Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

On 5/26/2019 at 2:13 AM, ukica said:

Kje je kle katalizator?

after market izpuh ga nima.

60459E95-99A1-4F44-9226-352C9A80D2C0.jpeg

V kanti zadaj desno ob strani:

Exhaust

4 into 2 into 1 layout, single oxygen sensor, lateral single silencer with ECU-controlled bypass valve and integrated trivalent catalytic converter (Euro 3)

After market bi moral imeti katalizator v povezovalni cevi !

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Lipstick said:

V kanti zadaj desno ob strani:

Exhaust

4 into 2 into 1 layout, single oxygen sensor, lateral single silencer with ECU-controlled bypass valve and integrated trivalent catalytic converter (Euro 3)

After market bi moral imeti katalizator v povezovalni cevi !

Hvala.

Mivv tega 10000% nima. Usaj js tko mislm..

22AACC19-8676-4D0E-B781-59A58A21EB76.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Roger G. Jagger pravi:

Vrjamem, da ti je dal samo vlogo. Sej, v 99% je ok. Povem samo mojo prigodo s homologacijo. Jaz sem imel original papir od uradnega servisa, navedene stevilke

motorja, slip-ona, kaj se je delalo in ceno. Pa niso bili zadovoljni. Itak so pa te homolohacije taki kavbojci, da adijo pamet!

ZF- je hec.....znanstveno fantasticno potrdilo!

lp

Res je .. vpis v homologacijo v Avstriji nič ne pomeni ... če ti zmerjo preveč, si najebo do najeba :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes zmontiran izpuh pri serviserju, Hurric Rac 1. Presenetljivo, kako je glasen ali se pa le meni zdi, ker je razlika očitna proti originalu.

Papirji so vsi in čakam le jutri, da grem homologirat.

A kdo ve kako je s tem, se lahko danes vozim ali bolje prej na homologacijo?

Lp

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, rookie007 said:

Danes zmontiran izpuh pri serviserju, Hurric Rac 1. Presenetljivo, kako je glasen ali se pa le meni zdi, ker je razlika očitna proti originalu.

Papirji so vsi in čakam le jutri, da grem homologirat.

A kdo ve kako je s tem, se lahko danes vozim ali bolje prej na homologacijo?

Lp

Naceloma imas 10 dni, da gres vpisat spremembo.. ampak na izpuhe so res obcutljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ukica pravi:

Naceloma imas 10 dni, da gres vpisat spremembo.. ampak na izpuhe so res obcutljivi.

(1) Lastnik vozila zagotovi, da se spremembe na vozilu, ki so nastale po homologaciji ali posamični odobritvi vozila in ki ne spadajo med predelave vozil iz 18. člena tega zakona, v 15 dneh evidentirajo pri tehnični službi, pooblaščeni za posamične odobritve predelanih vozil.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov in so odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila:

1.      izpušni sistemi,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Se ene stotic.

Za homologacijo se rabi:

- dokumentacijo opreme ki jo zelis homologirati

- racun opreme

- racun vgradnje

- potrdilo o vgradnji

Se kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, krucymucy pravi:

Se ene stotic.

Za homologacijo se rabi:

- dokumentacijo opreme ki jo zelis homologirati

- racun opreme

- racun vgradnje

- potrdilo o vgradnji

Se kaj?

še cca 30-50 € :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance.

Koliko je pa pri nas, če sploh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, rookie007 said:

Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance.

Koliko je pa pri nas, če sploh?

Tudi. Moj je bil malce preglasen, ampak 3-4 decibele. Leta 2011, al pa 2012.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pri nas so za 4dcb trajku v soški napisali kazen, če se prav spomnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, rookie007 pravi:

Pravkar sva izmenjala par besed na youtube z Andy Man Cam o Hurric rac1 na Versysu. Pravi, da imajo v Nemčiji, kar se tiče glasnosti izpuha, 5db tolerance.

Koliko je pa pri nas, če sploh?

 

pred eno uro, DAMI34 pravi:

no pri nas so za 4dcb trajku v soški napisali kazen, če se prav spomnim.

Pozanimaj se za nemški predpis, ne za rekla-kazala. Ker takšna toleranca je veeeeeliko več hrupa.

Pet decibelov več je veeeliko več hrupa. Tudi štiri. Ampak komu to dopovedati je misija nemogoče. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Borutt pravi:

 

Pozanimaj se za nemški predpis, ne za rekla-kazala. Ker takšna toleranca je veeeeeliko več hrupa.

Pet decibelov več je veeeliko več hrupa. Tudi štiri. Ampak komu to dopovedati je misija nemogoče. 

Razumemo, no, recimo

Ne zvišuje se enakomerno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1db je tolerance.

