Skoči na vsebino

GARMIN naprave - kartografija / Software, izdelave rut..


NumLock

Priporočene objave

Uspelo. Sem kopiral mapi (sever in jug) iz 8GB na 32GB SD kartico in deluje. To je hitrejši način (cca. 5min). Poizkusil sem tudi preko programa MapInstall, ki je sicer počasnejši način (cca. 1h) in tudi deluje. 

Mogoče ste že to napisali v prejšnjih postih ampak bi vseeno še enkrat opozoril. Če nalagaš karte v MapInstaller-ju na SD kartico, ki je direktno v PC-ju te obvesti, da imaš na voljo samo 4GB prostora. Rešitev je da vstaviš SD kartico v Garmin napravo in preko Garmina nalagaš karte samo na SD ne preko PC-ja. Program potem dovoli nalaganje kart v velikosti npr. 6GB (jih sam razdeli na 2 datoteki in kopira samo na SD).

Še enkrat hvala za VSE komentarje na forumu, ker se res veliko naučiš o uporabi. 80% jih je uporabnih, 10% jih je smešnih (sploh komentar BIF-a na strani 8 ) in 10% jih je popolnoma mimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na telefon sem si namestil navigacijo IGO. Iz njihove trgovine si lahko naložim zemljevide, kjer piše brezplačno 7dni free trial.

Je možno kje dobiti za download zemljevide za stalno uporabo in potem tudi brezplačne posodobitve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, JureTA pravi:

Na telefon sem si namestil navigacijo IGO. Iz njihove trgovine si lahko naložim zemljevide, kjer piše brezplačno 7dni free trial.

Je možno kje dobiti za download zemljevide za stalno uporabo in potem tudi brezplačne posodobitve?

na pašniku. Ko pride nov updejt jih spet potegneš dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je imel kdo že težavo pri nadgradnji kart na Garmin?

Meni se redno dogaja. Vedno moram dvakrat naložit, da mi ne javlja napake.

Zdaj se je po nadgradnji zgodilo, da se Garmin ne zažene.

Sicer napiše znak Garmin, po par minutah izgine in se ponovno skuša zagnati. Tako ga lahko pustim ponavljajočega celo noč...

Kako ideja mogoče?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri prenosu je prišlo do napake in je verjetno fajl neberljiv, poškodovan. 

Ročno izbrisat vse karte in ostalo kramo, ki jo posodablja, ter ga ponovno posodobit. 

Bolj konkretno bi lahko odgovoril, če bi zaupal, za kateri model Garmina gre. Karte so postale velike in se pri nekaterih modelih pojavlja problem s prostorom za shranjevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, raza pravi:

Pri prenosu je prišlo do napake in je verjetno fajl neberljiv, poškodovan. 

Ročno izbrisat vse karte in ostalo kramo, ki jo posodablja, ter ga ponovno posodobit. 

Bolj konkretno bi lahko odgovoril, če bi zaupal, za kateri model Garmina gre. Karte so postale velike in se pri nekaterih modelih pojavlja problem s prostorom za shranjevanje.

Garmin Zümo 395 LM.

Kako izbrišem karte, če mi ne zazna naprave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš v napravi SD kartico? Odstrani jo! Potem poizkusi ponovno zagnat in povezat.

Garmin zumo 3XX je ena od tistih naprav, ki ji manjka spominskega prostora. SD kartica pa lahko povzroči ponovne zagone zaradi neberljivosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam kartice.

Ma to je že tretji model Garmina, ki me jebe. Prvi je bil super tuper (mislim da je bil 660) pa je tudi zajebaval. Potem je bil mislim da 345 LM pa isto sranje.

Me vedno s kakšno akcijo nategnejo, ko ugotovijo, da ni več za popravilo.

Za tiste 3x ko ga rabim bom si kupil nosilec za telefon.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi tri naprave delovale (zajebavale) na enak ali podoben način, bi se vprašal kaj delam narobe...

Je pa res, da je model 660 veliko boljši od modelov 3XX (po mojih izkušnjah najslabši model, kar so jih naredili v seriji Zumo).

Do napak pri prenosu lahko pride tudi, če se prenos prekine, bodisi zaradi prekinjene povezave ali mogoče zaradi slabe povezave (majavi kontakti priključkov) in se podatki ne zapišejo v celoti. Ti nezaključeni zapisi potem jemljejo prostor in povzročajo težave.

