Pajk Posted September 5 Share Posted September 5 (edited) 1 hour ago, raza said: Jim nisi znal odgovoriti, da mazanje in raztegovanje materjala (ketne) nimata nič skupnega? Maže se gibljive dele, kjer je trenje kovine na kovino. Pri lezenju (raztezanju) kovine pa olje-mast nimata vpliva. Je pač zaradi cene montirana ketna nižjega ranga, ki pa se na žalost hitreje raztegne, mazal ali ne. Veriga je potrošni materjal in menjavo krije kupec...serviser si mane roke... Ketno je raztegnilo, ker ni bila mazana in je O ringe pometalo ven in so členi zablokirali😒. Italijanom menjajo ketno v sklopu garancije😉. ps. To je moj osmi motor tako, da nek šalabajzer glih nisem. In vse motorje sem si sam servisiral. Tega pač ne zaradi garancije. Edited September 5 by Pajk MiNa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted September 5 Author Share Posted September 5 Ketna je bila slabe kvalitete zato je oringe zmetalo ven. Zato jih taljani dobijo v sklopu garancije. Očitno imajo v Italiji boljše dilerje/serviserje. Pajk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hytech Posted September 5 Share Posted September 5 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Ketna je bila slabe kvalitete zato je oringe zmetalo ven. Zato jih taljani dobijo v sklopu garancije. Očitno imajo v Italiji boljše dilerje/serviserje. a ne pove že to zadosti o našem servisu, kake debilnosti mora poslušat na servisu, katerega še zelo drago plačuje DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalar36 Posted September 5 Share Posted September 5 (edited) Ob 3. 9. 2024 ob 20:44, MiNa pravi: Vpoklic 800-tk. Sicer preko luže... Ja. Mene je pustil na cesti. Ravno ko sem prehiteval se je samo ugasnil. Ob cesti ni hotel vžgati več. 7-8K km Avtovleka domov. Na servisu so mi potem zamenjali ročko za gas in spet dela BP. Imam 11k km. @Pajk ne vem zakaj si peljal na servis pri 5k Km. Ta agregat ima pri KTM u servis na 15k rcimo. Jaz ga na 5k nisem peljal, na 10 je treba, da je garancija veljavna. Tko je tud teta na servisu rekla. Če bi mislil na 5k bi si sam zamenjal olje+filter. Originalna veriga je zanič. To "smo" na servisu ugotovili vsi. Tudi šefe ni tajil, da je premalo močna veriga nameščena na ta motor že v tovarni. Nisem še slišal, da bi veriga šla pod garancijo. Na Yamahi tracer mi je o ringe pometalo vn pri 15k. Tukaj mi jih pri 10k še ni. Res je bila veriga pretegnjena, res je pa , da je nisem mazal po Črni gori in Bosni nič. Pospeševanja divjega je bilo precej. Menjal sem jo preventivno. Servisi niso poceni. So v rangu ostalih motorjev. Par evrov, gor-dol. Servis za Husqvarno Norden je bil precej dražji. Zanimivo, original pnevmatike Michelin so mi zdržale 11k km. Zadnja bi bila še za 2k km, prednja je čist obrabljena. Čakam na mitas. Da so na "budget" motor namestili čist solidne pnevmatike tud preseneča. K ponavadi na velikih modelih je teba menjat OEM. Servis, ja. Odnos čist uredu. Lahko si zraven ko se šramfa, al pa ne. Dogovoriš se kamot za vse BP. Glede garancije tiste ročice, nobenih težav. Men je čist ok odnos. Tko. Motor mi je zlo fajn. Ima super veterno zaščito. Nad vzmetenjem sem pozitivno presenečen, pričakoval slabše. Zavore solidne, povprečne. Primejo ok. Samo udobje na motorju fenomenalno. Sedež najboljši do sedaj od vseh motorjev. Tud žena zlo pohvali sedež, ter da je motor tih, da ne ropota toliko kot so prejšni. Gre kr solidno, moči nisem pogrešal nikjer. Ga je pa treba zavrtet v obrate, če ga hočeš malo bolj divje peljat. Pripombo imam samo na občutljivost ročke. Res se čuti cukanje pri cca 50 kmh po naselju. Ni