Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Intermot ter EICMA ; Köln in Milano 2016

Recommended Posts

DAMI34
pred 7 urami, sebar pravi:

Po dimenzijah je dosti bližja versaču kot pa multistradi.  

 

sve to je istih mer, tut MTS ni ravno velik. Sedel in vozil sem tako MTS kot Versačeta, pa nisem nekih blaznih razlik videl, dejstvo je, da ni to ST moped.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

To na sliki so rori za na pisto ( dobiš skupaj v ceni z motorjem ), za na cesto je zmontiran drugi dimnik ( homolohacija, ..... ) narejen tudi v Zloweniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 13 urami, Fazer03 pravi:

Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice ....

Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

men so pa ful dobro rori....Ališič bi rekel:

ulalala Brezkompromisno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, DL650 pravi:

Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. 

Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam.

Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
27 minutes ago, jskrablin said:

Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

ali pa forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

EICMA

urnik za publiko:

-četrtek 10.novembra od 10h-18,30

-petek 11. novembra od 10h-22h

-sobota 12. novembra od 10-18,30

-nedelja 10-18,30

 

Za ženske je v petek 11.novembra vstop zastonj.

Cena: 21€; 14-17let 15€, skupina 20 ljudi 14€.

Ducati stand v pripravi.

received_10208996553605276.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 19 urami, jskrablin pravi:

Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam.

Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

Se strinjam, da je izredno pomembno tudi težišče, no, potem takem bi lahko oba rora namestili na eno stran bolj spodaj.
Kot sem rekel, to so pač naše debate, drugače pa, inženirji že vedo, kaj delajo, tako, da tukaj je bilo tudi z pridihom humorja napisano.

pred 19 urami, antares pravi:

ali pa forum...

No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena ....
Duče je najboljši motor na svetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
40 minutes ago, DL650 said:

No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena ....
Duče je najboljši motor na svetu.

Reklamni slogan "za vse drugo je Mastercard" se v polno glasi "do odobrenega limita". Onkraj tega limita je forum; kot sem že bil napisal.

Kar se izpuhov tiče, se je Akrapovič navdihnil pri zalivalniku za rože svoje žene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Ducati Monster 797

75CV

image.jpg

character.jpg

Ducati Multistrada 950

113 CV pri 9.000 obratih ; navor 96Nm pri 7.750 obratih

 

multistrada-9.jpg

multistrada-3s.jpg

multistrada-7.jpg

Ducati Monster 1200 in 1200S

150CV pri 9.250 obratih, navor 12.9Kgm pri 7.750 obratih

 

image (1).jpg

1440.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

samo MTS 950 na zadnji sliki pa izgleda kot borbeni petelinček .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Letošnja sejemska predstavitev Honde  na salonu v Milanu je potrdila, da so pri Hondi res dokončno izgubili stik z realnim svetom. Na oder porivajo in vlačijo motocikel po motocikel, vsak model, ki ga premorejo, posebej. Seveda so začeli z najmanjšimi kubaturami in v eni uri so prisotni že bili skoraj v komi.

 Novinarjem je totalno zakuhalo, zapuščajo predstavitev ter se selijo k Yamahi, ki bo v kratkem imela zelo zanimiv show.

 

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
7 minutes ago, celjan89 said:

a lahko pričakujemo kakšno novo  enduro v rangu 660-800?

pri kateri znamki in kaj imaš točno v mislih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

hi-tech suzuki dr big 800? z originalnim izvornim kljunom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

CBR650F in CB650F

649cc agregat je dobil 4 konje več, EURO4,  90CV pri 11.000obratih. Nadgradili so vilice na Showa dual bending valve in nove "pinze" za zavore od Nissin, LED žarometi.

CBR-90CV, 213kg, 810mm sedež

CB650F-90CV, 208kg, 810mm sedež

O Hondi CBR1000RR ne vem če ima smisel pisati, saj so motocikel oskubli mehanike.

Za to nesmiselno predstavitev "novosti" je bilo potrebno čakati 2 uri, na oder so vlačili motocikel po motocikel začenši pri mopedih.

h cb.JPG

h cb2.JPG

cbr1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo
pred 32 minutami, celjan89 pravi:

a lahko pričakujemo kakšno novo  enduro v rangu 660-800?

Yamaho XTz 700 - 2cilindra

010_MRD_2016_10_14_Yamaha_Tenere_1024.jp

Edited by sayo

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

kako ločiti med Yamahinimi simboli?

Glazbena Yamaha ima vilice znotraj kroga, pri diviziji motociklov pa vilice prebadajo obroč.

