Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Intermot ter EICMA ; Köln in Milano 2016

Recommended Posts

antares

Intermot v Kölnu; od 5-9 oktobra 2016

Eicma v Milanu; 8-13 novembra 2016

_______

Na dveh letošnjih velikih sejmih motociklov in opreme bo predstavljeno kar nekaj zelo zanimivih motociklov.

Po modni muhi "naked" motorjev, katerih so se vsi verjetno že precej naveličali, so pa predstavljali dokaj smiselno rešitev za cestno uporabo, potem ko so superšportnike naredili tako ekstremne, da so za cesto in vsakodnevno normalno rabo skorajda neuporabni, zaradi položaja za krmilom pa tudi neudobni in s slabo preglednostjo na cesto, se sedaj obeta kar obuditev cestnih športnikov.

Letos bodo predstavljena kar dva izredno zanimiva modela; Ducati SuperSport 939 ter Kawasaki Ninja 1000 (naslednik  Z1000SX). 

Glede na to, kar je konkurenca že dala na tržišče ( Suzuki GSX-S1000F, KTM 1290 Super Duke GT, MV Agusta’s Turismo Veloce), bi rekel, da so tale dva modela znatno bolj oblikovno dodelana. Označil bi ju za športnika, za realno uporabo, ne pa za pisto. 

______

Zanimivosti je kar precej, še posebej se premika pri dizajnu motociklov za mlade motoriste. Nabor prihajajočih "eye-candy" motociklov, si lahko ogledate na posnetku iz Japonske " Young Machine" revije, ki zaradi odličnih navez z industrijo objavi novice daleč pred vsemi drugimi. 

 

 

 

2017-2018-motorcycles-sport-bikes-honda-suzuki-kawasaki-ducati-bmw-triumph-.jpg

New-Kawasaki-Ninja-1000-for-2017-confirmed.jpg

schermata_2016-07-21_alle_14.38.38.png

Honda CBR250RR

 

2017-honda-cbr250rr-sport-bike-motorcycle-cbr-250-rr-cbr250-250rr-supersport-review-specs-1.jpg

2017-honda-cbr250rr-review-specs-cbr-250-rr-sport-bike-motorcycle-cbr250-250rr-supersport-22.jpg

2017-honda-cbr250rr-sport-bike-motorcycle-cbr-250-rr-cbr250-250rr-supersport-review-specs-3.jpg

2017-honda-cbr250rr-review-specs-cbr-250-rr-sport-bike-motorcycle-cbr250-250rr-supersport-23.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar

Lepo, CRF 250 Rally! Mogoče tudi Multistrada 939 že v Milanu. Sem bil zdej dve leti zapored pa bom verjetno letos spustil. Spet ni neke velike razlike iz leta v leto.

Je pa dobra ideja it na štant od Unior-ja. Uni mojster je vedno povedal kje so luštne punčke za pogledat

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Honda je objavila še drugi video spot, ki draži s prihajajočim superšportnikom nove generacije, CBR1000RR 2017.

cbr1000rr.jpg

1. video spot 

2. video spot

 

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Honda CBR1000RR; 10konjev več moči, 15kg manj teže, Ohlins semi-aktivno blaženje (izgleda samo za SP verzijo), prilagodljiva odzivnost za različne programe vožnje, kontrola trakcije ( HSTC – Honda Select Torque Control ).

Honda reklamira, da je bilo 90% motocikla re-dizajnirano; ampak, zanimivo bo iz detajlov videti kaj je res na stvari. Honda se že nekaj časa ne vidi več v špotnem segmentu motociklov, nazadnje se je umaknila celo is Supersport razreda, 600cc je opustila,... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

No, človek bi težko rekel, da se proizvajalec, ki je poleg Yamahe glavna velesila v MotoGP in bo letos ponovno osvojil naslov prvaka v tem elitnem razredu, ne vidi v športnem segmentu motociklov.

Se pa od nove 1000rr veliko pričakuje, najmanj to, da bo Hayden v WSBK dobil motocikel, ki bo konkurenčen za naslov v 2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

 

Kawasaki Ninja 650 ; zamenjava za ER-6f

649cc, 19kg manj teže, A2 kit za omejitev moči,  Nissin calipers, Bosch 9.1M ABS module,... 