Si poizkusil napravo priklopiti na drug računalnik? Uporabiti drug USB kabel? Včasih banalne zadeve povzročajo težave...

Si poizkusih z trdim resetom? Poznaš vstop v skriti meni? Tam je kar nekaj servisnih orodij, ki lahko naredijo korak k izboljšanju delovanja.

Za kaj več lahko na ZS.

 

 

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, raza pravi:

Da bi tri naprave delovale (zajebavale) na enak ali podoben način, bi se vprašal kaj delam narobe...

Je pa res, da je model 660 veliko boljši od modelov 3XX (po mojih izkušnjah najslabši model, kar so jih naredili v seriji Zumo).

Do napak pri prenosu lahko pride tudi, če se prenos prekine, bodisi zaradi prekinjene povezave ali mogoče zaradi slabe povezave (majavi kontakti priključkov) in se podatki ne zapišejo v celoti. Ti nezaključeni zapisi potem jemljejo prostor in povzročajo težave.

Si poizkusil napravo priklopiti na drug računalnik? Uporabiti drug USB kabel? Včasih banalne zadeve povzročajo težave...

Si poizkusih z trdim resetom? Poznaš vstop v skriti meni? Tam je kar nekaj servisnih orodij, ki lahko naredijo korak k izboljšanju delovanja.

 

 

Pravzaprav je težava vedno enaka. Ne morem uporabljati aparata.

V bistvu sem kar miren, ker se je to zgodilo pozimi. Nazadnje se mi je na poti, ko sem ga kar potreboval. Takrat sem bil konkretno jezen...

Sem probal na dveh računalnikih, se še malo trudim, pa je rezultat vedno enak.

Resetirati se ne da, sem probal vse trike že pred tem.

Načeloma sem skrben, saj je naprava vedno v etuiju, nikoli na tleh ali pa da bi jo metal v tank torbo.

Bom poslal po pošti v Šenčur.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S servisom v Šenčurju imam kar slabe izkušnje. Sem se že večkrat bodel z njimi. Rešujejo samo zadeve, ki se tičejo garancijskega roka za kar jih zavezuje pogodba, vse ostalo je predlog menjava aparata za novega z doplačilom seveda. Kako baterijo še zamenjajo in kar lahko storijo preko kabla, vse ostalo jim je odveč, ali se ne da ali pa postavijo tako ceno, da se stranki ne izplača. Njim je važna prodaja....

Lahko probaš, vendar za napako ki jo opisuješ mislim, da nimajo rešitve. Če se jim na kabel ne bo prebudil, je za njih zrel za odpis....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, raza pravi:

S servisom v Šenčurju imam kar slabe izkušnje. Sem se že večkrat bodel z njimi. Rešujejo samo zadeve, ki se tičejo garancijskega roka za kar jih zavezuje pogodba, vse ostalo je predlog menjava aparata za novega z doplačilom seveda. Kako baterijo še zamenjajo in kar lahko storijo preko kabla, vse ostalo jim je odveč, ali se ne da ali pa postavijo tako ceno, da se stranki ne izplača. Njim je važna prodaja....

Lahko probaš, vendar za napako ki jo opisuješ mislim, da nimajo rešitve. Če se jim na kabel ne bo prebudil, je za njih zrel za odpis....

Vem ja...?

Včasih je bilo še obnašanje pri prihodu precej neprimerno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobne težave sem imel sam. Problem je bil v prepočasnem prenosu. Odnesel sem napravo k motosvetovalcu Raza in mi je pobrisal kramo. Še vedno sem mu dolžan pivo. Potem sem nabavil SD kartico in na računalniku, ki je imel dovolj hitro komunikacijo z interneton,nadgrajeval karte. Imel sem Zumo 350LM. Mi je koristil in deloval po rešitvi omenjenih težava bp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse lastnike Garmin XT naprav(in tudi za vse ostale novejše naprave v določenih temah), ki si želijo izboljšati znanje in se naučiti uporabljati navigacijo z vsemi možnostmi, ki jih naprava ponuja. 

Rešitve, ki jih do sedaj mogoče niste poznali ali vedeli zanje.

Lepo zbrano in pregledno napisano.

Tule

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 1. 2022 ob 15:53, MariborBMW pravi:

Vem ja...?

Včasih je bilo še obnašanje pri prihodu precej neprimerno...