čist gladka vožnja. Pri višjih hitrostih tega ni. Moti me še to, da ne moreš tempomata vklopit v 1,2,3 prestavi. Samo v 4,5,6 lahko. Pa,da tempomat ne gre preko 130 kmh. Qwikšifter je bolj drvarski. Ne moreš kt v vsakih obratih prbit prestavne ročice gor, k kr grdo rukne, če je premalo obratov. Če se navadiš potem lahko lepo prestaviš. Nisem navdušen nad njim. . Sama izdelava zunaj na "oko" čist super. Za ta denar, ki sem ga odštel vrhunski nakup. Zelo fajn sem se letos vozil. Verjetno ga bom pa prodal. Ker že imam ogledan drug motor. Bom poklicu Tom Cruiza, da mi pomaga prodat to kitajsko sranje-mission imosisble. Edited September 5 by skalar36 pik1, MiNa and DAMI34 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajk Posted September 5 Share Posted September 5 @skalar36 vem, da je na 10.000. Samo jaz sem na vsakem svojem motorju zmeraj delal na 5-6.000 km. Tudi jaz bom od zdaj naprej peljal na vsakih 10.000 na servis, na 5.000 pa bom sam menjal. Samo do zdaj nisem hotel, da mi ne bi kaj srali, če bi bilo kaj narobe z motorjem. Tudi, če ne bi imelo veze, bi se oni lahko izgovarjali, da sem kaj sam zajebal. Do sedaj sem naredil 13.500 km in kakor sem napisal, odličen potovalnik, quicki, ko se ga navadiš, ne škrta nič, samo občasno pogrešam malo več moči( beri navora). Zato je bandit še zmeraj v garaži😉. DAMI34, Kugelschreiber, MiNa and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raza Posted September 5 Share Posted September 5 pred 54 minutami, Pajk pravi: Ketno je raztegnilo, ker ni bila mazana in je O ringe pometalo ven in so členi zablokirali😒. Italijanom menjajo ketno v sklopu garancije😉. ps. To je moj osmi motor tako, da nek šalabajzer glih nisem. In vse motorje sem si sam servisiral. Tega pač ne zaradi garancije. Iz metalurškega vidika ti povem, da ketne ni raztegnilo zaradi ne mazanja. Tudi O rige je zmetalo ven zaradi slabe kvalitete le teh. Mogoče niso bili odporni na topila v ketenspreju. Pretirano mazanje lahko pomeni lepljenje nesnage, ki pomaga trenati O ringe. Skratka slaba kvaliteta izdelka in pod dimenzionirana veriga glede na obremenitev. Tu ni nihče govoril o nevestnem vozniku, ampak o "nesramnih serviserjih", ki vse reklamacije hočejo prevaliti na lastnika. Namesto, da se bodejo z dobavitelji, se lotijo kupca, bo itak odkartal, če se bo hotel vozit. maxxa, MiNa, Pajk and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markisan Posted September 5 Share Posted September 5 Raziskujem naprej….. in prišel na Royal Enfield Himalayan 450, tanov. Kako se pa to primerja s kitajci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miran985 Posted September 5 Share Posted September 5 pred 16 minutami, Markisan pravi: Raziskujem naprej….. in prišel na Royal Enfield Himalayan 450, tanov. Kako se pa to primerja s kitajci? Slabo.... izdelava je slabša. Isto komponente. Logično je cenejši. Zadnje nihajke ima royal ko nek navaden kovinski profil 🙈. Neka cev navadna. Že tisto je hecno. Je kar nekaj težavic takole po svetu ko beremo. Jaz sem si vse detajle zelo dobro pogledal na eicmi tako da.... stvar okusa seveda in financ tudi. Če že bi raje mt450 kot pa Royal. Mt450 prejle gledal yt...slabih 140kmh ima končno. To je kar žalost. Zelo so skrajšal prestavna. Primerjava kove rally enobatač 450 160kmh Kove dvovaljnik 500 -175kmh... Za občutek kakšna je razlika. Nič druzga. Če ti kej pomaga. Vem pa da je budget glavni faktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted September 6 Share Posted September 6 7 hours ago, Markisan said: Raziskujem naprej….. in prišel na Royal Enfield Himalayan 450, tanov. Kako se pa to primerja s kitajci? Lep budget bike je triumph 400 scrambler. Ampak ni adventure. 