Skoči na vsebino

Praske na pokrovu cilindra


danov

Priporočene objave

Tole se da pobrusiti. 

Ampak :headbang:

Aluminijeva litina je nagnjena k oksiodaciji, zato je ali eluksirana ali barvana. Z brušenjem bo ta zaščita šla dol.

Torej po brušenju obvezno sledi barvanje (lahko tudi kitanje).

Sam sem zamenjal oba pokrova za črna.

Če boš snemal pokrova, obvezno kupi set tesnil.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoli 200 € oba, skupaj s setom tesnil, čepkom za olje in novimi vijaki

Sem jih naročilo preko e-bay,de prebarvane v črno.

 

pred 4 minutami, Lipstick pravi:

Sigurno po tem, ko zamenjaš pokrova:010

 

Vsaka šola nekaj stane:dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 21/11/2016 at 3:30 PM, vandrovec said:

Potem bo pa zaščita popraskana...spet ne bo lepo zgledalo? 

Ali je zaščita zato, da prekrije praske? :?

Zaščita je zato, da prepreči prebitje pokrova ventilov v primeru padca na makadamu ali ostrem kamenju. Lahko pomaga, da zaradi nedolžnega padca ne zaključiš dopusta. Za na asfaltu je res bolj za preprečevanje estetskih prask. 

R1200GS%20Adventure%20crash%20bars.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎23‎.‎11‎.‎2016 at 19:52, motolover pravi:

Zaščita je zato, da prepreči prebitje pokrova ventilov v primeru padca na makadamu ali ostrem kamenju. Lahko pomaga, da zaradi nedolžnega padca ne zaključiš dopusta. Za na asfaltu je res bolj za preprečevanje estetskih prask. 

R1200GS%20Adventure%20crash%20bars.JPG

Srečko (saj veš kateri) zato na potovanjih vedno vozi seboj neko dvokomponentno maso odporno na olje od Loctite-a za primer, da prebije kje pokrov ventilov in lahko s tem zakrpa luknjo, tako da drži olje. Potovanje se potem lahko nadaljuje, oziroma se lahko sam odpelje domov. 

Ob ‎21‎.‎11‎.‎2016 at 15:30, vandrovec pravi:

Potem bo pa zaščita popraskana...spet ne bo lepo zgledalo? 

Ali je zaščita zato, da prekrije praske? :?

Zaštita je tudi zato, da ne odbrušiš pokrova ventila, medtem ko imitiraš Rossi-ja in imaš motor malo preveč nagnjen :smoke:

20160603_131422.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 11. 2016 at 8:13, danov pravi:

Prosim za nasvet glede sanacije prask na cilindru. Je možno le te zbrusiti z brusnim papirjem ?

Hvala za odgovore.

8.jpg

Vzameš dol. Daš peskat, potem pa prašno štrihat in si zmagal. Strošek max 40€.

Če rabiš kontakt sporoči sem iz tvojih koncev pa ti lahko jaz zrihtam zadevo.

Mogoče se bo malo vidlo ampak veliko sigurno ne.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!