Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

AK84
pred 6 urami, 3nity pravi:

Kovček in nosilec si kupil pri njih (BMW) ali sta aftermarket? Upam, da ti niso prodali originalne dodatke in računali montaže..

Spodaj imaš citat s foruma o Selmarju:

Vse sem kupil njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Aftermarker ali "original" v čem bi morala bit razlika pri montaži?

Čas je čas in vedno se plača...

Sicer sem za vse servise do sedaj, (10Kkm) kjer je predpisano kaj se menja in kaj kontrolira plačal 130€. Pri kontroli ventilov pa 320€. (800ccm Rotax) Nikoli ni bilo urne postavke, ampak točkovano delo. V primeru dodatnih zaščit na motorju je točkovano z več točkami.

Ja čas se plača.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

To je cena v "okolju" kjer je delo CENJENO, pri nas bi moral pa vsi delat za minimalno plačo.

Iz računa je razbrati, da je delo cenjeno 2,6krat več kot deli, kaj pa pri nas?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Ko sem peljal v NJ k1300s na prvi servis na 1000km me je na rit vrglo, 400 plus drobiz dolarjev, vse kar z rokami nardijo je drago za popizdt in to bilo kaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Zato bi si pri nas,  pri takih cenah večinoma sami šraufali.   Konkurenca znižuje cene - a ni to kapitalistično načelo.  :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84

Na mojem GS-ju imam vgrajen quickshister. Zadeva se mi zdi zelo uporabna pri prehitevanju, pri bolj lagani vožnji se mi zdi pa dokaj neuporabna stvar. Imam pa težavo, da mi pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. prestavo nekje med 2500 in 4000 obrati kljub uporabi sklopke večkrat (ne vedno) menjalnik zaškrta. Se je komu to že kdaj dogajalo in ali je za to lahko  vzrok QS? V navodilih sicer piše, da se QS ob uporabi sklopke izklopi, vendar v to nisem povsem prepričan, saj se mi je že večkrat zgodilo, da je motor pri prestavljanju na dol kljub stisnjeni sklopki sam dajal vmesni gas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred 9 urami, AK84 pravi:

Na mojem GS-ju imam vgrajen quickshister. Zadeva se mi zdi zelo uporabna pri prehitevanju, pri bolj lagani vožnji se mi zdi pa dokaj neuporabna stvar. Imam pa težavo, da mi pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. prestavo nekje med 2500 in 4000 obrati kljub uporabi sklopke večkrat (ne vedno) menjalnik zaškrta. Se je komu to že kdaj dogajalo in ali je za to lahko  vzrok QS? V navodilih sicer piše, da se QS ob uporabi sklopke izklopi, vendar v to nisem povsem prepričan, saj se mi je že večkrat zgodilo, da je motor pri prestavljanju na dol kljub stisnjeni sklopki sam dajal vmesni gas?

med gas ostane, izklopi pa se "izklop vžiga"...za gor šaltat.

Za škrtnje pa je največkrat bil/je vzrok prenežna nogica, spoh 2. 3. prestava, zaradi nizkih vrtljajev.

Ker vemo s kje izvira QS , nam je jasno da deluje idealno pri polnem plinu in visokih vrtljajih.

Lahko pa da se motim in je potebna t.i. osnovna nastavitev..servis

Share this post


Link to post
Share on other sites
_luke_

Kolega kupuje Navigacijo V če slučajno kdo prodaja??

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84

Spet jaz 😃. Kake tanke torbe imate zmontirane. Original ali se kaj drugega uporabnega dobi pa seveda kolikor toliko praktično za odstranit, kadar je potrebno naliti bencin?

 

Hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MdAzz

Moram tole frustracijo delit - ravnokar sem šel gume pumpat - pa ker idiot si je zmislu raven ventil dat na špriklaste feltne??? Pa to si prste polomiš, ko hočeš napumpat. Prec h kitajcu po kotni nastavek za pumpat!

Edited by MdAzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Pravkar iz servisa, prevoženih 13200 km. Prodam.

Brez ene praske, kdor najde prasko mu spustim ceno še za 200 € :D

Dodatno nameščena oprema:
Podblatnik PUIG
Zaščita sprednjega pokrova mašine SW-MOTECH
Podaljšek sprednjega blatnika MACHINEART
Zaščita cilindrov MACHINEART
Zaščita hladilnika EVOTECH
Zaščita sprednjih vilic
Zaščita nihajke
Stabilizator vizirja SW-MOTECH
Širše podnožje tačke SW-MOTECH

dsc9162.jpg

img20190208170908.jpg

img20190208170919.jpg

img20190208170932.jpg

img20190208171015.jpg

img20190208171042.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

A je ta vozil samo po tepihu? Ker moj še nov ni bil tako čist. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 2 urami, ftp pravi:

A je ta vozil samo po tepihu? Ker moj še nov ni bil tako čist. :)

Malo ljubezni pa redno čiščenje, pa je lepo ohranjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp
22 minutes ago, HyperJack said:

Malo ljubezni pa redno čiščenje

Jaz pa to malo obrnem...

...malo čiščenja in redno vozit  🤩

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      mene bolj zanima, kolk je šlo tole pred nesrečo? 
    • DAMI34
      lej, ti povem moj primer, 4 tedne je rabila "češpljica" za opravičilo. Pa še takrat mi je mal najedala, da je morala dat xsaro popravit, ker jo je mož napizdil. In DA kot veš, sem pred zakonom nedolžen, čeprav Borči meni drugače. Tudi v zgornjem primeru, zna bit kazen nekomu, ki je izsilil prednost in drugemu, ki je kršil max dovoljeno hitrost. Zdaj, kolk jo je, je druga zadeva, ampak smatram, da nihče nima pravice da te zgazi, če voziš 90 na 60 omejitve. Ampak to je sam moje mnenje, ki je pristransko. In da moralistom zaprem gobec: Vozim kombi, več kot 2 jurja tedensko, pa se živ požrem če spregledam pijanega pešča, butastega šoferja in nekoliko prehitrega motorista.
    • maus
      ti si napisal, kje jo izbereš in ne kaj na njej piše ... jao jao..  ni še .. ga bom vprašal  
    • Snečer
      Ga je pošolal  
    • Snečer
      Je dilema, al bojkotirat in denar ostane državi in gre za podkupnine, provizije in tako ne pride k tistim, ki ga rabijo, Ali podpirat pohlepne turistične ponudnike, ki bodo nudili storitev na bon tudi pod nivojem in preplačano, Ali pa naganit državo in pohlepneže ter nekako cuznit novec in ga "pošteno" razdelit.
  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!