Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

9 hours ago, gift said:

....ko prebiram, da kupiš motor za 15 jurjev + in potem sam vlivaš drugo olje, ker je menjalnik trd in škrta,melje pri originalnem olju,...potem se res sprašujem kaj ti mora dogajat v glavi, da ti kljub vsemu še vedno vse pomeni propeler na keslu :lol1:

No če bi vedu kaj je ta znak, nebi kvasu takih... naj ti dam hint: ni propeler in oglej si bavarsko zastavo. Potem pa seštej 1+1 in boš dobil odgovor. 

Zaenkrat ne mislim ulivat drugega olja, dokler ne bom 100% prepričan, da je krivda v olju. Kar se tiče pa motorja, pa ima ta edini vso željeno opremo, kar druge znamke nimajo ali pa se motorjev sploh niti videt ne da, kaj šele naročiti za uspešen začatek sezone (ja ktm je bil v konkurenci, ampak niti enega modela v salonu, ko vprašam kako je glede naročila mi reče, da moram naročiti že decembra, ampak se lahko zgodi, da bo šele v drugi polovici leta motor tu, ker imajo precej omejeno proizvodnjo...). 
Nisem kupu BMW-ja zaradi znamke same, ampak zaradi celega paketa opreme in celotne skuponosti, ki je na voljo tudi po prodaji. Poleg nakupa motorja in opreme, nudijo tudi veliko izobraževanja, treningov in seveda kar nekaj srečanj vsako leto. Če bi kak japonc kaj takega ponudu na cenejšem in manj kubičnem motorju bi ga kupu takoj, tako pa prideš v trgovino pa cela žalost tam, če sploh imajo kak motor za pokazat... 

20 hours ago, Someone12 said:

Če te še vedno muči da gre zlo na trdo ko šaltaš gor malo levo nogo premakni naprej da dobiš večjo moč za pretikanje gor. Sploh ko pretikaš v višjih obratih ter s precej odprtim plinom rabiš bit še malo bolj odločen... Mogoče ti bodo šifter tudi malo naštelali na servisu in bo lepše pretikal.

Na neasfaltni podlagi je tudi precej uporaben - tam pa lahko tut že iz prve pretikaš s šifterjem - lepše prešalta ker kolo zavrti v prazno zaradi podlage...  :)

Skratka, ostali so lepo napisali kako in kaj: ko šaltaš gor naj motor pospešuje, ko šaltaš dol naj agregat bremza... to je to, malo prakse rabiš da najdeš prave delovne obrate za kvikšift pretikanje in bo ok...
 

Ja za gor mi je uspel, 4+k obratov in vsaj 50% gas in dela precej ok. 

Navzdol je pa še vedno trd k budala in se bojim da bom samo menjalnik uniču za brezveze... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Tepko said:

Ja za gor mi je uspel, 4+k obratov in vsaj 50% gas in dela precej ok. 

Navzdol je pa še vedno trd k budala in se bojim da bom samo menjalnik uniču za brezveze... :(

Šaltanje navzdol: SKORAJ hkrati odločno odvzemi plin in pritisni stopalko. SKORAJ pomeni >= 0,5 sek. Če zamudiš, uporabi sklopko. Prav zaradi tega sem pisal, da je (po moji izkušnji) uporaba šifterja tik pred ovinkom lahko tvegana.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, videl si quick shifter v opremi in pomislil, da bo to sekvenčno šaltanje ko pri ferrariju, al pa celo DCT na ceneni Hondi NC :) gumbek na krmilu, klik, klik, klik...ah... motorček za 7 jurčkof da to ima? ki spije le 3 litre...

2016-automatic-motorcycl.jpg

nena morš verjet kak je to nareto, a ne :) 

No, kak je pa v praksi nedodelano pa si sam spoznal. Da ne govorimo o ostalem...

Pri japoncu se čudiš v drugo smer, kaj vse omogoča za smešno ceno napram precenjenim premium znamkam.

