se najde kdo ki ima. ;)

 

Motocenter Ptuj in Motorjet MB, mislim da oboji dajo tudi v najem, če ne boš našel koga, ki bi ti za pir posodil. Če boš k njim peljal na servis bo pa verjetno free ..

Edited by Tex
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

dve fprašanji, je še komu kdaj pri avtu črpalka goriva puščala tako da se napolni tisti zgornji plastični del? (obkroženo z rdečo)

In če ima kdo kakšno rešitev kako odviti tisto matico ki je obkrožena z modro, jo je rja pojedla tolko da ključ 8 ne zagrabi 7 pa ne uspem nabit gor, in zadeve nebi grel ali rezal zaradi možnosti isker nad rezervarjem.

 

 

pumpa.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, smasher pravi:

odviti tisto matico ki je obkrožena z modro

pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno.

Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Quest said:

pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno.

Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)

sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.

 

Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€ :D  (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pumpa za benciin še zmeraj pušča kljub uporabi "steel epoxy"... sem se pa spet za vikend igral z oldtajmerjem, so prišli končno obnovljeni injektorji.

Če koga zanima kako zgleda  kompresija dizla na merilcu za bencinarje 

118335596_10222102681249968_379095535552

 dva cilindra imata kompresijo (od oka cca 23bar) kot da sta nova, druga dva sta malce bolj švoh en je na 19bar, zadnji pa samo 12bar :hmm:

Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, smasher pravi:

Pumpa za benciin še zmeraj pušča kljub uporabi "steel epoxy"... sem se pa spet za vikend igral z oldtajmerjem, so prišli končno obnovljeni injektorji.Če koga zanima kako zgleda  kompresija dizla na merilcu za bencinarje 

smash - brez zamere sam a ti veš kam pišeš? pa ne bom ti linkal ker v tem sklopu še link grdo zgleda..

Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, thumper said:

smash - brez zamere sam a ti veš kam pišeš? pa ne bom ti linkal ker v tem sklopu še link grdo zgleda..

A zato ker je moto forum in sem pisal o ne motorjih? Al sm kaj druzga zaj... 

Link to post
Share on other sites
pred 13 minutami, smasher pravi:

A zato ker je moto forum in sem pisal o ne motorjih? Al sm kaj druzga zaj... 

to ja ..maš dol pri kantah svojo primerno temo.. 

Link to post
Share on other sites

Zlomil se mi je vijak, ki drži prestavno ročico.Šifra je Kawasaki 921511785. M10 x 1,25, dolžine 54, s prirobnico (Bolt, flanged). Kje v Sloveniji se lahko kupi takšne zadeve.

V tujini stane cca 2 €, transport pa okrog 16 €.

Link to post
Share on other sites
pred 1 minuto, Darko3g pravi:

Zlomil se mi je vijak, ki drži prestavno ročico.Šifra je Kawasaki 921511785. M10 x 1,25, dolžine 54, s prirobnico (Bolt, flanged). Kje v Sloveniji se lahko kupi takšne zadeve.

V tujini stane cca 2 €, transport pa okrog 16 €.

na servisu naroči

Link to post
Share on other sites

Ma koliko ima prirobnice? To je m10 sz finim navojem, če te reši podložka je ok, imajo oboje v metalopremi. M10x1,25 sem jaz našel samo ta črne s šestkotno glavo. 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Cofko Cof pravi:

Vijak iz lokalne železnine ni ok? 

Problem je, ker je fini navoj. Običajni je 1,5 mm. Sem rešil začasno (za nekaj 1000 km), oz. dokler ne nabavim novega. En se mi je že zlomil pred leti, pa sem v Saplexu dobil podobnega, sedaj pa jih nimajo več.

Ne vem ali tako močno menjavam ali pa so vijaki premera 10 mm tako slabi.

Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Darko3g said:

Problem je, ker je fini navoj. Običajni je 1,5 mm. Sem rešil začasno (za nekaj 1000 km), oz. dokler ne nabavim novega. En se mi je že zlomil pred leti, pa sem v Saplexu dobil podobnega, sedaj pa jih nimajo več.

Ne vem ali tako močno menjavam ali pa so vijaki premera 10 mm tako slabi.

Sem ti predlagal metal opremo, morda kamm, vprašaj @thumper če ima šahermajer. Za metal opremo vem da imajo m10 sz 1.25 korakom črne rodirane (sem jih kupoval za oldtajmerja) samo ne moreš izbirat glih ali je navoj čez celo ali je s steblom, ker so po nekem standardu koliko navoja je max. 

Ps: ker ne vem kako določate vi korake navoja jaz prislonim zraven druge vijake in potem pogledam s katetim se ujame standardni m6x1, m8x1. 25,m10x1.5.....

Edited by smasher
Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, smasher pravi:

določate vi korake navoja

Ce se ze na uc ne 'vidi' korak, jaz s sublerjem pomerim razdaljo med dvema vrhovoma navoja.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!