Vem iz prve roke, so mi merili 4 leta nazaj. Pa mislim da enemu soforumasu tudi.@Ciko86 , na Kalu.. sej je prilepil gor kako zgleda zapisnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, gasperX pravi:

Glasnost nima nic z opisom v homologacijo.... Pa men vrjem da so v avstriji na tehnicnih precej bol picajzlasti kot v sloveniji... Pac v Avstriji ni treba vsako stvar ektra vpisat v homologacijski kartoncek... Mora pa vse imeti E-oznako drugace te ne spusti cez tehnicnega.... 

Ce pa bi kdo recimo kupil moj motor in ga uvozil v slovenijo bi pa moral on potem te stvari uredit v sloveniji.... im pa seveda vse papirje od vseh delov ki so na motorju ;)

Borut kar se pa glasnosti tice se pa vsi k se brez dusilcov vozijo igrajo z kaznijo tako v sloveniji kot v avstriji ;)

 

Glasnost ima veze s homologacijo. Ne sme preseči vpisane. Kako so bolj picajzlasti v Avstriji? 

Pri nas kupec rabljenega motorja nima dodatnih stroškov in sprehajanja. Če ravno ni prejšnji lastnik s tipičnim izgovorom “takšnega sem kupil” in “na tehničnem nič ne rečejo”. 

Res se igrajo. Tudi z živci ljudi ob cesti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut dej preber seenkrat gre se samo o tem da men ni potrebno stvari dodatno vpisovat v homologacijski kartoncek kot v sloveniji. Ce pa bi ga kdo zelel v slovenijo uvazat bi pa to moral sam narediti in za vse to imam seveda vse ustrezne papirje ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, gasperX pravi:

Borut dej preber seenkrat gre se samo o tem da men ni potrebno stvari dodatno vpisovat v homologacijski kartoncek kot v sloveniji. Ce pa bi ga kdo zelel v slovenijo uvazat bi pa to moral sam narediti in za vse to imam seveda vse ustrezne papirje ;) 

Kje sem jaz karkoli drugega napisal? Sem samo napisal, da je lahko glasnost problem, če prekorači tisto v homologaciji. 

Kako so bolj picajzlasti v Avstriji? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti nabijas o nekih problemih o homolgacijah... vse to kar vsak sam zelo dobr ve ampak ti moras neki pac pametvt kot vedno...Seenkrat debata je bila kaj je vpisano  in kaj ni in ker pac tega ni potrebno v avstriji seveda nebom tega delal in bo to moral storiti kupec v primeru ce bi ga zelel uvozit v slovenijo.

Picajzlasti so na tehnicnih bolj kot v Sloveniji, po mojih izkusnjah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, gasperX pravi:

Ti nabijas o nekih problemih o homolgacijah... vse to kar vsak sam zelo dobr ve ampak ti moras neki pac pametvt kot vedno...Seenkrat debata je bila kaj je vpisano  in kaj ni in ker pac tega ni potrebno v avstriji seveda nebom tega delal in bo to moral storiti kupec v primeru ce bi ga zelel uvozit v slovenijo.

Picajzlasti so na tehnicnih bolj kot v Sloveniji, po mojih izkusnjah.

Nabijati si začel ti, ko sem ti zastavil vprašanje. In sploh nisem pisal o nekih problemih s homologacijo. To je na tvojem zeljniku zraslo. Pametuješ ti, namesto, da bi odgovoril. Kdo sploh pravi, da bi ti karkoli moral vpisati? Pokaži, kje sem to napisal. 

Še vedno nisi odgovoril, kako so bolj picajzlasti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Borutt pravi:

 

Še vedno nisi odgovoril, kako so bolj picajzlasti. 

Pogledat prit... karkol bom napisal bos obrnu in zanikal in na koncu napisal da drugi nabijamo... nimam ne volje ne cajta za take bedarije ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, gasperX pravi:

Pogledat prit... karkol bom napisal bos obrnu in zanikal in na koncu napisal da drugi nabijamo... nimam ne volje ne cajta za take bedarije ;)

 

Kako naj jaz pišem o avstrijskih tehničnih pregledih? To moraš ti napisati. Zaenkrat ti nabijaš, namesto, da bi odgovoril. 

Napisal si, da so bolj picajzlasti. Razloži, kako so bolj picajzlasti. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Borutt . . js mislim, da so pri teh stvareh Avstrijci bolj Avstrijski, kot so Slovenci Avstrijski  ... bolj preprosto ne morem razložit :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se lahko vmešam, so po mojem vsi enaki, ker večino zadev opravijo mašine in če mašina ne da potrdila da so luči ok, zavore ok, izpušni plini ok, ne bo šlo naprej.

Lahko pa 100% potrdim, da so Italijani zelo zelo Italijanski, pol kombija lahko manjka, pol luči ne dela, podvozje gotovo, pa vseeno gre skozi..ne morem bilivat...pa še to vsake 2 al 4 leta, v glavnem hudo variabilno vse skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!