Jump to content

CF moto


DAMI34

Recommended Posts

Ob 21. 1. 2022 ob 15:02, aserier pravi:

Edini v SLO ga imam. Kul zadeva.

...če ni skrivnost, kako in od kod si ga uvozil?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Ravno menjal sem motor in si tudi nasel X1200Z…

Ko kupujes seveda dlje casa gledas kategorijo “zadnjih 100” poleg filtrov seveda…

Kaj me je zmotilo je to, da ta CF moto jetra in neke MotoMorinni nonstop refreshajo na prvo stran in zaspammajo celo rubriko - cene so dalec od ugodnih, hudo dalec od tega, da bi sploh za procent pomislu - plod tega pa kaj, en lastnik tukaj v temi? Srecno voznjo seveda.

Kaj za vraga od motorja je tole in na podlagi cesa take hude nekitajske cene? Kako to da trgovina kar laufa?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

CF moto MT 800

Ok. Težava ni edinstvena in vzana na dotični motor. Ampak tale "tank slapper" ni tok redka zadeva. Moja Huska ima serijsko blažilnik. Pohvalno.

Drgač pa koker gledam. Agregat je od KTM-a 790. Rezervni deli naj bi bili identiči KTMovim. Kakšnih večjih težav motor nima. Vsaj koker sem lahko zasledil na netu. Najprivlačnejša je seveda cena, glede na to da bodo Japonski motocikli kmalu dražji od Evropskih, je tale CF moto kr dobra cena, pa še polno naložen je z vsemi "bombončki" katere je treba pri konkurenci doplačat.

 

PS: Kakšen imate ostali "odnos" do Kitajcev? Jest jim sicer še ne zaupam popolnoma. Mislim pa da so presegli Hysong kvaliteto. Frend pravi, da jim bo počasi treba zaupat. Čas bo pokazal

 

Edited by skalar36
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, skalar36 said:

CF moto MT 800

Ok. Težava ni edinstvena in vzana na dotični motor. Ampak tale "tank slapper" ni tok redka zadeva. Moja Huska ima serijsko blažilnik. Pohvalno.

Drgač pa koker gledam. Agregat je od KTM-a 790. Rezervni deli naj bi bili identiči KTMovim. Kakšnih večjih težav motor nima. Vsaj koker sem lahko zasledil na netu. Najprivlačnejša je seveda cena, glede na to da bodo Japonski motocikli kmalu dražji od Evropskih, je tale CF moto kr dobra cena, pa še polno naložen je z vsemi "bombončki" katere je treba pri konkurenci doplačat.

 

PS: Kakšen imate ostali "odnos" do Kitajcev? Jest jim sicer še ne zaupam popolnoma. Mislim pa da so presegli Hysong kvaliteto. Frend pravi, da jim bo počasi treba zaupat. Čas bo pokazal

 

Ma mi je jasno de dohitevajo etablirane znamke, po drugi strani pa niso ne vem kako ugodni. Po spletnih cenah sodec, kako je u zivo in z dobavljivostjo ne vem. Ampak ktm 790 je 10500, podobmo ceno ima transalp 750, NC750x je 8600! Verso tud pod 10000 Tracer 7GT je 10800, CF 800 je 12 000. samo 2k vec je tracer 9GT.  Tezko bi mi prodali CF ali Morinija, zelo tezko.  

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

za tale wobli wobli je kriv šofer, drža, tut motor, ki je nekoliko očitno nagnjen k voblanju in štala je tu. Če moped zawobla je treba prav reagirat (sproščeno umirjeno, nič popravljat blaance, najbolje je glavo dol, GT je rad potresel ampak šele pri 250km7h čez :P ), pa tut vzmetenje se včasih splača mal bolj prav naštelat.

Kar se tiče kitajcev, mel sem SYM 250 skuteroneta, pa ga krepko nažigal in je delal. Par drobnarij je bilo površno narejenih, od spojev, do stikal, ki so kar razpadla, ne morom zadeve sicer enačit s CFjem.

Mene prepriča, samo če je res kul cena, vizuelno dopadljiv al pa kvaliteten izdelek, predvsem pa da nekdo nosi odgovornost na našem tržišču za morebitne probleme.

