DAMI34 Posted July 10 Author Share Posted July 10 pred 18 minutami, Kawl pravi: Servisna podpora je bolj problem, ker sem videl da imajo zasoljene cene servisov. To me najbolj od vsega odbija od tega motorja. Una baba tam je pa tud taka šarf že malo arogantna. Pa dobro sej ne kupujem babe ampak motor pri meni je problem razdalja. Al na 5 jurjev plačaš 100€ al 20 jurjev 200€ smo tam tam. Izven garancije servisiram sam, oziroma pri možaku, ki je slučajno pooblaščen še za Kove. + točka za Kove. Pa da ne bo dvoma: želim si kove 450 rally in H2, (pa 75kg, sam ni treba pretiravat ) žal pa zadeve pri moji trenutni situaciji niso pogojene samo z željami ampak: -finančno stanje -zdravstveno stanje in možnost izkoristka motorja, ki ga imam, ker roko na srce 450mt ali 790ktm je razlika 10kg torej BMK -družinska situacija, torej ali lahko kadarkol grem na moped al ne -ter nekaj detajlov, namreč 2cilindra 450ccm drgač peljeta kot 1 cilinder. Enega z lahkoto mučiš v nizkih obratih, drugega ne...Nabavna cena enega ali drugega (5k€ vs9k€), stroški vzdrževanja, stroški primarne predelave, da bo tak kot mora bit itd..vem, primerjam neprimerljivo, al jebiga, tak sem se odločil. Že to, da ma en tubles feltne drug pa mora met zračnico, je v primeru problema razlika. Vsekakor bi pa takole rekel: vstopni budget motor, fukiš izgleda, z nizkim sedežem je trenutno na trgu nekaj najboljšega MT450CF Link to comment Share on other sites More sharing options...
miran985 Posted July 10 Share Posted July 10 pred 4 urami, DAMI34 pravi: pri meni je problem razdalja. Al na 5 jurjev plačaš 100€ al 20 jurjev 200€ smo tam tam. Izven garancije servisiram sam, oziroma pri možaku, ki je slučajno pooblaščen še za Kove. + točka za Kove. Pa da ne bo dvoma: želim si kove 450 rally in H2, (pa 75kg, sam ni treba pretiravat ) žal pa zadeve pri moji trenutni situaciji niso pogojene samo z željami ampak: -finančno stanje -zdravstveno stanje in možnost izkoristka motorja, ki ga imam, ker roko na srce 450mt ali 790ktm je razlika 10kg torej BMK -družinska situacija, torej ali lahko kadarkol grem na moped al ne -ter nekaj detajlov, namreč 2cilindra 450ccm drgač peljeta kot 1 cilinder. Enega z lahkoto mučiš v nizkih obratih, drugega ne...Nabavna cena enega ali drugega (5k€ vs9k€), stroški vzdrževanja, stroški primarne predelave, da bo tak kot mora bit itd..vem, primerjam neprimerljivo, al jebiga, tak sem se odločil. Že to, da ma en tubles feltne drug pa mora met zračnico, je v primeru problema razlika. Vsekakor bi pa takole rekel: vstopni budget motor, fukiš izgleda, z nizkim sedežem je trenutno na trgu nekaj najboljšega MT450CF Dami...kar se tiče "imamo mt450" že lep čas je ubistvu skoraj ista zadeva 500x...amortizacija, nizko sedišče, no razen več denarja. Človek ki je vozil 450mt in prišel probat 500x,450ko itd...je izjavil da sta lažja od 450mt...filing. meni je to jasno. Enim pa še bo ko bodo probali vse. Tubeless je tudi (500x). Vzdrževanje tudi na low budget. Skoz imamo že to v slo...edino kar nima spredaj 21" pa da je dražji, evo. Glede enga cilindra. Z lahkoto ga mučiš (450ko)..zelo umirjena zadeva. Ni klasika verjemi. Vsakemu začetniku daš zadevo v roke. Jaz komaj čakam na njega. Je pa res da je pogosto menjava olja. Imaš pa prav glede low budget. 450mt je tukaj res low budget začetniska opcija. Finance so jeba ja, sploh če bi rad več motorjev. Jaz bom imel dva, upam da enkrat tri no....😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 11 Author Share Posted July 11 pred 14 urami, miran985 pravi: Dami...kar se tiče "imamo mt450" že lep čas je ubistvu skoraj ista zadeva 500x...amortizacija, nizko sedišče, no razen več denarja. Človek ki je vozil 450mt in prišel probat 500x,450ko itd...je izjavil da sta lažja od 450mt...filing. meni je to jasno. Enim pa še bo ko bodo probali vse. Tubeless je tudi (500x). Vzdrževanje tudi na low budget. Skoz imamo že to v slo...edino kar nima spredaj 21" pa da je dražji, evo. Glede enga cilindra. Z lahkoto ga mučiš (450ko)..zelo umirjena zadeva. Ni klasika verjemi. Vsakemu začetniku daš zadevo v roke. Jaz komaj čakam na njega. Je pa res da je pogosto menjava olja. Imaš pa prav glede low budget. 450mt je tukaj res low budget začetniska opcija. Finance so jeba ja, sploh če bi rad več motorjev. Jaz bom imel dva, upam da enkrat tri no....😅 se strinjam, sam 500x nima 21/18 col, to je pogoj, pa lep mi ni. Kljub temu spada med "poceni" mopede, tudi če je jurja držaji od 450MT (pišem na pamet), ni to neka huda razlika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Zoki5 Posted July 13 Popular Post Share Posted July 13 Napišem še jaz moje mnenje glede CFMOTO 800 MT SPORT katerega sem lastnik mesec in pol in sem z njim naredil 4.500 km (pravkar prišel iz Črne Gore). Pred njim sem imel Tigra Explorerja 1200 XP, ki je bil zame najbolj vsestranski motor. Ker sem že 50+, mi je postal pretežak na mestu. Zato sem se poslovil od njega in nabavil zgoraj omenjenega. Kaj sem dobil za 8.890 €? Veliko. Na motorju bi imel še TCS, kar pa ima le oprema Explore, vendar ima platišča z naperami, kar pa meni ni po godu, saj se minimalno vozim po makadamu in se mi ne da pucat ketn spreja iz naper. Motor je dovolj agilen za dva (91 KM). Nimam problemov z mravljinci v rokah, kot sem jih imel na Triumphu, čeprav je imel le ta 3 valje. Napake oziroma pomanjkljivosti, ki sem jih opazil do danes: - iz rezervoarja za zavorno olje je kapljalo zavorno olje (baje dajo Kitajci preveč olja vanj); - pri prestavljanj iz 1. v 2. prestavo se večkrat zgodi, da prestavi v nevtral, čeprav na displeju napiše "2", nato prestavi na "N". Kljub temu, da se res skoncentriram in res močno butnem ročico navzgor, se dostikrat pojavi ta problem. Takrat je potrebno še 2x ali 3x ornk butnit ročko navzgor ali pa prešaltat nazaj v 1. in ponovi vajo; - na prednjem blatniku sta mi odpadla dva vijaka 🤔. Nadomestil sem ju z novima in Locktite-om; - zaradi vročine sem danes iz Baške Vode zavil na avtocesto. Ko sem vklopil tempomat pri 130 km/h (tempomat deluje od 50 do 130 km/h), se je le ta nastavil na 128 km/h (vedno nastavi 2 km/h manj, kot je trenutna hitrost). Nato sem ga hotel sam povečati s tipko "+" na 130 km/h, pa se mu je enostavno zmešalo - izgubil je moč, vrtljaji so mu skakali med cca. 2500 - 4500 o/min (ni reagiral na gas ročko), tako da sem ga moral prešaltati navzdol do druge in se počasi odvleči do prve sence na odstavnem pasu 😬. Motor sem ugasnil in ponovno vžgal, nato je delal BP (z grenkim priokusom). Niti nisem poizkušal še enkrat, saj mi ni za stati na vročini in čakati vlečno službo; - ko našpanaš gas (pri prehitevanju) in ga nato za malenkost popustiš motor zelo grdo butne (se mi zdi, da od nadgradnje software-a naprej). Drugače sem zadovoljen z njim. Poraba je tam okoli 4,3 l/100 km (vozim se pod 6.000 o/min). Edino glede šaltanja iz 1. v 2. se moram zmenit na servisu, če se da kaj uštimat. To je pa tudi vse. LP, Zoran Kugelschreiber, 3nity, mladench and 7 others 7 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalar36 Posted July 14 Share Posted July 14 (edited) Jas sem narwdli 8k km do danes. Mam explore model. Jaz teh problemov