Skoči na vsebino

CF moto


DAMI34

Priporočene objave

Pravzaprav, kar lično

cf-moto-3_gallery960x700.png

cf-moto-2_gallery960x700.png

cf-moto-1_gallery960x700.png

Za pogon so izbrali vodno hlajeni 650-kubični paralelni dvovaljnik, ki bo v tem modelu razvil 71 konjskih moči. Normo Euro 4 so dosegli s pomočjo Boschevega EFI sistema, ki temu motorju po novem omogoča tudi več odzivnosti in prožnosti. O samem izvoru komponent proizvajalec za zdaj še ne razkriva podatkov, znano pa je, da bosta tako sprednje kot zadnje vzmetenje nastavljiva, nastavljiva pa je tudi višina sedeža. Evropska zakonodaja določa tudi serijsko vgradnjo ABS-a, poleg tega pa bo imel tale cenovno ugoden kitajski motocikel tudi LED luči, sodoben LCD zaslon, USB vtičnico, motorna elektronika pa se zna tudi prilagajati željam in potrebam voznika.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž "firma" že za original izdela več kot pol delov.

So se odločil iz tega "zložit" še nekaj pod svojim imenom.

Živi bili pa videli....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo so skopirali versača.

No ta firma je znana že par let, prvotno so prekopirali kawasaki er6, potem pa na tej osnovi izdelali tudi potovalno verzijo.

Sedaj pa še Versač. Me pa zanima cena.

http://www.cfmoto.cn/onroad/details.aspx?productId=66

Izvorni "avtor" bi morda moral reagirati, da se takšni posnetki ne bi pojavljali na trgu.

 

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Najbrž "firma" že za original izdela več kot pol delov.

So se odločil iz tega "zložit" še nekaj pod svojim imenom.

Živi bili pa videli....

ne, gre za reverse ingen....

http://www.cfmoto.cn/englne/EnglneDetail.aspx?compid=12&parentId=7&nodeId=7

er6 motor

vse pokradli pri Kawasakiju, prekopirali in sedaj prodajajo

ne bom pa rekel, da mogoče kakšne ideje niso boljše, več opreme itd. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

treba v živo videt, ne v photoshopu :) 

 

Kljub temu, da bo Evropske kupce verjetno težko prepričati v to, da bodo brezpogojno zaupali temu proizvajalcu, pa lahko sklepamo, da znamka CF Moto v marsičem prekaša svoje konkurente iz tistega dela sveta. Nenazadnje je CF Moto pomemben strateški partner renomiranega KTM-a, za njih pa izdeluje tudi komponente za nekatere njihove modele.

-----------

:fight1:

Kopirajo kawasakija, da prodajajo KTMu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

vse pokradli pri Kawasakiju, prekopirali in sedaj prodajajo

:hmm:ali pa tudi ne. Vse velike firme imajo svoje "obrate" v za njih ugodnejših predelih "nerazvitega" sveta. Jim ostane več "smetane".

Potem pa nam še uvajajo razne "norne", da si zagotovijo prodajo precenjenih oh in sploh izdelkov.

 

ps. Že pred 25 leti mi je kolega "kapitalist" dejal, če te zanima cena izdelka, ga daj na "vago"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:SS kako se reče tisti ogabni stvari ki štrli med vizirjem in tankom tja v luft? :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kvaliteta izdelave na nivoju njihovih štirikolesnikov, katere dobro poznam, potem-hvala lepa!

Med vožnjo bo potrebno imet servisno spremstvo in se upravičeno sprašujem od kod jim "norma4", če pa olje spuščajo na vsakem koraku. :blush::blush::blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
Ob ‎11‎/‎28‎/‎2016 ob 12:24, Snecer pravi:

treba v živo videt, ne v photoshopu :) 

 

Kljub temu, da bo Evropske kupce verjetno težko prepričati v to, da bodo brezpogojno zaupali temu proizvajalcu, pa lahko sklepamo, da znamka CF Moto v marsičem prekaša svoje konkurente iz tistega dela sveta. Nenazadnje je CF Moto pomemben strateški partner renomiranega KTM-a, za njih pa izdeluje tudi komponente za nekatere njihove modele.

-----------

:fight1:

Kopirajo kawasakija, da prodajajo KTMu...