(ravno za vse spretneže, ki kupujejo razne jakne, kape, itd. prek interneta in dobijo ponaredke; tako se boste ognili, da bo na vašem moto-dodatku znak klavirja :D )

yamaha-logo-hd-wallpaper-jojo-pixjojo-pix.jpg

yamaha-U1-upright-piano-INT2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

če poveš - povej vse .. tudi napis je drugačnih fontov - "M" ..in ni razlika med glasbo in motorji , temveč med "Yamaha Corporation" in sestrsko firmo "Yamaha Motor Co., Ltd." .. 

xtz 700 bi znal biti ob ugodni teži interesanten ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred eno uro, sayo pravi:

Yamaho XTz 700 - 2cilindra

010_MRD_2016_10_14_Yamaha_Tenere_1024.jp

Lušten motorček. Kolesa z naperami so res lepa in dajejo motorju res zanimiv videz. Se ga nebi branil, če bi mi ga kdo šenkal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIZIXXX
      @Zivnorc      Iz lastnih izkušenj ena in edina guma za TMaxa je Dunlop GPR100. Primec na Viču jih ma čez sezono sigurno 30-50 parov na zalogi. Edina prava guma za "dinamično vožnjo" z Tmaxom    
    • ligenjček
      motor je za enga  sopotnica si naj pa svojga kupi 
    • ligenjček
      pa daj prpeli mu drva vidiš da ubožca zebe  
    • Mavti
    • Mavti
      Vseved   Člani  4542 1700 objav Lokacija: Ljubno ob Savinji Motocikel: Yamaha T max ,Porsche na dveh kolesih Prijavi objavo     Objavljeno Julij 2, 2012 Naj še jaz napišem nekaj o gumah . Do sedaj sem redno vozil na Dunlop gpr 100 gumah, ker so prva vgradnja za ta skuter in sem z njimi čisto in zelo zadovoljen,letos sem pa predolgo čakal in ko sem obiskal vulkanizerja glej zlomka Dunlop gpr 100 gum nikjer več na zalogi in to po celi Evropi,prve pošilke naj bi prišle šele konec julija nič prej, kaj pa zdaj.Pa sem se odločil in po raznoraznih primerjavah in priporočilih za znamko Bridgestone battlax sc r katere ni bilo problema dobaviti.Cena za komplet prednje in zadnje gume je 180 eurov kar je primerljivo z Dunlop ozirome kakšen euro ceneje, pa še montaža in centriranje 18 eurov ,da se razumemo kolesa sem odmontiral odnesel do mojstra vulkanizerja in nazaj montiral sam.Je pa res da so gume za eno številko manjše kolo kar občutno cenejše pa ne verjamem, da porabijo toliko gume manj pri izdelavi. Sedaj pa prvi vtisi , na gumah je bilo za pol kilograma reklam zato so bili prvi kilometri še posebno spolski ,no potem pa so se le začele kazati prave lastnosti gum, gume so mehkejše od prejšnjh in še posebno sprednja daje izredno dobere povratne informacije in občutke, na večkratnem preizkušanju ustavljanja z velikih hitrosti daje kar nekaj procentov večji zavorni učinek, v nagib pade hitreje od prejšnih gum, krožnico ovinka pa potem uzame po občutku nekoliko bolj na dolgo ,se hitro privadiš. Nagib do tačk motorja pride kar sam od sebe pa občutek pravi, da bi šlo še dlje. Toliko o suhi cesti, kako pa v dežju no sem kar hitro doživel konkretne nevihte in nadaljno deževje ,pa so me gume spet zelo pozitivno presenetile držijo, da je veselje tako da sem po tisočprevoženih kilometrih z njimi zelo zelo zadovoljen. Ker pa je zmeraj še nekaj slabih lastnosti naj še o tem nekaj povem, gume so mehkejše kar pomeni (pa tudi drugi isto pravijo) da bo skupna kilometrina gum kar nekaj krajša, druga slabost, ki to je ali pa ni sprednja guma proizvaja proti prejšni sprednji gumi kar velik hrup še posebaj ob zaviranju, kar je verjetno povezano z obliko profila dezena gume, pri vulkanizerju sem dvakrat pogledal če je smer vrtenja gume in platišča pravilna, pač optična prevara Dunlop gpr 100 se skozi celotno življensko obdobje zelo enakomerno obrablja in enakomerno drži,zato pričakujem še posebej po začetnem navdušenju, da bo tudi z Bridgestone battlax sc r tako. Če bodo kakšna presenečenja bom pa poročal. Še to do sedaj sem vedno menjal gume v kompletu to pomeni prednjo in zadnjo istočastno ,prednja izrabljena ob straneh do indikatorjev ali še malo več, zadnja pa izrabljena vedno tako , da bi bil potreben že kakšne vzgojne klofute. Toliko lep pozdrav .Mavti  Tole sem pisal pred leti in so zame Bridgeston battlaks sc 1 še vedno najboljše gume . Ravno prejšnji teden sem dal na kolesa nov komplet  gum, je pa fora v tem ,da ni več  serije sc 1 ampak  ampak jo je nadomestila oznaka-serija  sc2f rain spredaj in sc2r zadaj .Sedajle me zeza vreme in cajt za vozit ampak kolikor sem se že vozil s tanovimi gumami (270 km) ni opazne razlike prednja še vedno konkretno hrupna sam drži pa kot pes ježa.Aja pa pol kile reklam je še vedno nalepljene na njih. Sem zvozil dva kompleta Piredli diablo scooter (šel na račun gledat, da bom prav napisal) ,izredno hvaljene gume po forumih ampak meni se niso dopadle ker je bilo čez celo življensko dobo preveč nekih malih nepojasnjenih zdrsov ,ki ti nekako vzamejo veselje do vožnje. Takrat sem naročil dva kompleta   Pireli gum pa sem lahko primirjal med sabo, lahko bi natrofil slab komplet ampak dvakrat zapored nevem no. Vedno menjam v kompletu in vozim se celo leto tudi kilometrov je več pozimi ker pač imam takrat več časa. LP Mavti  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!