nimam. Sicer tudi sam opazam, da je malo "cukajoč" če se voziš v 3. Prestavi okrog 50 kmh. Če mam v 4. Ne cuka, Vbrizg goriva ni še piopolnoma dodelan.pa če ga na polno nažgeš, vmes malo ciluka, pospesevanje ni linearno, isto mi je delala Honda Africa Twin. Tempomat je "smešen", lahko ga uklopiš samo v 4,5,6 prestavi. Od 50-130 kmh. Pri 130 kmh se mu potem hitrost giblje od 125-129. To mi ni všeč, sam rajši vozim da ima motor visje obrate, tako da bi imel 50 v 3. Prestavi, ampak ne morem. Prestave... Ce prestavljam z qwikijem se med 5 in 6 dostikrat pojavi "0". Ampak to je delala rudi Husa. Vibracije, so moteče, ampak ne povzročajo mravljincev. Če se vozim dinamicno jih sploh ne opazim. Sem pa zelo "obcutljiv" vcasih skor mal prevec na kaksne majhne detajle. Plus pa dajem vzmetenju, zavoram, izgledu, super agregatu,koncni izdelavi, udobje, veterna zaščita. Na Splošno sem zadovoljen kar sem dobil za ta denar. Vceraj sem prisel domov iz dvodbevnega potovanja po slo. Cca 500 km, ampak sem pod noč še enkrat se šel malo peljat. In to mi je vazno, da me motor "potegne" da se grem peljat, tud če veckrat na dan. Samo to bi še dodal, da to ni enduro motor. To je res dober "suv" motor. Izgled endura za po cesti. To za brezpotja ni. Se na makedamskih cestah se obnaša cist kot cestni motor. Huso sm mel vzmetenje nasponano na sport, pa se je po makedamu peljala neprimerno bolje on cf. Seveda je pa to odvisno od pnevmatik, prifil in dimenzija. Tko da mi je smesno ko ga oglašujejo kot enduro. Se mi pa cf pelje bolje od huse po asfaltu. In to sem iskal. Smerna stabilnost, al pa woblanje. Nic, je kot vlak. Seaj se spogledujem s Suzukijem, pa me ze odbija, ko sem videl, da je schaff ga vozil, pa mu je med pospesevanjem woblal. Edited July 14 by skalar36 DAMI34, mladench, Mavti and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 14 Author Share Posted July 14 kar se "puščanja" zavorne tekočine iz lončka tiče in predvidevam da ma enak lonček kot 790/890 in 901 potem to ni puščanje ampak ima pokrov namensko narejeno zarezo na levi strani. Zakaj, pojma nimam Kakorkoli, pod pokrovom je še tesnilna gumica, ki jo pokrov stisne, da ne more puščat zavorna. Ker pa motor visi na tački levo, pa še krmilo zakleneš, lonček kr fajn visi in se iz zareze res izcedi "nekaj" (hlapi, kondenz itd..) vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi. Tako, da občasno včasih pobrišem, v glavnem se pa ne sekiram več. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalar36 Posted July 14 Share Posted July 14 Dami, me boš mogu dodat za moderatorja. Sej sam zato, da bom popravil pravopisne napake za seboj 😁. Se opravicujem, pisem na telefonu, pa mam debele prste, pa prehitre, mozgani ne dohitevajo. Pomoje se da prebrat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 14 Author Share Posted July 14 pred 8 minutami, skalar36 pravi: Dami, me boš mogu dodat za moderatorja. Sej sam zato, da bom popravil pravopisne napake za seboj 😁. Se opravicujem, pisem na telefonu, pa mam debele prste, pa prehitre, mozgani ne dohitevajo. Pomoje se da prebrat... jaz tako berem, da vse prav preberem (beri bolj slabo vidim zarad te klime blesave) skalar36 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raza Posted July 14 Share Posted July 14 pred 1 uro, DAMI34 pravi: kar se "puščanja" zavorne tekočine iz lončka tiče in predvidevam da ma enak lonček kot 790/890 in 901 potem to ni puščanje ampak ima pokrov namensko narejeno zarezo na levi strani. Zakaj, pojma nimam Kakorkoli, pod pokrovom je še tesnilna gumica, ki jo pokrov stisne, da ne more