Če je to res potem sedaj vemo, od kod vse te težavice pri oranžnih :lol1: No šalo na stran, tudi famozni BMW skuša prodajati na evropskem trgu 350 kubični enduro, ki je v celoti izdelan na Kitajskem. Moje mnenje k temu - ali čistokrvnega Kitajca po kitajskih cenah in pač z vsemi težavami, ki jih kupiš zraven ali pa Evropejca ali še raje Japonca, ki pa je tudi izdelan v teh državah. To, da pa mi prodajajo motorje z cenami čez 20 kilo Euronov pa z kitajskimi komponentami pa bi rekel : nabijem jih  na k...c

Ampak kupci smo neumni in pokupimo vse kar se sveti. A ni to goljufija iz čistega pohlepa, če ti po mastni ceni prodajo renomirano znamko, ki jo kupiš ravno zaradi renomeja, notri pa kitajski deli?

Popravljeno . Popravil IZTOK
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, IZTOK pravi:

To, da pa mi prodajajo motorje z cenami čez 20 kilo Euronov pa z kitajskimi komponentami pa bi rekel : nabijem jih  na k...c

Računalnik na katerem si to napisal je izdelan verjetno 100% na Kitajskem. Server, ki to servira, skupaj z vsemi komponentami tudi. Mrežna oprema, ki sedi vmes tudi. Ni lih vse tako slabo. Pri teh biznisih se gre za v eno stran prenos tehnologije, z druge strani pa pride bazen cenejše (in nekaj velikostnih razredov večji od lokalnega) delovne sile, bolj u easy okoljski predpisi, cenejše surovine. Brez tega bi za isti moped namesto 20 kilo plačal 30 kilo (malo posplošujem, ni pa zelo daleč od resnice). Če jih imaš, se razume. 

Kitajska roba narejena za kitajski trg je pa bolj v kurcu okoli kvalitete. Ker more biti cena konkretno nižja, al pa si večina ne more niti v sanjah kaj nabaviti. Nekaj tega probajo izvozit v EU, sam mi smo bolj razvajene sorte. Pa je problem, ko je treba svečko menjat, kamoli kaj večjega popravit doma. Oni bolj pametni pa kupijo EU tehnologijo in štancajo veselo čisto spodobne proizvode, kot naprimer SWM. Ko bojo pa enkrat Kitajci dosegli večjo kvaliteto na masi, bo pa tudi pri EU proizvajalcih kr panika. V bistvu je to povezovanje del obrambe pred Kitajci. Oz vsaj poskus držati pozicijo v svojo korist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za PC-ji, serverji in ostalimi izdelki, ki se proizvajajo na Kitajskem, so pa plod EU ali USA znanja, stoji tudi trda palica, bič in kontrola kvalitete. Zato ti izdelki kolikor toliko štimajo.

Razni CF-i pa so plod Kitajskega kopiranja...kar pa je milo rečeno dizaster. Imam zelo bogate izkušnje s temi kopijami iz sveta štirikolesnikov. Skupirali so Rotax-ov agregat in med vgradnjo je pocrkalo že pol konjev...od ostale polovice "živih" pa si jih spet polovica polomi tace v prvih kilometrih ali pa crknejo od bronhitisa. Poleg tega CF (in tudi ostali) funkcionira tako, da skopirajo različne komponente različnih proizvajalcev...plastično opisano...šasijo od Yamahe, agregat od Kawasakija, izpuh od Suzukija, plastiko od BMW-ja, vilice in vzmetenje od KTM-a...potem pa to vse skupaj zmečejo...in ekola...izdelali smo top motocikel. Sicer ne vemo kakšna je ciklistika in kako vse komponente delujejo, ko so povezane...ampak smo dodali led lučke in vizir.... testirali pa boste kupci...ko vas par crkne zaradi (ne)voznih lastnosti pa bomo skopirali kaj drugega.

