Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Intermot ter EICMA ; Köln in Milano 2016

Recommended Posts

antares

Intermot v Kölnu; od 5-9 oktobra 2016

Eicma v Milanu; 8-13 novembra 2016

_______

Na dveh letošnjih velikih sejmih motociklov in opreme bo predstavljeno kar nekaj zelo zanimivih motociklov.

Po modni muhi "naked" motorjev, katerih so se vsi verjetno že precej naveličali, so pa predstavljali dokaj smiselno rešitev za cestno uporabo, potem ko so superšportnike naredili tako ekstremne, da so za cesto in vsakodnevno normalno rabo skorajda neuporabni, zaradi položaja za krmilom pa tudi neudobni in s slabo preglednostjo na cesto, se sedaj obeta kar obuditev cestnih športnikov.

Letos bodo predstavljena kar dva izredno zanimiva modela; Ducati SuperSport 939 ter Kawasaki Ninja 1000 (naslednik  Z1000SX). 

Glede na to, kar je konkurenca že dala na tržišče ( Suzuki GSX-S1000F, KTM 1290 Super Duke GT, MV Agusta’s Turismo Veloce), bi rekel, da so tale dva modela znatno bolj oblikovno dodelana. Označil bi ju za športnika, za realno uporabo, ne pa za pisto. 

______

Zanimivosti je kar precej, še posebej se premika pri dizajnu motociklov za mlade motoriste. Nabor prihajajočih "eye-candy" motociklov, si lahko ogledate na posnetku iz Japonske " Young Machine" revije, ki zaradi odličnih navez z industrijo objavi novice daleč pred vsemi drugimi. 

 

 

 

2017-2018-motorcycles-sport-bikes-honda-suzuki-kawasaki-ducati-bmw-triumph-.jpg

New-Kawasaki-Ninja-1000-for-2017-confirmed.jpg

schermata_2016-07-21_alle_14.38.38.png

Honda CBR250RR

 

2017-honda-cbr250rr-sport-bike-motorcycle-cbr-250-rr-cbr250-250rr-supersport-review-specs-1.jpg

2017-honda-cbr250rr-review-specs-cbr-250-rr-sport-bike-motorcycle-cbr250-250rr-supersport-22.jpg

2017-honda-cbr250rr-sport-bike-motorcycle-cbr-250-rr-cbr250-250rr-supersport-review-specs-3.jpg

2017-honda-cbr250rr-review-specs-cbr-250-rr-sport-bike-motorcycle-cbr250-250rr-supersport-23.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar

Lepo, CRF 250 Rally! Mogoče tudi Multistrada 939 že v Milanu. Sem bil zdej dve leti zapored pa bom verjetno letos spustil. Spet ni neke velike razlike iz leta v leto.

Je pa dobra ideja it na štant od Unior-ja. Uni mojster je vedno povedal kje so luštne punčke za pogledat

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Honda je objavila še drugi video spot, ki draži s prihajajočim superšportnikom nove generacije, CBR1000RR 2017.

cbr1000rr.jpg

1. video spot 

2. video spot

 

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Honda CBR1000RR; 10konjev več moči, 15kg manj teže, Ohlins semi-aktivno blaženje (izgleda samo za SP verzijo), prilagodljiva odzivnost za različne programe vožnje, kontrola trakcije ( HSTC – Honda Select Torque Control ).

Honda reklamira, da je bilo 90% motocikla re-dizajnirano; ampak, zanimivo bo iz detajlov videti kaj je res na stvari. Honda se že nekaj časa ne vidi več v špotnem segmentu motociklov, nazadnje se je umaknila celo is Supersport razreda, 600cc je opustila,... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

No, človek bi težko rekel, da se proizvajalec, ki je poleg Yamahe glavna velesila v MotoGP in bo letos ponovno osvojil naslov prvaka v tem elitnem razredu, ne vidi v športnem segmentu motociklov.

Se pa od nove 1000rr veliko pričakuje, najmanj to, da bo Hayden v WSBK dobil motocikel, ki bo konkurenčen za naslov v 2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

 

Kawasaki Ninja 650 ; zamenjava za ER-6f

649cc, 19kg manj teže, A2 kit za omejitev moči,  Nissin calipers, Bosch 9.1M ABS module,... 

Ninja-650-Black-1.jpg

Ninja-650-Green-1.jpg

Ninja-650-Orange-3.jpg

Ninja-650-Green-3.jpg

Kawasaki_Ninja_650.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

No, že prej se je er6f imenoval Ninja 650r.

Po sliki sodeč se pa vidi nov okvir in nova nihajka, ki sta očitna prispevala k manjši teži. Škoda, da niso vilic še dali USD.