Se pa ogrevam za kove450 rally, pa še to v glavnem zaradi izgleda, pa cene itak. Pa tut namen bo za "v drva" torej je za pričakovat kak problem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 48 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma mi je jasno de dohitevajo etablirane znamke, po drugi strani pa niso ne vem kako ugodni. Po spletnih cenah sodec, kako je u zivo in z dobavljivostjo ne vem. Ampak ktm 790 je 10500, podobmo ceno ima transalp 750, NC750x je 8600! Verso tud pod 10000 Tracer 7GT je 10800, CF 800 je 12 000. samo 2k vec je tracer 9GT.  Tezko bi mi prodali CF ali Morinija, zelo tezko.  

 

Kdaj nazadnje si preveril za KTM 790? Res me zanima cena. Skor ne verjamem, da je še vedno "samo" toliko.

NC 700 X ne morš dat v isti koš. Oziroma vse 700take, kr izbriši iz seznama. Edin Honda, tanova, je primerljiva. Sm preveril ceno Yamahe TRA 9. Taova GT+ bo stala 17k+. Pri Yamahi morš skor obvezno zamenjat vizir, pa maš še dodatni strošek. Hja, sej maš prov tiste 2k tisočaka, pri 12k res ni "gorozn" velik. Ampak nekomu pa lahko predstavlja 2 sezoni vožnje z vsemi stroški. Sej vemo, da je cena za nas reveže največji faktor. In glede na to kako Japonci rešujejo gospodarstvo, bodo cene motorjev v prihodnosti še višje. V parih letih so zrastle enormno in še bodo.

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

1. za tale wobli wobli je kriv šofer, drža, tut motor, ki je nekoliko očitno nagnjen k voblanju in štala je tu. Če moped zawobla je treba prav reagirat (sproščeno umirjeno, nič popravljat blaance, najbolje je glavo dol, GT je rad potresel ampak šele pri 250km7h čez :P ), pa tut vzmetenje se včasih splača mal bolj prav naštelat.

 

2.Se pa ogrevam za kove450 rally, pa še to v glavnem zaradi izgleda, pa cene itak. Pa tut namen bo za "v drva" torej je za pričakovat kak problem.

1. Men je TRA takole woblala večkrat pri hitrostih 160 km/h. Če nism pošteno zagrabil belance, bi bil katapult.Pa sm mel wilberse gor naštelane na najtrše, poskusil vse nastavitve isto. Zato je šla stran. Husko vozim isto kt Yamaho, nobenga woblanja pri brzinah višjih od 180, sej jo maš, sej veš. Za Woblanje jaz krivim motor. Bandit 1250 pri 250 kmh, gre kot tank. Edini motor do danes, k sm mel problem z woblanjem je bila Yamaha. Ampak ne smeš primerjat tega famoznega woblanja z "potresavanjem, ki se umiri". Tale wobel se stopnjuje. Bom uporabu Bidnove besede, a je to sam men razumljivo, kar sm napisu, al tud ostalim? :naughty: 

2. Ti se čimprej ogrej. K rabmo nekoga, da se javi in stestira. Je dost, da se samo eden opeče :naughty:

Edited by skalar36
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

ahaha pod točko 2. mam še 2 petka pa se mi nikamor ne mudi :P

pod točko ena, ja eni so bolj podvrženi temu fenomenu, drugi manj. Vsi cestaki, no vsaj sx, pa h2 sx so preverjeno popolnoma mirni pri visokih hitrostih (200+), večina adv motorjev pa ni...nekaj naredi aerodinamika, nekaj višina. Ampak, da bi se sekiral al pa odpovedal nakupu (če bi si želel CF motor) samo zato ker je nekdo kresnu pri 160 vsaj pri meni ne igra vloge. V skrajni sili nabiješ stabilizator krmila, al pa spustiš vilice v križu.

Ti recimo imaš zelo slabo iskušnjo s trecerko, ostali se pa normalno vozijo, al pa jih ne moti. Očitno ravno premal vobla, da bi se yamaha sekirala. Sicer se pa ne spomnim kdaj sem letu čez 160km/h po normalni cesti, še po AC se mi ne da. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, skalar36 said:

Kdaj nazadnje si preveril za KTM 790? Res me zanima cena. Skor ne verjamem, da je še vedno "samo" toliko.

NC 700 X ne morš dat v isti koš. Oziroma vse 700take, kr izbriši iz seznama. Edin Honda, tanova, je primerljiva. Sm preveril ceno Yamahe TRA 9. Taova GT+ bo stala 17k+. Pri Yamahi morš skor obvezno zamenjat vizir, pa maš še dodatni strošek. Hja, sej maš prov tiste 2k tisočaka, pri 12k res ni "gorozn" velik. Ampak nekomu pa lahko predstavlja 2 sezoni vožnje z vsemi stroški. Sej vemo, da je cena za nas reveže največji faktor.

