Jump to content

Sam svoj mehanik (Vse mogoče okoli šraufanja)


Recommended Posts

Ob 5. 11. 2020 ob 21:32, smasher pravi:

A ima katera trgovina v SLO take hitre spojke za cevi od goriva?

HTB1ZBI8KFXXXXcZXXXXq6xXFXXXU.jpg

Samo ta "moški" del rabim, kot piše, fi unega K.. je 7.89mm

Slika je iz aliexpressa samo nebi čakal glih 5 tednov.

Malo drugačna sicer ampak mogoče...preveri

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=5085&detailid=19152

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simonsi

    369

  • Bremzer

    368

  • trojan69

    364

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moj odgovor se glasi takole : Ti Guglej mehanik pa naj tvoj motor popravlja !!!! :hmm:

Moj odgovor se glasi takole : Če znaš, pomagaj, če ne znaš, molči... D.

Tole razlagat je malo prepozno saj že veliko let sploh nedelajo več motorjev z vplinjači, ampak samo še z elektronskim vbrizgom!!! Sicer pa najprej moraš znat razlikovat avtomobilske tako imenovane

Posted Images

  • 2 months later...

Se je kateri kaj ukvarjal z zračnostjo zaradi ''guide'' pinov pri čeljustih?

spacer.png

Namreč železo nalega direkt na aluminij in ga seveda zliže, kar privede do zračnosti čeljusti.

Obstajajo ti zgornji v različnih merah ali je samo ena standardna:M8x8mm? Nabijati železne puše v alu čeljust. Mesing puša?

 

Hvala.

Link to post
Share on other sites

Buschi, ukvarjaš se s problemi, ki jih ni. Za dobro delovanje zavor, nekaj zračnosti mora biti. Že nova jo ima. Našopaj mast in vozi!

Edited by Joker
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Doktor Big, vse mi je jasno, jasno da mora čeljust iti levo desno, ampak pri meni gre tudi okoli navpične osi, ca 5mm.

Pin je 8mm, moje luknje so pa 9.35mm...

Link to post
Share on other sites

Dober, pustmo to, se bom v ponedeljek pošpilal.

 

Novo prašanje: ko daš ti noge ven iz križev, kako na lahko se more sukat ležaj. Zdej, iz koles sem navajen, da gre gladko kot puter, tukaj pa ne, neglede kako ga losam. Ni zdej trd, gladko pa tudi ne gre.

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami, Buschi pravi:

Doktor Big, vse mi je jasno, jasno da mora čeljust iti levo desno, ampak pri meni gre tudi okoli navpične osi, ca 5mm.

Pin je 8mm, moje luknje so pa 9.35mm...

če je dovolj "mesa" / materiala lahko vstaviš /naprešaš pušo - to ti mora lunjo nekdo porezkati..problem je , ker je verjetno težko na ovalni luknji določiti center..

predlagam pušo iz brona ne iz medenine..medenina če ni podmazana zariba prej kot bron.

pred 10 urami, Buschi pravi:

Dober, pustmo to, se bom v ponedeljek pošpilal.

 

Novo prašanje: ko daš ti noge ven iz križev, kako na lahko se more sukat ležaj. Zdej, iz koles sem navajen, da gre gladko kot puter, tukaj pa ne, neglede kako ga losam. Ni zdej trd, gladko pa tudi ne gre.

noge?? misliš vilice?  

potem prednje kolo... kolo se vrti brez montiranih zavornih čeljusti.. seveda se ne vrti čisto enako lahko kot na biciklu a vendar ne smeš čutiti odpora ali zaviranja..

vilice zmontiraš v križe in paziš na pozocojo po višini - če gleda iz zgornjih križev ven zmontiraš s šublerjem - pomočnim kljunastim merilom.. 1mm gor ali dol je vseeno - pomembno je da sta obe enako ven iz križa..

osovina /vijak za kolo mora takrat iti skoz vilice in kolo v nulo ter mora brezhibno sesti v navoj na kontra vilici .. če ne potm pomeni , da zna bili nekaj skrivljeno - vilice ali križi..

