Jump to content

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Recommended Posts

Ali "novi zakon" predpisuje homologacijo vseh neoriginalnih auspuhov na vseh motorjih. Ali to velja samo za motorje letnik '98+ ko se je pojavil homologacijski kartonček (beli kartonček ki ga dobiš ob novem motorju)? Mam namreč letnik '96, pa bi se rad mal izognil vsemu temu homologiranju...verjetno ne bi prišel skozi z mojim Akrapovičem...

Link to comment
Share on other sites

Ta kartonček se je pojavil leta 93 (vsaj pri avtomobilih) in tudi moju kawl ki je letnik 97 ga ima.

Link to comment
Share on other sites

Smola zate, tudi ti moraš homologirati izpuh, s tem da imaš še večje stroške. Namreč pridobiti si moraš homologacijski kartonček, tega pa moraš naročiti pri uvozniku za tvoj motocikel. Vsako spremembo moraš vpisati v ta karton in če nimaš kartona, pol že vemo kok je ura :BUA:

Link to comment
Share on other sites

Torej. O oprijemu na cesti do tehničnega in nazaj raje ne pišem :BUA: . Celoten strošek homologacije je znašal 6.400,00 SIT. Zaenkrat na tehničnem še ne vedo kje točno na rorih je TUV oznaka, pa sem jim malo pomagal :D . Homologacija je uspešno opravljena in v roku ene 2-3 tednov pričakujem kartonček :OK:

Link to comment
Share on other sites

Ta kartonček se je pojavil leta 93 (vsaj pri avtomobilih) in tudi moju kawl ki je letnik 97 ga ima.

Yamaha ima homologacijski kartonček od leta 93 me pa zanima ali je kdo vprašal na lpp kako je če želiš homologirati oziroma legalizirati Winksov ali katerikoli drugi ror kakšen je postopek in kakšno dokumentacijo potrebuješ in pa seveda kakšen je strošek tega. :?

Link to comment
Share on other sites

Yamaha ima homologacijski kartonček od leta 93 me pa zanima ali je kdo vprašal na lpp kako je če želiš homologirati oziroma legalizirati Winksov ali katerikoli drugi ror kakšen je postopek in kakšno dokumentacijo potrebuješ in pa seveda kakšen je strošek tega. :?

Jaz sem se zanimal na AMZS in so mi rekli da moram delat A-test! Sam se mi ne sanja kje naj bi to naredu??? :?

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem se zanimal na AMZS in so mi rekli da moram delat A-test! Sam se mi ne sanja kje naj bi to naredu??? :?

Poklič na tehnične preglede LPP ljubljana šiška. Tam delajo homologacije(A teste) vendar ti povem da je ceneje da kupiš testiran izpuh kot da daš testirati! No vsaj tako je bilo včasih!

Link to comment
Share on other sites

Ko greš na daljše ture ali na morje daš gor original, drgač za te kratke ture pa se voziš s taglasnim :whistle:

TA je huda ja! V garaži bom mel hudeka streetfighterja, ko se bom šel kam pelat bom dal pa vse originalno nazaj gor:)

Eni majo še vedno full cajta. no sej ga mam jest tut kr neki ampak se raj takrat vozim kot pa šraufam.

Link to comment
Share on other sites

Torej. O oprijemu na cesti do tehničnega in nazaj raje ne pišem  :BUA: . Celoten strošek homologacije je znašal 6.400,00 SIT. Zaenkrat na tehničnem še ne vedo kje točno na rorih je TUV oznaka, pa sem jim malo pomagal  :D . Homologacija je uspešno opravljena in v roku ene 2-3 tednov pričakujem kartonček  :OK:

A pa maš Akrapoviča ki ima na koncu zakrivljen ali ravni rorček vn iz lonca!? In kje si dobil preklemani dušilec?!

Link to comment
Share on other sites

A pa maš Akrapoviča ki ima na koncu zakrivljen ali ravni rorček vn iz lonca!? In kje si dobil preklemani dušilec?!

