Skoči na vsebino

GARMIN naprave - kartografija / Software, izdelave rut..


NumLock

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Če sem prav opazil zdaj čudo tehnike promovira Itchy Boots na svoji turi  Sahara Desert of Morocco

Zajetaslika3.thumb.JPG.88439bed8e81ac2e499af595bb6d2deb.JPG

Na prsih pa ji še vedno visi Garminov sistem za klic v sili

Zajetaslika4.JPG.718ec9082e90a6f80174cef153b35383.JPG

 

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, raza pravi:

promovira Itchy Boots

Tak je to, če ti je cilj samo potegnit cekinčke in prodajat nakrcano napravo, ki pa v osnovi težko opravi tisto za kar je namenjena.

HW sicer Garminov Nuvi 2495, a karte OSM v Vitnamu so delovale BP. Oba novejša sem raje pustil doma. :whistle:

Pri nas pa pot do recimo juga HR zaštrika in jamra, da je pot predolga in naj ponovno izračunavam ko bom bližje. V bistvu je tale DMD zanimiv. Res je potrebno malo "privajanja", in brez povezave na splet nekoliko zbledi. Kar seveda v današnjem času tako ni več problem.

V VN sva kupila SIM kartico in imela dnevno na razpolago 3Giga podatkov. 2x sva bila na področju kjer sva bila par ur brez signala drugače pa dela povsod.

Tudi doma uporabljam poceni "motokitajčka" z iGo aplikacijo. Seveda zmore vse kar zna Garmin za 3x višjo ceno. Tudi prilagajanja na kreiranje poti ni bilo potrebno, ker deluje na enak način ko pri Garminu. Pa še CN ali BC ne potrebujem. GPX, ki ga kreiram OL naložim direkt na napravo. Pa tudi prevoženo pot shrani v GPX formatu za arhiv ali naknadno analizo prevoženega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, raza pravi:

promovira

Hm, nič kaj ne promovira?? Le omenila je, da ima novo napravo. Na svoji strani pa zaenkrat ni nikjer nič omenila kaj uporablja za navigacijo. Pa tudi v prejšnji potovanjih je že dosti uporabljala telefon z odgovarjajočo aplikacijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, MiNa pravi:

Hm, nič kaj ne promovira?? Le omenila je, da ima novo napravo. Na svoji strani pa zaenkrat ni nikjer nič omenila kaj uporablja za navigacijo. Pa tudi v prejšnji potovanjih je že dosti uporabljala telefon z odgovarjajočo aplikacijo...

Saj ni dosti treba reklame delat na vsakem koraku, je dovolj, da so ji dali napravo (pa še nekaj $ za povrh) in se le ta stalno pojavlja na posnetkih.

Sem pa tudi opazil na posnetkih, da je ekran občasno prazen (ali pa se tako slabo vidi nanj v določenih pogojih?)! No, saj če je samo ena in edina pot ga ne rabiš gledat.

Je pa zanimivo, da zraven vzdržuje še Garminov In Reach, kateri je bil v predhodni sezoni vgrajen v Montano 700i. Vse za biznis in $.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, raza said:

Je pa zanimivo, da zraven vzdržuje še Garminov In Reach, kateri je bil v predhodni sezoni vgrajen v Montano 700i. ..

InReach ima drugo vlogo, namenjen je sledenju in kontaktu v sili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam se odločam med vsemi opcijami. 

Garmin Zumo XT se dobi že za 400€ z vsemi kartami za EU. Zraven je vse, kar se potrebuje za povezavo na motor.

Če kupim posebej telefon za navigacijo, bo nekje 200~300€, potem še nosilec, polnilec in si blizu cene Garmina, pa je kompromis.  Primarni telefon za te namene ne bom uporabljal. Mi je preveč pomemben pripomoček pri drugih stvareh.

Carpe Iter Pad je 700€, ampak potem želiš imeti tudi gumbe za upravljanje (300€) in si na 1k€.