puščat zavorna. Ker pa motor visi na tački levo, pa še krmilo zakleneš, lonček kr fajn visi in se iz zareze res izcedi "nekaj" (hlapi, kondenz itd..) vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi. Tako, da občasno včasih pobrišem, v glavnem se pa ne sekiram več. Nekaj o iztekanju si sam napisal (kondenz....). Zareza je namensko zaradi izenačitve tlakov nad gumi mehom v lončku. Ko zaradi tanjšanja zavornih oblog iz lončka odteka tekočina v zavorni sistem se nivo v lončku niža, kar sproti kompenzira gumi meh. Če bi bil pokrov "diht", bi se nad mehom ustvaril vakum, ki bi preprečil nihanje tekočine in s tem delovanje zavor. Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max. pik1 and DAMI34 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 14 Author Share Posted July 14 pred 17 minutami, raza pravi: Nekaj o iztekanju si sam napisal (kondenz....). Zareza je namensko zaradi izenačitve tlakov nad gumi mehom v lončku. Ko zaradi tanjšanja zavornih oblog iz lončka odteka tekočina v zavorni sistem se nivo v lončku niža, kar sproti kompenzira gumi meh. Če bi bil pokrov "diht", bi se nad mehom ustvaril vakum, ki bi preprečil nihanje tekočine in s tem delovanje zavor. Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max. + dodaj zaklenjeno krmilo, obrnjeno v levo, pa moped na tački, ko vse visi v levo. V glavnem, to ni problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted July 14 Share Posted July 14 6 hours ago, DAMI34 said: vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi. Ja pac…DOT zavorno olje je zelo agresivno in pozre barvo. O tem se ne da debatirat. Zelo agresivno je. Joker and raza 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoki5 Posted July 14 Share Posted July 14 pred 7 urami, skalar36 pravi: Jas sem narwdli 8k km do danes. Mam explore model. Jaz teh problemov nimam. Sicer tudi sam opazam, da je malo "cukajoč" če se voziš v 3. Prestavi okrog 50 kmh. Če mam v 4. Ne cuka, Vbrizg goriva ni še piopolnoma dodelan.pa če ga na polno nažgeš, vmes malo ciluka, pospesevanje ni linearno, isto mi je delala Honda Africa Twin. Tempomat je "smešen", lahko ga uklopiš samo v 4,5,6 prestavi. Od 50-130 kmh. Pri 130 kmh se mu potem hitrost giblje od 125-129. To mi ni všeč, sam rajši vozim da ima motor visje obrate, tako da bi imel 50 v 3. Prestavi, ampak ne morem. Prestave... Ce prestavljam z qwikijem se med 5 in 6 dostikrat pojavi "0". Ampak to je delala rudi Husa. Vibracije, so moteče, ampak ne povzročajo mravljincev. Če se vozim dinamicno jih sploh ne opazim. Sem pa zelo "obcutljiv" vcasih skor mal prevec na kaksne majhne detajle. Plus pa dajem vzmetenju, zavoram, izgledu, super agregatu,koncni izdelavi, udobje, veterna zaščita. Na Splošno sem zadovoljen kar sem dobil za ta denar. Vceraj sem prisel domov iz dvodbevnega potovanja po slo. Cca 500 km, ampak sem pod noč še enkrat se šel malo peljat. In to mi je vazno, da me motor "potegne" da se grem peljat, tud če veckrat na dan. Samo to bi še dodal, da to ni enduro motor. To je res dober "suv" motor. Izgled endura za po cesti. To za brezpotja ni. Se na makedamskih cestah se obnaša cist kot cestni motor. Huso sm mel vzmetenje nasponano na sport, pa se je po makedamu peljala neprimerno bolje on cf. Seveda je pa to odvisno od pnevmatik, prifil in dimenzija. Tko da mi je smesno ko ga oglašujejo kot enduro. Se mi pa cf pelje bolje od huse po asfaltu. In to sem iskal. Smerna stabilnost, al pa woblanje. Nic, je kot vlak. Seaj se spogledujem s Suzukijem, pa me ze odbija, ko sem videl, da je schaff ga vozil, pa mu je med pospesevanjem