Tracer 9 Gt plus je na netu 17, gt pa 14, pardon, 15. 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17785200&display=Yamaha TRACER 9 GT 2022

KTM je prisel mimo nekje na fb, in sem zelo debelo pogledal da je 35% cenej od 890. Seles ga ne kaze, taljani pa. https://www.ktm.com/it-it/models/travel/ktm-790-adventure2023.html
je bil pa link v slovenscini, 100%! 

morda res niso vsi primerljivi do vejice in pike, so pa vsi nasteti mid size potovalni soft enduro, uporabni tud v dvoje.  Ker s(m)o motoristi en mal tradicionalisti, se mi Še vedno zdi, da bi se za nakup moral prav zacopat tocno v CF. Cena ni tako ugodna, ce jo primerjas s 15konj svohnejso tracer 7GT. Pa še ostane za sezono in pol. Ne vem, res ne vem. 
 

edino, odlocil sem se mal potezit. Ce se bo le dalo bom drug tedn vozil NC 750x de vidim kako podhranjena je ta zadeva.  

11 minutes ago, DAMI34 said:

al pa spustiš vilice v križu.

Ojej. Prav narobe. Dvignit. 

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, DAMI34 said:

Očitno ravno premal vobla, da bi se yamaha sekirala

Tud to je bol neresnica. Precej so jo predelali ze za tretje modelno leto. Švinga. 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ojej. Prav narobe. Dvignit. 

ma kar čm :P če ni placa za dvignit, ga spustiš :D

Za ktm 790 ADV me res zanima cena ker taisti je bil leta 2020 redna cena 12.500 in jaz sem ga dobil s popustom (verjetno zadnji modeli) za 10.500 in nekje toliko je bil vreden.

Če špekuliram, da so cene ponorele...pojma nimam kok bo, ampak pri vprašanju al ktm al cf, zame ni nobenga dvoma. Sploh pa nabavna cena pri meni ne igra bistvene vloge, ker tista 2 jurja kmal požre dodatna oprema, morebitin upgrejdi ali morebitni problemi.

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tud to je bol neresnica. Precej so jo predelali ze za tretje modelno leto. Švinga. 

in koliko je bilo vpoklicev? Nič, zero, niente.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

1. Ampak, da bi se sekiral al pa odpovedal nakupu (če bi si želel CF motor) samo zato ker je nekdo kresnu pri 160 vsaj pri meni ne igra vloge. V skrajni sili nabiješ stabilizator krmila, al pa spustiš vilice v križu.

Ti recimo imaš zelo slabo iskušnjo s trecerko, ostali se pa normalno vozijo, al pa jih ne moti. Očitno ravno premal vobla, da bi se yamaha sekirala. Sicer se pa ne spomnim kdaj sem letu čez 160km/h po normalni cesti, še po AC se mi ne da. 

1. Ja, se strinjam. Sej v videu pove, da je povozil na viaduktu spoj.

2.Verjetno se ostali ne vozijo tako kot jaz. No, ne verjetno, zagotovo. :naughty:

pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

morda res niso vsi primerljivi do vejice in pike, so pa vsi nasteti mid size potovalni soft enduro, uporabni tud v dvoje.  Ker s(m)o motoristi en mal tradicionalisti, se mi Še vedno zdi, da bi se za nakup moral prav zacopat tocno v CF. Cena ni tako ugodna, ce jo primerjas s 15konj svohnejso tracer 7GT. Pa še ostane za sezono in pol. Ne vem, res ne vem. 
 

edino, odlocil sem se mal potezit. Ce se bo le dalo bom drug tedn vozil NC 750x de vidim kako podhranjena je ta zadeva.  

 

No nisem še vozil CF-a. Sem pa vozil tele "mlinčke". Ja, Yamaha ima res fajn agregat, vse ostalo na njej je pa premjhno, pa podhranjeno, glede na moje zahteve. CF moto na papirju, je zadovoljivo.

Me pa reees zanima kaj boš reku za NC 700. Zame no go. Ja za po mestu, da bi ga imel kot skuter, takoj. Da pa grem s frendi na jadranko, al pa da ženo zapeljem do morja.... grem raje z avtom. Zame osebno. So to super motorji, za nezahtevne voznike. Sam pa pač rabim performance. To mi,da veselje, srečo. Gledam iz svojih oči.

