Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

ftp
8 minutes ago, AlesD said:

Pirelli Batllax

To pa je neka čudna kombinacija 😲

 

Battlax je Bridgestone

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlesD
pred eno uro, ftp pravi:

To pa je neka čudna kombinacija 😲

 

Battlax je Bridgestone

Imaš prav! Si oprostim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti
Ob 19. 7. 2019 ob 18:25, John2005 pravi:

Katere bi bile najbolj "športne" gume za GSa. Vzdržljivost me ne zanima. Samo da res dobro držijo.

Conti Road Attack 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
hribuc
On 7/19/2019 at 6:25 PM, John2005 said:

Katere bi bile najbolj "športne" gume za GSa. Vzdržljivost me ne zanima. Samo da res dobro držijo.

Pirelli scorpion trail II men osebno najbolš gume do zdaj pa sm jih že kr neki zradiral

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Trail 2 sem imel samo en komplet (nato sem motor prodal) ampak lahko rečem, da je bila to edina guma, ki se je lahko primerjala z meni najljubšo Conti TA2. Če ne bi videl napisa, ne bi vedel, kaj imam nataknjeno za razliko od Metzeler Tourance Next, EXP, Michelin Anakee 3, da ne omenjam Dunlop TR91...

Skratka za moj okus sta Pirelli in Conti tam tam, ostalo me ni prepričalo.

Izrazito športnih pnevmatik pa 19 colskih ni za dobiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
John2005

Hvala za infote. Škoda ko nekdo ne naredi res pravih radirk za te dimenzije. Sem gledal tudi karbon feltne teh dimenzij pa jih nisem najdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
John2005

Jest mam za scramblerja. Pač en projekt sem si zadal kako bi zadevo naredu čim bolj vozno. Zanima me kaj se s tazga motorja da ven spravit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

Primer videa, ki je dokaz da se z GS-om da voziti tudi malo bolj enduro (ne samo po šodrastih cestah) ampak hkrati tudi prikaže resnico, da je vse skupaj ena sama mantrarija in da ne nudi nekega pravega enduro užitka v vožnji, ampak samo neko dokazovanje, komu? Motor je enostanovno preokoren in pretežak že za malo večje blato, pri preskakovanju čez debla se spet pozna teža... evo, video TUKAJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
poggy
pred 13 urami, Loba pravi:

Primer videa, ki je dokaz da se z GS-om da voziti tudi malo bolj enduro (ne samo po šodrastih cestah) ampak hkrati tudi prikaže resnico, da je vse skupaj ena sama mantrarija in da ne nudi nekega pravega enduro užitka v vožnji, ampak samo neko dokazovanje, komu? Motor je enostanovno preokoren in pretežak že za malo večje blato, pri preskakovanju čez debla se spet pozna teža... evo, video TUKAJ

Ta video prikazuje predvsem dejstvo, da vsi pac ne znajo obvladovat tako tezkega motorja na taksnih terenih. GS zmore ogromno in za to zahteva tudi relativno malo napora, seveda pa je vse mnogo tezje kot na kaksnih 250ccm endurah. Aja, pa govorim iz lastnih izkusenj

Share this post


Link to post
Share on other sites
ada

Velik GS(A) je 90% asfalt motor in 10% lep makadam. V teh pogojih kot so prikazani v videu trpiš že ob gledanju, da ne govorim, da bi moral to še vozit. Je pa mantra nekaterih ravno v trpinčenju samega sebe (in svoje igrače), kar pa tudi ni nič narobe. Jaz bi jih raje gledal da z motornimi žagami čistijo to  padlo drevje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, poggy pravi:

Ta video prikazuje predvsem dejstvo, da vsi pac ne znajo obvladovat tako tezkega motorja na taksnih terenih. GS zmore ogromno in za to zahteva tudi relativno malo napora, seveda pa je vse mnogo tezje kot na kaksnih 250ccm endurah. Aja, pa govorim iz lastnih izkusenj

Kakorkoli, tudi če si ne vem kakšen as, s te klase motorjem, sam na takem terenu (vse kar je zunaj utrjene ceste) nimaš kaj iskati. Tudi, če tehnika zmore marsikaj in je pod ritjo super duper stroj, ti je kaj hitro jasno, da z vsaj 3 x težjim strojem od tebe, v dreku nimaš nobenih šans.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Ampak možje so se zabavali verjetno bolj kot na asfaltu, zato so tudi snemali dogodivščino.

Komentarji pa, nekateri razumejo igro, drugi ne...je pa res, da to ni v pravi temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

ja, ni v pravi temi in se opravičujem za mojo napako, sem šele pozneje ugotovil, da sem dal v RT temo, pa nisem mogel več izbrisati, ni bilo pa provokativno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 19 urami, ftp pravi:

Saj se ve čemu je GS namenjen, ali ne?

 

Sicer smo pa v temi RT !

no sedaj je prava tema

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 urami, Loba pravi:

se strinjam. Evo, danes, ko je tako deževno, prilagam fotke (ko sem bil še GS-ovec) in sem se preganjal malo po šodrastih cestah.

A ugotovi kdo lokacijo?  

 

gs1.jpeg

gs2.jpeg

gs3.jpeg

To je to. :)

https://goo.gl/maps/pRocxdVLrjfrSKm49

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Hvar....nad konobo Kolumbič....

...iz tistih časov in tistih koncev....zvečer...

230BED9B-02CE-4319-884C-83165F9CF6C6.jpeg

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 4 urami, Loba pravi:

se strinjam. Evo, danes, ko je tako deževno, prilagam fotke (ko sem bil še GS-ovec) in sem se preganjal malo po šodrastih cestah.

Na motorju niso prave gume za izven asfalta...s takimi gumami tudi hard enduro ne pride daleč po slabem terenu...kot bi bile na kros motorju gladke gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!