Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

pred 5 urami, bmwr1200gs pravi:

Vem, da je vzrok vdor vode. Stari gs-i so imeli s spodnje strani odprtino, tako, da je voda lahko odtekla, novi pa tega nimajo.Sprašujem, če je že kdo imel ta problem in kako je bilo z garancijo.

Meni so v garanciji ( jasno) na 6000 km zamenjali gumico. Prijatelju na cca 20000 kardan in gumico. Malo sem presenečen glede tega. Ni pranje pod pritiskom, ampak kardan gumico pobrusi, če se ta posede. Vsaj tako je rekel mehanik. Letos bomo neredili nove km, pa da vidimo :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. ;)

 https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial!

Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost?

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, motolover pravi:

Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. ;)

 https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial!

Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost?

 

 

 

 

 

Jaz pa pravim tako:" Dragi BMW, če misliš, da te bom šravfal po vsaki luži si se zajebov. Te raje javno zažgem"

Ta motor stalno "dopolnujejo" in, da bi ga motilo malo vode?????? Uredijo naj tesnenje, pa bo. :):)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, BLACKACES pravi:

Jaz pa pravim tako:" Dragi BMW, če misliš, da te bom šravfal po vsaki luži si se zajebov. Te raje javno zažgem"

Ta motor stalno "dopolnujejo" in, da bi ga motilo malo vode?????? Uredijo naj tesnenje, pa bo. :):)

 

Mogoče premalo spremljam ta forum, ampak vseeno:  končno eden, ki pove, tako kot se gre. Če te plačam, potem pa še vozi.

Saj s tem ne mislim, da mora biti bolj trpežen kot lojtrn voz in da bi lahko preživel brez ustreznega vzdrževanja, ampak da ga po vsaki luži z fenom sušiš, je pa tudi too much.

Tudi hišna pomočnica, ko neha z vsemi "obveznostmi" , dobi odpoved. :fyou:

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne govorim o lužah, ampak prečkanju vode in padanju vanjo. 

Mimogrede, motorji servisirani pri Romanu v Cosmosu nimajo teh težav, ker on pri vsakem servisu pregleda in po potrebi namaže, v Grosupljah delajo po navodilih BMWja, ki pravijo, da se olje zamenja na 20.000km, gledanja pod manšeto pa izven tega intervala ne omenjajo in tega tam tudi ne delajo.  Zato sem tudi vprašal kje je motor servisiran. 

Zakaj BMW trmasto vztraja pri pregledu in menjavi olja na 20.000km, mi ni jasno. Moj ima to opravljeno na 10k in vmes še pregled pod manšeto, če se mi zdi potrebno zaradi take uporabe. No to nek baubau, to jemljem kot redno vzdrževanje. Pogledaš spodaj in namažeš tam kjer tesni manšeta in teraj dalje. To lahko vsak naredi sam v par minutah.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, motolover pravi:

Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. ;)

 https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial!

Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost?

 

 

 

 

 

takle postopek nebi škodoval cca. vsakih 20000km pri nobenem kardanu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎28‎. ‎02‎. ‎2017 ob 23:03, motolover pravi:

Mimogrede, motorji servisirani pri Romanu v Cosmosu nimajo teh težav, ker on pri vsakem servisu pregleda in po potrebi namaže, v Grosupljah delajo po navodilih BMWja, ki pravijo, da se olje zamenja na 20.000km, gledanja pod manšeto pa izven tega intervala ne omenjajo in tega tam tudi ne delajo.  Zato sem tudi vprašal kje je motor servisiran. 

Zakaj BMW trmasto vztraja pri pregledu in menjavi olja na 20.000km, mi ni jasno.

Ker je brez vzdrževanja, seveda :slap:
Potrjujem zgoraj napisano glede ne-podmazovanja. Prejšnji model ('08), torej z odprtino, je brez vzdrževanja zdržal točno 70k km (vedno redno servisiran na uradnem servisu + extra pred in po daljših dopustih; po enem (bolj vlažnem) smo jih celo PROSILI, da ga podmažejo - seveda zaman).

Popravljeno . Popravil 3nity
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jaz zahtevam in seveda plačam morajo to narediti tudi če ni v servisnem planu. 

Če ne,  menjam servis. Problem je samo če lastnik ne ve kaj je potrebno narediti. Serviser pa tudi ne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Quest pravi:

Če jaz zahtevam in seveda plačam morajo to narediti tudi če ni v servisnem planu. 

Če ne,  menjam servis. Problem je samo če lastnik ne ve kaj je potrebno narediti. Serviser pa tudi ne.

Jaz sem letos na 6000 dodatno zahteval še menjavo olja v diferencialu in podmazovanje omenjenega sklopa. Med posegom so odkrili še strgano gumico.... motor je bil servisiran v Avtovalu. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola. Zamenjali so mi kardan in obe manšeti. Spodnja baje, da ima drugačen oprijem kot prejšna "izboljšan". Je bil pa kardan kar precej rjast, tako, da s časom, če tega ne bi odkrili bi nastal luft na križih kardana.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov,  po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta.  Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. 

Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo.

Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? 

Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta.

Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve.

lp,andrej

Popravljeno . Popravil brain2k
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, brain2k pravi:

Pozdravljeni,

leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov,  po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta.  Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. 

Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo.

Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? 

Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta.

Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve.

lp,andrej

Čist normalno, škrta kot da bo pol mašine odpadlo, se navadiš....al pa tudi ne, jaz naprimer se še kar nisem. 

Manj bo škrtalo, če boš bolj odločno prestavljal. Meni načeloma ta odločnost deluje in se kar pozna. Sej ko spoznaš motor potem gre...ampak pride tudi trenutek ko nisi najbolj odločen...pol pa misliš, da bo menjalnik razpadel...

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, brain2k pravi:

Pozdravljeni,

leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov,  po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta.  Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. 

Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo.

Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? 

Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta.

Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve.

lp,andrej

preden se odpre novo temo, se poišče če že oobstaja:

premikam!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, brain2k said:

Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? 

Sick shifter na boxserju dela precej grobo,tako da te bo ravno tako srce bolu.Sem imel prej tri K-je kjer je to delalo bistveno bolje,se bo treba pac navadit na malo bolj grob menjalnik.Letosnji boxserji imajo izboljsan menjalnik tako da se lepse salta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, brain2k pravi:

Pozdravljeni,

leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov,  po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta.  Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. 

Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo.

Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? 

Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta.

Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve.

lp,andrej

BMW boxerji so zmeraj imel škrtajoč menjalnik. To je pač "klasika" od WW2 naprej. Boljš da, škrta kot pa da ne. Ko ne bo več škrtal, bo nekaj zelo narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Tjažo pravi:

BMW boxerji so zmeraj imel škrtajoč menjalnik. To je pač "klasika" od WW2 naprej. Boljš da, škrta kot pa da ne. Ko ne bo več škrtal, bo nekaj zelo narobe.

Meni ni škrtal nič ! l 2012. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
pred 12 minutami, Snecer pravi:

steklo al pleksi? :) 

Če si že ravno dlakocepec - material je PERSPEX

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!