Evo, jutri ga pošljem po pošti na servis.

Javim rezultat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 1. 2022 ob 13:38, raza pravi:

S servisom v Šenčurju imam kar slabe izkušnje. Sem se že večkrat bodel z njimi. Rešujejo samo zadeve, ki se tičejo garancijskega roka za kar jih zavezuje pogodba, vse ostalo je predlog menjava aparata za novega z doplačilom seveda. Kako baterijo še zamenjajo in kar lahko storijo preko kabla, vse ostalo jim je odveč, ali se ne da ali pa postavijo tako ceno, da se stranki ne izplača. Njim je važna prodaja....

Lahko probaš, vendar za napako ki jo opisuješ mislim, da nimajo rešitve. Če se jim na kabel ne bo prebudil, je za njih zrel za odpis....

Odgovor Garmina:

"Pozdravljeni!

Na uri je odpovedal spominski modul in je potrebno napravo zamenjati. 

mate  možnost izvengarancijske zamenjave za novejšo napravo."

Moj odgovor:

 

"napaka se je pojavila po nadgradnji. Do nadgradnje je delal BP.

Torej sam nisem vplival na to. 

Po vrsti bom naštel dosedanje Garminove naprave, ki sem jih kupil za motor.

Nüvi 360 – vem da ni za motor pa sem ga vseeno uporabljal – po treh letih preminil

Zümo 550 – preminil po treh letih. Vam ga nisem dal nit popravljati.

Zümo 660 – dvakrat zamenjali pri vas v garanciji, tretjič več niste hoteli.

Zümo 395 LM – po enem letu sem ga prodal z motorjem vred.

Zümo 345 LM – po treh letih preminil. 

Ker ste zaposleni v Garminu, mi je jasno, da vas ta navedba ne gane dosti.

Ko boste kupovali naslednji Samsung ali Apple telefon, pa vam bo delal toliko preglavic kot meni Garmin, boste razumeli kaj vam govorim. 

Zümo, ki ste ga prejeli lahko vržete v smeti.

Tako bom jaz ime Garmin."

Raza, popolnoma prav si imel!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jih poznam kot lasten žep, zato se upiram na svoje znanje in marsikaj, kar je servis v Šenčurju vrgel v koš sem uspešno rešil koša. 

LP

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, MariborBMW pravi:

 

Odgovor Garmina:

"Pozdravljeni!

Na uri je odpovedal spominski modul in je potrebno napravo zamenjati. 

mate  možnost izvengarancijske zamenjave za novejšo napravo."

Mogoče pa odgovor sploh ni bil namenjen tebi saj navajajo "uro" .......

Šlamparaj da se reče.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, MariborBMW pravi:

Odgovor Garmina:

"Pozdravljeni!

Na uri je odpovedal spominski modul in je potrebno napravo zamenjati. 

mate  možnost izvengarancijske zamenjave za novejšo napravo."

 

Raza, popolnoma prav si imel!

Imajo kar enak odgovor za vse vrste reklamacij; tako se dela na dobrih servisih.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, raza pravi:

Mogoče pa odgovor sploh ni bil namenjen tebi saj navajajo "uro" .......

Šlamparaj da se reče.....

A veš da to sem pa spregledal....

Zna biti da imajo univerzalen odgovor.

Sem kupil etui za telefon, kabel za USB in bom to uporabljal.

Za tistih par metrov do hotela mi bo že služil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MariborBMW pravi:

A veš da to sem pa spregledal....

Zna biti da imajo univerzalen odgovor.

Sem kupil etui za telefon, kabel za USB in bom to uporabljal.

Za tistih par metrov do hotela mi bo že služil.

Imaš ZS!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, raza pravi:

Imaš ZS!

In vendarle čudeš...

"Se opravičujem za napako, ki se lahko pripeti vsakomur ob neštetih mejlih se lahko napiše kaj narobe.

Do težav in odpovedi naprav pri posodabljanju pride največkrat zaradi premalo napolnjene baterije .

Za vas smo opravili brezplačen pregled in napravo vam bomo vrnili po pošti."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, raza pravi:

Klasika, ko mački stopiš na rep...... in.... mogoče pa spremljajo MS.....

Trenutno???

Sam bog ne ve, kdo nas vse sledi.  ???

 

 

220167E2-4181-49B8-AE03-D9E78F3F6720.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!