Sicer pa lušn motorin, le izpuh, luknjica, ti so malo nekaj "telovadili" :) 

ročajev zadaj ne vidim, so pa neke luknje za stranske kufre ali nosilce

lahko bi dali tudi led žaromete, ampak, to je še najmanj

morda je tudi mašina malo potjunana

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Kawasaki Z1000SX 

Izboljšave in malo spremembe v dizajnu.

 Euro4 1043cc motor ; prednji nastavljivi vetrni zaslon je višji in valovit, LED prednje luči, nov zaslon z analognim prikazovalnikom hitrosti, sedeži bolj oblazinjeni ter širši, boljša pritrditev kovčkov.

Dodali  novo   Inertial Measurement Unit (IMU) (kontrola trakcije in ABS).

Sedež je bliže tlom 815mm; barve  Candy Lime zelena, Metallic Spark črna and Candy Burnt oranžna. 

17ZX1000W_40RBK2DRF2CG_C.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

2017 Kawasaki ZX10RR

Verzija standardnega motocikla, pripravljenega za dirkališče. 

Samo ena barva,  KRT Winter Test Edition.

Motor je malo predelan, kit z izboljšavami vam bodo prodali posebej; 210pk with RAM air pri 13,000 rpm in 113,5Nm pri 11500 rpm. 

Marchesini 7 kraka platišča s Pirelli Diablo Supercorsa SP gumami,  Quickshifter se lahko uporablja na cestah od 2500rpm naprej :D 

In najbolj pomembno: NI SEDEŽA za sopotniCO. :D 

kawa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 minutami, Snecer pravi:

@DAMI34 lahko se ti bo "spipalo", ker mislim, da bo Kawa pokazala Kawasaki H2 GT :) 

zna bit da bom spet SXa vzel...je ta nov spet jebačko lep.

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

Povsem nov Suzuki  2017 GSX-R1000  ter  GSX-R1000R .

O Euro-4 izpušnem loncu ne gre izgubljati besed, saj je prava skulptura; zakaj te zadeve ne spravijo pod zadnji sedež??? 

  • 199bhp  ; 999.8cc14,500rpm
  • 200kg
  • 6-aksijalen IMU - Continental
  • Variable Valve Timing
  • povsem nov motor
  • povsem nova šasija
  • 600 novih komponent   
  •  Showa Balance Free Forks in Free Lite shock
  • 5 kraka platišča, gume  Bridgestone RS-10s
  •  

GSX-R1000L7_YKV_Right-copy.jpg

GSX-R1000RL7_YVB_Diagonal-copy.jpg

GSXR1000_15.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 16 minutami, antares pravi:

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

...spremenjeno ime...prej je to bil gsr 750...sej nima veze kako se imenuje...za nas je pomembna cena napram z800, saj sta direktna konkurenta....meni je z800 kljub "starejšemu" letniku bolj všeč...

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
12 minutes ago, siks said:

...spremenjeno ime...prej je to bil gsr 750...sej nima veze kako se imenuje...za nas je pomembna cena napram z800, saj sta direktna konkurenta....meni je z800 kljub "starejšemu" letniku bolj všeč...

Kawasaki bo predstavil nove Z650 ter Z900 na sejmu v Milanu meseca novembra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 16 minutami, antares pravi:

Kawasaki bo predstavil nove Z650 ter Z900 na sejmu v Milanu meseca novembra. 

a z900 namesto z1000?

pred 49 minutami, antares pravi:

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

Povsem nov Suzuki  2017 GSX-R1000  ter  GSX-R1000R .

O Euro-4 izpušnem loncu ne gre izgubljati besed, saj je prava skulptura; zakaj te zadeve ne spravijo pod zadnji sedež??? 

  • 199bhp  ; 999.8cc14,500rpm
  • 200kg
  • 6-aksijalen IMU - Continental
  • Variable Valve Timing
  • povsem nov motor
  • povsem nova šasija
  • 600 novih komponent   
  •  Showa Balance Free Forks in Free Lite shock
  • 5 kraka platišča, gume  Bridgestone RS-10s
  •  

GSX-R1000L7_YKV_Right-copy.jpg

GSX-R1000RL7_YVB_Diagonal-copy.jpg

GSXR1000_15.jpg

to pa je dimnik...! razen spremenjenega žarometa in plastike okoli njega, suzuki na gsxru še naprej fura "star" dizajn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
18 minutes ago, siks said:

a z900 namesto z1000?

to pa je dimnik...! razen spremenjenega žarometa in plastike okoli njega, suzuki na gsxru še naprej fura "star" dizajn...

z900 naj bi bil retro naked. Možno tud u dveh verzijah. navadn in prisilno polnjen

ugibanje:

Image result for z900 retro normally aspirated

 

 

turbo ugibanje

Image result for new z900

 

kar se dileme z800 gsx750s tiče......gsx1000s... ::music4:

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
gift

Bojše bi bilo zapisati...kaj mora tem dogajat, ki to kupijo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 41 minutami, Cartman pravi:

z900 naj bi bil retro naked. Možno tud u dveh verzijah. navadn in prisilno polnjen

ugibanje:

Image result for z900 retro normally aspirated

 

 

turbo ugibanje

Image result for new z900

 

kar se dileme z800 gsx750s tiče......gsx1000s... ::music4:

hehe...res je...sam je cca 2+ čuka razlike...ampak vredno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

------------------------------------------------

KTM have announced a revamp to their Adventure range – get the whole story at:

1290 Super Adventure R - http://ow.ly/3pvF304PSVi
1290 Super Adventure S - http://ow.ly/mYdP304PSTC
1290 Super Adventure T - http://ow.ly/ytuS304PSSn
1090 Adventure R - http://ow.ly/h0uQ304PSR1
1090 Adventure - http://ow.ly/LwGB304PSPp

Edited by Nearrain

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Yamaha osvežitev MT serije -the dark side of Japan series 

Nov MT-09

izgled nadaljeje dizajn MT-10; dvojni LED žarometi, izboljšana elektronika, Assist Slipper sklopka in 20% manj težka ročica sklopke.

Zadnji del motocikla ima popolnoma nov dizajn, nov sedež je bolj raven in naj bi se bolj prilegal med dinamično vožnjo. 

Tri cilindričen 850cc motor, prednje blaženje je nastavljivo (na levi strani za pomik navnoter, na desni za pomik navzven). 

Barve:  Night Fluorescent, Racing Blue, Tech Black 

MT-10SP

Öhlins' Racing Electronic Suspension (ERS); prvič v tem segmentu motorjev. 

Thin Film Transistor (TFT)  za inštrumentno ploščo; HD display ki je full colour (idealno za lovit Pokemon Go). 

barva: Silver modra karbon

MT-10 

izboljšave Quick Shift sistema, shema delovanja motorja je reprogramirana; barve  Fluorescent Night, Race Blu Black 

2017_YAMAHA_MT09_EU_DPBMC_STU_001_03.jpg

2017_YAMAHA_MT10DX_EU_BWM2_STU_001_03.jpg

2017_YAMAHA_MT10_EU_BNS4DSJ_STU_001_03.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 48 minutami, Nearrain pravi:

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

Pa 1050 tudi?..."plesala je eno samo poletje":blush:

zgleda, da še vedno iščejo optimalno kubikažo :hmm:

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo
pred 52 minutami, Nearrain pravi:

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

------------------------------------------------

KTM have announced a revamp to their Adventure range – get the whole story at:

1290 Super Adventure R - http://ow.ly/3pvF304PSVi
1290 Super Adventure S - http://ow.ly/mYdP304PSTC
1290 Super Adventure T - http://ow.ly/ytuS304PSSn
1090 Adventure R - http://ow.ly/h0uQ304PSR1
1090 Adventure - http://ow.ly/LwGB304PSPp

Pametna odločitev...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • luxsa
      Lep glih ni,verjamem pa da se lepo pelje,za kaj vec je treba probat,na pamet nabijat kaj je in kaj ni je brez veze.
    • ukica
      Sem se odlocil da bom sprobal pisto. Mi je skoda tok lepega motorja.. Oziroma je moznost padca vecja in popravit italjana je nocna mora. Si zelim da se ne proda(zato tudi cena ni nizka )in se 10x na let zapeljeva do PO/KP na kavo  
    • skalar36
      Versysu manjka samo 800- 900 ccm agregat. Malo boljse zavore, pa je top motor. Osnova je seveda 650 ccm. Mogoce se ena enduro izpeljanka, katere kawa nima v ponudbi za EU trg. 1000 se meni zameri samo zaradi "kravaste" postave. Raje imam manjse ozke agilne motorje. Cprov sam sebe demantiram, kar trenutno vozim. Kugla. Jest svojo suzo sploh ne prestavljam v 5. 6. Prestavo. Vcas na avtocesti, tko, da bojo vsi zobniki vsaj približno obrabljeni... Ti povem... Se vedno kdaj preseneti k se v 3. Peljem 110 pa prehitim avto... Kok je pa teža, mas pa sliko v tapravi temi. Vsak agregat ima svoj nacin vožnje. Ne vozi se isto 1v kot 4v. To bi moralo biti jasno vsakemu motoristu. Sploh pa "novinarju"
    • Kugelschreiber
      kaj pa zdaj to?
    • ukica
      Ce kdo kupuje, prodam. 2014, 34k km, servisna, aprc, abs. Cena: neki pod 9k Vsa original oprema pride zravn. Na avto.net negre se neki casa  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!