Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Intermot ter EICMA ; Köln in Milano 2016

Recommended Posts

antares

Družina Kawasaki Versys se bo v letu 2017 povečala za nov model X-300; tekočinsko hlajeni 296cc paralelni twin agregat z dosti moči že pri nizkih obratih. Sklopka assist in slip. Prikazovalnik ima indikator prestave, trenutne in povprečne porabe in "dual trip meters" (karkoli to pomeni). Z enim tankom naj bi naredili do 400km. Novo zasnovan okvir iz jekla je povezan z agregatom za nižjo težo in več togosti. 41mm prednja vilica, Uni-trak zadnji blažilnik.

2017_Kawasaki_Versys-X_300.jpg

BMW G310GS

313cc agregat, 34CV, 170kg, 835mm sedež. (čeprav to bo bolj za podeželske ceste v Aziji, kot za Evropo).

VCCP_BMW_MUC_K02_M2_019.jpg

Kawasaki Z650 in Z900

Z650 ; 68CV, 185kg, 790mm sedež.(gola verzija Ninja 650; naslednik ER-6f)

Z900 ; 123,5 CV; 210kg, 794mm sedež

 

Z650.jpg

2_2017_Kawasaki_Z900_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

2017 Aprilia Dorsoduro 900 in Shiver 900

nov 896cc (prej 750cc) tekočinsko-hlajen, 90-stopinjski V-twin agregat.

95CV pri 8750rpm

 

aprilia-dorsoduro-900-2017-10.jpg

unnamed.jpg

KTM 790 Duke

800cc paralelni twin agregat; cca 100CV.

 

ktm-790-duke-prototype_03.jpg

img_0038.jpg

ktm-790-duke-prototype_04.jpg

img_0034.jpg

img_0045.jpg

2017 KTM 1290 Super Duke R

177CV, 1,301cc V-Twin, 48mm upside-down vilica, Bosch MSC,...

2017_1290_superduker_static_5.jpg

2017_1290_superduker_action_12.jpg

2017_1290_superduker_static_10.jpg

2017_1290_superduker_static_8.jpg

2017_1290_superduker_static_6_0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
5 minutes ago, Vito23 said:

Kaj je to transformer?? :O

ne, to je način, da z nizko kvaliteto prepričaš stranko, da na široko odpre denarnico.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 minutami, Vito23 pravi:

Kaj je to transformer?? :O

en najlepših bajkov :P

 

pred 7 minutami, antares pravi:

ne, to je način, da z nizko kvaliteto prepričaš stranko, da na široko odpre denarnico.

no ja, tok niska pa ravn ni, da bo vsak odprl denarnco :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Se spominjate Ducatijevega superšportnika iz ogljikovih vlaken od včeraj?

No, stara zgodba; BMW, ki ima enega najbolj naprednih obratov za izdelavo in obdelavo ogljikovih vlaken bo drugo leto pričel z izdelavo visoko-tehnološkega HP4. Končna verzija bo predstavljena pomladi 2017.

 

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-15.jpg

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-10_0.jpg

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-03.jpg

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-06.jpg

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-01.jpg

cw1116-2017-bmw-hp4-race-image-16.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
24 minutes ago, motolover said:

Ali niso te BMWjevi najbolj napredni obrati za izdelavo in obdelavo ogljikovih vlaken v bistvu podizvajalci iz Slovenije in Hrvaške?

brez balkancev bi se svet vrnil v kameno dobo, imaš prav.

BMW Leichtbau-Zentrum in Landshut eröffnet; 160 Ingenieuren auf einer Fläche von 7.600 Quadratmetern
Otake, Japan, a joint venture of Mitsubishi Rayon Co. Ltd. of Otake and carbon fiber producer SGL Group of Wiesbaden produces polyacrylonitrile (PAN) fiber, a thermoplastic precursor.
The PAN fibers are delivered to the SGL Automotive Carbon Fibers in Moses Lake, WA, 200 miles east of Seattle, a region with cheap hydro-electric power.
From the Pacific Northwest, the carbon fiber material goes to Wackersdorf. The Wackersdorf plant turns out textile carbon fiber layers. The carbon fiber cloths are shipped to BMW plants in Landshut, Leipzig, and Dingolfing where they’re cut, layered, aligned, shaped and then molded into the uber-strong CFRP parts.
 