To je đubre od đubreta. To kupiš tistemu, ki se ga hočeš rešit v življenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še tole...iz prve roke. Sem eden redkih, ki je lastno pest mimo vseh "uvoznikov" uvozil sam moj prvi štirikolesnik direktno iz Kitajske od proizvajalca. Sicer moram rečt, da so zadevo korektno odposlali in je prispela v luko Koper...po pošti pa dokumentacija COC (nujno potreben za homologacijo) in fakturo. Zraven pa še...in to pove vse o Kitajskem načinu delovanja....bianco (neizpolnjene COC dokumente kamor bi lahko po želji sprintal zahtevane parametre, za pridobitev EU homologacije) COC certifikate in bianco v naprej poštempljane in podpisane fakture, če bi hotel kaj mutit z dajatvami....na srečo nisem potreboval nobene goljufije, da sem vozilo korektno speljal skozi postopke carinjenja, homologacije in registracije...ampak pizda jim rižarska materina....brez težav goljufajo, kjer lahko in na tak način v EU (in drugam) vlačijo tehnično neustrezne in nevarne izdelke....ker na papirje pač napišejo karkoli želiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Računalnik na katerem si to napisal je izdelan verjetno 100% na Kitajskem. Server, ki to servira, skupaj z vsemi komponentami tudi. Mrežna oprema, ki sedi vmes tudi. Ni lih vse tako slabo. Pri teh biznisih se gre za v eno stran prenos tehnologije, z druge strani pa pride bazen cenejše (in nekaj velikostnih razredov večji od lokalnega) delovne sile, bolj u easy okoljski predpisi, cenejše surovine. Brez tega bi za isti moped namesto 20 kilo plačal 30 kilo (malo posplošujem, ni pa zelo daleč od resnice). Če jih imaš, se razume. 

Kitajska roba narejena za kitajski trg je pa bolj v kurcu okoli kvalitete. Ker more biti cena konkretno nižja, al pa si večina ne more niti v sanjah kaj nabaviti. Nekaj tega probajo izvozit v EU, sam mi smo bolj razvajene sorte. Pa je problem, ko je treba svečko menjat, kamoli kaj večjega popravit doma. Oni bolj pametni pa kupijo EU tehnologijo in štancajo veselo čisto spodobne proizvode, kot naprimer SWM. Ko bojo pa enkrat Kitajci dosegli večjo kvaliteto na masi, bo pa tudi pri EU proizvajalcih kr panika. V bistvu je to povezovanje del obrambe pred Kitajci. Oz vsaj poskus držati pozicijo v svojo korist.

Moj PC je sestavljen v Sloveniji oz. konkretno pri meni doma:ras:  Čipovje je Intel in made in USA. Matična ploščaje Tajvanska, diski so Intel made in USA ... Kakšen kondenzator, miška, tipkovnica, konektorji pa so kitajski.  Ampak to nima veze z tem kaj sem hotel sporočiti. Če kupim brand name izdelek, npr. motorno kolo visokega cenovnega razreda in Evropskega porekla v njem komponente iz Kitajske nimajo kaj iskati. Ker, če že z raznimi Euro 3,4,5,6 in bog ve kateri še pridejo standardi poceni konkurenco držijo v zaostanku pri razvoju in posledično moped potem stane zaradi vse te tehnologije 20.000 EUR namesto 10.000 potem pričakujem, da se sami ne bodo polaščali poceni izdelanih komponent iz teh držav, da bodo pospravili še več profita v žep. Ne meči pa si pesek v oči, da so zato cenejši. Če npr Bosch preseli proizvodnjo na Kitajsko jo naj zaradi oskrbovanja tamkajšnjega trga, ne pa da se potem to vgrajuje v vozila made in EU. Ker Bosch ne bo znižal cene ker pač ni made in EU. Ok, jeklo, aluminij, predelavo plastičnih mas in ostalo umazano ter energetsko intenzivno proizvodnjo naj imajo tam, izdelava izdelkov iz teh surovin pa naj bo pri nas. Mene ne bo nihče prepričal, da je Kitajski delavec kar čez noč postal isto dosleden in vesten kot Nemški delavec. Zato pravim, če bi želel cenen izdelek z težavami bi kupil Kitajca izdelanega na Kitajskem, ker pa si lahko privoščim in nočem težav, pa kupim izdelek made in EU ali japan in hočem, da je tudi vse kar je tehnološko zahtevno tudi tam izdelano. Če ne pa se naj lepo jeb... in jaz takšnega izdelka preprosto pač ne kupim.