No sej kul, to sm hotu, različne poglede. Men recimo CF tud še ne potegne-Kitajci. Če se bo pa trend rasti cen nadaljeval, bi pa mogoče šel pogledat. Tko kt sm že napisal. 700 ccm in 70km je zame premalo. Nekje 90 PS se pelje že solidno dobro. 15kek za Yamaho ne dam. Še vedno jamrajo zarad vzmetenja.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Če špekuliram, da so cene ponorele...pojma nimam kok bo, ampak pri vprašanju al ktm al cf, zame ni nobenga dvoma. Sploh pa nabavna cena pri meni ne igra bistvene vloge, ker tista 2 jurja kmal požre dodatna oprema, morebitin upgrejdi ali morebitni problemi.

A, sva midva zadela Terno s Husko. Čez 2 leti bo vredna več, kot sva zanjo dala :naughty:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, skalar36 pravi:

A, sva midva zadela Terno s Husko. Čez 2 leti bo vredna več, kot sva zanjo dala :naughty:

SXa sem prodal za skoraj iste pare kot sem ga kupil.  Verjetno CF velik težje prodaš.

Link to comment
Share on other sites

...ko ravno debatirate o cenah. Tule v Vietnamu je takale žverca 110ccm nova novcata 22.090.000 VND preračunano v €urosonge cca 870enot.

Zamislite si, da bi se prodajal v €uropi. 3 jurje minimum. Le kdo pobaše razliko?

Kaj zmore pa lahko vidite v mojih objavah.

IMG_20230127_094157.thumb.jpg.074e5cb0dcce8a5b88e74a8412c47637.jpg

Števec ob prevzemu Murija (črn)...

IMG_20230209_162154.thumb.jpg.3bb50f835900f672374da4e2b466e9dc.jpg

In danes po 14 dneh, ko sem ju

IMG_9496.thumb.JPG.70047c3bbe5d83e51d94023bcdaa8f28.JPG

Takole parkiral v recepciji hotela

Miki - zelenko, ki ga vozi @Suna ima že 40Kkm pa prav tako deluje kot urica.

Ja strah je gospod in v strahu nas ves čas držijo, da nam poberejo € iz tošelnov. :P

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, DAMI34 pravi:

SXa sem prodal za skoraj iste pare kot sem ga kupil.  Verjetno CF velik težje prodaš.

Prvo ga moraš kupt, pol boš vidu če se ga da prodat.:P

No sej ma kugla prov. 12kek ni tok mal. Mal me je v slabo voljo spravl da je Yamaha TRA 9  tok narasla cena, pa sm malo brskal za alternativami. Sm naletu na CF, pa na podatek da ima za 12kek vse bombončke.

Če pa gledamo cenovno, je pa KTM trenutno zelo dober nakup glede na ceno\performance. Sam men vizualno ne potegnejo790\890. SA 1290 mi je pa zeloo všeč, pa, če cene na avtonetu držijo, je to vrhunski nakup.  Sam kaj ko me je ata premajhnega naredu.

Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, skalar36 pravi:

Čez 2 leti bo vredna več, kot sva zanjo dala :naughty:

Vredna ne bo več, solata (€) gubi vrednost :whistle:

Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, MiNa pravi:

...

Ja strah je gospod in v strahu nas ves čas držijo, da nam poberejo € iz tošelnov. :P

Tako poceni kot tam, pač ne moreš kupiti motorja, ker je trg pri nas bolj razvit. Lah si ga pa uvoziš :P

Sicer pa mešamo hruške in jabolka. Kitajce in ostale je pri nas oz v EU moč kupiti. Od 50ccm dalje. Pač kupiš tam, kjer je najcenej.

 

Ptavzaprav pa jaz mam itak kitajca, 790ka je tam narejena :P

 

pred 11 minutami, skalar36 pravi:

Prvo ga moraš kupt, pol boš vidu če se ga da prodat.:P

No sej ma kugla prov. 12kek ni tok mal. Mal me je v slabo voljo spravl da je Yamaha TRA 9  tok narasla cena, pa sm malo brskal za alternativami. Sm naletu na CF, pa na podatek da ima za 12kek vse bombončke.