woblal. Ni da bi moglo kaj pisat na displeju glede prestave, ampak prešaltaš, slišiš zobnike v menjalniku (ko daš v let itak ni kaj slišat) ko prestavi, displaj pokaže "2", stisneš gas in zaboli v prazno displaj pa pokaže "N", pa še parkrat ponoviš, ko da bi bil tafrišn na motorju. Ja, pa še neki sem pozabu napisat. Ko sediš na sedežu, zja med sedežem in keslom ko kaka Postojnska jama, vidiš tisti jeziček ki nasede pod keslom in ne veš, a bo sedež ven odletel al kaj (imam 90 kg). pred 2 minutami, Zoki5 pravi: ko daš v let ko daš v ler Joker and Kugelschreiber 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted July 14 Share Posted July 14 4 hours ago, raza said: Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max. Pri novem motorju? Ne bi viška iz razteznosti pahnilo proti zavornim klescam? To govorimo o nanolitrih tekocine. IMO zavorno olje pricurlja zgolj zaradi slabo zatesnjenega rezervarcka. Ce bi zavorno dolil na izrabljene zavorne obloge, bi po menjavi pakn lahko dozivel kaj podobnega. Pri novem motorju pac ne. Pusca, ker rezrvarcek, tesnilo in pokrovcek ne sedejo 100%. S tega delat veliko zgodbo? Ni treba. za hec. V 30 letih sem imel samo en rezervaecek s pojeto barvo. Brembo. Za Caponordovo sklopko. honda je imela rezervarcka plasticna, kawi ima 40 let. Joker 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 14 Author Share Posted July 14 pred 3 urami, Kugelschreiber pravi: Ja pac…DOT zavorno olje je zelo agresivno in pozre barvo. O tem se ne da debatirat. Zelo agresivno je. saj to pravim, da ne razžre barve in verjetno ne gre za zavorno Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalar36 Posted July 14 Share Posted July 14 pred 4 urami, Zoki5 pravi: Ni da bi moglo kaj pisat na displeju glede prestave, ampak prešaltaš, slišiš zobnike v menjalniku (ko daš v let itak ni kaj slišat) ko prestavi, displaj pokaže "2", stisneš gas in zaboli v prazno displaj pa pokaže "N", pa še parkrat ponoviš, ko da bi bil tafrišn na motorju. Ja, pa še neki sem pozabu napisat. Ko sediš na sedežu, zja med sedežem in keslom ko kaka Postojnska jama, vidiš tisti jeziček ki nasede pod keslom in ne veš, a bo sedež ven odletel al kaj (imam 90 kg). ko daš v ler Ja jebat ga. K smo kupuoval smo se zavedal, da je kitajc, da ne bo vse tko kt pr bmw-ju, al pa kove, vse tip top. Ce nisi zadovoln prodej pa kup kej boljšga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoki5 Posted July 14 Share Posted July 14 pred eno uro, skalar36 pravi: Ja jebat ga. K smo kupuoval smo se zavedal, da je kitajc, da ne bo vse tko kt pr bmw-ju, al pa kove, vse tip top. Ce nisi zadovoln prodej pa kup kej boljšga... Nisva se razumela. Naštel sem par stvari, ki se mi ne zdijo OK. Drugače mi je pa vožnja z njim preveč všeč in mi ne pade na misel, da bi ga menjal. Glede prestavljanja pa je tako, da je stvar neugodna, da ne napišem nevarna. Da v hrib pred ovinkom prešaltam v drugo in ostanem brez gasa je mal zoprno. Na Triumphu sem imel problem šaltanja iz 3. v 2., ko mi ga je vrglo v ler. Pa je Jerman našpanal eno fedro v menjalniku, pa je stvar delala BP. Tako da bom kar ostal na njem, menjalnik se bo pa tud uštimal. Pa ogromno varnih KM, Zoran skalar36 and DAMI34 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted July 15 Share Posted July 15 pred 15 urami, Zoki5 pravi: Nisva se razumela. Naštel sem par stvari, ki se mi ne zdijo OK. Drugače mi je pa vožnja z njim preveč všeč in mi ne pade na misel, da bi ga menjal. Glede prestavljanja pa je tako, da je stvar neugodna, da ne napišem nevarna. Da v hrib pred ovinkom