150mm vzmetenja in 19/17 kolesa pojejo makadam. RE zgledajo pragmatični kovaški izdelki. A je to slabo? Ni nujno. Neka luda prednost pa sred EU to ni. nejc74 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hytech Posted September 11 Share Posted September 11 Tovarna CFmoto/KTM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted September 11 Share Posted September 11 Ob 5. 9. 2024 ob 16:06, Pajk pravi: Ketno je raztegnilo, ker ni bila mazana in je O ringe pometalo ven in so členi zablokirali😒. Italijanom menjajo ketno v sklopu garancije😉. ps. To je moj osmi motor tako, da nek šalabajzer glih nisem. In vse motorje sem si sam servisiral. Tega pač ne zaradi garancije. priporočam oiler, je nadmočen sprejem, tudi s100... olje maže in čisti DAMI34 and Pajk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted Thursday at 07:55 AM Author Share Posted Thursday at 07:55 AM vse o ojlerjih: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dog66 Posted Saturday at 10:29 AM Share Posted Saturday at 10:29 AM (edited) Kitajci spet napadajo, bodo japonci in evropejci zdržal prtiisk? https://www.cfmotousa.com/inventory/unit/675ss V USA cena 7999$. Nov triple motor, 95HP (na 95HP omejen zaradi A2 v evropi, baje se ga bo dalo imeti tudi z okoli 100HP), 194kg in dobre komponente... Glede na izkušnje s Kovetom, mrežo CF moto po Evropi in razpoložljivost after market delov za CF moto, bi to brez zadržka kupil... sploh če bi trenutno iskal nekaj cestnega. Za uživanje in nekaj adrenalina pa vem, da ne rabim rakete 180+HP. Pa mateer res dobro zgleda! 1721145701-2024-cfmoto-675sr-r-review-details-price-spec_04.avif Edited Saturday at 10:33 AM by dog66 DAMI34, ProdriveR, maxxa and 4 others 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dog66 Posted Saturday at 10:58 AM Share Posted Saturday at 10:58 AM (edited) Aja pa sestra kupila CF MOTO 450MT. Presenetila me je kvaliteta izdelave, res vrhunsko zgleda od blizu. Gumbi, ekran (res lepo osvetljen in pol barv), če primerjam s Tenere 700, se mi zdi kvaliteta detajlov če ne enako, razred višje, je pa res, da sem okoli motorja hodil samo par minut. Zvok ima tudi ful lep! Preseneča me kaj vse nudi.. nov za 5800 😮 Priznam, gumbi, ekran... izgledajo veliko bolje kot na Kove 450, je pa 450 specialka in ni šminker. Še vedno sem z njim super zadovoljen in ga ne dam, ker to kar se s tem motorjem počne in kolikokrat je na tleh... mislim da se ne bi mogel bolje odločiti za namene, ki ga uporabljam. Edited Saturday at 11:04 AM by dog66 DAMI34, GoBobi, miran985 and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miran985 Posted Saturday at 12:22 PM Share Posted Saturday at 12:22 PM pred eno uro, dog66 pravi: Aja pa sestra kupila CF MOTO 450MT. Presenetila me je kvaliteta izdelave, res vrhunsko zgleda od blizu. Gumbi, ekran (res lepo osvetljen in pol barv), če primerjam s Tenere 700, se mi zdi kvaliteta detajlov če ne enako, razred višje, je pa res, da sem okoli motorja hodil samo par minut. Zvok ima tudi ful lep! Preseneča me kaj vse nudi.. nov za 5800 😮 Priznam, gumbi, ekran... izgledajo veliko bolje kot na Kove 450, je pa 450 specialka in ni šminker. Še vedno sem z njim super zadovoljen in ga ne dam, ker to kar se s tem motorjem počne in kolikokrat je na tleh... mislim da se ne bi mogel bolje odločiti za namene, ki ga uporabljam. Tako je, kove 450 rally pa cf mt450 je popolnoma drug svet. Narod ima napačno predstavo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now