Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Intermot ter EICMA ; Köln in Milano 2016

Recommended Posts

DAMI34
pred 7 urami, sebar pravi:

Po dimenzijah je dosti bližja versaču kot pa multistradi.  

 

sve to je istih mer, tut MTS ni ravno velik. Sedel in vozil sem tako MTS kot Versačeta, pa nisem nekih blaznih razlik videl, dejstvo je, da ni to ST moped.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

To na sliki so rori za na pisto ( dobiš skupaj v ceni z motorjem ), za na cesto je zmontiran drugi dimnik ( homolohacija, ..... ) narejen tudi v Zloweniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 13 urami, Fazer03 pravi:

Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice ....

Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

men so pa ful dobro rori....Ališič bi rekel:

ulalala Brezkompromisno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, DL650 pravi:

Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. 

Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam.

Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
27 minutes ago, jskrablin said:

Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

ali pa forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

EICMA

urnik za publiko:

-četrtek 10.novembra od 10h-18,30

-petek 11. novembra od 10h-22h

-sobota 12. novembra od 10-18,30

-nedelja 10-18,30

 

Za ženske je v petek 11.novembra vstop zastonj.

Cena: 21€; 14-17let 15€, skupina 20 ljudi 14€.

Ducati stand v pripravi.

received_10208996553605276.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred 19 urami, jskrablin pravi:

Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam.

Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane?

Se strinjam, da je izredno pomembno tudi težišče, no, potem takem bi lahko oba rora namestili na eno stran bolj spodaj.
Kot sem rekel, to so pač naše debate, drugače pa, inženirji že vedo, kaj delajo, tako, da tukaj je bilo tudi z pridihom humorja napisano.

pred 19 urami, antares pravi:

ali pa forum...

No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena ....
Duče je najboljši motor na svetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
40 minutes ago, DL650 said:

No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena ....
Duče je najboljši motor na svetu.

Reklamni slogan "za vse drugo je Mastercard" se v polno glasi "do odobrenega limita". Onkraj tega limita je forum; kot sem že bil napisal.

Kar se izpuhov tiče, se je Akrapovič navdihnil pri zalivalniku za rože svoje žene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Ducati Monster 797

75CV

image.jpg

character.jpg

Ducati Multistrada 950

113 CV pri 9.000 obratih ; navor 96Nm pri 7.750 obratih

 

multistrada-9.jpg

multistrada-3s.jpg

multistrada-7.jpg

Ducati Monster 1200 in 1200S

150CV pri 9.250 obratih, navor 12.9Kgm pri 7.750 obratih

 

image (1).jpg

1440.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

samo MTS 950 na zadnji sliki pa izgleda kot borbeni petelinček .. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Letošnja sejemska predstavitev Honde  na salonu v Milanu je potrdila, da so pri Hondi res dokončno izgubili stik z realnim svetom. Na oder porivajo in vlačijo motocikel po motocikel, vsak model, ki ga premorejo, posebej. Seveda so začeli z najmanjšimi kubaturami in v eni uri so prisotni že bili skoraj v komi.

 Novinarjem je totalno zakuhalo, zapuščajo predstavitev ter se selijo k Yamahi, ki bo v kratkem imela zelo zanimiv show.

 

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
7 minutes ago, celjan89 said:

a lahko pričakujemo kakšno novo  enduro v rangu 660-800?

pri kateri znamki in kaj imaš točno v mislih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

hi-tech suzuki dr big 800? z originalnim izvornim kljunom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

CBR650F in CB650F

649cc agregat je dobil 4 konje več, EURO4,  90CV pri 11.000obratih. Nadgradili so vilice na Showa dual bending valve in nove "pinze" za zavore od Nissin, LED žarometi.

CBR-90CV, 213kg, 810mm sedež

CB650F-90CV, 208kg, 810mm sedež

O Hondi CBR1000RR ne vem če ima smisel pisati, saj so motocikel oskubli mehanike.

Za to nesmiselno predstavitev "novosti" je bilo potrebno čakati 2 uri, na oder so vlačili motocikel po motocikel začenši pri mopedih.

h cb.JPG

h cb2.JPG

cbr1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo
pred 32 minutami, celjan89 pravi:

a lahko pričakujemo kakšno novo  enduro v rangu 660-800?

Yamaho XTz 700 - 2cilindra

010_MRD_2016_10_14_Yamaha_Tenere_1024.jp

Edited by sayo

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

kako ločiti med Yamahinimi simboli?

Glazbena Yamaha ima vilice znotraj kroga, pri diviziji motociklov pa vilice prebadajo obroč.

(ravno za vse spretneže, ki kupujejo razne jakne, kape, itd. prek interneta in dobijo ponaredke; tako se boste ognili, da bo na vašem moto-dodatku znak klavirja :D )

yamaha-logo-hd-wallpaper-jojo-pixjojo-pix.jpg

yamaha-U1-upright-piano-INT2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

če poveš - povej vse .. tudi napis je drugačnih fontov - "M" ..in ni razlika med glasbo in motorji , temveč med "Yamaha Corporation" in sestrsko firmo "Yamaha Motor Co., Ltd." .. 

xtz 700 bi znal biti ob ugodni teži interesanten ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
NumLock
pred eno uro, sayo pravi:

Yamaho XTz 700 - 2cilindra

010_MRD_2016_10_14_Yamaha_Tenere_1024.jp

Lušten motorček. Kolesa z naperami so res lepa in dajejo motorju res zanimiv videz. Se ga nebi branil, če bi mi ga kdo šenkal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!