Če pa gledamo cenovno, je pa KTM trenutno zelo dober nakup glede na ceno\performance. Sam men vizualno ne potegnejo790\890. SA 1290 mi je pa zeloo všeč, pa, če cene na avtonetu držijo, je to vrhunski nakup.  Sam kaj ko me je ata premajhnega naredu.

za 12 kek bo tut transalpka 750 mela vse. Če se ne motim, bo tam nekje cena.

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

 12 kek bo tut transalpka 750 mela vse. Če se ne motim, bo tam nekje cena.

Ja, Honda se je kr izkazala. Pohvalno. Zelo.

No da zaključim. @DAMI34 glede na to da voziva Husqya, naju zaradi zaneslivosti CF moto ne bi smelo skrbet. :lol1:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MiNa said:

Ja strah je gospod in v strahu nas ves čas držijo, da nam poberejo € iz

Bom tako dejal. Pred leti sem imel štirikolesnik Loncin. Fake Jamahe 250. Razen plastičnih puš, končnikov ter kolena na uplinjaču ni bilo zamenjano. Bil pa je zlorabljen na terenu maximalno. Avto prikolico je vlekel za spravilo drv kar nekaj let. Cca 500 kubikov brez pretiravanja. Pet km gozdne koreninaste poti. Polavtomatski menjalnik. Še danes premika kamp prikolice in čolne na obali. 15 let je star in razen rednih domačih servisov brez težav. 
Pred 8 leti sem kupil štirikolesnik BRP. Takrat je začel CF moto z močno proizvodnjo svojih modelov. Bili so pol cenejši. Pokali okvirji, slaba kvaliteta plastike…skratka krš. Hitro so začeli z izboljšavo materjala ter kvalitete. Danes so enakovredni z renomiranimi znamkami kot je BRP, Polaris…in cenejši.

Kolikor je meni poznano imajo razvojni kader iz Evrope. Dizajnerje. Razvijalce…. 
V eni drugi temi sem Kmetu odgovoril, na čigavih valjih dinamometra so testirali njegovo novo vozilo pa bom še tukaj povedal, da se vam sanja ne, od kot vse prihajajo motorji ali vsaj deli za njih. Na valjih narejenih v naši firmi se testirajo vozila (motorji in avtomobili) narejeni v Evropi in Aziji. Del tudi v Ameriki. Le južne Amerike, Avstralije in Afrike ne pokrivamo. Tam pa tudi ni pomembne avtomobilske industrije. Ko dobim v roke načrte tudi vidim za koga in kam so namenjeni. 
Honda, Kawasaki, Yamaha????  Ne me basat. Made in 🖕🏼🖕🏼🖕🏼.

CF, Morrini, Kove… je za kupca, kateri bo vozil motor nekaj let. Priznam, da ni za takšne, ko prodajo čez leto dni in cenijo vrednost kot za novega, ker ima še nosilce kufrov, osnovno plato kufra, cevno zaščito in šus plato. 
Zakaj ga še nisem kupil? Ker me 13 let stara rajngla od Transalpke popolnoma zadovoljuje in nimam prav nobene želje po hi-tech novitetam na krmilu in pod sedežem. Pa še orginal made in Japan je😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, SAR-Solo Adventure rider said:

CF, Morrini, Kove… je za kupca, kateri bo vozil motor nekaj let. Priznam, da ni za takšne, ko prodajo čez leto dni in cenijo vrednost kot za novega, ker ima še nosilce kufrov, osnovno plato kufra, cevno zaščito in šus plato. 
Zakaj ga še nisem kupil? Ker me 13 let stara rajngla od Transalpke popolnoma zadovoljuje in nimam prav nobene želje po hi-tech novitetam na krmilu in pod sedežem. Pa še orginal made in Japan je😂😂😂

Vidiš, ravno sem tel @skalar36 odpisat, da zelo drugače gledava na zadeve, ker jaz kupim pa imam, on pa ne zna imet motorja dve sezoni. Če sem s Hondo ijn kawo komot žvel 10 let, Apriliji teče šesto leto lastništva, se ne vidim s CF/voge/sinis/ipd vozit 10 let. Ti si to obrnu direkt na glavo :D, pa še smiselno razložil. Jeba. 

2 hours ago, MiNa said:

Ja strah je gospod in v strahu nas ves čas držijo, da nam poberejo € iz tošelnov. :P

Veš kaj me zanima, a bi ti živel tam, in po njihovo? Ne žvimo tam, in če bi bila taka vešpa pri nas jurja, bi mel tri. eno razbito, eno vozno in eno za kose. Pa ni tako. Enostavno so to neprimerljive zadeve. 