prešaltam v drugo in ostanem brez gasa je mal zoprno. Na Triumphu sem imel problem šaltanja iz 3. v 2., ko mi ga je vrglo v ler. Pa je Jerman našpanal eno fedro v menjalniku, pa je stvar delala BP. Tako da bom kar ostal na njem, menjalnik se bo pa tud uštimal. Pa ogromno varnih KM, Zoran uglavenm Kitajc. Če povzamemo Kugelschreiber and pik1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 15 Author Share Posted July 15 pred 9 minutami, Kawl pravi: uglavenm Kitajc. Če povzamemo Mujo je lepo reku: svi smo mi kitajc Link to comment Share on other sites More sharing options...
miran985 Posted July 15 Share Posted July 15 pred 8 minutami, Kawl pravi: uglavenm Kitajc. Če povzamemo No pa smo tam. Ne metat vse v isti koš...Kitajc kitajc...tudi nekitajc če prebereš ima podobne simptome... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted July 15 Share Posted July 15 CFmoto 450. Izpuh na pravem mestu miran985, pik1 and Snečer 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 15 Author Share Posted July 15 pred 15 minutami, Kawl pravi: CFmoto 450. Izpuh na pravem mestu ja, fejk. Aftermarket ror , ki je daljši od originala, pa pun gas na mestu. Po fotkah sodeč ma čist dovolj placa, da ne skuri čist nč. Moj je vsaj za 30% bližje, pa še precej več kubikov ma mašina, pa ni nikakršnih problemov. Prav tako ma husa ror zlo visoko in blizu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted July 15 Share Posted July 15 Original izpuh. Dami ne me narobe razumet tudi meni je CFmoto450mt všeč in mogoče se enrkat odločim zanj. Ampak to sem našel na cfmoto 450 europe. Sem malo pregledal še. Krivine ima na direkt titanium. Zato je verjetno tudi stopilo smernik. DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pik1 Posted July 15 Share Posted July 15 pred 39 minutami, Kawl pravi: uglavenm Kitajc. Če povzamemo . ...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove miran985 and Kawl 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted July 15 Author Share Posted July 15 pred 8 minutami, pik1 pravi: . ...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove zakaj? pred 12 minutami, Kawl pravi: Original izpuh. Dami ne me narobe razumet tudi meni je CFmoto450mt všeč in mogoče se enrkat odločim zanj. Ampak to sem našel na cfmoto 450 europe. Sem malo pregledal še. Krivine ima na direkt titanium. Zato je verjetno tudi stopilo smernik. no sej to, predelaln ror, brez nepotrebne navlake. Kar jaz sem pregledal en kup testov, pa nikjer nisem zasledil, da je kaj stopilo. EURO5 je pa že toliko zadušen, da lahko skoraj usta daš na izpuh pa te ne speče Link to comment Share on other sites More sharing options...
miran985 Posted July 15 Share Posted July 15 pred 20 minutami, pik1 pravi: . ...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove Stari moj,takole k berem (nimam nič proti cfmoto) izkušnje lastnikov, sory imajo res nekaj težav od menjalnika do pušcanja zavorne kar je kar normalno kao...🙈. Menjalnik na kove ima same pohvale, niti en ga ni grajal, zelo točen, prikazovalnik dela tako kot mora, puščanje na čaši zavorne??? Niti slučajno, pa je čaša skoz nagnjena levo,da ne rečem kako je bila ob transportu (skoz nagnjena). Cfmoto je lepo narejen ampak so razlike. Delovanje agregata je tudi drugo. Mt450 sem tudi slišal kako gre (teža ga matra...). Ampak oglasil sem se, samo zaradi tvojega predvidevanja za katerega vemo da nimas pojma. Cfmoto ni tukaj kriv. Ima porodne težave sicer ampak po drugi strani so dobrodošla konkurenca na splošno. pik1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now