Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
gbabic

Triumph servisi

Recommended Posts

thumper

imaš servisno knjižico potrjeno za vse servise od pooblaščenih serviserjev?

zakaj sprašuješ mene če vem več kot on - clive??? kako naj bi kaj takega jaz trdil zase , če si njega omenil šele v zadnjem postu ?

k jermanu pa vozijo motorje , ki jih drugi zahebejo .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbabic
4 hours ago, thumper said:

ne oporekam temu kar si napisal .. 

vendar se navkljub vsemu zavedajmo , da nismo v angliji..  pri nas so plače kar nekaj nižje.. 

by the book velik servis stane v angliji na pooblaščenem servisu koliko?

Veliki sevis 20k pri Clivu pride okrog £400, pri pooblascene serviserju pa odvisno verjetno vsaj kaksnih £100 vec, zelo niha...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

ja ampak ali je clive pooblaščen s strani triumpha ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 11 urami, zmilan pravi:

Raza, sem te hotel že zdavnaj vprašat.Si ti zadovoljen z tvojim TEX - om

 

pred 11 urami, thumper pravi:

 

 

če sem ga prav razumel ko je peljav novega - ne več.. :P

S svojim Explorerjem sem trenutno kar zadovoljen. Po odpravi začetnih tovarniških napak z motorno glavo in ventili, je z motorjem zdaj vse OK. Pred kratkim sem opravil veliki servis s kontrolo ventilov in je bilo vse OK.

Motor mi je nekako pisan na kožo in se na njem dobro počutim, kar je bistveno za uživanje na dveh kolesih. Je pa res, kot je @thumper zapisal, da ko probaš izpopolnjenega naslednika, tvojemu nekaj manjka. Jasno so novejši modeli dodelani na tistih elementih, kjer predhodnik šepa. Tako se zdaj novi model pelje še bolje na račun boljšega vzmetenja in zavor. Vse ostale elektronske novosti me ne ganejo toliko, je pa dodelana tudi vetrna zaščita. Ne morem pa se sprijazniti, da vse te spremembe stanejo četrtino vrednosti motorja več.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

od takrat ko si ti kupil svojega pa do danes je bilo 31% inflacije.. v bistvu bi bili 6%cenejši , če bi šle plače gor z inflacijo..

pred eno uro, gbabic pravi:

Ja

in zakaj ga nisi dal njemu delat ? 

ne vem no..še iz evrope vozijo njemu ti pa pelješ v slovenijo .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 1 minuto, thumper pravi:

od takrat ko si ti kupil svojega pa do danes je bilo 31% inflacije.. v bistvu bi bili 6%cenejši , če bi šle plače gor z inflacijo.. 

Gledam tako: če je bil takrat 15k€ in zdaj 20k€ je to 1/4 več, jaz sem takrat imel plačo, zdaj pa penzijo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 12 minutami, raza pravi:

Gledam tako: če je bil takrat 15k€ in zdaj 20k€ je to 1/4 več, jaz sem takrat imel plačo, zdaj pa penzijo!

razloži naše ekonomsko stanje gbabic-u..jaz mu ne morem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbabic
19 minutes ago, thumper said:

od takrat ko si ti kupil svojega pa do danes je bilo 31% inflacije.. v bistvu bi bili 6%cenejši , če bi šle plače gor z inflacijo..

in zakaj ga nisi dal njemu delat ? 

ne vem no..še iz evrope vozijo njemu ti pa pelješ v slovenijo .. 

Preden se vrnem bi sel krepko cez 20k, zato sem se odlocil da naredim servis v SLO

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 9 minutami, gbabic pravi:

Preden se vrnem bi sel krepko cez 20k, zato sem se odlocil da naredim servis v SLO

V takem slučaju narediš osnovni servis, da ne škodiš mašini in se vrneš do svojega serviserja, ki bo naredil po ps.

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Dokler je bil v garanciji je roko nad mojo kravo držal Ata Vinko (Jerman )včasih ob asistenci tudi Igor. Malenkosti kot so redni servisi večinoma sam. Za kaj drugega pa zagotovo eden izmed najboljših mehanikov in poštenjakov pri nas. Imena vam ne povem na forumu. Če koga resnično zanima je možnost na ZS. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120

Prejšnji teden sem peljal na servis svojega t120 k Jermanu v Depalo vas. Same pohvale Markotu in njegovi Nataliji. Še tako naprej. Hvala za vse, se vidimo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali en