Japonca kupiš kar "preko spleta", ne rabiš hodit gledat, ne probat, že 2x tako naredil in vedno pun pogodak. 

p.s.

in kakšen opreme naj ne bi drugi imeli? hm... takih quickshifterjev ne dajejo gor, to je itak jasno

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole kar vi govorite da je kuikšifter pri bmw-ju to imam jaz že 15 let v roki, ker če se to uporavlja kot pišete je to nič drugega kot pesek v oči :)

Drugače pa Tepko ne vem kaj ti ni bilo všeč v as- domžale razstavljene imajo praktično vse honde in ducatije kar jih tovarne premorejo ( dobr ravno cel naborn kros motorjev nimajo ampak tudi ne vidim smisla v tem...

Ko že govorimo.o opremi africa twin ti ponuja pravi avtomatski menjalnik če si že želel neko pol avtomatiko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim da ga ni junaka, ki bi imel tako razvito zapestje in tako hitre prste, da bi prešaltal ko quickshifter. Ni to F1, je pa zadeva za prehitevanje odlična. Za turistično vožnjo je bolje kupiti avtomatika.

Še moj komentar glede salonov. Sem bil v treh. V prvem ni bilo nikogar. V drugem so rabili natanko 20 minut da so me ogovorili. V tretjem me je na vhodu ena ženska tako gledala kot, da bi ji požrl otroke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pa lahko šaltaš brez sklopke in quickšifterja, poleg tega pa pri tako prezmogljivih in prožnih motorjih

p.s. kaj ti se z gsko ne voziš turistično? ampak tekmuješ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

saj pa lahko šaltaš brez sklopke in quickšifterja, poleg tega pa pri tako prezmogljivih in prožnih motorjih

p.s. kaj ti se z gsko ne voziš turistično? ampak tekmuješ?

Snecer to so sami bivši drekači :D aja dirkači se napiše :)

 

Aja pa še tole - takole jaz vidim voznike GS-ov. 

 

Če je tole bistvo motorja in vožnje z njim potem res ni vredno razglabljat... Za pravo avanturo ne rabiš vse te ropotije - ker prava avantura je ravno tista kjer si prepruščen sam sebi. Poleg tega drugega kot odvračanje pozornosti tako ne vidim na vsej tej ropotiji.

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentira naj tisti, ki je vozil ne bral. Sem pred slabimi dvemi leti vprašal za tipke na ključu, pa je forum GS LC za 14 dni utihnil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kawl pravi:

Snecer to so sami bivši drekači :D aja dirkači se napiše :)

 

Aja pa še tole - takole jaz vidim voznike GS-ov. 

 

Če je tole bistvo motorja in vožnje z njim potem res ni vredno razglabljat... Za pravo avanturo ne rabiš vse te ropotije - ker prava avantura je ravno tista kjer si prepruščen sam sebi. Poleg tega drugega kot odvračanje pozornosti tako ne vidim na vsej tej ropotiji.

in zadeva spet nedodelana, lepo bi dali not še pravo navigacijo, da se rešijo še ene navlake na cockpitu, tako pa je brezveze, morebiti le v povezavi s telefonom, da posreduje podatke, spet polizdelek.

pred 11 minutami, alfa155 pravi:

Komentira naj tisti, ki je vozil ne bral. Sem pred slabimi dvemi leti vprašal za tipke na ključu, pa je forum GS LC za 14 dni utihnil.

pa se tebi zdi normalno, da se voziš po dvorišču servisa? :) kakšne tipke na ključu? zakaj jih rabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor bi se vozil brez vse te dodatne opreme popolnoma enako.

To lahko trdim zato, ker sem do pred kratkim imel dva enaka motorja serije F iz bavarske "delavnice", noja narejena sicer nekje, kjer je nomalen dnevni obrok pest riža.

Eden z vso možno opremo (za celo abecedo črk) drugega pa "golega" ampak na cesti se peljeta popolnoma enako.

QS je tudi pomoje ne tič ne miš. V primeru omejitve (poškodovana roka, noga) in velike želje po vožnji motorja bi mogoče res iskal v kakšni drugi motohiši, kjer ponujajo avtomatski menjalnik brez sklopke.