Izgleda zakrivljen. To ti je ta verzija odprtega rora z dušilcem, ki ga enostavno odstraniš z malo dela s fleksarco.

Po crashu smo dali pri Elisi ta ror gor s tem, da sem tečnaril, da hočem takega, ki se ga da homologirat, ker so imeli tudi tiste brez homologacije, ki nimajo tega dušilca. Samo ti povem, da ta ror s tem dušilcem ni vreden 1 SIT. Isto ti je kot original Yamahin lonec. Zvok in pospeški so s tem dušilcem za :SS . Opazna razlika, ko sem danes probal.

Link to comment
Share on other sites

Samo ti povem, da ta ror s tem dušilcem ni vreden 1 SIT. Isto ti je kot original Yamahin lonec. Zvok in pospeški so s tem dušilcem za  :SS . Opazna razlika, ko sem danes probal.

Kaj pa, če se ti to samo zdi? Zima je, malo si razštelan, prav tako motor... ?

Link to comment
Share on other sites

če želiš homologirati oziroma legalizirati Winksov ali katerikoli drugi ror kakšen je postopek in kakšno dokumentacijo potrebuješ in pa seveda kakšen je strošek tega.

da ne nabijamo preveč:: osebno sem šel na LLP g.Vrtačnik pove sledeče:brez certifikata ni mogoče vpisati nobenega lonca(izpuha)se pravi kdor dobi ali ima zraven certifikat ni problema Wings in ostali DINOS vabi :SS

pokazal mi je kako tudi izgleda ker mislim daj je bil zjutraj Lord na pregledih...tako da nabavljajte lonce samo s certifikatom

Link to comment
Share on other sites

Tudi '98 ali '93 so prodajali izpuhe z homologacijo, tudi takrat jih je bilo prepovedano vozit (nehomologirane) fora je samo v višji kazni in nikjer drugje. Mislim pa da gospodje pri Wingsu niso mačka v žaklju prodajali, vi pač niste povprašali po pravi informaciji in je zato tudi niste dobili (for racing purposes only - pač ne more biti homologiran) in tudi veliki A iz Ivančne vam ne more homologirat takega izpuha ampak je treba vozit street legal zadevico. Žal! Drag šport na naš račun!

LP Bajsi

Link to comment
Share on other sites

Ja če daš pa street legal pol pa tk nisi kej dosta naredu, jebeš tak ror ko se ne dere. :fredy:

Link to comment
Share on other sites

Izgleda zakrivljen. To ti je ta verzija odprtega rora z dušilcem, ki ga enostavno odstraniš z malo dela s fleksarco.

Po crashu smo dali pri Elisi ta ror gor s tem, da sem tečnaril, da hočem takega, ki se ga da homologirat, ker so imeli tudi tiste brez homologacije, ki nimajo tega dušilca. Samo ti povem, da ta ror s tem dušilcem ni vreden 1 SIT. Isto ti je kot original Yamahin lonec. Zvok in pospeški so s tem dušilcem za  :SS . Opazna razlika, ko sem danes probal.

A ni tko, da pac kupiš homologiranega akrapoviča in pol samo odšraufaš tist dušilec?

Vsaj tko se je pisalo v eni temi :?

Link to comment
Share on other sites

A ni tko, da pac kupiš homologiranega akrapoviča in pol samo odšraufaš tist dušilec? 

Vsaj tko se je pisalo v eni temi  :?

točno tako ravno danes sem ga imel v roki....je pa ta vijak pripikan (zašvasan) tako da zadevo dobiš od proizvajalca popolnoma legalno s certifikatom....kaj pa potem nardiš ko imaš vpisano se pa itak ve

Link to comment
Share on other sites

A ni tko, da pac kupiš homologiranega akrapoviča in pol samo odšraufaš tist dušilec? 

Vsaj tko se je pisalo v eni temi  :?

To je v grobem to ja. Ko ga kupiš boš točno videl kako in kaj.

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa, če se ti to samo zdi? Zima je, malo si razštelan, prav tako motor... ?

