Jump to content

MOTO GUZZI splošno


ceco

Recommended Posts

Še mal detljno pogledal design in ga primerjal z BMW in re samo na prvi pogled ličita en na drugega. Ko pa daš slike spupajvendar sta pa čist različna motorja. Je skor bolj podoben Yamahi Bulldog kot pa BMW. Je pa designersko motor doteran! Vsak detajl je fenomenalen. Upam da bo serijski tudi tak! Tle mu in Yamaha in BMW ne moreta konkurirat. Je klasa zase!

Link to comment
Share on other sites

Nikoli nisem bil pretiran navdušenec nad Guzziji... ampak breva 1100 me je pa vrgla na rit in že sem se zaljubil... :wub:

Glede na to, da še ni naprodaj, dopade pa se mi ... ahhhh ..., sem malo pogledal slikice breve 750, nad katero pa sem bil kar malo razočaran... na slikah se mi zdi v primerjavi s 1100, brez zamere, kot en moped... Pa ne da mi ne bi bila všeč... samo v primerjavi z veliko sestro pa je res nekam fragilna...

LP

Windsurf

Link to comment
Share on other sites

Ja 750 breva je bolj dekliški motor, ne da bi žalil. Ampak je Guzzi prvi, ki je za svoj motor (breva 750) ponudil posebni sedež za dekleta, ki je malo nižji in drugače anatomsko oblikkovan. To kaže, da močno ciljajo na žensko publiko. Tudi katalog breve je poln nasmejanih in lepih motoristk. Bravo Guzzi tko je treba delat.

Motor naj bi bil za vozit kot prava igračka. Ni pa to neka navita in hitra mašina!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Motor zelo spominja na nekatere BMW modele, ima kardanski prenos, box mašino, zmore 62 kw, ter suha teža 233 kg. Zanimivo pri tem motorju pa je da bo cena v Sloveniji okoli 1.800.000 SIT, kar je precej manj od primerljivih BMW-jevih modelov. Kar sem seznanjen naj bi v Slovenijo prišli spomladi 2004, po nepreverjenih virih pa naj bi bili vsi primerki za Slovenijo ze razprodani...

Link to comment
Share on other sites

sijajno.. kot bmw, le da nima povešenih jošk :wub:

Link to comment
Share on other sites

To z ceno 1.8 mio.SIT ne vem če bo držalo, verjetno misliš Brevo 750ccm!!!!!!!

Breva 1100 pride v nemčiji preko 11000Eur in ne verjamem tako drastični razliki v ceni!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Breva 1100 bo stala precej več kot 1.8 Mio. SIT - to je cena za Brevo 750. Velika breva bo na prodaj predvidoma šele letos jeseni. Kot opcijo bo imla ABS, potovalni računalnik in navigacijski sistem kakor je meni znano!

JA še nekaj. Breva nima box motorja (boxer), ker ima ta med cilindri 180 stopinjski kot. Guzziji pa imajo kot 90 stopinj, tako da ima guzzi prečno obrnjen V motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Press Release Source: Ducati Motor Holding S.p.A.

Ducati Confirms Interest in Moto Guzzi

Thursday April 22, 12:26 pm ET

BOLOGNA, Italy, April 22 /PRNewswire-FirstCall/ -- Ducati Motor Holding S.p.A. (NYSE: DMH and Borsa Italiana S.p.A: DMH), a leading manufacturer of high performance motorcycles, in response to news recently published in the press, today confirmed - as it has done in the past - its interest in Moto Guzzi.

At the end of the due diligence process, Ducati will formally make an offer in the next few weeks.

Any additional information published in the press is without foundation.

Founded in 1926, Ducati builds racing-inspired motorcycles characterized by unique engine features, innovative design, advanced engineering and overall technical excellence. Ducati has won twelve of the last fourteen World Superbike Championship titles and more individual victories than the competition put together. The Company produces motorcycles in five market segments which vary in their technical and design features and intended customers: Superbike, Supersport, Monster, Sport Touring and Multistrada. The Company's motorcycles are sold in more than 40 countries worldwide, with a primary focus in the Western European and North American markets. For more information about the Company, please visit our web site at http://www.ducati.com.