Nekateri namestijo aplikacijo DMD2 na Samsung Galaxy active 3 tablico, ki že sama po sebi stane enako, kot Garmin (rabljene za ugodn ceno ni za dobit). Potem je potreben še nosilec, licenca za aplikacijo, ....

 

Na koncu je Garmin kar ugodna opcija. 

DMD2 aplikacija je super, ampak si moraš vzet kar čas, da jo izkoristiš. Všeč mi je možnost roadbuka, uporaba različnih aplikaci (recimo TET), možnost prikaza podatkov motorja, ..... Ampak po tehtnem premisleku ugotovim, da verjetno nič od tega dejansko ne potrebujem. Želje so obstale, ko sem bil star 20 let, sedaj pa so že leta, ko se moram bremzat.... :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

carplay lahko daš na foun :P

za ostalo je pašnik :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne kupiš novega telefona, gor daš svoj stari telefon ali pa ga nekje dobiš. Cena = 0 Seveda je ta rešitev slabša kot Garmin (Garmin je preprosto bolj robusten kot večina telefonov), ampak moraš biti prekleto neiznajdljiv da je dražja.

Starih tablic in telefonov se recimo pri meni valja, samo ne rabim tega. Tisti, ki rabi Carpe Item, bo pač odkartal zanj, skupaj z gumbi. To so pač oni ki rabijo roadbook.

Jaz uporabljam primarni telefon, ker sem ravno v ta namen kupil robustno in vodoodporno varianto in pa ker načeloma nočem imeti preveč naprav. Zavedam se, da v primeru padca tvegam izgubo, kar zna bit jeba če moram klicat pomoč.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, nejc74 pravi:

InReach ima drugo vlogo, namenjen je sledenju in kontaktu v sili.

Kristalno jasno. Slediš lahko vsak GPS sistem z ustreznim SW, bolj je namenjen satelitskemu klicu v sili, tam kjer drugi signali zatajijo. 

Imela je kot sem rekel Montano z vgrajenim InReachčem tako odpade vzdrževanje še ene naprave. Je pa Montana z vsemi funkcijami kar zahtevna (samosvoja) za upravljanje, je za nekoga, ki jo obvlada in jo zna izrabit.

pred 59 minutami, mato295 pravi:

 

 

Na koncu je Garmin kar ugodna opcija. 

DMD2 aplikacija je super, ampak si moraš vzet kar čas, da jo izkoristiš. Všeč mi je možnost roadbuka, uporaba različnih aplikaci (recimo TET), možnost prikaza podatkov motorja, ..... Ampak po tehtnem premisleku ugotovim, da verjetno nič od tega dejansko ne potrebujem. Želje so obstale, ko sem bil star 20 let, sedaj pa so že leta, ko se moram bremzat.... :)

 

DMD2 pride v poštev samo, če motor nima displeja in le ta uporablja kot primarni displej. Vse ostalo je samo podvajanje podatkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, MiNa pravi:

Hm, nič kaj ne promovira?? Le omenila je, da ima novo napravo. Na svoji strani pa zaenkrat ni nikjer nič omenila kaj uporablja za navigacijo. Pa tudi v prejšnji potovanjih je že dosti uporabljala telefon z odgovarjajočo aplikacijo...

Rekla je, da uporablja Open Street map..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/25/2023 at 12:12 PM, mato295 said:

Tudi sam se odločam med vsemi opcijami. 

Garmin Zumo XT se dobi že za 400€ z vsemi kartami za EU. Zraven je vse, kar se potrebuje za povezavo na motor.

Če kupim posebej telefon za navigacijo, bo nekje 200~300€, potem še nosilec, polnilec in si blizu cene Garmina, pa je kompromis.  Primarni telefon za te namene ne bom uporabljal. Mi je preveč pomemben pripomoček pri drugih stvareh.

Carpe Iter Pad je 700€, ampak potem želiš imeti tudi gumbe za upravljanje (300€) in si na 1k€.

