Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

Razmišljanje.

Na kamionih, traktorjih, avto motor sperdaj pogon zadaj so kardani zunaj. Niso zaprti v nihajko in z njimi ni nič narobe, da so zunaj.

Delujejo in se kvarijo kot vse ostalo. Površinska rja ne spremen življenske dobe kardana. Ripne je dobro imet namazane.

Na kaj torej vpliva ta površinska rja. Na zaprte ležaje v križih? Ali samo nakazuje na vdor vode, ki pride do igličastih ležajev v križih in jih tako uniči?

Kakšna razlaga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, hitrii pravi:

takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta

na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km

gumice še prve in brez  pošodb

20180730_085203.jpg

Slej kot prej bi bi potreboval asistenco in imel pokvarjeno potovanje....

Je bilo nekaj besed na temlem forumu o  "šušmarjih", ki vijačimo in servisiramo sami "doma". Tale del na sliki v 90Kkm ni videl masti. 

Pri prvi seriji 1200 modelov (05-06) ni bila predvidena menjava olja. Kdor se ni zanašal na nemško zanesljivost in sam opravil kar ni bilo predvideno, težav ni imel.

So se pač ušteli (niso se prvič in tudi ne zadnjič, F850...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, MiNa pravi:

Slej kot prej bi bi potreboval asistenco in imel pokvarjeno potovanje....

Je bilo nekaj besed na temlem forumu o  "šušmarjih", ki vijačimo in servisiramo sami "doma". Tale del na sliki v 90Kkm ni videl masti. 

Pri prvi seriji 1200 modelov (05-06) ni bila predvidena menjava olja. Kdor se ni zanašal na nemško zanesljivost in sam opravil kar ni bilo predvideno, težav ni imel.

So se pač ušteli (niso se prvič in tudi ne zadnjič, F850...).

sj sem jo tut potreboval

dodobra mi je spremenilo potovanje

glede na to da je bil na vsakih deset tisoč na pooblaščenem servisu bi verjetno kot izkušeni v ( """ ) lahko preverili stanje krdana še posebej če vsakih 20tisoč naročiš pregled kpl. motorja

tako pač je na pooblaščenih servisih

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je "sveta krava" pred leti pustila na cesti po rednem servisu. Menjali so mi filter goriva na 50Kkm v Romuniji je "krepala" črpalka za gorivo.

Zato sem se pa odločil, da pred vsakim potovanjem SAM pregledam in opravim vse potrebno. Dva mopija prevozila do Gruzije in nazaj BP.

No ja moja:inlove: je ponesreči med vožnjo fotografirala in izklopila stikalo v sili. Ker je kombiniran z gumbom za zagon motorja sva kasneje ugotovila, da je panika odveč in je vse OK.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nerodno napisal,  rabil bi še momente pri menjavi spedbje gume,  se pravi vijak na osovini in "varnostni" vijak.

Popravljeno . Popravil AlesD
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, AlesD pravi:

Sem nerodno napisal,  rabil bi še momente pri menjavi spedbje gume,  se pravi vijak na osovini in "varnostni" vijak.

2016 R1200 GSA:

 

gsa.jpg.7428f9a78d611a18b24eecd5bd99cf81.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 8. 2018 ob 22:59, hitrii pravi:

takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta

na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km

gumice še prve in brez  pošodb

20180730_085203.jpg

povsem je pobran

servisiran ne pomeni, da so ga kaj narazen jemali in mazali

verjetno slab material, da je tako obrabilo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, HyperJack pravi:

Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala

To se preverja samo na motorjih, ki se ga dejansko tudi kaj vozijo po cesti....pri motorjih, ki samo v garaži čičajo, kontrola ni potrebna :naughty:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, skalaprava pravi:

To se preverja samo na motorjih, ki se ga dejansko tudi kaj vozijo po cesti....pri motorjih, ki samo v garaži čičajo, kontrola ni potrebna :naughty:

 

Hja, pomojem, ga večkrat operem in je zaradi tega moker, kot vas, ki se vozite ujame dež...

Verjetno vam tudi podatek pove, da sem se letos vozil 4 x in 4 x pral...pač ne more umazan v garažo..zato me skrbi, da je notri vse zarustano :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Hja, pomojem, ga večkrat operem in je zaradi tega moker, kot vas, ki se vozite ujame dež...

Verjetno vam tudi podatek pove, da sem se letos vozil 4 x in 4 x pral...pač ne more umazan v garažo..zato me skrbi, da je notri vse zarustano :P

kardan nima luknjice, da bi voda ven stekla oziroma se vlaga not nabira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kater ride mode kaj uporabljate na svojih GS-ih? 

Jz sm ugotovu, da mi je dynamic še najbolj, edin gas je včasih mal preveč odzivn v ovinkih, drgač pa mi je fajn trše vzmetenje, greš lohk precej hitrej edin rit te prej boli :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od okolice in počutja. Po Dolomitih in jadranki Dynamic, na dopustu oz. na potovanjih Road.

Rain ne uporabljam, niti po dežju.

Enduro.... ne povem :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Tepko said:

Kater ride mode kaj uporabljate na svojih GS-ih? 

Jz sm ugotovu, da mi je dynamic še najbolj, edin gas je včasih mal preveč odzivn v ovinkih, drgač pa mi je fajn trše vzmetenje, greš lohk precej hitrej edin rit te prej boli :) 

Kateri letnik imaš? Do 16 so imeli vzmetenje ročno nastavljivo: soft, normal in hard in si ga nastavil za vsako mapo posebej. S Pro ključkom si nastavitev tudi zapomni. Tako imam na dynamic v hard, road in rain v normal, obe enduro nastavitvi pa v soft. Rain je kar uporabna z enduro gumami v dežju, pozimi v mokrem pa s kakršnimikoli gumami. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letošn letnik. 

Če na levi strani tapkam po gumbu za bs in vzmetenje samo pokaže kaj imam nastavljeno, nastavlja pa ne vem kak, tak da samo 4 programi trenutno. Bi si naredu en program trdo vzmetenje, normal odzivnost mašine in isto abs in TC kot je na road. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mau za intermezzo, ker s kravo se nic  ne da.... jajca pretezka :smoke:

74CC0EB6-AB3A-45D1-A680-B0D755C09FE5.thumb.jpeg.0e72a42eebc43ab28e1f5cc17ffa547a.jpeg

... al se pa da ce so vsa jajca na krovu ustrezno uravnotezena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, MdAzz said:

...ko bi se jest tko znal peljat...

Trening

Vaja dela Vajenca...MOJSTRI SE RODIJO  

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!