Ninja-650-Black-1.jpg

Ninja-650-Green-1.jpg

Ninja-650-Orange-3.jpg

Ninja-650-Green-3.jpg

Kawasaki_Ninja_650.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

No, že prej se je er6f imenoval Ninja 650r.

Po sliki sodeč se pa vidi nov okvir in nova nihajka, ki sta očitna prispevala k manjši teži. Škoda, da niso vilic še dali USD.

Sicer pa lušn motorin, le izpuh, luknjica, ti so malo nekaj "telovadili" :) 

ročajev zadaj ne vidim, so pa neke luknje za stranske kufre ali nosilce

lahko bi dali tudi led žaromete, ampak, to je še najmanj

morda je tudi mašina malo potjunana

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Kawasaki Z1000SX 

Izboljšave in malo spremembe v dizajnu.

 Euro4 1043cc motor ; prednji nastavljivi vetrni zaslon je višji in valovit, LED prednje luči, nov zaslon z analognim prikazovalnikom hitrosti, sedeži bolj oblazinjeni ter širši, boljša pritrditev kovčkov.

Dodali  novo   Inertial Measurement Unit (IMU) (kontrola trakcije in ABS).

Sedež je bliže tlom 815mm; barve  Candy Lime zelena, Metallic Spark črna and Candy Burnt oranžna. 

17ZX1000W_40RBK2DRF2CG_C.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

2017 Kawasaki ZX10RR

Verzija standardnega motocikla, pripravljenega za dirkališče. 

Samo ena barva,  KRT Winter Test Edition.

Motor je malo predelan, kit z izboljšavami vam bodo prodali posebej; 210pk with RAM air pri 13,000 rpm in 113,5Nm pri 11500 rpm. 

Marchesini 7 kraka platišča s Pirelli Diablo Supercorsa SP gumami,  Quickshifter se lahko uporablja na cestah od 2500rpm naprej :D 

In najbolj pomembno: NI SEDEŽA za sopotniCO. :D 

kawa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 minutami, Snecer pravi:

@DAMI34 lahko se ti bo "spipalo", ker mislim, da bo Kawa pokazala Kawasaki H2 GT :) 

zna bit da bom spet SXa vzel...je ta nov spet jebačko lep.

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

Povsem nov Suzuki  2017 GSX-R1000  ter  GSX-R1000R .

O Euro-4 izpušnem loncu ne gre izgubljati besed, saj je prava skulptura; zakaj te zadeve ne spravijo pod zadnji sedež??? 

  • 199bhp  ; 999.8cc14,500rpm
  • 200kg
  • 6-aksijalen IMU - Continental
  • Variable Valve Timing
  • povsem nov motor
  • povsem nova šasija
  • 600 novih komponent   
  •  Showa Balance Free Forks in Free Lite shock
  • 5 kraka platišča, gume  Bridgestone RS-10s
  •  

GSX-R1000L7_YKV_Right-copy.jpg

GSX-R1000RL7_YVB_Diagonal-copy.jpg

GSXR1000_15.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 16 minutami, antares pravi:

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

...spremenjeno ime...prej je to bil gsr 750...sej nima veze kako se imenuje...za nas je pomembna cena napram z800, saj sta direktna konkurenta....meni je z800 kljub "starejšemu" letniku bolj všeč...

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
12 minutes ago, siks said:

...spremenjeno ime...prej je to bil gsr 750...sej nima veze kako se imenuje...za nas je pomembna cena napram z800, saj sta direktna konkurenta....meni je z800 kljub "starejšemu" letniku bolj všeč...

Kawasaki bo predstavil nove Z650 ter Z900 na sejmu v Milanu meseca novembra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 16 minutami, antares pravi:

Kawasaki bo predstavil nove Z650 ter Z900 na sejmu v Milanu meseca novembra. 

a z900 namesto z1000?

pred 49 minutami, antares pravi:

(dodelan) 2017 Suzuki GSX-S750

749cc motor ima 8konjev več (nova ventilacija v motorju), novi injektorji, nov izpušni sistem, traction control.

Bridgestone S21; 120/70ZR17 in 180/55ZR17 .

Ceneni krom se je umaknil mat črni barvi.  Barve Triton modra / Glass Sparkle črna, Pearl Mire rdeča in Metalik mat črna.

GSX-S750AL7_KEL_Diagonal.jpg

Povsem nov Suzuki  2017 GSX-R1000  ter  GSX-R1000R .