This press release contains statements that are forward-looking and are subject to a number of risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those anticipated, as described in documents previously filed by the Company with CONSOB and with the U.S. Securities and Exchange Commission.

Lahko tudi rahlo drugače: Aprilia je v resnih finančnih težavah. Dobaviteljem ne plačuje za blago, država sofinancira 650 delavcev, ki bi jih sicer odpustili, Laverda bo očitno še x tič škripnila.

Edited by ceco
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Evo Breva v policijskih barvah in z... hm hm, milo rečeno malce čudno masko. Kot, da niso mogli uporabiti osnova od Norga 1200. O lepoti pa vsak sam...

:photo:

post-6668-1138639076_thumb.jpg

post-6668-1138639105_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A ni lahko kdo pove, kako je kaj s ''kurjavo''? Se pravi, koliko kaj kurita California in Nevada na 100km?

Hvala lepa za odgovor

Link to comment
Share on other sites

V naši garaži sta poleg mojega Daelimčka oba ( Nevada in Californija ). Tako, da ti lahko povem koliko pokurita. Nevada pri normalni vožnji in obremenitvi porabi okoli 5 litrov ( prej manj kot več ), Kalifornija pa dobrih 6 litrov .

Link to comment
Share on other sites

Breva

family se na vseh testih izkaže

kot vrhunski vsestransko

uporaben moped

in

Guzzi je tukaj res zadel v črno

:OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

A ma kdo kakšne izkušnje z:

Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005

Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

A ma kdo kakšne izkušnje z:

Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005

Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure:

Naj gre na Guzzijev forum povprašati. Če tam ne bodo vedeli, pa res ne vem...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

 

Link to comment
Share on other sites

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

 

Link to comment
Share on other sites

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše !

Link to comment
Share on other sites

Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše !

kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow:

Link to comment
Share on other sites

kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow:

doro jih servisira hervatin marcelo iz kromberka pri novi gorici.

Kar se bremzerejvga nakladanja tice, mozak je verjetno dober mehanik in ultra gorec lastnik bmwjev. vse ostalo so zanj popolna jajca.

forumasi z guzziji :hmm: Dr Jakob ima grisota, Mamkabozja vozi Stelvia in je z njim prefural pol evrope in afrike, pri hisi ga ima tud Thumper. dva od treh poznam, pa o problemih niso nikoli govorili. Jaz dvomim da imajo toliko groznih fellerjev, da ga clovek zato ne bi hotel met.

norge, pa 1200sport, V7.....lepi za znort. Stroji s stilom in patino.

Link to comment
Share on other sites

Na mariborski Avto Triglav strani piše (motoguzzi.si/motoguzzi.asp?FolderId=71);

UBM Ljubljana

Darko Klemenčič Maribor

Vonberger Kranj

Motomehanika Horvatin Nova  Gorica

 

Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja B)

Link to comment
Share on other sites

Imel sem MG Nevado 350. Več sem šraufal kot vozil, praktično vsak dan težave. Težave so bile tudi z nekaterimi MG California, slaba servisna mreža, težko dobavljivi deli v SLO. Meni ga je servisiral in dele dobavljal žal že pokojni Uroš Blažko. Vsekakor pa izjemno lepi motorji. Za drugega bi si kakšnega omislil.

Link to comment
Share on other sites

Če boste fantje nehali živet v pradavnini in se mogoče usmerili v moderne Moto Guzzije, boste odkrili, da so vse nove 1200 in V7 mašine zelo dobre, opremo pa imajo italjani precej boljšo od konkurentnih rižev. Še en dober serviser za Moto Guzzi: Moto Mario, Velenje.

 

Griso 1200 8v je pa noro hud moped. Pa Stelvia sm peljal, V7 stone, V7 racerja, Brevo 750 in tudi Norgeja 1190. Praktično noben od teh te ne pusti hladnega.

Link to comment
Share on other sites

 

Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja B)

Kaj si hotel povedati s tem? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!