Pozdrav vsem...........sicer čist nov tukaj gor ampak je nujno......skrtaka, ponosen lastnik (do pred kratkim) Triumpha Explorerja 1200, res dober motor, udoben, dost hiter, dost močen,..... ampak nesreča nikoli ne počiva in sedaj je našla mene ..... potrgalo ventile v motorju. če kdo ve za kakšno mašino okoli letnika 2013 bom zeloooooo hvaležen......aja še to....Jerman in Vomberger jo tudi že iščeta.......lp vsem

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, ali en pravi:

Pozdrav vsem...........sicer čist nov tukaj gor ampak je nujno......skrtaka, ponosen lastnik (do pred kratkim) Triumpha Explorerja 1200, res dober motor, udoben, dost hiter, dost močen,..... ampak nesreča nikoli ne počiva in sedaj je našla mene ..... potrgalo ventile v motorju. če kdo ve za kakšno mašino okoli letnika 2013 bom zeloooooo hvaležen......aja še to....Jerman in Vomberger jo tudi že iščeta.......lp vsem

ne vem kok ti pomaga, na ebayu sta dve:

https://www.ebay.it/itm/2012-TRIUMPH-1200-TIGER-EXPLORER-COMPLETE-ENGINE-MOTOR-E545681/263726819894?hash=item3d6757ea36:g:hi8AAOSwONBZAudo

https://www.ebay.it/itm/TRIUMPH-TIGER-EXPLORER-1200-ABS-2014-COMPLETE-RUNNING-ENGINE-BK368/263417413321?hash=item3d54e6bec9:g:GRMAAOSwY~laTPrU

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali en

DAMI 34, hvala za tako hitro "intervencijo"..... ja, sem jih tudi jaz že gledal. Vsekakor bi najprej poskusil dobiti kaj uporabnega pri nas......tujina mi ostane na koncu(če kar koli ne bo o.k. z mašino je potem težje urejati s prodajalcem)......

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 11 urami, ali en pravi:

Pozdrav vsem...........sicer čist nov tukaj gor ampak je nujno......skrtaka, ponosen lastnik (do pred kratkim) Triumpha Explorerja 1200, res dober motor, udoben, dost hiter, dost močen,..... ampak nesreča nikoli ne počiva in sedaj je našla mene ..... potrgalo ventile v motorju. če kdo ve za kakšno mašino okoli letnika 2013 bom zeloooooo hvaležen......aja še to....Jerman in Vomberger jo tudi že iščeta.......lp vsem

Pri nas bo z mašino zelo težko glede na to, da teh motorjev ni ko listja in trave. Bi se kar na ebay obrnil. Kateri letnik imaš v razsulu? Če je 12/13 je možno, da je mašina v tisti seriji, ki je imela tovarniško napako na glavi motorja.  Na netu si poišči serijske številke (VIN No.) ki so bile rizične. Mogoče ti uspe reklamacija, uradnega vpoklica sicer ni bilo so pa priznali napako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali en

Pozdrav obema  in hvala za pomoč ampak žal nimam sreče s preverjanjem VIN številke............sicer pa ja, je letnik 2013 in tudi jaz vem, da so bile težave na letniku 2012........poznam primer, ko je bilo treba menjat mašino pri 9.000 km iz istega razloga(letnik 2012)....jaz jih mam na števcu 60.000....... očitno bom res kupoval v Angliji......

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
pred eno uro, maus pravi:

@MARJA .. a tvoj Tajger letnik 2013. Do zdj ni blo tega problema, mar ne :huh: 

Nobenih problemov z mašino, letnik 2013. Bil je na vpoklicu za zamenjavo ECU-ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 6 urami, ali en pravi:

Pozdrav obema  in hvala za pomoč ampak žal nimam sreče s preverjanjem VIN številke............sicer pa ja, je letnik 2013 in tudi jaz vem, da so bile težave na letniku 2012........poznam primer, ko je bilo treba menjat mašino pri 9.000 km iz istega razloga(letnik 2012)....jaz jih mam na števcu 60.000....... očitno bom res kupoval v Angliji......

Tudi moj je letnik 2013 pa je bil met tistimi z napako, prav tako kot kolegov, ki je 2012. Daj na privat napiši VIN tvojega, da primerjam z najinim. Če so si blizu, bi neglede na kilometre lahko kaj iztržil direktno pri proizvajalcu. Upam, da imaš  redne servise poštemplane v servisni. Nama s kolegom so napako odpravili z menjavo motorne glave in ventilov. Istočasno so zaradi vpoklica zamenjali še ECU in TPS. Sicer je bilo za zamenjavo glave kar nekaj dopisovanja z Angleži in prerekanj z serviserji v Avstriji, a se je splačalo. Od takrat dalje motor dela BP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!