Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Big Py

Triumph Street Triple 765 (R, S, RS) 2017

Recommended Posts

DAMI34

aha RS

 

tri3_gallery960x700.jpgtri5_gallery960x700.jpg

Osnovnejša modela S in R sta bila sicer že razkrita, zato se bomo osredotočili na vrh ponudbe - RS. Kot pravijo pri Triumphu gre za najmočnejši, najlažji in najbolj elektronsko napreden Street Triple vseh časov.

Novi motor si je osnovo sposodil pri modelu Daytona, s brušenjem sten bloka motorja pa so delovno prostornino povečali na 765 kubičnih centimetrov. S starim 675-kubičnim motorjem si deli vsega 10% sestavnih delov, z novim motorjem iz Daytone pa 50%. Ob tem v primerjavi s predhodnjo verzijo tehta dober kilogram manj. Pridobil je za 16% več moči (121 konjev) in za 13% več navora. Za manj agresivnega odnašanja zadka pri pretikanju navzdol je dobil novo drsečo sklopko, prva in druga prestava pa sta občutno krajši.

Tehničnih novosti je kar precej. Začnimo z najbolj opazno, elektroniko. Street Triple RS je dobil nov 5-palčni barvni zaslon TFT, tehnologijo 'ride by wire', 5 nastavitev motorja, sistem proti zdrsu, 'quickshifter' (serijsko pri RS in opcijsko pri S in R) in večstopenjski ABS, ki omogoča tudi popoln izklop.

Oblikovno se drži smernic, ki jih je začrtal predhodnik, a je praktično povsem prenovljen. To sicer v celoti ne velja za okvir, saj je ta v večini popolnoma enak prejšnjemu, a nekaj trikov glede geometrije in medosne razdalje, naj bi naredilo čudeže. Zavorni paket je z eno besedo - vrhunski. Brembo M50, 4 batne čeljusti skbijo za pojemke podobne tistim iz prvenstva Superbike, zato se ne bo potrebno prav nič čuditi, če bomo ta motocikel pogosto videli tudi na stezi.

Za vzemetenje so spredaj poskrbeli pri podjetju Showa, zadaj pa to delo prepustili Ohlinsu. Omeniti velja še, da si enega od petih načinov delovanja motorja in nastavitev v celoti sam sprogramira voznik, v okviru nastavitev pa si lahko uravnava tudi vmešavanje sistema ABS.

Novi Street Triple RS bo na volji matirani srebrni in metalik črni barvi. Ceno bodo pri Triumphu razkrili v mesecu Februarju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Mediji o tem praktično ne poročajo več v pogojniku, pogodba naj bi bila že podpisana. Je pa res, da še ni bilo uradne besede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Py

Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/

Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tole s slovenskimi cenami je bilo že večkrat obdelano. Baje je problem, ker slovenski distributer je nekako podrejen avstrijskemu, torej je najmanj en člen v verigi več. Ko sem jaz gledal v Italiji, bi določene modele lahko dobil tudi 30% ceneje. Potem se ne gre čuditi manku Triumphov na slovenskih cestah.

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
John2005

Je pa zanimivo, da imaj orecimo cene ce Explorerja 1200 podobne italijanskim, npr Speed Triple pa je občutno dražji. Torej je to malo tako tako. Res škoda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Hm, ja, morda po uradnih cenikih. Hitro iskanje po trgovcih pove, da Explorerja XC v Sloveniji dobiš za 18.590, takoj čez mejo pa za 13.900 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 12. 1. 2017 at 15:54, MARJA pravi:

... in govori se, da naj bi s to mašino v sezoni 2019 bili opremljeni dirkalniki Moto 2.

 

Ob 12. 1. 2017 at 16:47, Rocky pravi:

Živi bili pa vidjeli. Kar se tega tiče sem malo skeptičen. Je pa povsem možno. Res pa je, da so ti agregati hudičevo dobri, trpežni, vzdržljivi. Kot je res, da je ta RS lep kot kurba in poleg Speeda, zame najlepši naked polek Norton Commanderja.

http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2

British bike firm Triumph is set to take an incredible leap forward, when it signs a deal to build the control engine for the Moto2 championship from 2018. The Hinckley firm will take over from Honda and its CBR600RR engine, with an all-new 750cc triple engine – about to be launched next week in the new Street Triple naked roadbike. - See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news-detail/triumph-set-to-sign-engine-supply-deal-for-moto2#sthash.RAl1404h.dpuf

ne vem no..men se zdi da bodo dobavljali agregate že 2018 .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

eh ko nikol ne veš kaj je mislil s tistim "from 2018" ..a s sezono ali po sezoni.. bodo imeli vsaj čas za razvoj..

je pa zanimivo - street ima oznako 765 ..moto 2 bo pa kao 750.. ni nujno , da bo agregat enak..

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 13. 1. 2017 ob 13:59, Big Py pravi:

Res je. Ne vem če si pri nas v SLO bedake delajo (tako uvozniki, kot država z davki) iz nas ali imamo res tako visok standard. Na netu sem zasledil da je znana cena za osnovni model, ostale ne, ta je v UK 8000 funtov (nekje 8800 EUR). Pri nas ta osnovni stari model 10k, se pravi bo novi 11k, toj 2000+ razlike, pa niso normalni. Tukaj povzamejo ceno

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/triumph-street-triple-s-r-a2-lrh-2017-new/

Na hitro primerjava z konkurenco. V 2017 prihaja prenovljena MT09. cena trenutne 8600, glede na to da nova dobiva nastavljivo vzmetenje, drsečo sklopko, quicksifter, ter nekaj motornih map, predvidevam da bo cena okoli 9,5k eur. Neposredno je verjetno v konkurenci z ST R. Trenutni je 11k, novi bo verjetno blizu 12. Spet 2,5 k razlike. Kakšnega jurja pa pol bi ga morali poceniti, pa bi bil dobra konkurenca ostalim.

street triple r je dražji v angliji 900gbp .. ponuja pri vzmetenju in zavorah veliko več od yamahe , ki ima edino prednost višji navor.. koliko pa je ta pomemben pri tem tipu motorjev pa itak vemo..

yamaha ima 115konjev pri 10000 , street r 118 pri 12000 .. s tem , da ima mt 92ccm več..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!