 

BMW-Leichtbau-Zentrum-Landshut-2016-05-750x500.jpg

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
3 minutes ago, Hytech said:

Kako pa to,da ima novi Shiver 900ccm in 95hp,  Shiver750 jih ima že sedaj 95hp??? :?:huh:

nov agregat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 19 minutami, Hytech pravi:

Kako pa to,da ima novi Shiver 900ccm in 95hp,  Shiver750 jih ima že sedaj 95hp??? :?:huh:

 

 

Več navora nižje v območju delovanja. HP-jev pa je očitno za ciljni segment kupcev že zdaj dovolj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
2 hours ago, Hytech said:

Kako pa to,da ima novi Shiver 900ccm in 95hp,  Shiver750 jih ima že sedaj 95hp??? :?:huh:

 

da ima Eko Bio Yoga prdce. :D

 

Tud ducati stalno povečuje kubature, tako ohranja neke zmogljivosti kljub vedno strozjim eko omejitvam. BMW je svojga oilheada nehal razvijat pr 80kw......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
6 minutes ago, DinDiin said:

Duke je pa kr mal.....drugacn :) 

Ampak zlo, zlo mau... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Blaž Košorok, nekdanji šef ljubljanske toplarne in nekdanji šef holdinga HSE, je postal eden od direktorjev družbe Akrapovič. Zadolžen bo za splošno-komercialno področje: prodajo avtomobilističnega in motociklističnega segmenta, logistiko, pravo in kadre.

Sobotna__Delo_Foto_20130205.1_hires.jpeg1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo
pred 10 urami, antares pravi:

Blaž Košorok, nekdanji šef ljubljanske toplarne in nekdanji šef holdinga HSE, je postal eden od direktorjev družbe Akrapovič. Zadolžen bo za splošno-komercialno področje: prodajo avtomobilističnega in motociklističnega segmenta, logistiko, pravo in kadre.

Sobotna__Delo_Foto_20130205.1_hires.jpeg1.jpeg

A ta je bil tud razstavljen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
pred 16 urami, antares pravi:

ne, to je način, da z nizko kvaliteto prepričaš stranko, da na široko odpre denarnico.

Mi zgleda totalno neuporaben. Fajn za pogledat to je pa to :)

Edited by Vito23

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Seveda ne bojo imeli jajc kaj takega dejansko ponuditi. V zadnjih letih so pri Hondi naredili par zanimivih študij okoli CB 1100... res ne razumem, kaj jim ni jasno. Komot bi lahko iz CB 1100 naredili platformo podobno BMW-jevi R nine T. Rajši skuterje vlačijo na oder...

http://www.motorcyclenews.com/news/2016/november/milan-show-honda-africa-twin-cb1100-concept-models-eicma/

cb1100tr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      tule v tej temi je nekaj, nasvetov, pa nekaj informacij, kaj je/ni smiselno, problemi itd o LED žarnicah https://motosvet.com/tabla/topic/440-luči-žarnice/page/45/#comments
    • Lipstick
      Bautisti ne gre ???? http://resources.worldsbk.com/newsdesk/2020/Official_Test_Phillip_Island/Day1/21_WorldSBK_2020_Phillip Island_Monday 2_Results.pdf
    • RobiRoberto
      Stara Gorica je živela predvsem od nakupov Jugoslovanov in nisem še pozabil, da so se po naši osamosvojitvi trgovine v raštelu zapirale ena za drugo ...    je v prijetni družbi je še boljša ...  
    • Lipstick
      Na konc se mrtve steje, ampak, ce je z Marcom kej resno narobe.......   https://www.gpone.com/en/2020/02/23/motogp/marquez-an-easier-honda-we-tried-we-didnt-succeed.html
    • ZdravkoK
      težko da boš katere pametno not spravu, pa tist ventilator zadaj....če pa ima kdo idejo pa naj pove
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!