 

3 hours ago, skalar36 said:

Še vedno jamrajo zarad vzmetenja.

Ti še komu kej verjameš? Če se ne grem pelat, ne verjamem. In pogosto, ko se vozim, razmišljam, a sem jez prav prebral? Najlepši primer ulice so haysovi žlajfi na BMW. čist isti klinc ko BREMMMBOOOO. Ampak niso meli prave nalepke in so morali dat nazaj BREEEMBOOOO. Zdej so pa super. Al pa RR motorji. A se ti zdi de so Nissin pa Tokico slabe bremze?  Ne, samo piše de so breeembooo res ful bolše. In so dali gor taprave nalepke. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Vidiš, ravno sem tel @skalar36 odpisat, da zelo drugače gledava na zadeve, ker jaz kupim pa imam, on pa ne zna imet motorja dve sezoni. Če sem s Hondo ijn kawo komot žvel 10 let, Apriliji teče šesto leto lastništva, se ne vidim s CF/voge/sinis/ipd vozit 10 let. Ti si to obrnu direkt na glavo :D, pa še smiselno razložil. Jeba. 

Veš kaj me zanima, a bi ti živel tam, in po njihovo? Ne žvimo tam, in če bi bila taka vešpa pri nas jurja, bi mel tri. eno razbito, eno vozno in eno za kose. Pa ni tako. Enostavno so to neprimerljive zadeve. 

 

Ti še komu kej verjameš? Če se ne grem pelat, ne verjamem. In pogosto, ko se vozim, razmišljam, a sem jez prav prebral? Najlepši primer ulice so haysovi žlajfi na BMW. čist isti klinc ko BREMMMBOOOO. Ampak niso meli prave nalepke in so morali dat nazaj BREEEMBOOOO. Zdej so pa super. Al pa RR motorji. A se ti zdi de so Nissin pa Tokico slabe bremze?  Ne, samo piše de so breeembooo res ful bolše. In so dali gor taprave nalepke. 

Uf. Ja res je. Težko mam motor 2 sezoni. Če je pa lajf tok kratk.... Husqa verjetno bo. Upam. 10 let mam lohk sam babo. Na motor se navadm v enem dnevu...

Glede vzmetenja... ja tko, jest dost bulm YT uporabnike, in ko jih več različnih pojamrajo, da ni dost nastavljivo, pol verjamem. Tud gledam enga tipa k se dost vozi, pa mu motor wobla. Standard vzmetenje. Ne mislim, da je vzmetenje zanič, daleč od tega. Bi pa pričakoval, da bi tolikem času zrihtal  to. Seveda, za normalno vožnjo je verjetno bogovsko. Za tiste, k se pa dost vozmo po DE pa...

Drgač pa..CF moto Na hrvaškem dajo 5 let garancije. V UK 4. No to pa je dobr podatk. Mal pojamrajo nad bremzami. Ampak to jamrajo, tko kot si napisu, na vseh motorjih. Na sport modu pravjo, da je mal živčn odziv, drgač pa ni večjih pripomb. NE vem no, v poplavi GSov, tega na parkplacu kuj najdeš...

PS: U Dojčland stane nov mal manj kot 10k. Rabljeni pa 9. Zanimivo, da je v Slo 12k. Zanimiv je tud to da je v DE Huska stala 14.5k ko so jih začel prodajat. Precej dražje kot v Slo. Zgleda, da trgovci mal po svoje nardijo.

 

Edited by skalar36
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, skalar36 pravi:

 

PS: U Dojčland stane nov mal manj kot 10k. Rabljeni pa 9. Zanimivo, da je v Slo 12k. Zanimiv je tud to da je v DE Huska stala 14.5k ko so jih začel prodajat. Precej dražje kot v Slo. Zgleda, da trgovci mal po svoje nardijo.

 

husa 14.200 je bila redna cena za Norden (če me spomin ne vara), sedaj je na 14.890.  Dvomim da bo 790 pod 13kek.

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

husa 14.200 je bila redna cena za Norden (če me spomin ne vara), sedaj je na 14.890.  Dvomim da bo 790 pod 13kek.

No. CF moto 800 kjerkoli sm gledal stane pod 10k € lih malo manj. Avstalija, IT, DE, UK.... Ne vem zakaj je vSLO toliko drag. 

Ja midva sva Husqija dobila kr poceni. Mi je pa en reku, da so jih v DE decembra prodajali po 12K. Zlo ugodno.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!