O Euro-4 izpušnem loncu ne gre izgubljati besed, saj je prava skulptura; zakaj te zadeve ne spravijo pod zadnji sedež??? 

  • 199bhp  ; 999.8cc14,500rpm
  • 200kg
  • 6-aksijalen IMU - Continental
  • Variable Valve Timing
  • povsem nov motor
  • povsem nova šasija
  • 600 novih komponent   
  •  Showa Balance Free Forks in Free Lite shock
  • 5 kraka platišča, gume  Bridgestone RS-10s
  •  

GSX-R1000L7_YKV_Right-copy.jpg

GSX-R1000RL7_YVB_Diagonal-copy.jpg

GSXR1000_15.jpg

to pa je dimnik...! razen spremenjenega žarometa in plastike okoli njega, suzuki na gsxru še naprej fura "star" dizajn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
18 minutes ago, siks said:

a z900 namesto z1000?

to pa je dimnik...! razen spremenjenega žarometa in plastike okoli njega, suzuki na gsxru še naprej fura "star" dizajn...

z900 naj bi bil retro naked. Možno tud u dveh verzijah. navadn in prisilno polnjen

ugibanje:

Image result for z900 retro normally aspirated

 

 

turbo ugibanje

Image result for new z900

 

kar se dileme z800 gsx750s tiče......gsx1000s... ::music4:

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
gift

Bojše bi bilo zapisati...kaj mora tem dogajat, ki to kupijo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 41 minutami, Cartman pravi:

z900 naj bi bil retro naked. Možno tud u dveh verzijah. navadn in prisilno polnjen

ugibanje:

Image result for z900 retro normally aspirated

 

 

turbo ugibanje

Image result for new z900

 

kar se dileme z800 gsx750s tiče......gsx1000s... ::music4:

hehe...res je...sam je cca 2+ čuka razlike...ampak vredno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

------------------------------------------------

KTM have announced a revamp to their Adventure range – get the whole story at:

1290 Super Adventure R - http://ow.ly/3pvF304PSVi
1290 Super Adventure S - http://ow.ly/mYdP304PSTC
1290 Super Adventure T - http://ow.ly/ytuS304PSSn
1090 Adventure R - http://ow.ly/h0uQ304PSR1
1090 Adventure - http://ow.ly/LwGB304PSPp

Edited by Nearrain

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Yamaha osvežitev MT serije -the dark side of Japan series 

Nov MT-09

izgled nadaljeje dizajn MT-10; dvojni LED žarometi, izboljšana elektronika, Assist Slipper sklopka in 20% manj težka ročica sklopke.

Zadnji del motocikla ima popolnoma nov dizajn, nov sedež je bolj raven in naj bi se bolj prilegal med dinamično vožnjo. 

Tri cilindričen 850cc motor, prednje blaženje je nastavljivo (na levi strani za pomik navnoter, na desni za pomik navzven). 

Barve:  Night Fluorescent, Racing Blue, Tech Black 

MT-10SP

Öhlins' Racing Electronic Suspension (ERS); prvič v tem segmentu motorjev. 

Thin Film Transistor (TFT)  za inštrumentno ploščo; HD display ki je full colour (idealno za lovit Pokemon Go). 

barva: Silver modra karbon

MT-10 

izboljšave Quick Shift sistema, shema delovanja motorja je reprogramirana; barve  Fluorescent Night, Race Blu Black 

2017_YAMAHA_MT09_EU_DPBMC_STU_001_03.jpg

2017_YAMAHA_MT10DX_EU_BWM2_STU_001_03.jpg

2017_YAMAHA_MT10_EU_BNS4DSJ_STU_001_03.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 48 minutami, Nearrain pravi:

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

Pa 1050 tudi?..."plesala je eno samo poletje":blush:

zgleda, da še vedno iščejo optimalno kubikažo :hmm:

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo
pred 52 minutami, Nearrain pravi:

Kakor Je z uvedbo 1090 kazalo KTM resnicno ukinja 1190 model iz ADV serije

------------------------------------------------

KTM have announced a revamp to their Adventure range – get the whole story at:

1290 Super Adventure R - http://ow.ly/3pvF304PSVi
1290 Super Adventure S - http://ow.ly/mYdP304PSTC
1290 Super Adventure T - http://ow.ly/ytuS304PSSn
1090 Adventure R - http://ow.ly/h0uQ304PSR1
1090 Adventure - http://ow.ly/LwGB304PSPp

Pametna odločitev...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!