Nekateri namestijo aplikacijo DMD2 na Samsung Galaxy active 3 tablico, ki že sama po sebi stane enako, kot Garmin (rabljene za ugodn ceno ni za dobit). Potem je potreben še nosilec, licenca za aplikacijo, ....

 

Na koncu je Garmin kar ugodna opcija. 

DMD2 aplikacija je super, ampak si moraš vzet kar čas, da jo izkoristiš. Všeč mi je možnost roadbuka, uporaba različnih aplikaci (recimo TET), možnost prikaza podatkov motorja, ..... Ampak po tehtnem premisleku ugotovim, da verjetno nič od tega dejansko ne potrebujem. Želje so obstale, ko sem bil star 20 let, sedaj pa so že leta, ko se moram bremzat.... :)

 

Sam uporabljam se vedno kot primarno navigacijo Garmin XT. Tako za offroad kot na cestnih motorjih. Vse skupaj zelo robustno, preživi zelo konkretne padce, visoko vročino, vlago, skratka taka vojaška terenska ziher varijanta. Je pa najbrž vprašanje časa, ali bodo Garmin in podobni še dohajali velikim, ker je softwersko danes že vsak telefon boljsi od najnivejsih navi naprav. Za TET uporabljam se dodatno telefon, ker ima v programski opremi dolocene prednosti. Bi rekel tako, za offroad uporabo morda se vedno bolj primeren kak Garmin XT ali podobno, ker je res bolj zdržljiv, zanesljiv in enostaven za uporabo, uvoz eksternih route je enostaven, vendar je res vprašanje, kako dolgo bodo se firme kot so Garmin poslovno preživele, saj si danes z Google maps bolj online kot s starimi konvencionalnimi napravami. 

2633AA0A-4047-47BE-B836-43AF5EB1F31F.jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naročnine na kamere za preprečevanje vožnje pri rdeči luči in prehitre vožnje

Na garminu imam vključeno storitev obveščanja speed kamer. A ve kdo, koliko so ti podatki ažurni, ker Cyclopsova storitev na Garmin Express ponuja možnost naročnine za ažurnost podatkov. A kdo to uporablja, mislim na kupljeno verzijo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva se skoraj dnevno posodablja, vsled tega bi sklepal, da so podatki sveži in točni. Ne gre pa ta posodobitev preko WiFi, vsaj meni jo preko brezžične povezave ne ponudi, dočim preko GE je na voljo in tudi posodobi. Nisem pa našel možnosti posodobitve preko Drive app.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Loba pravi:

naročnine na kamere za preprečevanje vožnje pri rdeči luči in prehitre vožnje

Na garminu imam vključeno storitev obveščanja speed kamer. A ve kdo, koliko so ti podatki ažurni, ker Cyclopsova storitev na Garmin Express ponuja možnost naročnine za ažurnost podatkov. A kdo to uporablja, mislim na kupljeno verzijo ?

Cyclops "uradne" kamere se dobijo tudi "tam" (gpsur..), zadnja verzija je 25.02.2023, ni neke potrebe po "naročanju".

https://www.dosyaupload.com/3sTwO/Unlocked_Feb_25.rar primer

Ažurnost ne bom rekel da je 100% (govorim slo-cro), še ne dolgo nazaj so bile not vse kamere iz Maribora, ki jih od 2012 ni več. Parkrat sem jim pisal pa nisem bil vreden niti odgovora :) 

Jaz bi rekel, da je za Hrvaško in Slo moja baza bolj ažurna, prikazujem del Istre v potrditev.

cyclops25_02_2023.thumb.jpg.75f279c4f7eda5b26efd0e6b20e29d73.jpg

cyclops vzhodna evropa

cyclopsistra.thumb.jpg.ff606dc50a09aa6871f129f836bb02ed.jpg

cyclops Istra

cyclopssnecer.thumb.jpg.56926e479d5418b397790f5a1f5c4f9f.jpg

cyclops Istra (Snečer, brez Slovenije).