PS

motorji so se v zadnjih desetih leti podražili za vsaj 40 % če ne celo 50 %. Če se vgrajujejo Kitajske komponente, ker to niža proizvodne stroške, zakaj se potem cene bizarno višajo? Zaradi več vgrajenih komponent že nekaj ampak ne za 50%. V avtomobilski industriji se prav tako vgrajuje vedno več komponent pa cene ne rastejo tako vrtoglavo. Posel teče lepo tako, da proizvajalec profit iz naslova cenejših uvoženih komponent vtakne v svoj žep, težave pa kasira lastnik preplačanega vozila.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, IZTOK pravi:

motorji so se v zadnjih desetih leti podražili za vsaj 40 % če ne celo 50 %. Če se vgrajujejo Kitajske komponente, ker to niža proizvodne stroške, zakaj se potem cene bizarno višajo?

Cena EuroX standardov, višjih obdavčitev, razvoja ki je potreben da se regulaciji prilagodi. Pa sledenju cenam konkurenčnih proizvajalcev. Če lahko BMW računa premijsko ceno za dva povešena joška (in jih prodajajo na tone), bo hitro kdo drug probal kaj takega. Ti si lahko misliš kar češ. Če je večina pripravljena to plačati, boš moral narediti isto. Al pa kaj drugega vozit.

pred 18 minutami, IZTOK pravi:

Zato pravim, če bi želel cenen izdelek z težavami bi kupil Kitajca izdelanega na Kitajskem, ker pa si lahko privoščim in nočem težav, pa kupim izdelek made in EU ali japan in hočem, da je tudi vse kar je tehnološko zahtevno tudi tam izdelano. Če ne pa se naj lepo jeb... in jaz takšnega izdelka preprosto pač ne kupim.

Tvoj denar, tvoja izbira. Sam kolker kaže čez par let ne boš mel več veliko izbire.

Ostala debata je okoli globalizacije in je postala konkretno offtopic. Če se ti da filozofirati, lahko vse skup preselimo v novo temo in si damo duška.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urala :OK: Ma tudi dva povešena joška ampak za pošten ceno.

Malo smo skrenili s tematike ali pa ne, ker ta CF Moto je pač Kitajček. A bo kdo poskusni zajček? Jaz ravno ne bi bil :hmm:Lahko mi ga šenkajo pa ga nebi imel, ker če grem nekam v Ukrajino ali pa v Maroko pa mi začne crkovat, kaj lahko še drugo napravim kot da ga pustim v  prvem grabnu ? Še tovorit se ga ne splača, da bi ga pripeljal nazaj domov na popravilo. Pa servisna mreža je verjetno zelo dobra a ne? Popravijo ti ga  v par dneh v nulo.

No pokvari  se lahko tudi Yamaha, Honda. BMW ... ampak bistveno manjša možnost je, pa če nisi nekje bogu za hrbtom ti ga zrihtajo na servisu. Bomo videli, mogoče pa se motim in bodo uspeli. Enkrat so tudi Japonci morali nekje začeti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...
Ob 28. 11. 2016 ob 12:15, Bmflar pravi:

Sam barva druga, pa bo kt en KTM 

Blizu. Opuščeni 790...

Ob 28. 11. 2016 ob 12:16, MiNa pravi:

Živi bili pa videli....

Eto ti ga na...

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je take kvalitete kot so štirikolesniki CFmoto (katere dobro poznam)  potem … “bog pomagaj”???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je. Ampak raje vozim starčka, kateri ima preverjen ter zanesljiv pedigre, kot pa, da preizkušam nekaj novega.
Res, da so pri CFmoto naredili zelo velik preskok v kvaliteti v prvih ter sedanjih štirikolesnikov a še vedno ne sežejo blizu preverjenim in kvalitetnim znamkam. Dokler je novo je vse v najlepšem redu. Čas in uporaba pa pokažeta slabšo kvaliteto vgrajenih materijalov. 
Avto industrija ima masovno proizvodnjo katere moto industrija ne bo dosegla. Ja, vem! Nekaj let sem vozil Kio Ceed.?

Upam, da ne bo zaradi cenene sestave, slabših vgrajenih komponent, nepreverjenih materijalov obešenih nekaj črnih zastav. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • motom
    • ftp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!