če vse do tukaj štima pa se kolo ko ga zategneš na predpisan moment ne vrti lepo je potrebno preveriti distančne puše ležajev v kolesu in podložke če so ..

Link to post
Share on other sites
Ob 24. 1. 2021 ob 13:34, Buschi pravi:

Krmilni ležaj sem mislil. Kako lepo se mora seukat?

krmilni ležaj? misliš zgornji in spodnji ležaj v glavi okvirja?? 

mora se premikati brez kakršnegakoli "preskakovanja / zatikanja" .. to pomeni , da mora od leve do desne skrajne točke biti čisto enak upor.. 

matica mora biti zategnjena na predpisan navor .. če se pri tem navoru čutiš kakršnokoli odstopanje v gibanju je potrebno zamenjati ležaje v glavi okvirja..

če ne prej pa vidiš ko razstaviš : odtisi v šalčki ležaja pomenijo menjavo ..

Link to post
Share on other sites

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

Link to post
Share on other sites
pred 12 minutami, Buschi pravi:

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

Vse skupaj se menja. 

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, Buschi pravi:

Dober, še drugo vprašanje. Zdej, venček se da kupiti posebej, kaj pa samo šalčke?

SE zatika in JE utor v šalčki. Juhu...

 

pred 8 urami, BRANE pravi:

Vse skupaj se menja. 

jp..če bi valjčke (ali kroglice karkoli je notr) pomeril z mikrometrom so tudi ovalni..

jaz sem valjčni konični razstavljen ležaj kupil v  trgovini z ležaji.. se pa posipam s pepelom ( ker je bilo s cvenkom zelooo na tesno) ker ni spodnje tesnilne podložke.. je pa mast in po parih mamutovanjih (res pa ni videl visokega tlaka pri pranju) , dežju , snegu  in soli še nič narobe...

problem je bil dobiti dol notranji obroč ležaja na spodnjem križu - ker nisem imel tako dolgega abcigerja sem ga zarezal z rezalko/fleksarco - pa švicač da ne zarežem v osovino - in potem pazljivo udariv v zarezo z ozkim majzlom - tu pazi ker se razleti okoli kot delci ročne bombe - zavaruj si oči in jajca in to resno ..delci so ostri in imajo veliko hitrost ker je material obroča nsšponan okoli osi..

še večji problem sem imel pa z zunanjo šalco& konusom tega spodnjega ležaja - gn 400 je eden redkih motorje , pri katerem je notranji premer večji kot luknja v glavi okvirja in bi rabil res originalni izvlekač .. tko ene 3 dni je trajal da mi je uspelo..

sestavljanje pa ni bilo poblem - naložiš in zategneš na predpisan moment..

Link to post
Share on other sites

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

Hvala.

Link to post
Share on other sites

Odvisno kam je vpeto. Klepar, ki sem ga poznal je zagovarjal: "kakor je šlo notri bo šlo tudi ven" . V ta namen je imel ketno okoli drevesa... Pa so bili rezultati presenetljivo dobri. Je pa možak že dobrih 10 let pokojni, tako da je možno, da za sodobno tehniko to ne velja več.

lp

Link to post
Share on other sites

Nism glih majstr ampak ko sem dal ravnat železn odbijač kleparju (da bi naredil to bolše od mene) me je razočaral, je zarezal in povaril nazaj. Ni bilo nobenega posebnega prijema. 

Iz česa so krash bari? Morali bi biti jekleni? Pa 95% bi se strinjal da jih je bolje dol vzet in preveriš še vse pritrdilne točke (včasih se raje "ravna" na npačnem mestu) 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Buschi pravi:

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

Hvala.

Če je malo asimetrično nima veze...drugič padeš na drugo stran in se poravna. Važno, da ne ovira normalne vožnje...

Link to post
Share on other sites

dobro jih privezat, preverit kako jih bo poravnalo, pa cel moped porinit kontra zvitemu , če se gre za kak cm.

Pred tem bi preveril, koliko škode lahko z napačnim gibom naredim. Torej začneš počasi, pa preverjaš kako se giblje kreš.

Sicer pa tudi metanje krešov dol (preverjeno) je zajebano, ker kmalu kak vijak utržeš, sploh če so zašraufani na smrt. Bi tele, ki so na sliki gladko menjal, ker se mi zdijo kar zviti.