Seveda se lahko motim a mislim, da se ne kaj preveč. Sem probal kako se motor odziva z nepredelanim Akrapotom in ti povem, da je vsaj meni ena velika žalost in da se nikakor nebi odločil za menjavo original lonca s tem, ki je zadušen.

Če vzameš dušilec ven, je motor popolnoma drug in je ror vreden vsakega tolarja. V zaprti obliki... vsaj zame pomeni samo šminko in nič več.

Link to comment
Share on other sites

Če boste odstranili vložek-dušilec,vas bo policaj napotil na teh.pregled,ker bo preglasen,in bojo izmerili decibele,če bo -in bo preglasen,bo kazen neizogibna,kajti homologiran je auspuh z dušilcem ,ne pa brez njega

Link to comment
Share on other sites

Če boste odstranili vložek-dušilec,vas bo policaj napotil na teh.pregled,ker bo preglasen,in bojo izmerili decibele,če bo -in bo preglasen,bo kazen neizogibna,kajti homologiran je auspuh z dušilcem ,ne pa brez njega

Do tehničnega pregleda bo dušilec že zdavnaj na svojem mestu. :P

ps: A je kakšna varijanta da ti to onemogočijo. :? :?

Link to comment
Share on other sites

Če boste odstranili vložek-dušilec,vas bo policaj napotil na teh.pregled,ker bo preglasen,in bojo izmerili decibele..

A to tud delajo? Pol smo ga naj.... :unsure:

Ampak v praksi se mi pa ne zdi verjetno, da bi te ustavil kekec in potem zahteval, da greš z njim na tehnični pregled. Verjetno ti bo samo napisal kazen, potem bo pa stvar na nas samih, da se bomo po sodišču preganjal in dokazoval, da je z rorom vse o.k. :SS

Link to comment
Share on other sites

kako pa zdaj v praksi izgleda "napotitev na tehnični pregled"?

slišal sem že za kar nekaj primerov (avtomobilov), da so jih zaradi "sumljivega izgleda" ali pa vidne neustreznosti napotili na ponoven tehnični pregled.

zdej-a rečejo "prosim, peljite za nami" in greš na tehničnega takoj z njimi, al jim moraš dostavit list o tehničnem pregledu v roku tolikointoliko dni?

ne razumem v čem bi bila drugače fora-rečejo ti, da moraš na tehničnega, ti pa potem ne rabiš iti (dokler te spet ne srečajo)

:hmm:

Link to comment
Share on other sites

kako pa zdaj v praksi izgleda "napotitev na tehnični pregled"?

slišal sem že za kar nekaj primerov (avtomobilov), da so jih zaradi "sumljivega izgleda" ali pa vidne neustreznosti napotili na ponoven tehnični pregled.

zdej-a rečejo "prosim, peljite za nami" in greš na tehničnega takoj z njimi, al jim moraš dostavit list o tehničnem pregledu v roku tolikointoliko dni?

ne razumem v čem bi bila drugače fora-rečejo ti, da moraš na tehničnega, ti pa potem ne rabiš iti (dokler te spet ne srečajo)

:hmm:

Kolkr jaz vem ti bodo vzel tablico pa nalepko-pol veš,da moras it na tehnični! :SS

Link to comment
Share on other sites

Danes em dobil dušilec za Wingsa.....tko reda radi sem ga naročil :D Po pravici povedan..zvok enak originalu kar je enako :SS , je pa res da je lepo pritrjen z samo enim šraufkom :OK:

Link to comment
Share on other sites

Danes em dobil dušilec za Wingsa.....tko reda radi sem ga naročil :D  Po pravici povedan..zvok enak originalu kar je enako  :SS , je pa res da je lepo pritrjen z samo enim šraufkom :OK:

še vedno boš s prpo vozil in molil da se smrkec ne zapiči v auspuh..... :grim

homoligiran še vedno ni in če se vsaj malo spozna smrkec čeprav ne boš preglasen ode nalepka :SS

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!