Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
gbabic

Triumph servisi

Recommended Posts

dlicen

Ravno sem nekaj razmišljal, da bi naslednji motor bil tiger 1200. Hm. Od kdaj naprej so te porodne težave odpravili, da so motorji sigurno ok?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Explorer
pred eno uro, dlicen pravi:

Ravno sem nekaj razmišljal, da bi naslednji motor bil tiger 1200. Hm. Od kdaj naprej so te porodne težave odpravili, da so motorji sigurno ok?

 

Od 2012  do danes sem zamenjal 4 Explorerje ( 2012, 2014, 2016, 2018) , z tremi prevozil z vsakim po cca 50 kkm. Pri prvem( 2012) so v recallu menjali glavo z ventili- po 15kkm in ECU. Po tem je bilo delovanje brezhibno. Enako vela za vse naslednje, vzdržljiv, nezahteven, udoben brez vibracij odličen za dolga potovanja. Z vsakim sem prevozil poti od 8-10kkm v kosu, pa me do danes noben od naštetih ni pustil na cedilu niti z najmanjšo okvaro na poti. Od letnika 2016 naprej vgrajujejo Wp semi-aktivno vzmetenje in Brembo zavore kar je motor dodatno nadgradilo. Skratka zelo sem zadovoljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Čestitam, sicer bi te vprašal, kako ti to uspe speljat, ampak ni to prava tema. :D

Poznam Triumph, imel sem Tiger 1050. Torej načeloma od 2014 naprej so "varni"? Namreč, zanašat se na negotovo Triumphovo podporo, da bodo zagotovo nekaj zamenjali v garanciji, pač ne gre. Ne le v Sloveniji, tudi v tujini (vem za Italijo) podpora ni vedno najboljša. Zato bi se raje izognil nevarnim letnikom. Pa nič ne rečem čez Jermana, Marko je res faca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali en

Zdravo DLICEN,

kot je rekel že Explorer je motor res odličen, sploh po letniku 2014 ko so odpravili večino težav. Jaz sem prej vozil cestnega(Suzuki GSXR 750) in nato menjal za potovalnega. Mislim, da bom klub trenutni težavi tudi v prihodnje ostal na Triumphu........

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
pred 16 minutami, ali en pravi:

@raza 

Zdravo RAZA,

VIN je SMTV1F11E9D551846, pa lahko primerjaš............

 

 

Moj ima za dobrih 42 000 višji VIN.

pred 19 minutami, ali en pravi:

Zdravo DLICEN,

kot je rekel že Explorer je motor res odličen, sploh po letniku 2014 ko so odpravili večino težav. Jaz sem prej vozil cestnega(Suzuki GSXR 750) in nato menjal za potovalnega. Mislim, da bom klub trenutni težavi tudi v prihodnje ostal na Triumphu........

 

Seveda pa je moj naslednji izbor spet Explorer 1200

Edited by MARJA

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 4 urami, ali en pravi:

@raza 

Zdravo RAZA,

VIN je SMTV1F11E9D551846, pa lahko primerjaš............

 

 

Tvoj je bil narejen za 4246 kosov pred mojim, tako, da je zelo velika verjetnost, da gre za to isto tovarniško napako samo, da se je pokazala nekoliko pozno. Jaz na tvojem mestu bi se spustil v boj z Angleži. Pogoj je seveda požigosana servisna knjižica v predpisanih intervalih.  Zgubiti itak nimaš kaj. Če se odločiš, imam kontakte s katerimi sem urejal v mojem primeru.  

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali en

RAZA pozdravljen,

 

ja servisna je potrjena .....vse po p.s.-su.......in res nimam kaj izgubit, kar je je, sezona je/bo šla mem in morda bi res poskusil kaj iztržit iz tovarne. Če ti ni odveč bi te prosil za kontakte pa da vidim kaj bo. Pa še to.....kdo od servisov se je pa ukvarjal s tvojim motorjem glede popravila....Če potrebujem še kaj od njih?

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Explorer
Ob 11. 7. 2018 ob 8:30, ali en pravi:

@raza 

Zdravo RAZA,

VIN je SMTV1F11E9D551846, pa lahko primerjaš............

 

 

Sigurno je motor iz serije z okvaro vodil ventilov v glavi, saj je tvoj samo 640 kosov mlajši kot je bil moj. Datum izdelave mojega takratnega Explorerja, kateremu so priznali napako( garancijski servis je opravil Marko Jerman) je bil 17.04. 2012.  Tudi tvoj je verjetno izdelan v letu 2012. Sicer pa, če takrat ne bi sam zaznal spremembe zvoka ventilov, bi bil na istem kot ti.  Za menjavo glave me niso vpoklicali, za ECU pa. Preveri, če so ti zamenjali ECU. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!