Bile so sicer pripombe, da moje kamere piskajo pač v radiju kroga, razlog je v tem da nimam SDK orodja kot cyclops, Garmin pa je neodziven.

V nasprotnem bi opozarjalo samo na cesti po kateri voziš (v praksi tudi radij ni moteč in je neopazno, še najbolj bi se to videlo, če bi kje vozil po kakšni vzporeni cesti in bi piskalo, da je radar v bližini. Izven naselij takšnih primerov praktično ni).

Za iGO/Primo pa so vse moje kamere opremljene tudi spodatkom direction in tip kamere.

Za slo-cro smo torej domačini ponudniki boljši :) 

Bazo pa itak sunejo potem ostali od nas...

 

 

Popravljeno . Popravil Snečer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cyclops enako neažuren tudi v Slo.

Zadnja kamera Preddvor že kar nekaj časa nazaj.

image.thumb.png.3c4bfa52dfd842d9d3c45fadc94c420c.png

uradna baza je ne pozna

image.thumb.png.3c89b10fe94d932de425f10f874014b2.png

"mi" jo poznamo

Sicer pri nas so vse kamere označene, povečini pa tudi že na Hrvaškem.

Predlog: za tujino cyclops, za slo-cro, naše lokalne.

Razlike pa lahko vsak primerja v programu https://www.gpxsee.org/ ki odpira tudi .gpi datoteke.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 26. 2. 2023 ob 15:11, Loba pravi:

naročnine na kamere za preprečevanje vožnje pri rdeči luči in prehitre vožnje

Na garminu imam vključeno storitev obveščanja speed kamer. A ve kdo, koliko so ti podatki ažurni, ker Cyclopsova storitev na Garmin Express ponuja možnost naročnine za ažurnost podatkov. A kdo to uporablja, mislim na kupljeno verzijo ?

Ni problema. Povsem sveži podatki;

1 - V mapi POI izbriši vse, kar vsebuje v imenu Cyclops

2 - Kar rabiš, skopiraj v mapo POI na napravi

GarminCyclops Mar 14.rar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

Omislil sem si Garmin Zumo XT, pa je pritrditev na nosilec na prvi pogled tako nežna. Zobca sta precej tanka. Ali je imel kdo zaradi tega težave? Je komu zadeva zaradi vibracij padla iz nosilca? Je potrebno dodatno varovanje?

image.png.934e05eeda42e8b5e05891822b6f2b8d.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga uporabljam na tem originalnem nosilcu. Na hard enduro motorju občasno javi, da je izgubil stik z napajanjem, zobci ga pa dobro držijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgubljanje kontakta je v prvi izvedbi nosilca bila kao problematična (so menjali nosilec, reklamacija), tudi snel se je kateri. Potem so dali na tržišče posodobljen nosilec na katerem so zmanjšali tolerance zračnosti in nalepili distančno nalepko. 

Izguba kontaktov je predvsem posledica tresljajev in prahu, ki zaide med ohišje in vzmetene kontakte. Vsake toliko je pametno kontakte rahlo spihati, nikakor pa ne podmazovati (dodatno lepljenje prahu in nesnage). Se pa lahko spere z kakim kontakt sprejem (razmaščevalec!). Nikakor kak WD ali podobno!

Tudi če občasno pine na nosilcu malo potipamo (razmigamo) ne škodi. S tem preverimo prožnost (odmik in vračanje).

Nekateri zaradi varnosti na zadnjo stran nalepijo uho in s karbonsko vrvico vežejo za nosilec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

1 hour ago, raza said:

Nekateri zaradi varnosti na zadnjo stran nalepijo uho in s karbonsko vrvico vežejo za nosilec

image.png.0df5517b62c4771764744a06cb2e99cc.png

 

tole imam vedno priklopljeno. Mi je škoda 400 € po dolini vreč. Nalimal z dvostranskim salotejpom ploščico z dvema luknjicama za prevezat vrvico in je.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!