Link to post
Share on other sites

Na sliki se ne vidi lepo, ampak dejansko so takšni,  tovarniško.

In tudi nadesni strani je popolnoma enak, se pravi nič zvit, edino ko je položil moped na desno stran, ga je zarotiralo nazaj.

Imel sem pač idejo, da bi med škarpo in spodnji konec okvirja dal ranto, se pravi da moped ne more naprej, na zgornji del crashbara pa bi dal potezni škripec in ga povlekel naprej. Seveda bi obtežil zadnji konec motorja. Tako bi zarotiral carshbar naprej.

Pač sprašujem.

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, Buschi pravi:

Novo vprašanje:

imam tavisoke stranske crashbare, tukaj je link do slike, http://shrani.si/f/3F/EV/3N5GJ62U/tenere-crashbar.jpg.

Prejšnji lastnik je šel v maline in je desnega zvil noter in nazaj, tko za ene 10cm nazaj. Kako se naj lotim ravnanja tega: na motorju ali jih vzamem dol.; nebi jih pa rad jemal dol, ker moram pobrati vse plastike dol, se pravi razdret pol motorja.

 

pred 1 uro, smasher pravi:

Nism glih majstr ampak ko sem dal ravnat železn odbijač kleparju (da bi naredil to bolše od mene) me je razočaral, je zarezal in povaril nazaj. Ni bilo nobenega posebnega prijema. 

Iz česa so krash bari? Morali bi biti jekleni? Pa 95% bi se strinjal da jih je bolje dol vzet in preveriš še vse pritrdilne točke (včasih se raje "ravna" na npačnem mestu) 

prvo : če je vpetje motorja na okvir na istem mestu kot crash bari malo razmisli , kako bo ravnanje delovalo na alu vpetja agregata..

drugo : vpneš na kontra strani v isti liniji vendar z malo močnejšo gurtno kot s to , s katero boš vlekel bar ven.. 

tri : ne pozabi varovalno privezat motorja na tej strani kjer boš vlekel ven - če se vleka utrga ti motor pade na drugo stran če ni privezan kontra..

pred 4 minutami, Buschi pravi:

Na sliki se ne vidi lepo, ampak dejansko so takšni,  tovarniško.

In tudi nadesni strani je popolnoma enak, se pravi nič zvit, edino ko je položil moped na desno stran, ga je zarotiralo nazaj.

Imel sem pač idejo, da bi med škarpo in spodnji konec okvirja dal ranto, se pravi da moped ne more naprej, na zgornji del crashbara pa bi dal potezni škripec in ga povlekel naprej. Seveda bi obtežil zadnji konec motorja. Tako bi zarotiral carshbar naprej.

Pač sprašujem.

ven ga boš relativno lahko potegnil ..naprej/nazaj pa jeba - kar malo poglej kam in kako bodo delovale sile vleka..

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, thumper pravi:

...kako bo ravnanje delovalo na alu vpetja agregata...

E, mogoče si rešil blok mopeda...najleša hvala.

Link to post
Share on other sites
pred 11 minutami, Buschi pravi:

E, mogoče si rešil blok mopeda...najleša hvala.

mogoče sm te pa olupil za 150e za nove bare.. :lol1:

Link to post
Share on other sites
Ob 24. 1. 2021 ob 13:34, Buschi pravi:

Krmilni ležaj sem mislil. Kako lepo se mora seukat?

Tule sem opisal menjavo križnih ležejev na mojem "sivčku". Kot sem opisal, sem izrabljenost občutil samo med vožnjo. Pri vrtenju krmila in testu zračnosti na mestu ni nič kazalo, da je kaj narobe. Šele, ko sem razstavil, sem videl kaj je problem (slike).

Zatezanje ležaja za sivčka je opisano v servisnih navodilih, poišči za Yamaho, sigurno piše koliko in kako moraš zategnit.

Takole je za benkota...

 

Edited by MiNa
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Bmflar
      By Bmflar
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • Fazer03
      By Fazer03
      Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

      In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

      Hvala.


Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!