Dirkanje pa za na cesto tako ni. Od tam tudi izvira to "cudo tehnike" kjer so pomembne stotinke.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je pri celi zadevi, da po eni strani folk hoče prestave in šaltanje, ker je to pol pravi motor, po drugi strani hoče čimmanj šaltat, sklopko tudi mora met, da je pravi motor, a šaltali bi brez sklopke.

Zdaj pa razumi kdor more :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

in zadeva spet nedodelana, lepo bi dali not še pravo navigacijo, da se rešijo še ene navlake na cockpitu, tako pa je brezveze, morebiti le v povezavi s telefonom, da posreduje podatke, spet polizdelek.

pa se tebi zdi normalno, da se voziš po dvorišču servisa? :) kakšne tipke na ključu? zakaj jih rabiš?

Ključ ima dve tipki. Eno za vklop alarma in eno za izklop alarma. Alarem se nastavi v meniju. In se samodejno vklaplja. V navodilih pa ni bilo nikjer pred dvemi leti zakaj sta ti dve tipki. 

Po dvorišču se nisem nobenim vozil. Samo pred svojim. Ko sem kupoval moped me niso j... pet posto. Mogoče delujem tak siromak, ki je iz honde prešaltal na "meseršmita"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, alfa155 pravi:

iz honde prešaltal na "meseršmita"

Dobrodošel!

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je neumnost dajat take vsote za moped. Ampak to je bila samo moja nagrada meni za preživeto nesrečo in trud ki sem ga vložil vase.

Kolebal sem Honda, Ducati, Bmw. Na "žalost" je Gsa prevladal. Ni mi žal. Ima pač vso navlako katero sem želel. Ostali je niso ponujali.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Si reklamo delaš :) 

pred 8 minutami, alfa155 pravi:

Ključ ima dve tipki. Eno za vklop alarma in eno za izklop alarma. Alarem se nastavi v meniju. In se samodejno vklaplja. V navodilih pa ni bilo nikjer pred dvemi leti zakaj sta ti dve tipki. 

Po dvorišču se nisem nobenim vozil. Samo pred svojim. Ko sem kupoval moped me niso j... pet posto. Mogoče delujem tak siromak, ki je iz honde prešaltal na "meseršmita"

si reklamiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42 minutes ago, Kawl said:

... Za pravo avanturo ne rabiš vse te ropotije -....

Za pravo avanturo, pravzaprav, tudi motorja ne rabiš. :wallbash:

 

Za nekatere je avantura že če se telefom izprazni.  :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Snecer said:

Si reklamo delaš :) 

Seveda, zakaj ne, če obstaja bolj konstruktivna in podkovana skupina lastnikov BMWjev? 

14 minutes ago, alfa155 said:

Ključ ima dve tipki. Eno za vklop alarma in eno za izklop alarma. Alarem se nastavi v meniju. In se samodejno vklaplja. V navodilih pa ni bilo nikjer pred dvemi leti zakaj sta ti dve tipki. 

Navodila za alarm so posebna knjižica. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Si reklamo delaš :) 

si reklamiral?

Sej dela

pred 13 minutami, motolover pravi:

Seveda, zakaj ne, če obstaja bolj konstruktivna in podkovana skupina lastnikov BMWjev? 

Navodila za alarm so posebna knjižica. 

Očitno jih nisem dobil zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, MiNa said:

DWA6 no secrets...

Očitno je navodila za alarm iskal v knjižici motorja. Če je kupil novega jo je dobil zraven, če ne, je prejšnji lastnik pozabil dati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Očitno je navodila za alarm iskal v knjižici motorja. Če je kupil novega jo je dobil zraven, če ne, je prejšnji lastnik pozabil dati.

Kupil sem novega. LC-ja zraven ni bilo posebej navodil. Tut pomagat ni nihče znal. Sem sam ugotovil potem vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, motolover pravi:

Na teh facebook straneh poveš lastnikom GS-a nekaj dejstev in ker tehnicno moderator ne prode v štih s tabo beri pomanjkanje znanja te iz strani izbrišejo. To je potem kur.. od pomoči. Promoviraj kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!